Sitten kun on semmonen kulmakontrolli, mitä Conradilla, niin voi olla heittämättä forea. En tiiä löytyykö Pajua lukuunottamatta Suomesta tai Euroopasta sinne päinkään. Seppokin toki pelaa myös forella, kun esim. jenkeissä ei vaan pärjää, jos ei oo molempia heittoja.
En muista kuka ammattilainen tota vaan totesi, ettei jenkkeihin voi lähteä oikein tosissaan kilpailemaan, jos ei löydy myös tyyliin 120m forea.
muoks. mut siis siltä varalta, että tästä seuraa jotain typerää vänkäämistä, niin mulle on ihan sama, miten joku kotimainen amatööri peliänsä pelaa :D minusta se on selvä juttu, että foren puuttuminen rajoittaa peliä, mutta jos joku on päättäny olla opettelematta, niin sitten on opettelematta.
Katoin ekan kierroksen preserve championshippiä niin tarvii jenkeissä olla 120m foren lisäks 180m rysty ja 30m putti myös jos meinaa kärkikorttiin haluta :D
Itte en oo opetellu forea kun en edes pelaa vaan käyn heittelemässä. 30-40m neppi kämmenellä sujuu kohtuu hyvin, menee ehkä paremmin koriin mitä putti siltä etäisyydeltä. Oon korvannu kämmenavauksen opettelun parilla discraftin kiekolla Esp Sting ja Esp Avenger SS. Ensin mainittu lähtee flattina heitettynä hirveesti oikeelle, kuitenkaan kääntymättä rolliks. Ja kovaa hysseen heitettynä suoristaa ja lopussa kaartaa oikeelle. Tällä heitelly hienosti lyhyemmät foreväylät. Ja jälkimmäinen lentää pitkän loivan kaaren oikeelle n. 100m mun kädellä, kääntymättä rolliks. Huippukiekot itelle antsaheittoihin.