Forkut kasvuun?!

BCAA-valmisjuoma -40%
Itsellä oli samoja ongelmia juurikin maven kanssa kun remmejä käytin...Mikään tuntunu pysyvän käsissä ja remmit tuntu olevan ehdoton lisä. Sitten ostin palan mankkua ja johan alko pysymään. Eli suosittelen kokeilemaan mikäli ei ole jo testannut. Toki käytän vieläkin joissain liikkeissä remmejä, kuten ylätaljassa kun tuppaa olemaan maven jälkee ja siinä vaiheessa on jo sormet aika puuteria.

Mutta jos tosiaan haluaa puristusruutia kehittää ni mankkua maveen. Jää samalla ne ylisuurten rautojenki kiskomiset ku ottaa remmit veke.

EDIT. Eihän tota keppi systeemiä vaikea ite ole vaikka kotiin tehä. Luudanvarresta pala vaikka ja naru 10litran ämpäriin ja sinne vettä tarpeeksi. Vastusta saa lisättyä luonnollisesti vettä lisäämällä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Onkohan kukaan täällä tehny itelleen sellasta "forkkulaitetta", jossa pyöritellään sellasella kepilä tms.

painoja ylös? :D Elikkä siinä olis sellanen naru tai vaijeri kiinni ja painot toisessa päässä, sitte ku sitä

pyörittää sitä keppiä, nii ne painot nousee ylös, monet sanonu että ois parhaita forkkutreenejä :worship:

Joo, meinasin sanoa mutta jätin sitten sanomatta ton, että vanhalla salilla oli tollanen vehe ja oli kyl kaikkien aikojen paras forkkujen tuutitukseen, näytti tyhmältä mutta tuntu että forkut räjähtää, sit vaihdoin salia eikä siellä tollaista ollut enää niin jäin vähän kuin tyhjän päälle leijumaan siinä mielessä että kaikki tavat mitä forkkui koitti nii tuntu vaan pelleilyiltä mikä johti just tuohon että niitä ei tule enää nykyisin tehtyä.

PS. kyl mä väittäsin että ne forkut saa jossain määrin dmg vaikka remmit olisikin, huomannu ite pari kertaa selkää tehdessä, että forkkuja pakottaa, varsinkin sen jälkeen kun eka teen ylätaljaa raskaammilla painoilla ja vedän sitä niin pitkään kuin jaksaa ja sitten pyydän viereen pyytämääni random jäbää pudottaa pakkaa noin 20-30kg ja sit taas niin pitkään kuin jaksaa, silloin tuntuu forkuissa asti.

Forkut kasvuun? Ehdottomasti powerball!
Itsellä ollut kohta jo kuukauden verran Powerball, ja forkut on kehittyneet todella paljon. Suosittelen.

Täytyy vissiin kanssa ostaa tuo Powerball. Forkut on mulla kyllä tarpeeksi isot muihin lihaksiin nähden, mutta tota vekotinta on pakko päästä testaamaan.
Sormipuristimia en suosittele forkkujen kehittämiseen. Se on niin perseestä kun puristin luistaa kädessä huonoon asentoon ja aina saa olla laittamassa sitä kunnolla. Mulla tulee kaiken lisäksi kunnollisesta sormipuristus treenistä kyynerpään ja sormien puolestavälistä (aika tarkasti tuosta kohtaa) käsi niin kipeäksi, ettei hauista pysty tekemään viikkoon ollenkaan, tekee niin kipeetä. Leuanvedossakin tuntuu, muttei niin paljon. Kun puristaa kunnolla tangosta, ei tunnu niin paljoa mutta kun päästää irti niin kipu on SIETÄMÄTÖN!

Millanen powerball ja mistä kannattais ostaa jos aloittelee?

EHDOTTOMASTI PARAS liike gorillamaisen otevoiman kehittäjäksi on pyyheleuanveto!!

Eli... kietaisee "isohkon" pyyhkeen leuanvetotangon ympärille siten, että pyyhkeen molemmat päät tulevat samalle puolen tankoa. Tietty mitä pakumpi pyyhe niin sen enemmän joutuu puristaan. Sit vaan roikkuun ja leukaa vetämään.

Tämä on nyt tosi vaikee selittää...
1. Taita pyyhe U-malliseksi ja käännä se väärinpäin uuksi ???
2. Nosta keskitaite tangon yläpuolelle, nyt tilanne näyttää kirjaimelta A, pyyhe tangon edessä
3. Työnnä pyyhkeen päät U:n mutkan läpi
4. Nyt pyyhe on tangon ympäri siten että molemmat päät roikkuu samalla puolen tankoa
(Laittakaa palautetta jo joku ymmärsi... minä en???)

Saa olla aika ÄIJÄ jos tätä tekee selkäliikkeenä... itse teen ihan vaan otetreeninä.
Suosittelen kokeileen... vaikka ihan vaan ammatillisesta mielenkiinnosta.

-MT-

...siis tää on toisiks paras... heti MAVEn jälkeen

Ehdottomasti metallinen 350Hz pallo kehiin jos haluaa akiksen lihakset ;)
Tolla jätkällähän on pienemmät forkut kuin mulla. :) Onkohan tässä alettava pyyhettä etsimään... :rolleyes:

Täytyy vissiin kanssa ostaa tuo Powerball. Forkut on mulla kyllä tarpeeksi isot muihin lihaksiin nähden, mutta tota vekotinta on pakko päästä testaamaan.
Sormipuristimia en suosittele forkkujen kehittämiseen. Se on niin perseestä kun puristin luistaa kädessä huonoon asentoon ja aina saa olla laittamassa sitä kunnolla. Mulla tulee kaiken lisäksi kunnollisesta sormipuristus treenistä kyynerpään ja sormien puolestavälistä (aika tarkasti tuosta kohtaa) käsi niin kipeäksi, ettei hauista pysty tekemään viikkoon ollenkaan, tekee niin kipeetä. Leuanvedossakin tuntuu, muttei niin paljon. Kun puristaa kunnolla tangosta, ei tunnu niin paljoa mutta kun päästää irti niin kipu on SIETÄMÄTÖN!

Tuohon otteen luistamishommaan suosittelen magnesiumia. Ei luista nimittäin mankun kanssa.

Parhaan jumin saa forkuille rullaamalla. Eli otat putken tai vaikka jäkismailan varresta pätkän, laitat siihen narun kiinni keskelle ja toiseen päähän sopivasti painoa. Sitten pyörittelet ylös alas painoja (niin, että naru kiertyy kepin ympärille ja painot nousevat). Puristusvoimaan ei ole suurta vaikutusta mutta forkut kasvaa.

Vähän tohon tyyliin:
ARME1C1-copy.jpg

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Parhaan jumin saa forkuille rullaamalla. Eli otat putken tai vaikka jäkismailan varresta pätkän, laitat siihen narun kiinni keskelle ja toiseen päähän sopivasti painoa. Sitten pyörittelet ylös alas painoja (niin, että naru kiertyy kepin ympärille ja painot nousevat). Puristusvoimaan ei ole suurta vaikutusta mutta forkut kasvaa.

Vähän tohon tyyliin:
ARME1C1-copy.jpg

Joillain saleilla on vastaavia laitteitakin. Salilla, jossa normaalisti treenaan on joku ite väkerretty patentti jossa levytangon ja fat-barin kahvat, joista menee talja painopakkaan. Fat-bar-kahvalla kun rullailee aikansa niin forkut on hetken reisiä paksummat:wtf:

Antaakos toi powerball edes forkuille sellaista ärsykettä mistä ne kasvais?

Tota naru ja keppi -hommaa on tullut joskus 15-kesäsenä tehtyä. Toi ei vaan ole musta mikään erityisen siisti liike noin muuten. Mieluumin treenais forkut jotenki muuten...

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Toi pyyhe homma ottaa varmaa iha jees näppeihin, ainakin sen murto-osasekunnin mitä testasin ennen kuin pyyhe kommentoi sanomalla reps :eek:, pitänee kokeilla seuraavan kerran kostealla pyyhkeellä.

Nostetaanpa.

Omille forkuille on toiminut seuraava. Otetaan säädettävä käsipaino ja ruuvataan kiekko kiinni ainostaan toiseen päähän. Lopputuloksena sellainen t-kirjainta muistuttava hökötys. Tällä sitten tehdään erilaisia kiertoliikkeitä. Variaatioita on loputtomasti; käsi suorana, tuettuna, rystyset ylös- tai alaspäin, hammer-ottella tehtävät nitkutukset. Vastusta on helppo säätää siirtämällä painon paikkaa. Siitä mukava harjoite, että sen voi tehdä melkein millä tahansa välineellä.. Rautatangolla, puukepilllä, pöllin pätkällä yms. Kokeilkaapa..

itelle piisaa hyvin normirannekäännöt käsipainolla viimeks tein.12x26kg ja pudotussarja 8x24kg+8x18kg. hammerkäännöissä menee kyynärvarreet ja aika kovaan pumppiin.

Itsellä forkut ihan kivat,vaikken koskaan ole niitä erikseen treenannut,kun joku rannekääntö/rullaus on varma konsti saada käsi kipeäksi.

Forkut menee ihan jees pumppiin esim seated row tai joku kovilla painoilla revittävä liike,kun vaan puristaa kunnolla.

ranne kääntöjä "kumpaankiin suuntaan". kämmen ja rystypuolella. + niinkun tuossa ylempänä tulikin, mave sun muut liikkeet ilman remmejä.. RT-kahva myös toimii! jos salilla on sellainen =)

Itse kokeilin eilen parasta forkkuliikettä ikinä..
Kokeilkaapa rullata polviside kireälle rullalle käsin.
Ja kireällä tarkoitan oikeasti kireää, ei semmosta "bodi-tyylin" kireetä.
Mulla ei riittäny forkuissa ruuti vetää lähellekkään niin kireelle ku pitäis saada ne :D

hauiskääntö vastaottellaa, mulla ottaa ihan helvetin hyvin forkkuihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom