Kyllä Freddi on tehnyt huimaa jälkeä penkin osalta ja Hautala tekee saman voimanostossa. Freddi punnertanee raakana kohta kanssa saman kuin Murtomäki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+ IPF:ssä dopingtestaus (suomalaisten kohdalla suunnilleen niin tiukka, kuin voi olla) ja ns. ammattilaisliitoissa ei dopingtestausta. Noista se ero tuloksissa tulee, varusteet ja douppi. Ja vastuuvapauslausekkeena pitää lisätä, että toki on mahdollista, että IPF nostaja douppaa ja että ammattilaisliitossa nostava ei douppaa ja että ammattilaisnostajakin nostaa IPF paidalla. Tuo kokonaisuus sotkee tätä penkkitulosasiaa tiätysti taviksille aika paljon. Mulle ei ja mun silmissä Freddin nosto, ennätys ja MM-kulta ovat huikeita saavutuksia. Mitä olen Freddin reenejä ja nostoja seurannut, niin hän on jo aika monta vuotta reenannut kovaa ja fiksusti, pikkuhiljaa kehittynyt ja nostaa t-paidallakin kovia rautoja. Noissa kisoissa, virallisimmassa, suurimmassa ja dopingtestatuimmassa liitossa (=kovin taso ja ankarin kilpailu) ja noilla säännöillä (eli turha kitistä varusteista, samat säännöt ovat niidenkin suhteen kaikille) ukko nostaa maailmanennätyksen ja kultaa, niin onhan toi mahtava suoritus. :thumbs:Hohoh IPF:n ja ammattiliittojen nostoja ei oikeen voi vertailla. Ammattiliitoissa saa olla trukki nostamassa, eikä tarvi pysäyttää rinnalle loppuojennuksesta puhumattakaan. IPF:ssä taasen ykskankanen paita ja merkki rinnalla jne.
+ IPF:ssä dopingtestaus (suomalaisten kohdalla suunnilleen niin tiukka, kuin voi olla) ja ns. ammattilaisliitoissa ei dopingtestausta. Noista se ero tuloksissa tulee, varusteet ja douppi. Ja vastuuvapauslausekkeena pitää lisätä, että toki on mahdollista, että IPF nostaja douppaa ja että ammattilaisliitossa nostava ei douppaa ja että ammattilaisnostajakin nostaa IPF paidalla. Tuo kokonaisuus sotkee tätä penkkitulosasiaa tiätysti taviksille aika paljon. Mulle ei ja mun silmissä Freddin nosto, ennätys ja MM-kulta ovat huikeita saavutuksia. Mitä olen Freddin reenejä ja nostoja seurannut, niin hän on jo aika monta vuotta reenannut kovaa ja fiksusti, pikkuhiljaa kehittynyt ja nostaa t-paidallakin kovia rautoja. Noissa kisoissa, virallisimmassa, suurimmassa ja dopingtestatuimmassa liitossa (=kovin taso ja ankarin kilpailu) ja noilla säännöillä (eli turha kitistä varusteista, samat säännöt ovat niidenkin suhteen kaikille) ukko nostaa maailmanennätyksen ja kultaa, niin onhan toi mahtava suoritus. :thumbs:
Itse en tykkää paidasta mutta kun ei ole RAW-MM testatussa liittossa olisin tyhmä jos en lähtisi voittamaan paitakisat kun on mahdollisuudet siihen.
Eli ymmärän paitahaukkuminen koska niillä on sama tuplamoraali kuten minulla on.
Kiitoksia niille jotka ovat onnitteleet minua!
En nyt tiedä että onko tämä tosissaan kirjoitettu vai ei, mutta eihän tuossa missään sanota että 200kg olis kovin raakanosto...
En jaksanu ees mainita asiaa, kun se on niin päivänselvää kaikille.
SM-kisoista MM-kisoihin en sairastannut kertakaan flunsaan mikä on mulle kova juttu. 4 kertaa viikkossa tein penkkiä ja vammatta paitsi se että kyynärvarsiin tuli ylirasitusta 2-3 viikkoa ennen kisaa.freddiltä olisi ihan mielenkiintoista kuulla vähän miten treenit menivät kohti tuota kisaa ja varsinkin se, miten ne tuosta jatkuvat?
SM-kisoista MM-kisoihin en sairastannut kertakaan flunsaan mikä on mulle kova juttu. 4 kertaa viikkossa tein penkkiä ja vammatta paitsi se että kyynärvarsiin tuli ylirasitusta 2-3 viikkoa ennen kisaa.
Eka paitareeni maaliskuun loppussa tein 395 suht siisti nosto, mutta sen jälkeen 3kpl huonoja reenejä kun ei vaan toiminnut. Mutta raakakunto pysyi koko reenijakson aikana hyvänä ja tein 277,5 suht puhtaasti ja tosi kevyesti. Kisoissa sitten yhtäkkiä paitakin toimi ja tulos oli 400kg.
Nyt teen 6 viikkoa vain 2 kertaa viikkossa ja sen jälkeen uudestaan 4 kertaa. Tavoite on SE SM-kisoissa eli 268,5 tai enemmän ja sitten jouluaikoina n.280 rawkisapenkki. Sitten kevät ja paitareenit.
Kaikille ei ole kuitenkaan ollenkaan selvää että se myös käytännössä tarkoittaa jotain, vaan he kuvittelevat että peiteaineilla pääsee pitkälle ja eihän ne uudet high tech lääkkeet testeissä muutenkaan näy. Lajissa josta ei ole kukaan ikinä kuullutkaan ja josta ei saa yhtä ainutta penniä rahaa. :D Lisäksi kaikki ihmiset eivät ole perusluonteeltaan huijareita, eivätkä halua huijata. Tuokin tuntuu olevan aika monelle vaikea tajuta. Yleensähän pahimmat huutelijat on entisiä testien alla kisailleita roinaajia, jotka hakevat hyväksyntää tekemisilleen yrittämällä vetää muut samalle tasolle kanssaan, tai sitten heikkoja roinaajia jotka eivät suostu uskomaan että kukaan voisi olla puhtaana parempi.