Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
25kg parani ME vai tarkoititko Smulterin ennätystä? Ennätys tulee varmasti paranemaan vielä paljon ja kohta moni muukin nostaa ipf:ssä 400kg. Mahalta penkkaamisen sallimisen jälkeen on tulokset räjähtänyt nousuun superissa. Vielä 2000-luvun alussa ME oli 330.Parantuko ennätys kerralla 30kg?
Kukas on Wikipediaan käyny paskaa kirjottaan? Hyi hyi!
Viimeksi kun valkoinen mies yritti jotain tällaista niin sillä meni käsi poikki.
Paljonkoha pitää penkata että pääsee tohon pakkiksen etusivulle
Pakko nyt tänä valkoisena miehenä jolla käsi meni poikki nusasta pilkkua... 400kiloa olen yrittänyt tsekeissä 2011 jossa voitin 19 vuotiaana miesten EM wpc liitossa superissa...tuloksella 365kg, vaihdettiin tiukempi paita 400kg ja sain laskettua alas mut sit petti hallinta. Tästä ilmeisesti seurasi hiusmurtuma vasemman käden värttinäluuhun ja hyvinkäällä 2011 wpc sm:issä nostin vielä 365,5 ja 380kg paukahti sit tää käsi.
Onnea freddille huikeesta nostosta!!!
Ja ennenku itketään mun paitanostoista kui kovia hyötyjä otin, niin treenasin käytännössä vallan rawina! otin pitkiä sarjoja niinkuin freddikin! 3x10x160 mm ottanut ja 6x180 ja perään 1x200. ja nämä siiis 19 vuotiaana.... monet pro nostajat ottaa 350kg penkkejä muttei teenage sarjoihin. Haaste... se kuka nostaa alle 20v tuon 365 niin 1000euroa annan hänelle heti Itse tein sen vaan ilostani.