Forum päivitetty uuteen versioon. Tänne kaikki bugit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ainakaan firefoxissa ei näy avattaret..mutta explorerissa näkyy!

Täällä toimii Avatarit ja muut kuvat, käytössä Firefoxin versio 1.0.7.
Eilen jumitti ihan törkeästi, mutta nyt tuntuu toimivan normaalisti.

pexxi sanoi:
Ainakaan firefoxissa ei näy avattaret..mutta explorerissa näkyy!
Mulla näkyy, ei mitään erikoista avatareissa. Kokeilepa päivittää uudempaan versioon.

Toistaiseksi en ole huomannut mitään bugeja, mitä nyt näyttää palsta hieman erilaiselta, mikä on vain tottumuskysymys.

Operalla toimii kaikki,on myös paljon nopeampi kuin eilen

EDIT eilen oli kyllä paljon enemmän porukkaa online että se hitaus saatto johtua siitäkin

aika cool tää uus editointi,muuten

Linkit muille sivuille ei toimi. Hyydyttää kokonaan Explorerin. Ja linkit ylipäätään melkeestä kaikki hyydyttää selaimen. Hiiren kakkosnapilla kun avaa toiseen selaimeen niin toimii, mutta jos suoraan "erehtyy" linkkiä klikkaan niin se on "game over".

Cassyput sanoi:
IE. Punanen x valkosella pohjalla.
Ma oon jo kade kun muilla toimaa ja on kaikki uudet pelit ja pensselit.

Mulla Firefox, näkyy siis samalla tavalla kuin Faidra tuossa edellä kuvailee, kuvan sijasta näkyy vaan "B.O.S.S.'s avatar"-linkki.

Eikä siis vieläkään toimaa mulla.

iivili sanoi:
Mulla näkyy, ei mitään erikoista avatareissa. Kokeilepa päivittää uudempaan versioon.

Mulla on se 1.0.7 (eikös se ole uusin) ja pitäs olla kaikki päivityksetkin...

Tosiaan, tuossa virheellisen loggausyrityksen ikkunassa on "Olet käyttänyt $strikes loggausyritystä 5:stä. Viidennen jälkeen et voi loggaantua sisään 15 minuuttiin.

Tulikettu 1.0.7 ja kaikki avat ym toimaa.. Ei mitää ongelmia ole ollut. Melkein kaikki nappulat testattu ja ei ole ongelmia sattunut.
EDIT: Editti on vielä tämä hieno.. Joten bossill taitaa olla paljonkin ongelmia.
Ja allahan on linux, voi vaikuttaa asiaan sekin..

Amis sanoi:
Tulikettu 1.0.7 ja kaikki avat ym toimaa.. Ei mitää ongelmia ole ollut. Melkein kaikki nappulat testattu ja ei ole ongelmia sattunut.
Sama, uusin fox ja kaikki pelaa, samoin IE toimii ja Opera. Eli nyt vain on konekohtaisia ongelmia nuo. Tuo strikes juttu on bugi.

Hyvin pelittää.

-Jaa erilainen edit, on se hienoo :)

no perskele, näköjään tuota sisälukutaitoa voisi parantaa :) eli hienosti rupesi WYSIWYG -editori toimimaan kun vain otti refreshin ctrl+F5:llä

Ei vtu menee kohta käämi. Huomasin, että ku en oo loggautuneena sisään KAIKKI avat näkyy ja kun loggaan sisään niin ne katoaa, ja tulee se pelkkä linkki siihen.

No toki tarkistin profiilista, rasti on paikoillaan siinä "Show avatars"-ruudussa. :curs:

Kokeilenpa palauttaa oletukset.

Edit: ei vaan toimaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom