Fredrik " Freddi " Smulterille penkkipunneruksen MM-kultaa ME-nostolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huimasti onnitteluja Freddille! Mielenkiinnolla jään odottamaan riittääkö se seuraavaksi vuorossa oleva 300kg RAW ylittämään Pakkotoiston etusivun uutiskynnyksen, kun 400kg paitapenkin ME ei sitä vielä tehnyt.

Parantuko ennätys kerralla 30kg?
25kg parani ME vai tarkoititko Smulterin ennätystä? Ennätys tulee varmasti paranemaan vielä paljon ja kohta moni muukin nostaa ipf:ssä 400kg. Mahalta penkkaamisen sallimisen jälkeen on tulokset räjähtänyt nousuun superissa. Vielä 2000-luvun alussa ME oli 330.

Hienoa sinänsä että penkkipunnerruksesta uutisoidaan kerrankin, harmi vain että 90% lukijoista ei ymmärrä että kyseessä on paitanosto. Vääristää vain ihmisten käsitystä siitä mikä on kova tulos penkissä.

Viimeksi kun valkoinen mies yritti jotain tällaista niin sillä meni käsi poikki.

Pakko nyt tänä valkoisena miehenä jolla käsi meni poikki nusasta pilkkua... 400kiloa olen yrittänyt tsekeissä 2011 jossa voitin 19 vuotiaana miesten EM wpc liitossa superissa...tuloksella 365kg, vaihdettiin tiukempi paita 400kg ja sain laskettua alas mut sit petti hallinta. Tästä ilmeisesti seurasi hiusmurtuma vasemman käden värttinäluuhun ja hyvinkäällä 2011 wpc sm:issä nostin vielä 365,5 ja 380kg paukahti sit tää käsi.

Onnea freddille huikeesta nostosta!!!

Ja ennenku itketään mun paitanostoista kui kovia hyötyjä otin, niin treenasin käytännössä vallan rawina! otin pitkiä sarjoja niinkuin freddikin! 3x10x160 mm ottanut ja 6x180 ja perään 1x200. ja nämä siiis 19 vuotiaana.... monet pro nostajat ottaa 350kg penkkejä muttei teenage sarjoihin. Haaste... se kuka nostaa alle 20v tuon 365 niin 1000euroa annan hänelle heti :) Itse tein sen vaan ilostani.

Kysymys freddille: mitä ajatuksia herättää kun samat ihmiset täällä ensin haukkuu paitanostamisen alimpaan helvettiin ja sitten hehkuttaa uutta me:tä ja onnittelee sinua paitanostamisen mm-kullasta?

Jokatapauksessa Uskomaton tulos, kovin punnertaja ipf:ssä tällähetkellä!

Itse en tykkää paidasta mutta kun ei ole RAW-MM testatussa liittossa olisin tyhmä jos en lähtisi voittamaan paitakisat kun on mahdollisuudet siihen.
Eli ymmärän paitahaukkuminen koska niillä on sama tuplamoraali kuten minulla on. :)

Kiitoksia niille jotka ovat onnitteleet minua!

Oli paitaa tai ei, niin on tuo 400kg rinnan päällä aika miehekäs kasa rautaa. Itse tuskin jaksaisin nostaa kyseisiä malmeja edes siltanosturilla aiheuttamatta materiaali- tai henkilövahinkoja. Taas kerran voi olla ylpeä suomenruotsalaisista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikka itekin on sarjarautoja 200 kg rawina ottanut, niin en kyllä pysty käsittämään miten voi edes kämmenet kestää 400 kg tankoa. Paitanostoista en piittaa, mutta tuo on jo ihan absurdi tulos. Onnea karmeasta tuloksesta.

Freddi teki urheiluhistoriaa ja jos tässä maassa arvostettaisiin tulosurheilua sen vaatiman harjoitusmäärän sekä urheilulajin maailmanlaajuisuuden mukaisesti ei olisi vuoden urheilijasta 2014 lainkaan epäilystä. Toivotaan, että Freddi saa vielä urallaan nostaa myöskin sen raw-penkin MM-kullankin, eiköhän IPF ala kisoja jossain vaiheessa järjestämään.

Olin edellolevassa YLE-uutisessa mainittua 16-vuotiasta oman 18-vuotiaiden raw-ME-tuloksensa ylittänyttä Susannaa Tanskassa huoltamassa ja ihan arvokasta kokemusta arvokisoista tuli tytölle paitanostajia vastaan kisatessa. Kyllä klassisen penkin MM-kisoille nuorten sarjoissakin tilausta olisi. On ne vaan kaksi eri lajia, raw ja varustenostaminen. Kilpakumppanilla esim. jäi harjoitussalilla ennen paidan pukemista 75 kg rinnalle ja kisavarusteissa nousikin sitten 107,5 kg.

Paidasta hyödyn ottaminen vaatii taitoa, ja on Freddiltä todella kova saavutus olla sekä ennätyksiä tekevä raw-penkkaaja että myöskin maailman paras tässä lajissa, joka ei ihan siltä omimmalta ehkä hänestä tunnu, tai näin olen hänen postauksistaan ymmärtänyt.

Onnittelut hurjasta ennätyksestä ja maailmanmestaruudesta! Eikö tuo 400kg tullut hieman vahingossa liittyen taktikointiin? Juttelin eilen Samin kanssa tuosta tillanteesta. :)

Kiitoksia.
En tiedä oliko se vahinko. T.P kysyi mikä on suurin rauta mitä voin nostaa niin vastasin "alle 400". Sitten se laitoi 400 ja oli 1 minutti valmistautua.

Freddin nostolla iltalehden sivuilla 13 000 tykkäystä. Yleensä pitää vähintään löytyä papilta räjähtänyt dildo perseestä tai helteiden paukkua tammikuussa että tuollaisiin lukemiin päästään. Kova. :thumbs:

Paljonkoha pitää penkata että pääsee tohon pakkiksen etusivulle :rolleyes:

Pakko nyt tänä valkoisena miehenä jolla käsi meni poikki nusasta pilkkua... 400kiloa olen yrittänyt tsekeissä 2011 jossa voitin 19 vuotiaana miesten EM wpc liitossa superissa...tuloksella 365kg, vaihdettiin tiukempi paita 400kg ja sain laskettua alas mut sit petti hallinta. Tästä ilmeisesti seurasi hiusmurtuma vasemman käden värttinäluuhun ja hyvinkäällä 2011 wpc sm:issä nostin vielä 365,5 ja 380kg paukahti sit tää käsi.

Onnea freddille huikeesta nostosta!!!

Ja ennenku itketään mun paitanostoista kui kovia hyötyjä otin, niin treenasin käytännössä vallan rawina! otin pitkiä sarjoja niinkuin freddikin! 3x10x160 mm ottanut ja 6x180 ja perään 1x200. ja nämä siiis 19 vuotiaana.... monet pro nostajat ottaa 350kg penkkejä muttei teenage sarjoihin. Haaste... se kuka nostaa alle 20v tuon 365 niin 1000euroa annan hänelle heti :) Itse tein sen vaan ilostani.

Siis auttaako toi ammattilaispaita sulla 200 kiloa? Salilla olet ottanut ilman paitaa 1x200 ja kisoissa (koittanut) 400kg?:wtf:
Onko tossa mitään järkeä???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom