Frisbeegolf

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu
Sillon sen tyylin käyttö ei oo joo perusteltua. Tää opettaa fribaa vai mikä juttu? Äijjän joka toinen heittovideo tuntuu olevan joko puuosuma suoraan helvetistä, tai joku superväpättävä fore 50 metriä liikaa vasuriin :unsure:. Kertoo olevansa jediritari, ja kohdanneensa Paul Mcbethin unimaailmassa. Perus.
Kyllä se opetusvideoita teki ja täysin irrallaan todellisuudesta. Frisbeessä on tietyt lainalaisuudet, eli sitä ei voi heittää "musta tuntuu tosi hyvältä näin", koska luonnollinen heittotapa ekaa kertaa heittävälle on kainalohysse.

Mä ite olen hieronut tota tekniikkaa yksi pala kerrallaan niin paljon, että hiljalleen alkaa luistamaan vaikka kroppa ei ole oikein tässä kuosissa optimaalinen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se opetusvideoita teki ja täysin irrallaan todellisuudesta. Frisbeessä on tietyt lainalaisuudet, eli sitä ei voi heittää "musta tuntuu tosi hyvältä näin", koska luonnollinen heittotapa ekaa kertaa heittävälle on kainalohysse.

Mä ite olen hieronut tota tekniikkaa yksi pala kerrallaan niin paljon, että hiljalleen alkaa luistamaan vaikka kroppa ei ole oikein tässä kuosissa optimaalinen.
Just mietittiin kaverin kaa, et käyää ottaan pari fribatuntia kesällä. Tiedän nyt kenen Obi Waniksi lähren ✍️🫦 . En seuraa kenenkään tekemisiä hirveen tarkasti, ni mitä meinaat kuosilla? Se rinnan repeemä sillon jokunen vuos sit? Kenttätreeni on toinen mitä täytyy ite tehä mahd. paljon tulevaisuudessa. Tein sitä about vartin syksyllä, ja se kehitti jo siinä ajassa. Tulee kulmaa se kohtalokas 1% liikaa, ni uutta kehiin vaan, ja välitön korjaus. Pelatessa se menee kuitenki aina siihen, että heitän silleen millä varmistan vähintään parin. Jos ei huohota muut pelaajat jo perseessä kiinni, ni saatan tesmailla jtn useemmalla kiekolla välillä. Mut liian vähälle jää experience pointsit tolleen :d.

EDIT: Tää ei ollu välttämättä ees vitsi ;D. Ilmottaa sivullaan, että ''mikä tahansa urheiluvalmennus livenä tai etänä''. Jees, eiköhän se olis tuo voimistelu sitten, erityisesti renkailla.
 
Just mietittiin kaverin kaa, et käyää ottaan pari fribatuntia kesällä. Tiedän nyt kenen Obi Waniksi lähren ✍️🫦 . En seuraa kenenkään tekemisiä hirveen tarkasti, ni mitä meinaat kuosilla? Se rinnan repeemä sillon jokunen vuos sit? Kenttätreeni on toinen mitä täytyy ite tehä mahd. paljon tulevaisuudessa. Tein sitä about vartin syksyllä, ja se kehitti jo siinä ajassa. Tulee kulmaa se kohtalokas 1% liikaa, ni uutta kehiin vaan, ja välitön korjaus. Pelatessa se menee kuitenki aina siihen, että heitän silleen millä varmistan vähintään parin. Jos ei huohota muut pelaajat jo perseessä kiinni, ni saatan tesmailla jtn useemmalla kiekolla välillä. Mut liian vähälle jää experience pointsit tolleen :d.

EDIT: Tää ei ollu välttämättä ees vitsi ;D. Ilmottaa sivullaan, että ''mikä tahansa urheiluvalmennus livenä tai etänä''. Jees, eiköhän se olis tuo voimistelu sitten, erityisesti renkailla.
Siis kuosilla tarkoitan tätä lihasmassaa, joka ei ole todellakaan optimaalinen. Mun käsi painaa varmaan 2 kertaa enemmän mitä normaalin fribaajan. Ja kun se ei ole läskiä, vaan lihasta, niin se hidastaa kyllä touhua ja jäykistää heittoa.
 
Pro Jonehan on oikeasti jotenkin jälkeenjäänyt, ei se ymmärrä sitä omaa olotilaa, se sulkee siitä muut pois, sillä on oma fabosivu mihin se päästää vaan ne jotka mielistelee sitä, ja youtubesta se on estänyt kommentoinnin kaikista, se on uskovainen superhihhuli, kirjoitellut jonkun kirjan jota se käy kaupoissa kauppaamassa ohikulkijoille. Se myös keksii päästään juttuja, mm väitti että Seppo Paju on saanut oppinsa häneltä ja luvattomasti niitä valmentaa eteenpäin tms, en edes muista tarkkaan, pari vuotta sitten se vaati jotain tunnustusta(rahallista) suomen frisbeegolf liitolta kun se on tehnyt niin paljon friban eteen suomessa, juurikin näillä sen sekopäisillä youtubevideoilla joita jengi katsoo saadakseen perjantainaurut.
 
Pro Jonehan on oikeasti jotenkin jälkeenjäänyt, ei se ymmärrä sitä omaa olotilaa, se sulkee siitä muut pois, sillä on oma fabosivu mihin se päästää vaan ne jotka mielistelee sitä, ja youtubesta se on estänyt kommentoinnin kaikista, se on uskovainen superhihhuli, kirjoitellut jonkun kirjan jota se käy kaupoissa kauppaamassa ohikulkijoille. Se myös keksii päästään juttuja, mm väitti että Seppo Paju on saanut oppinsa häneltä ja luvattomasti niitä valmentaa eteenpäin tms, en edes muista tarkkaan, pari vuotta sitten se vaati jotain tunnustusta(rahallista) suomen frisbeegolf liitolta kun se on tehnyt niin paljon friban eteen suomessa, juurikin näillä sen sekopäisillä youtubevideoilla joita jengi katsoo saadakseen perjantainaurut.
Mulle tosta tuli välittömästi mieleen jonkun sortin psykoosi/diagnoosi X potilas, eikä mikään retu. Verbaalisesti ihan pätevä. En nyt kauheen mielelläni dissaa tuntematonta ihmistä, jolla on selkeesti päässä vikaa, mut noi Jeesustelut, hihhuloinnit on nii peruskauraa monesti tollasessa keississä. Viimenen linkki yhdyskuntaan. Löytyy valitettavasti lähipiiristä pari vastaavaa tapausta, vaikkei nyt ihan noin överiä. Surua, ja & huolta ne aiheuttaa muille. Onhan noi huvittavia sekoiluja, mut hulluus mikä siellä pinnan alla sykkii on aika ahistavaa. Sama ku ne jotkut ihmeen ''rappiotubettajat'' mitä jotkut kattoo. Eka nauroin, sit meni liian synkäks. Porukka kierii tyyliin omassa paskassaan, ja yleisö tarjoo heille tollasen myrkyllisen alustan. Hieno kierre.
 
https://deathbydisc.net/products/butchered-supercolor-buzzz Tää ois kova. Ei näyttäny kulkevan vaan Suomeen :/.
IMG_20221217_121439_728_1024x1024@2x.jpg
 
Joskus "haikaillu" jotain myyntipalstalla ollutta hienoa Buzzzia, mutta noihan on lopulta kai tarkoitettu seinällä säilytettäväksi.. Käyttökiekossa toi kuva ei kauaa kestä kunnollisena.

Luulis, että suomestakin joku tuollaisen vääntää, jos haluaa moisesta maksaa.. jos vaan on kuva ja kiekko, johon kuvan haluaa..
 
Paljon on puhetta netissäkin, kuinka kiekoissa esiintyy vaihtelua. Ite en ennen tätä ollu tota huomannu silmällä. Wtf 😅? Ihan järkyttävä ero näissä. Ei mitään samaa. Discmanian Majestyja molemmat. 3 näitä omistin jo, mut oli pakko ostaa toi sininen neljäskin, ku ihan hirvee ero. En oo vielä heittäny, mut luulis et lentää hyvin erilailla. Monet sanoo et kupu meinaa ylivakautta. Kaikki mun ylivakaimmat kiekot on kyl selkeen, tai laudan flatteja(esim. Tilt, Champ Dese, T-bird). PD tosin on kuvukas. Mene ja tiedä.

Screenshot_20230203_220638_Gallery.jpg

Screenshot_20230203_220649_Gallery.jpg
 
Destroyerin tapauksessa tilannetta pahentaa myös se, että sitä tehdään useammalla eri muotilla. Näissä muoteissa on eroja, johtuen mm. kulumisesta, mikä taas tarkoittaa enemmän vaihtelua valmiissa kiekoissa. Dessu on sinänsä ääriesimerkki, eikä mikään ihmekään että niitä on niin erilaisia. Kyseessä on kuitenkin suosituimman kiekkovalmistajan suosituin malli ja sitä on tehty valtavia määriä.

Soppaa sekoittaa vielä sekin, että monet suuret valmistajat tekevät omista muoteistaan kiekkoja myös pienemmille merkeille. Monet ovat tuskailleet dessun epätasaisen laadun kanssa, kun ihan hyvin olisivat voineet ostaa Milleniumin Scorpiuksen, mikä on ollut pienempien tuotantomäärien takia tasalaatuisempi. Lisäksi MIlleniumin kiekoissa oli aina tuotantoerän numero, mikä puolestaan helpotti samanlaisen kiekon löytämisessä jälkikäteen.
 
Mimmonen filosofia teillä on löytökiekkojen suhteen? Henk. koht jos kiekossa ei oo numeroa tai nimeä, ni mä en ala mihkään ryhmiin sitä pistään. Se antaa tsänssin jollekki rotalle opportunismiin imo. Numero jos on, ni palautan. Talven aikana hävittäny 5 kiekkoa, ja löytäny saman verran 😌 . Itelle on 3:sta kiekosta soitettu, ja yhen toistaseks noutanut. Onko teillä tullu ikinä jtn ihmetilanteita noudon suhteen, tyyliin joku panttivankitilanne 😅? 5 euroa löytöpalkkioo, tai kiekkosi kuolee. Permanentti tussilla ite merkannu nimet & numerot kiekkojen pohjaan. Toivottavasti ei lumessa kulu liikaa pois.
 
Mimmonen filosofia teillä on löytökiekkojen suhteen? Henk. koht jos kiekossa ei oo numeroa tai nimeä, ni mä en ala mihkään ryhmiin sitä pistään. Se antaa tsänssin jollekki rotalle opportunismiin imo. Numero jos on, ni palautan. Talven aikana hävittäny 5 kiekkoa, ja löytäny saman verran 😌 . Itelle on 3:sta kiekosta soitettu, ja yhen toistaseks noutanut. Onko teillä tullu ikinä jtn ihmetilanteita noudon suhteen, tyyliin joku panttivankitilanne 😅? 5 euroa löytöpalkkioo, tai kiekkosi kuolee. Permanentti tussilla ite merkannu nimet & numerot kiekkojen pohjaan. Toivottavasti ei lumessa kulu liikaa pois.
Jos ei oo numeroa, niin kassiin vaan. Muutenkin noita palautuu niin vähän, että mun mielestä kaikkien pitäis siirtyä siihen, että jos löydät, niin pidät kiekon, oli numero tai ei. Siten kiekot kiertää ympyrää toiselta toiselle ja älytön palautusrumba loppuu. Jos mä löydän kiekon, niin jätän korin päälle tai jos on palautusboxi, vien sinne. Jos ei ole numeroa, niin pidän itellä tai jos on 2 numeroa niin pidän itellä. Mä olen aina ajatellut sillai, että alle 20 euroa kiekossa kiinni ja jos ne on niin vitun tärkeitä, niin pitää sit kotona. Muuten jos hukkuu eikä palaudu, niin kyllä sä sen tiesit kun heitit, että saattaa hukkua.
 
Jos ei oo numeroa, niin kassiin vaan. Muutenkin noita palautuu niin vähän, että mun mielestä kaikkien pitäis siirtyä siihen, että jos löydät, niin pidät kiekon, oli numero tai ei. Siten kiekot kiertää ympyrää toiselta toiselle ja älytön palautusrumba loppuu. Jos mä löydän kiekon, niin jätän korin päälle tai jos on palautusboxi, vien sinne. Jos ei ole numeroa, niin pidän itellä tai jos on 2 numeroa niin pidän itellä. Mä olen aina ajatellut sillai, että alle 20 euroa kiekossa kiinni ja jos ne on niin vitun tärkeitä, niin pitää sit kotona. Muuten jos hukkuu eikä palaudu, niin kyllä sä sen tiesit kun heitit, että saattaa hukkua.
Löysin upouuden ''Lux Vapor Tiltin'' aiemmin. Valitettavasti numero tossa, ni aion palauttaa. Päätin tehä sellasen kompromissin kuitenki, et haluun tota edes kerran heittää ite ennen ku palautan. Ei uskalla nyt talvella ku umpivalkonen kiekkoki. Aion myös ehottaa et myy meikälle ton, ja laitan fyffet tilille. Sen verran harvinaisempi, & coolimpi kiekko. Tuntuu vähän rottamaiselta kyl, mut ei ollu ees paikkakuntalainen omistaja mitä tsiigasin. 3 kiekosta soitettu joo mulle, ja vielä useempi jääny johki koriin tjs. josta joku palauttanu heti kierroksella. Ei oo onneks hävinny ku yks kiekko, minkä kuluttanu ''ainutlaatusemmaks''. Joku päivän vanha kiekko ei nii paljoo haittaa.
 
Back
Ylös Bottom