Front lever

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiedustelisin pakkislaisilta, onko tämän taidon osaajia joukossanne? Sen lisäksi olisi mukava tietää, millaisilla ohjelmilla porukka on treenannut kyseisen liikkeen saavuttamiseksi? Mulla ois tavoitteena jossain vaiheessa saada edes muutaman sekunnin onnistunut pito. Lantion kankeus vaan tuntuu hidastavan onnistumispyrkimyksiä.

Front leverin treenaamisesta on netissä kaiken maailman ohjeistuksia ja videoita, mutta onko kellään täällä omakohtaista kokemusta liikkeen treenaamisesta tai valmentamisesta? Lähinnä siis tämän liikkeen tekemiseen suuntaavaa. Suosituksia siitä, kannattaako treenata rekillä/tangolla vai renkailla? Vai molemmilla?

Haaveena ois joskus saada yhden käden front lever ja juoda vapaalla kädellä bisseä... ei taitane onnistua.

miksei onnistuis. vaatii vaan hetken duunia. yhden käden etuvaakoja oon nähny kyllä ja yks on mun avatarissakin. homma etenee tässäkin tapauksessa parhaiten helpotetuilla variaatioilla ja osatoistoilla ite liikkeestä. usein treeniä, muttei ylitiukasti. renkailla ja tangolla. miten ihmeessä lantion kankeus voi olla syy? etuvaa´assahan ollaan kroppa suorana.

miten ihmeessä lantion kankeus voi olla syy? etuvaa´assahan ollaan kroppa suorana.
Kirjoitin väsymyksissä väärin. Meinasin siis alaselkää, lantio putkahti nyt jostain muistin syövereistä johonkin muuhun liittyen. Mulla siis on jotenkin vaikea keskittyä vatsan tiukkana pitämiseen, jolloin alaselkäkin meinaa mennä notkolle. Dragon flagit menee ihan kevyesti esimerkiksi, mutta jos pitäis ilmassa roikkua, niin siinä on omat haasteensa.

alota sillai, että alaselkä on köyryssä enempi. pidä koipia koukussa jne et vielä pystyt kontrolloimaan sitä keskikroppaa. niinku sanoin: pikkuhiljaa etenet. et sä nuorallakävelytreenejäkään alottas 100m rotkon yllä silmät sidottuna.

Toi on mulle ollut melko vittumainen liike muutaman vuoden ajan tuo etuvaaka. Parinvkon ajan olen nyt (kuolleesta) riipunnasta pystynyt vetämään itteni kroppa suorana etuvaakaan ja pitämään pari-kolme sekuntia, tuohon asti kun pääsee niin alkaa kehitystä tulemaan, huomaan.

Laskut etuvaakaan on siitä huonoja alussa IMHO että laskuvaihe vie niinpaljon tehoja pois ettei liikettä saa pysäytettyä edes pariksi sekunniksi. Jalat haarassa tai toinen jalka kerällä/koukussa/tucked helpottaa.

Heilaukset etuvaakaan (ice cream makers) tangolla/renkailla on hyviä, sekä staattiset progressiot.

Takavaaka on lastenleikkiä jostain syystä, mutta noja- ja etuvaaka niin ei helvetti miten hidasta touhua. puuh :)

alota sillai, että alaselkä on köyryssä enempi. pidä koipia koukussa jne et vielä pystyt kontrolloimaan sitä keskikroppaa. niinku sanoin: pikkuhiljaa etenet. et sä nuorallakävelytreenejäkään alottas 100m rotkon yllä silmät sidottuna.
Pitää koittaa köyristää selkää.
Laskut etuvaakaan on siitä huonoja alussa IMHO että laskuvaihe vie niinpaljon tehoja pois ettei liikettä saa pysäytettyä edes pariksi sekunniksi. Jalat haarassa tai toinen jalka kerällä/koukussa/tucked helpottaa.
Oon koittanu lähtee tekemään tavallaan hanging wind shield wipersin yläasennosta, mutta siihen ei tosiaan saa minkään näköistä kontrollia alaslaskuvaiheessa, jos meinaa vetää kropan tiukaksi ja pysäyttää etuvaakaan. Kintut tuntuu painavan vielä enemmän, kuin lähtis muusta asennosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom