Frisbeegolf

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu
Täytyy myöntää, että ite aika nöösi upsien kanssa. Heittelen pakkopaikoissa vaan tota sormiupsia.

Mut siis, sikäli kun hahmotan nyt oikein, niin noissa otteissahan on sit kansi eri päin. Pitäs kokeilla miten kummallakin lentää ja tuossahan vaikuttaa myös kiekon vakaus, että miten kiekko lähtee ilmassa kääntymään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy myöntää, että ite aika nöösi upsien kanssa. Heittelen pakkopaikoissa vaan tota sormiupsia.

Mut siis, sikäli kun hahmotan nyt oikein, niin noissa otteissahan on sit kansi eri päin. Pitäs kokeilla miten kummallakin lentää ja tuossahan vaikuttaa myös kiekon vakaus, että miten kiekko lähtee ilmassa kääntymään.
Kääntyy varsin erilailla -2(Majesty), ja 0(pd) kiekolla ainaki. Jossain vaiheessa eri päinki heitin välillä, ja luulin tajuuvani kumpaan suuntaan se lopulta kääntyy. Täytyy sanoo että -2 kiekolla lentää selkeesti holtittomammin & vaihtelevammin. Mikä nyt tuskin on yllättävää. Jos puhutte samasta asiasta edes ku minä. Mä meinasin vaan että tomahawkissa kiekko voi olla alapuoli vasuriin tai oikeelle. Luulis kääntyvän eri suuntaan herkemmin, mut en oo varma enää 😅 .

Riksun Ykslammin radalla kävin ekaa kertaa tänään. Valitettavasti alko sataa huolella, ja kaveri halus pois :(. Oli aika kiva rata, ja sai heittää monella väylällä ihan täpöö 😍. Aika monta par4 ja lähemmäs 200m väylää tuolla. Tulos jäi 10-12 väylän jäljiltä +2. Heitin kuulemma tosi hyvin, mut ehkä toi on vähän helpompi rataki VS Hyvinkään 🤔. Tai ois vaikeentunu loppua kohden. Uusi yritys alkuviikosta. Tajusin myös tänään mikä heitto on ''Anhyzer'', ja sen että tollanen soveltuu miinus kiekolle aika nätisti. Vai? Olin heittäny kyllä tolleen aiemminki, mutta en tienny heiton virallista nimeä. Tyhmä kysymys: kannattaako miinuskiekko heittää aina vähän vinossa, jos pyrkimys on että se pysyis snadisti vakaampana?
 
kannattaako miinuskiekko heittää aina vähän vinossa, jos pyrkimys on että se pysyis snadisti vakaampana?
Se nyt riippuu vähän kiekosta ja valmistajasta. Dessukin on -1, mutta saa olla iso käsi että esim champion dessu kääntää hyssestä.
 

View: https://www.instagram.com/p/CgiBgE1oz_u/
Riksun ykslampi vedetty nyt kokonaan läpi. Lopputulos +7. About 66% pareja, pari -1:tä. Perus turhat virheet putatessa yms. mut pääosin meni ihan jees. Osa loppupuolen väylistä varsin vittumaisia helvetillisine rinteineen, ja kiekko voi hukkua todella syvään viidakkoon. Useempi tällanen korkeelta heitettävä väylä tuolla myös. Pääsee heittään hauskoja heittoja, ja kiekko valehtelematta 10s+ ilmassa yhellä väylällä jos oikeen tuultaki nappaa. Vituttaa kyllä etten kuvannu kyseisen väylän heittoa, koska oli aivan härski heitto. Par 4/180m, ja ykkösellä ''puttaus'' etäisyydelle. Meni tosin melkeen yhtä hyvin jo aiemmallaki visiitillä, eli ehkä tuo on helposti toistettavissa. Ei näy videolta täysin, mut heitin ton ekan heiton ihan jumalattomasti vasemmalle. Kyl se vaan kääntyy :d.


View: https://www.youtube.com/watch?v=cjr5_7EHjtQ&ab_channel=JarmoS
0:59 tuo toinen korkealta heitettävä väylä. Video vääristää pahasti, tai alko tuolloin reilusti alempaa ku nykyään. Kunnon kukkula oli.
 
Sahanmäki discgolfilla tuli enkka tänään. +5, eli parannus yhellä 😇 . On kyllä paljo nopeempi kehitys ollu tässä, mitä oisin kuvitellut. Samalla radalla ehkä 30 käyntiä sitten/alottaessa tulos oli jtn +30 :d. Joku alle 0 tulos käytännössä realistinen, jos puttaus ei olis niin heikkoa. Puttaukseenki oon nyt kokeillut sitä tyyliä, missä käsi liikkuu vaan alhaalta ylös. Toimii kyllä lähempää paljo tarkemmin ku aiempi tapa millä vedin, eli käytännössä normi heitto johon tulee kierrettä. Toi alas/ylös tyyli ei kyllä varmaan toimi pidemmältä oikeen? Suositelkaas jtn ratoja uudelta maalta.
 
Sahanmäki discgolfilla tuli enkka tänään. +5, eli parannus yhellä 😇 . On kyllä paljo nopeempi kehitys ollu tässä, mitä oisin kuvitellut. Samalla radalla ehkä 30 käyntiä sitten/alottaessa tulos oli jtn +30 :d. Joku alle 0 tulos käytännössä realistinen, jos puttaus ei olis niin heikkoa. Puttaukseenki oon nyt kokeillut sitä tyyliä, missä käsi liikkuu vaan alhaalta ylös. Toimii kyllä lähempää paljo tarkemmin ku aiempi tapa millä vedin, eli käytännössä normi heitto johon tulee kierrettä. Toi alas/ylös tyyli ei kyllä varmaan toimi pidemmältä oikeen? Suositelkaas jtn ratoja uudelta maalta.

View: https://www.instagram.com/p/ChQSqLpok_A/
Random heito(t). Par3/75m Enkka parani +3:een tuona päivänä. 15/20 väylää putkeen olin lukemissa -1-0. Loppua kohden sit iski pelko perseeseen 😢. Ekan heiton tuossa heitin vittuillakseni porttimandon yli(koska ikävää ettei oikeen mahollista yrittää laillisesti holaria tossa). Toka heitto olis ollu 10/10, paitsi osui kantoon :(.
 

View: https://www.instagram.com/p/CiOC_-noE5O/

Pieni kokoelma kämmenheittoja varsin erilaisilla kiekoilla. Videon kuvauksessa infoa, mut sanon tähänki. Eli heitän tällasen heiton melkeenpä aina(vähintään avaukseen) jos mahollista, ja menestys on varsin hyvää. Onko tuo nyt sitten joku S-heitto, Hyzer flip vai mikälie, mut tollanen kuitenki luontasesti on löytynyt. Videon kiekot on Majesty(13/5/-2/2), PD(10/4/0/3), & löytökiekko Tern(12/6/-2/2). Ja huom. puhe nyt kämmenheitoista. Rystyllä heitän vaan jos pakko, koska tylsempää, enkä oo sillä hirveen hyvä. Lentää kaikilla kiekoilla kuitenki ilman mitään ylläreitä. Oon käyny sellasten semi-vakavien fribaajienki kaa heittämässä, jotka kisaakin välillä yms. Heidän mielestä ainakin tuo kämmen on lentäny ehkä jopa poikkeuksellisesti, vaikka tyyli on jotenki omaperänen. Rystyssäkään ei vissiin mitään vikaa, mut omasta mielestä se lentää yleensä ihan paskasti suhteessa. Lähialueen radoista suurin osa väylistä päätyy oikeelle 🤷‍♂️. Tai suoraan. Upsilla molemmin päin saa taas sit sellaset 60-100m väylät turvallisesti, vaikka olis vähän jtn tiellä sivuilla.

Majestylla oon heittäny nyt koko kesän & tyyliin 95% kaikista heitoista. On tosi luotettava kiekko mun tyylille. Kiekko on vaan kulunu ihan semisti, ja yhtäkkiä noissa kämmenissä on alkanu ilmeneen tota anhyzeriin kääntymistä. Aiemmin ehjempänä käänty vaan Hyzeristä suoraks. Ekassa klipissä lähtee kohtuullisesta Hyzeristä, kääntyy flatiks, Anhyzeriin, ja vielä lopulta flatiksi 😌. Kurvaa toki lopulta oikeelle ihan niinku tarkotuski, mut tuo ei haluttu anhyzer oletettavasti viivyttää lopun kääntymistä? Tuleeko kiekkoihin siis lisää miinusta kun ne kuluu? Oon viel sen verran alussa, että kulmien manipulointi, & varsinki vakaudet & kiekkojen eroavaisuudet on vähän kysymysmerkkejä. PD on toinen luotettava kiekko minkä saan toimiin. Lentää erittäin suoraan, ainaki nyt upouutena. Ei mitään valitettavaa. Välillä vaan aliarvioi kuinka suoraan se oikeesti menee.

