Jos olisi ollut, niin he olisivat olleet finaalissa. Eiköhän Venäjäkin näyttänyt miten otetaan kahdesti kunnolla turpaan Espanjalta.
.. Ja Hollanti näytti miten hävitään Venäjälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos olisi ollut, niin he olisivat olleet finaalissa. Eiköhän Venäjäkin näyttänyt miten otetaan kahdesti kunnolla turpaan Espanjalta.
semmoinen lisäys että nuo tilanteetkin tuli pelkästään espanjalle... jäi potutuksissaan kirjottamatta.ehkä turnauksen paskin peli.1 maali, 2 tilannetta ja thäts it..
Shoulda, woulda, coulda...
Loppuvihellyksen jälkeen itse rupesin kuvittelemaan Tuomas Virkkusta selostamoon hehkuttamaan loppufiilistelyt, kun Ylen Viherkangas istuu pääasiassa hiljaa. Aijai, miten olisi ollut hieno katsoa oikeastaan koko finaali hänen selostamanaan, Urheilukanavan La Liga lähetykset on ollut todella hyviä eikä vähiten loistavan selostuksen ansiosta.
Yle oli kyllä susipaska. Selostajat kuraa, asiantuntijoista hyviä ei oikeastaan kukaan. Tuntui että erityisosaamista tietysitä joukkueista ei löytynyt ja sitten kun löytyi niin puheenvuorot todella lyhyitä ja jutut suppeita. Finaalin Muurinen-Hjelm kaksikko ihan ok, peruspaska vähän alle. Riihilahti ja Suominen isäntinä saavat puhtaat paperit, muuten Ylen lähetykset remontiin. Varsinkin uudet selostajat. Onneksi Niki Juusela sentään siirrettiin syrjään finaalista, vaikka ei Viherkangaskaan mikään hyvä ollut.
TOi on niin totta!Yle hoiti asian mun mielestä niin hounosti kun voi. Mielestäni puoliajalla voisi jutella itse pelistä, eikä mistään helvetin kilapiluista ja kisauutisista aja muusta paskasta ja sanoa itse pelistä 3 lausetta. Studiossa tulisi olla kaksi asiantuntijaa jotka keskustelevat 15 minuuttia peliatä. Nyt siellä oli aina välillä joku 20v pelaaja joku just ja just osas suomea. selostus oli niin paskaa että välillä pistin äänet pois.