Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka formuloista pidän, ja maksan MAX:ista osittain niiden takia, niin ohan tää sääntö/moottori/yms pelleily aika kamalaa touhua.
Ilmeisesti tänä vuonna on autoja vaikeampi ajaa limitillä (vähemmän aerodynaamista pitoa ja koneessa huomattavan paljon enemmän vääntöä), niin kerrankin on menty säännöissä oikeaan suuntaan, mikäli nyt Rellu saa koneensa jotenkuten reilaan.Vaikka formuloista pidän, ja maksan MAX:ista osittain niiden takia, niin ohan tää sääntö/moottori/yms pelleily aika kamalaa touhua.
Niin, ja kyllähän F1 autoissa turboon siirtyminen pelastaa maailman. Kyllähän noi aika monta prossaa maailman autoista kattaa, ja helposti sen auton suhailu ympäri rataa on se isoin gas guzzler tossa maailmaan kiertävässä orkesterissa.
Joo, esimerkki and all that mut...
Eiköhän tässä takana ole kuitenkin halu saada F1-teknologiasta uudelleenkäytettävää muihin kilpa-autoluokkiin ja noista energian talteenoton innovaatioista myös käytettäviä katuautopuolelle. Missään henkilöautoissa ei voi kohta enää olla V8 vaparikoneita, joten tällä muutoksella Rellu, Inifiniti, Mersu ja Ferrari voivat jatkaa autojensa mainostusta "F1 teknologialla". Saatiinhan tällä muutoksella myös houkuteltua Honda takaisin. Cosworth on myös tehnyt 2014 sääntöihin sopivan koneen.Nuo formulathan syö todella paljon bensaa. Kuten Bernie sanoi niin jos halutaan säästää bensaa nii mersu voisi vähentää muutaman niistä 23 :sta kuorma-autosta millä ne siirtyy kisa paikoille. Mulle on kyllä henkilökohtaisesti ihan sama syökö ne autot kisassa 100kg vai 160kg bensaa kunhan radalla on tapahtumia ja kovaa kilvan ajoa.
Sen ollut keskiviikkoon asti nopein Renault talli. Yleensä ruputalleilla on ollut kovat huippunopeudet, koska downforcea on vähemmän.Tokihan tietty carterham on aerodynaamisesti sieltä parhaimmasta päästä ja viime kaudellahan voimaa ja nopeutta riitti haastamaan :O