Toi Tern sen sijaan on vähän mysteeri. Niin kulunu että tekstit on kulunu melkeen, ja reunasta puuttuu mm. sellanen sentin pala. Tollakin oon silti onnistunut todella komeissa heitoissa, mitkä liitäny ihan super pitkään. Mut ei kyllä tunnu toimivan samoilla kulmilla mitkä noissa mun vakiokiekoissa. Mulla on hyvin selkeesti liikaa heittovoimaa, mitä on yllättävän vaikee säädellä. Eikö tuo ole juuri suurin tekijä sille jos nopeakin kiekko flippaa? Tekniikka ei tietenkään oo varmaan 10/10, mut lähtee kuitenki näpäkästi eikä huoju tai mitään. Nuo kaikki videon heitot on aika kaukana täydestä repäsystä vielä, mut silti esim. tuo Terni kääntyy Hyzeristä ihan super nopeesti rolleriksi. Flattina heitettynä oletan että vieläki nopeempaa. Joten pitäiskö sitä heittää reilummassa Hyzerissä että lentäis kunnolla? Nuo videon heitot ei oo missään erityisen massiivisessa ykskään, ni on kyllä varaa lisätä hyvin. Yritin esim. Innovan Mambaa(11/6/-5/1) heittää niinku näitä vakiokiekkoja, ja sehän oli kaikkien rollerien äiti alta aikayksikön, ei vittu mitään toivoa 😅 . Radikaalissa Hyzerissä, & vähän hiljempaa heittäen alko kiekko toimiin aika nätisti, ja liiti ikuisuuden 🤔. Tagaan tähän @Mike & @Homo habilis, ni ehkä joku jaksaa keskustella jtn.
 
Kiekot kuluessaan muuttuu alivakaammiksi, eli tulee siis lisää sitä miinusta. Sun pitää heittää tuota terniä todennäköisesti niin että lähtöasennossa se kiekon ulkoreuna osoittaa enemmänkin maahanpäin kuin ylös, eli että heität sitä hyssekulmassa ja reilusti, näytti niin alivakaalta.
 
Ootko ikinä pelannut mitään haastavaa rataa kuten Tali tai Äijänepelto, jossa ei vain voi mennä ja roiskia, vaan pitää sheippaa heittoja tarkkaan?
En oo ku lähialueella kerenny käymään, mut kiinnostaa kyllä. Hyvinkään radat, Herunen, Ykslammi, & Riutta testattu. En kyllä sanois että voi missään vaan roiskia. Jos sillä saa hyvän tuloksen, ni kandee :d. Ei oo tuurilaji kuitenkaan, eikä tyylistä saa pojoja. Noillakin radoilla on kaikilla väyliä mitkä jos kusee, ni otat plussaa vitusti. Hyvinkään rata on helpoin koska oon käyny eniten siinä. Joku todella kova pelaaja ottanu siellä silti joskus kuulemma yli 10 heittoa eräällä ikävällä par 4 väylällä 😬. Sellanen 200m ylämäki puulabyrintti, mihin ku kusee aloitus, ni voi jäädä ihan sikana jumiin. Mut pääosin toki suht turvallisia väyliä. Riutta oli aika tukala rata myös ajoittain. Missasin ylämäki väylässä putin millillä ja kiekko valu 20 metriä rotkoon. Ja valuki sit kahesti sinne uusiks takas räpiköidessä 🤤. Käy tesmaan Hyvinkään Sahis. Olit kuulemma striimissä ajanut ohi ihmettelemässä. Yks vuosia harrastanut kaveri heittää 99% pelkkää rystyä kanssa, koska kämmen ei lennä, ja tuntuu kuulemma että käsi repee tjs. Haluisi osata kyllä. Mut komeita, teknisen näkösiä rentoja heittoja. Tuolla saa vaan olla kyllä aika velho jos meinaa pelkäl rystyl vetää. Hänelläkään ei kyllä sen vuoks suju tuolla, koska joutuu yrittään nii vaikeita juttuja sit. Joillain väylillä on vaa nii vähän tilaa, et menee helvetin ahtaaks. 20 väylästä joku 12 selkeesti oikealla, 4 suoraa reittiä, & 4 selkeesti vasurissa. Mutta erittäin hauska rata, ja kaikki väylät tuntuu silti erilaisilta. Nummenmäen rata on vaikeempi, mut huomattavasti tylsempi.
 
Jos forea remmotaan semmoisella vähän sinne päin tekniikalla koko ajan antsaan, niin kiekko saa olla reippaastikin ylivakaa. Tyyliin siis Innovalta Firebirdiä, Discraftilta Raptoria, Latitudelta jotain Felonia jne. Noi ei ihan helpolla kippaa, jos ei nyt suoraan maata kohden heitä nenänsä eteen.

Mut tekniikan puolesta forea kannattas kyllä heittää hitaammilla ja suoremmillakin kiekoilla. Pakottaa miettimään tekniikkaa, kun et voi rempaista vaan antsaan ja odottaa, että kiekko korjaa.

Plussaa, että videoihin löytynyt paitakin päälle.
 
En ole mikään tekniikka asiantuntija itse heitto tyyliin en ota kantaa, mutta kokeilepa hitaammilla kiekoilla vaikka väylädrivereilla. Ongelma pituusdrivereilla tulee vastaan, kun pitää heittää tarkkoja kontrolloituja fore avauksia.

Forea heitän itse todella harvoin, joitain avauksia riippuen väylästä mutta pääosin lähestymisiä jos ei rystyä pysty heittämään.
 
Käy tesmaan Hyvinkään Sahis. . Nummenmäen rata on vaikeempi, mut huomattavasti tylsempi.
Sahis on pelattu viime kesänä monta kertaa, en ole jaksanut tänä kesänä kun täynnä porukkaa. Nummenmäki ei mikään vaikea ole. Sit kun käyt Kaatiksen, Talin ja Äijän nakkelemassa, niin tiedät mitkä on vaikeita. Kaatis varsinkin.
 
Ongelma pituusdrivereilla tulee vastaan, kun pitää heittää tarkkoja kontrolloituja fore avauksia.
Se kannattaa ylipäänsä ymmärtää, että kiekkoja on ihan tarkoituksella erilaisia eri tilanteisiin. Jos tarvii heittää vaikka 60-70m lähäri, eikä sais oikein skippailla tai feidailla, niin putteriahan (tai jotain suoraa midaria) siihen kannattaa tarjota, eikä drivereita, kun driveri on paljon vaikeampi kontrolloida.

Ja jos nyt on vaikka vähän aukeampaa, niin midarin ja väylädriverin tai väylä- ja pituusdriverin välillä voi valita ihan sillä, tarviiko päästä 20m pidemmälle vai ei. Voi heittää suunnilleen saman heiton, mutta toinen kiekko lentää vaan 20m pidemmälle. Tuulet ja linjat tuo toki oman mausteensa kiekkovalintoihin, mutta noin niinku yksinkertaisimmillaan noin.

Drivereita on toki helppo rempoa ilman tekniikkaa, kun eivät ole niin tarkkoja irrotuksen kanssa hitaampiin kiekkoihin verrattuna ja korjaavat tosiaan vähän niin kuin luonnostaan virheellisesti antsakulmaan heitettyjä heittoja, mutta sillä tekee kyllä itelleen suuren karhunpalveluksen tekniikkaa ajatellen. Nimim. kokemusta on ja on muuten tosi vaikea opetella poies omistakin huonoista tavoista.

Se, jos ei halua heittää bäkkäriä, pakottaa tietty heittelee alivakaampia kiekkoja forella antsaan, jos tarvii päästä vasemmalle ja onhan noita pelaajia, jotka on pirun hyviä siinä, mutta helpommalla pääsee, kun opettelee vaan heittämään myös sen bäkkärihyssen luotettavasti. Suunnilleen joka radalla on kuitenkin joku väylä, joka on mallinnettu ihan suoraan perus bäkkärihysselle ja johon voi olla tosi vaikeaa lähteä sovittamaan jotain foreantsaa.
 
Viimeksi muokattu:
Jos forea remmotaan semmoisella vähän sinne päin tekniikalla koko ajan antsaan, niin kiekko saa olla reippaastikin ylivakaa. Tyyliin siis Innovalta Firebirdiä, Discraftilta Raptoria, Latitudelta jotain Felonia jne. Noi ei ihan helpolla kippaa, jos ei nyt suoraan maata kohden heitä nenänsä eteen.

Mut tekniikan puolesta forea kannattas kyllä heittää hitaammilla ja suoremmillakin kiekoilla. Pakottaa miettimään tekniikkaa, kun et voi rempaista vaan antsaan ja odottaa, että kiekko korjaa.

Plussaa, että videoihin löytynyt paitakin päälle.
Eihän mun heitoissa oo Anhyzeriä käytännössä yhessäkään. Tai siis kaikki lähtee kyl Hyzeristä noi, mut toi kiekko vaan kääntää sen sinnekin asti, kunnes palauttaa flatiksi jos kerkeää. Mut uudenverosena ei tuota tapahtunut koskaan, eli kiellän vastuuta hieman 😌. Mut joo, hommaan kyllä hitaampia kiekkoja. Uskon, että ne ainaki pakottaa oleen käyttämättä liikaa voimaa. Jtn edistystä kuitenki tapahtunu, koska mulla ei venähdä enää paikat ollenkaan :d. Ihan alussa lähes joka kerta.
Höh. Tukalaa ku täytyy pukee paljo päälle :/.

Se kannattaa ylipäänsä ymmärtää, että kiekkoja on ihan tarkoituksella erilaisia eri tilanteisiin. Jos tarvii heittää vaikka 60-70m lähäri, eikä sais oikein skippailla tai feidailla, niin putteriahan (tai jotain suoraa midaria) siihen kannattaa tarjota, eikä drivereita, kun driveri on paljon vaikeampi kontrolloida.

Ja jos nyt on vaikka vähän aukeampaa, niin midarin ja väylädriverin tai väylä- ja pituusdriverin välillä voi valita ihan sillä, tarviiko päästä 20m pidemmälle vai ei. Voi heittää suunnilleen saman heiton, mutta toinen kiekko lentää vaan 20m pidemmälle. Tuulet ja linjat tuo toki oman mausteensa kiekkovalintoihin, mutta noin niinku yksinkertaisimmillaan noin.

Drivereita on toki helppo rempoa ilman tekniikkaa, kun eivät ole niin tarkkoja irrotuksen kanssa hitaampiin kiekkoihin verrattuna ja korjaavat tosiaan vähän niin kuin luonnostaan virheellisesti antsakulmaan heitettyjä heittoja, mutta sillä tekee kyllä itelleen suuren karhunpalveluksen tekniikkaa ajatellen. Nimim. kokemusta on ja on muuten tosi vaikea opetella poies omistakin huonoista tavoista.

Se, jos ei halua heittää bäkkäriä, pakottaa tietty heittelee alivakaampia kiekkoja forella antsaan, jos tarvii päästä vasemmalle ja onhan noita pelaajia, jotka on pirun hyviä siinä, mutta helpommalla pääsee, kun opettelee vaan heittämään myös sen bäkkärihyssen luotettavasti. Suunnilleen joka radalla on kuitenkin joku väylä, joka on mallinnettu ihan suoraan perus bäkkärihysselle ja johon voi olla tosi vaikeaa lähteä sovittamaan jotain foreantsaa.
Joo en epäile. Mut voiko yleistää että millä tahansa kiekolla voi(poislukien heiton pituus) helvetin hyvä heittäjä heittää minkä tahansa heiton? Back, forehand, upsi, rolleri, fancyt S-heitot yms.
Ehkä vaatii jonkun kompensoivan toimenpiteen, mut pystyy kuitenki? Vai onko kiekkojen eroavaisuudet sen verran historiallisia, ettei vaan pysty? Anhyzerissa nuo mun heitot ei kyllä lähde. Osaan sen heiton kyllä molemmin päin, ja käytän välillä. Rystyllä tarkkuus on tohon heikko, ja tekniikka liian överi. Kaadun tyyliin eteenpäin, ja se menee sit ikuisuuden oikeelle. Mut niin monet sillä heittää, että pakkohan se on opetella. Tuntuu aika iisiltä jutulta opetella, mut ei vaan tee mieli ottaa riskejä jos pisteitä miettii. Vähentää vaan kulmaa, ni löytyy jossain vaiheessa. Mutta, mutta, pidän lajista koska arsenaali voi olla aika iso. Saman heiton voi heittää nii monella eri tyylillä, ja onnistua. Jotkut hienoperseet varmaan vinkuu, jos joku heittelee vaikka jtn upseja tjs menestyksekkäästi, mut ketään ei pitäis kiinnostaa jos se äijä pieksee sut siten :whistle:. Joku oli kirjottanu johki aika nolon ininän fribafoorumilla. Upsit ois pitäny kuulemma kieltää, koska ei vaadi mitään, ja joku äijä oli dominoinu liikaa kisoissa niillä. Jossei vaadi mitään, ni kaikki äkkiä heitteleen ni tulee kovaa tulosta. Veikkaan että tuon kirjottajalla ei kestä fysiikka niihin yhtään, ja haluu pilaa muiltaki hauskuuden. Tietenkin. Mitä sitä hauskaa pitää, ku voi synkistellä.

https://www.pdga.com/discussion/archive/t-16204.html Tässä tää keskustelu. Oli viihdyttävä saaga lukea. Aikuiset miehet, ja suu vaahdossa muovikiekkojen heittotyyleistä. Voisin pyrkii oleen jokamies versio tosta RichardP:n kuvailemasta alffasta 😆. Ihan vaan vittuillakseni.
 
Sahis on pelattu viime kesänä monta kertaa, en ole jaksanut tänä kesänä kun täynnä porukkaa. Nummenmäki ei mikään vaikea ole. Sit kun käyt Kaatiksen, Talin ja Äijän nakkelemassa, niin tiedät mitkä on vaikeita. Kaatis varsinkin.
Aijjaa. En seuraa ite striimejä sun muita, ni en tiiä. Kattonu vaan sun Youtubepätkiä muutaman. Kaveri vissiin seuraa, ja sano et olit käyny katteleen muttet heittään. Mitä mieltä olit Sahiksesta, ja sujuks? En sanois Nummenmäkeä vaikeeks, mut on se itelle vaikeampi silti noista. Paljo enemmän tilaa väylillä, mut jotenki puuttuu luonnetta. Väylät keskimäärin pidempiä. Onko nuo Kaatikset kavereineen myös hauskoja? Pelkkä vaikeusaste ei välttämättä tee radasta viihdyttävää, jos esim. joka väylä tuntuu samalta. Riutta selkeesti vaikein näistä missä ite käyny. Jotkut ne mäet siellä oli niin vaarallisia.
 
En ole mikään tekniikka asiantuntija itse heitto tyyliin en ota kantaa, mutta kokeilepa hitaammilla kiekoilla vaikka väylädrivereilla. Ongelma pituusdrivereilla tulee vastaan, kun pitää heittää tarkkoja kontrolloituja fore avauksia.

Forea heitän itse todella harvoin, joitain avauksia riippuen väylästä mutta pääosin lähestymisiä jos ei rystyä pysty heittämään.
Suosittele jtn kiekkoja. Mä omistin tasan 2 kiekkoa aiemmin. Nyt lähin kuitenki vähän välineurheileen ja laajensin snadisti. Omistan tällaset: 12 egen Discmania starter packin(''Active soft''), noi videon kiekot, Innovan Champion Destroyer, & Star Mamba. Kaikki varsin erilaisia, mikä oli ainoo kriteeri ostaessa. Testailla siis vaan erilaisia arvoja. Noi starter packin kiekot tuntuu kyllä surulliselta kädessä. Ei ne mitään vaivaa vaadi lentääkseen, mut täytyy tiputtaa poweria varmaa 66%. Mikä on ok, mutta vaikeeta kun tottunut heittään lujempaa. En saa noihin ees perus kahen sormen grippiä kunnolla, ku ovat niin heiveröisiä. Lukee vinkkejä alotteleville netistä, ni siellä on perus älä heitä yli 2 speedin kiekkoja ekaan 90-vuoteen tai kuolet etkä opi mitään. Ymmärrän logiikan, mut jos mä saan nuo mun driverit kuitenki liikkumaan ihan siedettävästi, ni onko mun nyt oikeesti pakko pilata mun nautinto peliin ja heitellä 90 vuotta puttereilla varmuuden vuoksi 😭? Kaverit ketkä käyny saman aikaa, ei saa noita järeitä kiekkoja lentään oikeen mihkään syystä tai kolmesta, mut hitaammilla kiekoilla homma sujuu paremmin. Oon mäki tesmannu noita vähäsen, eikä niissä mitään vikaa oo. Mut en mä saa jtn putteria lentään 100 metriä tjs. ihme suosituksia, mitä netistä lukenu.
 
Back
Ylös Bottom