fpo sm -Turku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja blury
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eikös Ano ollut flunssassa pari kuukautta, joten ei ole päässyt reenaan juurikaan tässä kevään aikana ? SM-kisoihin ei varmaan keskenkuntoisena kannata lähteä.

Juniori sanoi:
Itse olen tulossa tuonne nostamaan...

Paljos meinaat saada kasaan? Penkki varmaan kulkee ainakin hyvin?

Juniori sanoi:
aloituspainot 380-320-300
Tonnihan siitä napsahtaa ainakin. Ootko suunnitellu rueta panostamaan kunnolla myös kyykkyyn ja vetoon?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
blury sanoi:
Onkos ketään lähös tonne kisaamaan/kattomaan? Aika kovia nimiä oli osallistuja listassa. Anoa ei ainakaan listassa näkyny, ilmottuukohan jälkijunassa :)

Täytyyhän sitä turkulaisia tulla kannustamaan :worship: Onko jossain tietoa kisapäivien aikataulusta?

Ite huomasin vast äsken et aikataulu on muuttunut kisat alkaa klo 11 ja kaikki sarjat on samana päivänä. Tarkistakaa viel ite www.fpopowerlifting.net . Ettei tuu turhaa reissua sunnuntaina.

mistään nuo tulokset näkisi?

kyykyissä oli raudat lennelleet ja jotkut kaatuillut.. vieläkään :kuvia: ?

Sakke jäi kyykyssä ilman tulosta. Sillä oli auennut suusta tikit kyykyssä. Näin ainakin kuulin. En kerennyt seuraamaan paikan päällä.

Zone-sarja -42%
Juniori varasti kyl täl kertaa mun mielest koko shown uskomattomilla nostoillaan. Enpä ole noin kevyen näköistä nostoa ennen nähnyt, kun tuntuis siltä et äijä vaan kattelee rauhas et millon osuu rintaan ja rauhassa nostaa ylös ilman kummempia tärinöitä. Hienoa työtä tolla iällä toivottavasti pysyt kunnossa ja motivaatio kestää.

by the way: mikäs mies se sellanen vaaleen sinipaitanen kaveri oli joka seisoskeli aina välil siel bulls pisteen takana ja isoimmissa penkki nostoissa tuli varmistamaankin. En oo nimittäin niin isoa äijää livenä nähnyt, miksi hän ei nostanut mitään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom