Frisbeegolf

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu
Itsekään en kiekkoon mitään yhteystietoja laita. Enkä ilmoita omistajalle, jos löydän kiekon yhteystiedoilla. Nostan sen vain lähimmän korin päälle ja jatkan matkaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei helvetti. Tyyppi hyvää hyvyyttään ilmoittaa että löytänyt sinun kiekon että saat sen takaisin. Sä et kehtaa hakea ja oot kuitenkin niin reilu että lupaan toimituskulut maksaa. Varmaan ajattelit että olisi sekin ollut kohtuullista että tyyppi itse ne maksaa. En minäkään olisi sitä sulle jaksanut postittaa ilman mitään korvausta, on siitä kuitenkin sen verran vaivaa kun ei posteja ihan joka paikassa ole. Olisin menettänyt tunnin aikaa, polttoainetta ja joutunut miettimään vittumaisia lähetys juttuja. Hieman kusipäältä vaikutat. 20€ olisit suoraan tarjonnut niin olisit lätyn ehkä saanut takaisin tai olisit hakenut
Tottakai löytötavarat pitää palauttaa henkilölle itselleen, toinen vaihtoehto on kävellä sinne löytökiekkolaatikkoon ja laittaa sinne, joka itseasiassa tälläkin radalla oli. Että tempase nyt hyvä ihminen se herneen palko nenästäsi, toki halutessasi voit sen siellä pitääkin ihan kuinka vaan haluat seuraavaa mielenpahoittamista varten.

Kuuluu muutenkin lajin etikettiin, että löytökiekot palautetaan.
 
Tottakai löytötavarat pitää palauttaa henkilölle itselleen, toinen vaihtoehto on kävellä sinne löytökiekkolaatikkoon ja laittaa sinne, joka itseasiassa tälläkin radalla oli. Että tempase nyt hyvä ihminen se herneen palko nenästäsi, toki halutessasi voit sen siellä pitääkin ihan kuinka vaan haluat seuraavaa mielenpahoittamista varten.

Kuuluu muutenkin lajin etikettiin, että löytökiekot palautetaan.

Käytä nyt omaa järkeä. Miksi et sitten sanonut, että laita sinne löytökiekkolaatikkoon mistä sinä sen voit poimia mukaan? Vai onko nuo laatikot sellaisia että penikat kerää sieltä kiekot itselleen säännöllisin väliajoin ja tyyppi ajatteli, että varmemmin saat takaisin kun ottaa sen matkaan? Kait sä nyt kuitenkin teit sen rikosilmoituksen?? Eikö tullut mieleen maksaa muutamaa euroa vaivanpalkkaa jos kiekko oli tärkeä ja halusit sen takaisin? Itse ainakin olisin maksanut jos kiekko olisi ollut "korvaamaton" ja jos ei niin olisin sanonut että pidä itellä.
 
Mä en ton takia mitään nimiä lättyihin laita ja kiertolätyissä vähän ärsyttää kun sotkevat tusseilla ne. Onko muuten mitään kikkaa saada niitä nimiä ja numeroita helvettiin kiekoista?
Kynsilakanpoistoaineella voi lähteä.
 
Käytä nyt omaa järkeä. Miksi et sitten sanonut, että laita sinne löytökiekkolaatikkoon mistä sinä sen voit poimia mukaan? Vai onko nuo laatikot sellaisia että penikat kerää sieltä kiekot itselleen säännöllisin väliajoin ja tyyppi ajatteli, että varmemmin saat takaisin kun ottaa sen matkaan? Kait sä nyt kuitenkin teit sen rikosilmoituksen?? Eikö tullut mieleen maksaa muutamaa euroa vaivanpalkkaa jos kiekko oli tärkeä ja halusit sen takaisin? Itse ainakin olisin maksanut jos kiekko olisi ollut "korvaamaton" ja jos ei niin olisin sanonut että pidä itellä.
Löytökiekkolaatikosta vastaa radasta vastaava seura jossa ne säännöllisin väliajoin kerätään ja pistellään omistajalle viestiä. Toki ajallisesti kauemmin menee kun on aikaa vievää puuhaa, mutta varmemmin päätyy omistajalle. Löytöpalkkiokin on vapaavalintainen ja seuran tapaukessa tukee seuran toimintaa.


