Futis Euro 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En tiedä, mutta minä en ainakaan tajua mitään.
Saatanan paitsiosääntö.

Ehdottamasti viihdyttävin peli tähän mennessä. :) Eihän tuota Hollantia voi kun ihailla, tästä voitto niin todennäköisesti saadaan nauttia Oranssien otteista vielä alkusarjan jälkeenkin.

Ja vaikka tuo kommentaattori epäili ettei linjatuomari nähnyt sitä pelialueen ulkopuolella makaavaa makaroonia, niin luulen että kyllä huomasi. Koska muutenhan tuo olisi ollut niin selkeä paitsio jopa sen tuomarin silmissä ettei olisi voinut olla liputtamatta.

Pitäis pelata nappulaliiga säännöillä ni ettei olis paitsiota niin kaikki olis iloisia:D

nyt italian ainoa hyvä pelaaja pääsi kentäl eli voi tulla jopa maali tai pari

edit. Pierolla jo kaks kovaa laukausta

LOL väärin se puhallus meni edelleen, ainakin mun mielestä. No, ainoa syy miksi makaroneja kannatan on vedonlyönti. Muuten on ihan sama kunhan Saksa tai Espanja vie koko roskan.

LOL väärin se puhallus meni edelleen, ainakin mun mielestä.

Siis eihän se voinut mennä väärin jos sääntökirjassa sanotaan että, se pelialueen ulkopuolella makaava kaveri luetaan vielä siinä vaiheessa mukana olevaksi pelaajaksi.
Sanoisin että harvinaisen nerokasta toimintaa tuomareilta, moni tuomari olisi tuohon miinaan varmasti mennyt.

Olipa kaunis tilanne toi hollanin olisko ollu silloin paitsio jos hollannin pelaaja ei olis antanu mennä haaroista vaan jalkojen vierestä?

edit. lisää 3-0

Siis eihän se voinut mennä väärin jos sääntökirjassa sanotaan että, se pelialueen ulkopuolella makaava kaveri luetaan vielä siinä vaiheessa mukana olevaksi pelaajaksi.
Sanoisin että harvinaisen nerokasta toimintaa tuomareilta, moni tuomari olisi tuohon miinaan varmasti mennyt.

Missäs se raja sitten menee kuka makailee missäkin ja kuka on mukana pelissä? Useasti oon kyllä nähnyt tilanteita että pelaaja makaa kentän ulkopuolella ja pääsee takaisin kehiin vasta kun dumari antaa luvan. Ja tosiaan ihan sellasiakin ettei peliä ole aiemmin katkaistu ko. loukkaantumisen takia.

Ei tuo joukkue voi olla hallitseva maailmanmestari:jahas:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Missäs se raja sitten menee kuka makailee missäkin ja kuka on mukana pelissä? Useasti oon kyllä nähnyt tilanteita että pelaaja makaa kentän ulkopuolella ja pääsee takaisin kehiin vasta kun dumari antaa luvan. Ja tosiaan ihan sellasiakin ettei peliä ole aiemmin katkaistu ko. loukkaantumisen takia.

siis silloin ku peli on pysäytetty että saadaan pelaaja kentän ulkopuolelle loukkaantumisen takia sen myös tarvitsee saada lupa päästä takaisin kentälle tuomarilta ja se ei vaikuta paitsioon mitenkään. mutta tämä ulosmeno tapahtui pelitilanteessa eikä peliä ollu pysäytetty missään vaiheessa eikä pelaaja ollut ymmärtääkseni loukkaantunut edes?

edit. kyllähän Italia on paikkoja saanut ja ihan hyvin pelannut ainakin tässä toisessa erässä mut ei se aina mene

Ihan jees peliä ollu imo.
Selostajat on kyllä ihan kuraa, niinkuin kaikki muutkin valittelee :D

Hollanti pelaa kyl saakelin nätisti, etenki keskikentällä kyykyttää ihan huolella! Ja noi Italian topparit ollut aika pihalla kahdessa maalissa.

Aika mielenkiintoisia tuloksia tässä lohkossa, taitaa Hollanti nyt olla se lohkon toinen jatkoonmenijä...

Kyllä on kaikissa paitsi ekassa maalissa ollu italian puolustuksessa vikaa vähän enempikin... kuinka paljon se Cannavaro vaikuttaisi sitten tähän italian toppari tilanteeseen. Kyl tää peli on nähty :jahas:

En kyllä tiedä siitä rajasta, en ole tuomari. :) Ehkä tuomari katsoi että kaveri itse pelasi itsensä ulos kentältä ja vielä vastustajan maalintekotilanteessa, ikäänkuin odottaen että peli vihelletään poikki ja paine saadaan pois.

No onneksi tämä ottelu ei ratkennut tuohon maaliin.

En kyllä tiedä siitä rajasta, en ole tuomari. :) Ehkä tuomari katsoi että kaveri itse pelasi itsensä ulos kentältä ja vielä vastustajan maalintekotilanteessa, ikäänkuin odottaen että peli vihelletään poikki ja paine saadaan pois.

No onneksi tämä ottelu ei ratkennut tuohon maaliin.

Joo no eipä tolla sit loppupeleissä ollut mitään merkitystä. Kyllä näyttää Hollanti pelottavan kovalta...:eek:

Hollanti kyllä pelaa aivan sairaan hyvi tällä hetkellä! Eipä se Italiakaan kyllä hyvin pelaa, mutta silti. Aikasempia pelejä katselleena vois aatella, että Hollanti olis korkeella kisoissa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom