Forkkuihin kokoa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitenkäs porukka on täällä saanut forkut kasvamaan? Tarkoitan nyt nimenomaan sitä kokoa, voimalla ei niin väliä. Olen perusruumiinrakenteeltani tällainen pitkä ja hoikka, joten kyynärvarretkaan ei mulla luonnostaan ole mitenkään jykevät vaan pikemmin semmoiset tyttömäisen ohuet :( (sori vaan tästä kielikuvasta kaikki punttimimmit). Ranteet on vielä enemmän narut, ja kyllä, sen tiedän ettei niissä lihaksia ole, joten sille asialle en mitään voi, mutta kyynärvarsia sen sijaan pitäisi pystyä kasvattamaan.

Forkkuja olen treenannut ties kuinka pitkään, mutta en tiedä missä on vika, kun ei ole näyttänyt minkäänlaista tulosta tulevan. Yleensä treenaan näitä perinteisiä rannekääntöjä, jotain 4 x 10 myötäotteella ja saman verran vastaotteella. Kerran viikossa siis, pitäisiköhän tehdä enemmän? Liikkeet teen nykyisin alataljassa penkkiin tai polviin tuettuna, siinä kun ei tunnu olevan merkittävää eroa tankoon verrattuna niin helpommalla pääsee. Kyllä noilla liikkeillä ihan hyvin poltetta saa, mutta siihen se sitten tuntuukin jäävän.

Elikkäs nyt vinkkiä kehiin jos joltain löytyy joku über-metodi, jolla saadaan forkkuihin piffiä! *tahtoo miehekkäät käsivarret* :curs:

ps. En sitten toivo tästä mitään vain-fitness-homot-treenaa-treenaa-forkkuja -trediä, niitä vissiin on tällä foorumilla jo ihan tarpeeksi :jahas:

Itsellä on tullut niihin kokoa raskaita keppejä pyörittelemällä ninjatyyliin. Kannattaa kokeilla, jos ei ihan pelkät rannekäännöt maistu.:thumbs:

Mielestäni forkut ei kaipaa erikseen mitään kikkailuja, jos tekee maastavetoa ja leuanvetoja yms. Mulla alkoi forkut kasvamaan, kun aloitin mavettelun ja nyt forkut on melkein paksummat kuin käsivarsi. :jahas:
Sitten söörtsillähän tästä aiheesta on miljardi ketjua olemassa.

Maastaveto tai leuanveto ei tällä hetkellä kuuluu ohjelmaan, mutta silloin kun aikaisemmin mavea tein, niin tietyn painonmäärän yli mentäessä ei liikkeen tekemisestä tullut enää lasta eikä paskaa, kun tanko yksinkertaisesti luisui irti näpeistä. Eli kyllä siinä tuntuu menevän mavet ja kulmasoudut ym. vähän hukkaan, jos ei niitä saa remmien kanssa vääntää.

JOJ sanoi:
Maastaveto tai leuanveto ei tällä hetkellä kuuluu ohjelmaan, mutta silloin kun aikaisemmin mavea tein, niin tietyn painonmäärän yli mentäessä ei liikkeen tekemisestä tullut enää lasta eikä paskaa, kun tanko yksinkertaisesti luisui irti näpeistä. Eli kyllä siinä tuntuu menevän mavet ja kulmasoudut ym. vähän hukkaan, jos ei niitä saa remmien kanssa vääntää.
Käytitkö magnesiumia? Tuo ei välttämättä johdu huonosta puristusvoimasta vaan siitä, että kädet ovat hikiset ja ote ei pysy koska tanko luistaa käsistä. Mulla oli sama ongelma maastavedon kanssa mutta kun rupesin käyttämään magnesiumia niin ote pysyy hyvin eikä ole ollut mitään ongelmia edes maksimiraudoilla.

JOJ sanoi:

Vedä vaan ne kovimmat mave- ja kulmasoutusarjat remmeillä. Sitä mukaa, kun ne sarjapainot nousee niin pystyt vetämään ilman remmejä niitä vanhoja painoja.

J-2 sanoi:
Käytitkö magnesiumia? Tuo ei välttämättä johdu huonosta puristusvoimasta vaan siitä, että kädet ovat hikiset ja ote ei pysy koska tanko luistaa käsistä. Mulla oli sama ongelma maastavedon kanssa mutta kun rupesin käyttämään magnesiumia niin ote pysyy hyvin eikä ole ollut mitään ongelmia edes maksimiraudoilla.
Tämä ei kyllä käynyt mielessä. Pitänee hommata sellaista magnesiumia joskus, en ole koskaan käyttänyt. Olen kuitenkin vähän epäileväinen sen suhteen, että tommonen staattinen puristus kasvattaisi forkkuja yhtä tehokkaasti kuin se, että rankasee niitä jollain liikkeellä suoraan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En oikeen ymmärrä miten tangon puristus kasvattaisi forkkuja jos verrataa ranteella veivattavaa pitkään liikerataan.

kinpin sanoi:
En oikeen ymmärrä miten tangon puristus kasvattaisi forkkuja jos verrataa ranteella veivattavaa pitkään liikerataan.

minäkään en sitä ymmärrä mutta niin se vain itellä tuntuu olevan.

kinpin sanoi:

ite oon mietiskelly samaa asiaa. mun isäpuoli on ikänsä tehny metsuri hommia, ja mitä nyt kahtoo sen "kokoa", niin forkut on aivan vitusti edellä muuta kroppaa. kerran mietinkin tuota käsitreeniä ja tuli mieleen, et jos tekis sellasta treeniä et pitelis vaan tangosta kiinni, siis laittais painoa vitusti ja sitten puristelis sitä sen 10-15sukuntia. yks sekunti siis n.1 toisto. :rolleyes:

edit. niin siis mun isäpuoli harrasti "kuntosalia", mut samalla teki niitä metsuri hommia. joku 20 vuotta menny pelkästään metsuri hommissa ja aivan tajuttomat forkut!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom