Itellä jo kolmas tauti menossa puolivuotisen saliurani aikana. Ensin olin muutaman päivän kuumeessa elokuun lopulla. Tästä jäi päälle muutaman kuukauden lievä flunssa, kun liikunnan opettaja laitto juoksemaan cooperin heti vähänkään tervehdyttyä... :curs: Seuraavaksi joulukuun alussa viikko kuumeessa. Paranin normaalisti ja nyt on uutta taas tulossa. Tiistaiaamuna veto pois, kurkku kipee ja vähän nuhaa. Nyt paripäivää myöhemmin kurkkukipu oikein todella kovaa, kyljessä raahaa myös yskä ja nuha... Äänikään ei kauheen kivalta kuulosta :(
Päätin sitten huijata itseäni ja koitan nyt uskotella, että joka tapauksessa olis kevyt viikko ollu ja muuta...
Tarvii nyt toivoo, että menis äkkiä ohi ja pääsis taas kolistelemaan rautaa. Ihmetyttää vaan, että miksi sairastelu on lisääntyny, vaikka olen alkanut kuntoilemaan ja syömään paremmin...?!
Päätin sitten huijata itseäni ja koitan nyt uskotella, että joka tapauksessa olis kevyt viikko ollu ja muuta...
Tarvii nyt toivoo, että menis äkkiä ohi ja pääsis taas kolistelemaan rautaa. Ihmetyttää vaan, että miksi sairastelu on lisääntyny, vaikka olen alkanut kuntoilemaan ja syömään paremmin...?!