Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL väärin se puhallus meni edelleen, ainakin mun mielestä.
Siis eihän se voinut mennä väärin jos sääntökirjassa sanotaan että, se pelialueen ulkopuolella makaava kaveri luetaan vielä siinä vaiheessa mukana olevaksi pelaajaksi.
Sanoisin että harvinaisen nerokasta toimintaa tuomareilta, moni tuomari olisi tuohon miinaan varmasti mennyt.
Missäs se raja sitten menee kuka makailee missäkin ja kuka on mukana pelissä? Useasti oon kyllä nähnyt tilanteita että pelaaja makaa kentän ulkopuolella ja pääsee takaisin kehiin vasta kun dumari antaa luvan. Ja tosiaan ihan sellasiakin ettei peliä ole aiemmin katkaistu ko. loukkaantumisen takia.
Missäs se raja sitten menee kuka makailee missäkin ja kuka on mukana pelissä? Useasti oon kyllä nähnyt tilanteita että pelaaja makaa kentän ulkopuolella ja pääsee takaisin kehiin vasta kun dumari antaa luvan. Ja tosiaan ihan sellasiakin ettei peliä ole aiemmin katkaistu ko. loukkaantumisen takia.
En kyllä tiedä siitä rajasta, en ole tuomari.Ehkä tuomari katsoi että kaveri itse pelasi itsensä ulos kentältä ja vielä vastustajan maalintekotilanteessa, ikäänkuin odottaen että peli vihelletään poikki ja paine saadaan pois.
No onneksi tämä ottelu ei ratkennut tuohon maaliin.