Minä en ikinä pyydä löytöpalkkiota ja olen jopa mennyt erään tyypin työpaikalle asti viemään löytämääni kiekkoa tai sovittu joku paikka. Kaikki on sovittavissa olevia asioita. Sekä toivoisi että moni aloitteleva harrastaja perehtyisi lajietikettiin ja sääntöihin.
 
Sain ton ohjeen aikaisemmin eikä lähtenyt, ilmeisesti on niin huokoista muovia että on siellä syvällä.
Joo muovistakin riippuu ja tussista. Toisista kiekoista haalistuu nopeammin tussit. Omasta Champion muovin kiekosta on aika nopeasti tussit haalistunut, kun kirjoitin rimmiin.
 
Onko kukaan päässyt kirjautumaan fribagolf foorumille.
Mä oon tehny kirjautumisen parikin kertaa, mutta vahvistusviestiä ei ole ikinä kuulunut!!!

Tietääkö joku miten tohon fribagolf foorumin ylläpitäjään saisi yhteyden.
 
No ehdottomasti kyllä...

Tänäänkin tuli fribailtua noin neljä tuntia ja kehitys on kovaa...

Auta armias jos bodauksessa tai voimailussa kehittyisi yhtä nopeeta niin olis oksat pois...
 
Nyt pitää sanoa, että jos sulle tulee joku sanomaan, että kiipee tonne puuhun, saat 20 euroa, niin kiipeisitkö? Aikamoista riskinottoa muovilätyn takia. Ei millään pahalla. Ne on muovia ja puoli-ilmaisia ja jos se on sitten se maailman ainoa seitsemäs ihme se kiekko, niin sillon sitä ei todellakaan kannata heittää ollenkaan.
 
Nyt pitää sanoa, että jos sulle tulee joku sanomaan, että kiipee tonne puuhun, saat 20 euroa, niin kiipeisitkö? Aikamoista riskinottoa muovilätyn takia. Ei millään pahalla. Ne on muovia ja puoli-ilmaisia ja jos se on sitten se maailman ainoa seitsemäs ihme se kiekko, niin sillon sitä ei todellakaan kannata heittää ollenkaan.
Riippuis kyl fiiliksestä. 20e nyt ei oo juuri mitään, mut oon mä yllytykselle altis, ja tehny aika paljo yllytettynä. Ansaitsin mä tollaki saunajuomat! Tossa ei ollu hirveesti energiaa lähtee kiipeen mihkään, mut ois ollu liian kova pettymys lopettaa heittely puoles välii rataa. Oli toki myös aika hassua. Ei tos olis muuten mitään riskii, mut näpit oli jäässä ja litimärkä puu. Yritin Tubestaki ettiä videoo, mut ilmeisesti toi on epätodennäkösempi juttu mitä oletin :unsure:.
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin sitä monet alkaa ajattelemaan, että se kiekko on moninverroin arvokkaampi, mutta sitten kun hetken järkeilee, niin aika mitättömiä ne kuitenkin on. Jatkaa toisella kiekolla ja unohtaa kadonneen. Mulla on sibessä yksi kiekko korkealla puussa ollut jo kuukauden. Eikä sitä kukaan nää siellä.
 
20211031_192011.jpg
 
Lehtisen Lauri, näitä paikallisia täältä JKL:stä, pelas ittensä kolmanneksi Jenkeissä Music City Openissa. Varsin kova suoritus. Dickerson hirveessä lennossa ja vei taas.

Mäkelä pyöräytti ilmeisesti nilkkansa ekalla kierroksella, eikä pystyny jatkamaan ja muut suomalaiset jossain hieman 30. sijan päällä.
 
Mä yritin katsoa noi kisat spoilaamatta itseeni, mutta laji on niin turvonnut, etten onnistunut, vaan instassa sitten tuli pokaalikuvat naisten ja miesten sarjoista. Pitää jatkossa pysyä pois somesta sen aikaa että noi katsoo. Sit jos pysyn poissa, niin striimissä joku möläyttää.
 
Back
Ylös Bottom