Fredrik " Freddi " Smulterille penkkipunneruksen MM-kultaa ME-nostolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onnittelut vielä nostosta! Ja kuten muutkin kehuneet, niin olit kyllä eduksesi tv:ssä.

Mielenkiinnosta sellainen tuli mieleen, että kun volyymia näyttää treeneissä riittävän, niin paljon pidät taukoja sarjojen välissä? Sekä millaisia painoja muuten liikuttelet, esim. maastaveto, rinnalleveto (kuuluuko edes ohjelmaan?) tai kyykky? Tästä tuli nyt tällainen FAQ-osasto, mutta sallittakoon se, harvemmin sitä MM-mieheltä pääsee tenttaamaan :nolo:

En tiedä taukojen pituudet mutta reenin kesto on yleensä 2-3 tuntia. 2 jos on vain penkki+apuliikkeet. Jos on penkki+kyykky+penkki niin 3 tuntia tai jopa yli.
Vetoa en treenaa lainkaan mutta vedän 290-300 raakana aina jos kokeilen, ja jos olen yrittännyt reenata sitä niin ei se sillä paranee :)
Rinnalleveto en tee. Joskus hauiskääntöä huijaten ja siellä olen tehnyt 5x140 ja 10x120kg
Kyykky treenan 1-3 kertaa viikkossa peruskuntokaudella ja kisakaudella ei mitään. Maximi on vähän päälle 250 raakana mutta reenipainot on 110-140 välillä. Teen kyykkyä lähinnä siksi että lonkat pysyy terveenä.

Valmentajan ohjelmia ne ovat että en pysty sanomaan mistä kaikesta hän on ottannut "oppeja". Mutta sen voin sanoa että valmentaja on yhteydessä sekä Mike.T kanssa että itäblokkivalmentajien kanssa. Ja varmasti muitakin. Siitä se tekee soppansa mulle sitten.

Ohhoh, melkoisia. Mutta kai se tuolla tasolla liikkuu liikkeestä riippumatta raskaat painot. Kiitoksia vastauksista ja onnea tuleviin koitoksiin! Toivotaan, että hyvä vire jatkuu edelleen :puntti:

Pakko Freddi kysyä, että jännittääkö sua koskaan enää kisoissa vai onko se perus kauraa jo, kun olet monessa jo käynyt ja voittanut?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Koskakohan archey löytää tän ketjun? :D

Odotan kyllä itsekin milloin velitieteen lisensiaatti Iso A saapuu kertomaan, että on tuo on täysin väärä tapa tehdä hauiskääntöä, koska hän itse saavutti isomman hauiksen huomattavasti poikkeavammalla tekniikalla.

Pakko Freddi kysyä, että jännittääkö sua koskaan enää kisoissa vai onko se perus kauraa jo, kun olet monessa jo käynyt ja voittanut?

Jännitys mikä muut tunne en itte tunne. Mutta minulle tulee stressiä 2-3 päivää ennen kisaa joka purkantuu luulosairauksilla. Toki nyt 1-2 viime vuodet en niitäkään on ollut niin pahasti.
Mutta sitten kun pääsen lämmittelyyn niin silloin en tunne olenkaan jännitystä.

Noista hauksista tuli mieleen, että mites selkätreenit suhteessa punnerruksiin ja mitä tehdään?
Vai saako hartiat jarraavaa treeniä jo pelkästä penkistä niin kovasti?

teen selkää 2-3 reeniä viikkossa. makaava soutu teen ihan tosisaan ja pidän sitä voiman mittarina. Ylätaljaa teen enemmän toistoja 10-25.

Olkapäät teen pystypunnerusta peruskuntokaudella kerran viikkossa ja vipunnostoja silloin tällöin.

Olipa muuten hyvä se YLE Fem:n tekemä haastis. Kiitos Freddille muutenkin osallistumisesta foorumin keskusteluihin. Pääsemme moninkertaisen maailmanmestarin ja ME:n haltijan kanssa juttelemaan. Se on pojat jotain. :)

Asiasta kolmanteen; YLE Fem:llä on yleensäkin melkoisen laadukasta tuotantoa ja sellaisista aiheista, mistä Finska Yle ei juttuja tee.

Freddille muutama:

Kuka on pahin kilpakumppanisi raw-penkissä?
Syötkö lisäravinteita?
Treenaako O. Osala kesällä pighousella?
Näkyykö Freddiä ikinä paikallisessa?
Minkä merkkisiä penkkipunnerruspenkkejä omistat?
Vedätkö leukoja osana treeniä?
Nähdäänkö Freddi vielä 20v päästä nostolavoilla?
Eikö penkin veivaaminen ikinä kyllästytä?;)

Siinäpä:D

Freddille muutama:

Kuka on pahin kilpakumppanisi raw-penkissä?
Syötkö lisäravinteita?
Treenaako O. Osala kesällä pighousella?
Näkyykö Freddiä ikinä paikallisessa?
Minkä merkkisiä penkkipunnerruspenkkejä omistat?
Vedätkö leukoja osana treeniä?
Nähdäänkö Freddi vielä 20v päästä nostolavoilla?
Eikö penkin veivaaminen ikinä kyllästytä?;)

Siinäpä:D

1. En tiedä superissa Suomessa sen jälkeen kun Korkia-Aho tiputti painonsa tai mitä se nyt tekee. Mutta Hokkanen on kova ja kunnioitan hänen tulokset suuresti -120 kiloisissa.
2. Syön Kreatiini,beta-alaiini jaksoittain + omega-3 ja d-vitamiini.
3. Se käy silloin tällöin. En kerro sen enempää herra Osalasta koska minulla ei ole lupaa siihen.
4. Jos käyn baarissa? Tosi harvoin.
5. En tiedä. Yks on ostettu Sakelta ja toinen Sport Gymiltä.
6. Olen yrittänyt mutta kahden reenin jälkeen ojentajat kipentyy ja homma jää siihen.
7. Nähdään jos paikat on kunnossa.
8. Ei.

Pakko kysyä Freddiltä: Mitä järkeä on noissa sun videolla esittämissäsi "hauiskäännöissä?" Ei millään pahalla, mutta en löydä noista muuta hyvää kuin varoittavan esimerkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom