flirtti salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by nikke1
Goldsin pukuhuonetta käyttävät vain homot........

Onko tässä nyt kyse Venice Beachin Gold´sista (Mecca of bodybuilding) vai kaikista Gold´seista yleisesti?

Kiersin kymmeniä Gold´sin saleja ympäri USA:ta ja suurimmalla osalla pukuhuone oli ihan yleisessä käytössä.

San Francisco taitaa olla maailman gaypopulaation suurin keskittymä. Tämän lisäksi ainakin Long Beachin Gold´silla Losissa oli hieman orpo olo pukuhuoneessa.

Venicen salilla tosiaan monet (useimmat?) tuntuivat karttavan pukuhuonetta. Tätä vaikutelmaa ehkä tehosti se, että ymmärrettävästi kymmenet (sadat?) salia käyttävät julkkikset eivät oikein voi yleisiä suihkuja käyttää.

Alicia Silverstonen tai Harrison Fordin ei varmaankaan tarvitsisi odottaa montaa tuntia pukuhuoneessa nakuilun jälkeen, ennenkuin kuvat tapahtumasta koristaisivat internettiä ja tabloideja.

Oli muuten hienoa tehdä Flex Wheelerin kanssa pohjenousuja
vuoronperään ja laittaa aina vähän enemmän painoa pakkaan kuin Flex.....
(Flex teki viimeistelyjä TODELLA pienillä painoilla ennen Olympiaa.)

Tony Halmekin kävi kerran salilla kääntymässä ja keräsi muuten ympärilleen kadehdittavan joukon fitness-typyjä, joita silloin ihan urheilijan näköisen Tonyn jutut tuntuivat naurattavan.

Ronnie kävi ensimmäisen voittonsa jälkeen salilla jakamassa sonsorinsa t-paitoja ja nimikirjoituksia. Mies oli lyhyt (alle 180 cm) ja ikäänkuin näytti ihan kuolevaisen kokoiselta ollessaan yhä lähes kisakireänä. Kaveria oli oikeastaan vaikea nähdä parin innokkaimman fanin selän takaa.

Nimmareita jakaessaan Ronnien hanska kyllä pullotti luonnottoman näköisenä möhkäleenä. Käden ollessa koukussa pöydän päällä olkavarsi näytti siltä kuin se olisi ollut paksumpi kuin mitä se oli pitkä.

Long Beachin Gold´silla on muuten harvinaista herkkua suomalaiselle: sauna ja vieläpä aito Helo-kiuas. Tosin lämpöä on noin 60 astetta Celsiusta ja kiukaan yläpuolella varoitusteksti:

"Älä kaada mitään nesteitä kiukaalle. Höyrystyvä vesi aiheuttaa hengenvaaran !" :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by tuomi
Taidan kuitenkin jättää väliin, jos kyseistä herraa ei kiinnostakaan niin tuntisin itseni täydelliseksi idiootiksi aina kun nähtäisiin sen jälkeen salilla. Liian iso riski, häiritsisi keskittymistä vielä enemmän...

Täyttä Demi.fi kamaa!

Ei nyt sentään, demi.fi -keskusteluissa kun surffaa niin tää mun ongelmahan on lähes mitätön niihin verrattuina...

(Lainaus kyseisiltä sivuilta: "mulla on varmaan hiivatulehdus, ollut jo ainakin pari vuotta!")

Mut joo, näin monen rohkaisun jälkeen on varmaan pakko mennä juttelemaan joku päivä sille kundille :D

Originally posted by Samppo
Tohon pikkunen kommentti; On tässä viimesen vuoden ajan tullut kokeiltua ainakin 10 eri salia kun mamma on onnistunut kaivamaan jotain ilmaisia vierailupasseja jostain tai halunnut käydä tutustumassa uuteen mestaan (kaikkeen se köyhä opiskelija ajautuukin!!), ja minusta toi ei kuulosta ollenkaan niin uskomattomalta.
..
.
.
.
.

Toi oli aika hyvä! :lol2:

Nitsku, en mä treenaa alasti!

Originally posted by MissFlightattendant

En haluasi valittaa mutta sanon että olisi "suotavaa" kun quotataan pitkiä tekstejä niin leikata pätkä tekstistä pois eikä koko tekstiä quotata.

Pistää vaikka ... perään

Originally posted by gYMIäM
En haluasi valittaa mutta sanon että olisi "suotavaa" kun quotataan pitkiä tekstejä niin leikata pätkä tekstistä pois eikä koko tekstiä quotata.

Pistää vaikka ... perään

No yritetty on, mut en oo tähän mennessä onnistunut ottamaan vain yhtä pätkää!

Originally posted by MissFlightattendant

Ja mäku olin jo kysymäs missä treenaat :kuola:

Originally posted by Oneofus
Onko tässä nyt kyse Venice Beachin Gold´sista (Mecca of bodybuilding) vai kaikista Gold´seista yleisesti?

Kyseessä on nimenomaan Venice Beachin Gold's, siis Pyhät Bodarit kirjan mukaan.

Originally posted by Sale
Ja mäku olin jo kysymäs missä treenaat :kuola:

No, ei tässä paljoa ole "tarvinnu" alasti treenata...:D ...jos nyt tuolle tielle lähdetään...;)..

Originally posted by nikke1
Entä tiiä onko täyttä legendaa, mutta Pyhät Bodarit kirjan kirjoittaja mainitsi kirjassa, että Goldsin pukuhuonetta käyttävät vain homot, ja ne ketkä eivät tiedä siitä että pukuhuonetta käyttävät homot sekä Male Gigolos. Vakio asiakkaat (heterot) käyvät suihkussa muualla ja vaihtavat vaatteensa muualla.
:lol2: Kun mä kävin Venicen Gold'silla treenaamassa syksyllä 1999 kävin suihkussa ja vaihdoin kamat pukkarissa...

No eipä siinä mitään, ei siellä (pukkarissa) ollut ketään muuta samaan aikaan ja jälkikäteen oonkin vähän ihmetellyt että olipas hiljaista vaikka sali oli melko täysi.

Kyllä mikään ei ota enempää pattiin kun joku laardiarse tulee reenaamaan tahallaan niitä "sexyjä" pakaroita nenän eteen ihan tahallaan ja nostelee siinä pari tuntia pelkää painopakan vaijeria. Eihän siinä mitään jos koittaa tutustua mutta se että pyllistelee itsetunto huipussaan siinä naaman edessä on aika irstasta. :david:

Originally posted by Hulkki
No eipä siinä mitään, ei siellä (pukkarissa) ollut ketään muuta samaan aikaan ja jälkikäteen oonkin vähän ihmetellyt että olipas hiljaista vaikka sali oli melko täysi.
Joo, taisit tietämättäsi aiheuttaa pakokauhua pukuhuoneessa ja tyhjentää sen.

(Hulkki kävelee pukkariin)

"Oh my god! Look that that big ass blonde gay viking! He looks like he's about to tear our asses into pieces! RUN, damnit, RUN!!!"

Originally posted by Tomi
(Hulkki kävelee pukkariin)

"Oh my god! Look that that big ass blonde gay viking! He looks like he's about to tear our asses into pieces! RUN, damnit, RUN!!!"

:lol2:

Joo tämä thread olisi varmaan lähtenyt ihan eri suuntaan, jos ekan viestin kysyjä olisi ollut kundi.

Kun nainen kysyi, saako lähestyä niin heti tuli kommenttia "rohkeasti vaan", "pitää ottaa härkää sarvista", "sinne vaan hymyilemään"....

Jos joku kundi olisi kysynyt samaa, niin olisi tullut vastauksia, kuten "et sä sinne salille iskemään ole mennyt", "éi ne naiset sinne salille ole iskettäväksi tulleet", "huono idea, älä pilaa tytön treeniä", "anna olla, läähättävät kaverit on säälittävii", "kuole pois" jne. :rolleyes:

Tai jos mä tai rintafile olisin kysynyt, niin sit olisi porukka ihmetelly, että mistä lähtien meitä naiset on kiinnostanu. :david:

ANYWAY, vuodatettuani tämän, niin threadissa on jo tullut esille se fakta, miten homma toimiii: Naiset saa lähestyä miehiä salilla ja siinä se. Miehet eivät osaa "lähestyä" naisia, he ahdistelevat. Jos mies taas lähestyy miestä, niin on parempi puhua nonstop playboysta, autonkorjaamisesta, metsästyksestä ja Jill Kellystä jotta heteromaisuus korostuu.

Sai taas mukavat naurut! :lol2: Toi oli hauska Tomi.

En mä vieläkään osaa quotata vain yhtä pätkää, niin en sit quottaa mitään.

Originally posted by Samppo
tuntuu muuten siltä että naiset osaavat tuijottaa/kiinnittää huomiota huomattavan hienovaraisemmin kuin miehet! Eli osaavat piilottaa tuijottelunsa niin ettei kohde tunne oloansa tukalaksi. Vertaa MissFlightattendant:in kommentteihin.

Kyllä monet miehetkin osaavat olla hienovaraisia - tietämättään. Esim. tänään minulle sattui salilla mieltä piristävä välikohtaus, kun portaissa (sali on kaksikerroksinen) yllättäen vastaan tullut mies pysähtyi, antoi tietä ja katsoi silmiin.
Tietämättään tämä herra paljasti ajatuksensa - hänen huulensa menivät suppuun ja ne nytkähtivät hieman (aivan kuin kevyt pusu). Tämä on siis täysin tiedostamaton ele, joka toimii aika monella miehellä kun he näkevät jotain miellyttävää...

Minua tämä ilahdutti suuresti!

Edelliseen yhtyäkseni...On olemassa miehiä, jotka todella osaavat olla hinovaraisempia :haart: ... Kutsun tälläisiä tapauksia Herrasmiehiksi..ISOLLA HOOLLA! ;) :kuola:...

Originally posted by Ironbutt
Tietämättään tämä herra paljasti ajatuksensa - hänen huulensa menivät suppuun ja ne nytkähtivät hieman (aivan kuin kevyt pusu). Tämä on siis täysin tiedostamaton ele, joka toimii aika monella miehellä kun he näkevät jotain miellyttävää...

Minua tämä ilahdutti suuresti!

Paljastiko hän ajatuksensa vai onko tuo sinun tulkintasi hänen ajatuksistaan ? Voihan olla, että se oli elohiiri tai hänen nenäänsä kutitti. Naisilla tuntuu olevan taipumusta asioiden ylianalysointiin. Nimimerkillä ikuinen sinkku.

Itse olen ratkaissut flirttiongelman olemalla itse flirttailematta ja pitamalla miehekkaan bulkin paalla, joten ei oo vaaraa etta muijatkaan pahemmin flirttailis. Saa meinaan treenata rauhassa! Jos ongelmia vielakin esiintyy, pese treenipaita kerran vuodessa ja yrita piereksia aanekkasti aina kun siihen avautuu mahdollisuus.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom