flirtti salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by vitvall
Pakkotoisto goes pathetic.
Kamoon, yksi posti kuudestasadasta ei tarkoita, että KOKO Pakkotoisto olisi pathetic. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös se niin ole, että ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki ;)

Originally posted by edelbrock
Enempää kommentoimatta LentoTipun ulkonäköä niin, musta on ihan hienoa että joku suomalainen uskaltaa hehkuttaa itseään. Maassa kun on tapana kulkea kumarassa ja omaa itseään vähätellen.

Jos joku on kaunis/viisas/pätevä jossain niin miksei sitä saa näyttää ja julistaa toisille. Tai jos joku sen tekee niin siitä nousee hirveä mekastus niin kuin nyt täällä.

Jos LentoTipu on omasta mielestään kissa ja sitä jopa oikeasti niin mitä me sitä ollaan tuomitsemassa. Saahan sitä itseään mainostaa. Mitä se meiltä on pois?

Eikä sitten tästäkään kirjoituksesta kenellekään palkoa nenään... :)

no ku me suomailaiset ollaan tämmösiä..vähätellään itteään mut sit se kuuluisa kateus jos joku on kaunis..rikas jne..tai sit joku on niin ittiään täynnä niin semmoiset ne vasta vituttaaki..:(

Jos joku on kaunis/viisas/pätevä jossain niin miksei sitä saa näyttää ja julistaa toisille. Tai jos joku sen tekee niin siitä nousee hirveä mekastus niin kuin nyt täällä.

Mielestäni tuo hehkutettu ominaisuus olisi parempi tuoda esiin teoilla (tässä tapauksessa kuvalla ;) ) kuin omilla puheilla ja antaa muiden tehdä itse omat johtopäätökset. Jos asia on todella niin selkeä niin kyllä se tajutaan ilman omaa kehumistakin. Sitäpaitsi antaa pikkasen idiootin vaikutelman jos itseään pitää koko ajan hehkuttaa.

Salilla jossa käyn ei onneksi ole mitään flirttailua. Vakioina työttömiä,eläkeläisiä ja yks rekkalesbo.

Ei pelkoa flirttailusta :piis:

Jos tota imitointi-ketjua ei oltais pistetty lukkoon ni hiukan mä menisin matkiin sinne MissFlightattendtatia.

Vois muuten pakkislaiset järjestää kolehdin että tuo MissF pääsis vipiksi ni sen ei tarvisi floodata enää niin paljoo.

Flirtti ja sali =huono yhdistelmä.Perustelen kantani sillä,että salille menen treenaamaan,lue:hikoilemaan ja näyttämään tasan niin huonolta tai hyvältä ,kuin liike vaatii.
Jos tietäisin,epäilisin,luulisin,tajuaisin ,jonkun siellä minua katselevan "sillä silmällä" luultavasti menisin niin hämilleni ,että tiputtaisin painot päähäni ja lattia nielisi minut. Kuitenkin nainen haluaisi? näyttää miehen silmissä hyvältä ,ja sitä en koe salilla olevani. Jos kotona olenkin kehräävä pikkupeto ,salilla olenkin sitten lähempänä hullua lehmää...Anteeksi, niille kenelle olen tahtomattani murissut ja irvistellyt...
Iiv laittoi kerrassaan loistavan postauksen,pitkälti samaa mieltä :)
Ja se moikkaus tai parin sanan vaihto on pelkästään kohteliasta jos esim. ovessa tullaan vastaan ,ei liene pelkoa että se katsottaisi flirtiksi?

Ja BTW:Antakaas pojat tuon Ms:n olla jo,itseppä jatkatte juttua koko ajan..:rolleyes:

Originally posted by Hano
Vois muuten pakkislaiset järjestää kolehdin että tuo MissF pääsis vipiksi ni sen ei tarvisi floodata enää niin paljoo.

Kannatetaan :kippis:
Viimeinkin mies joka ei ole sekaisin, vitvallin lisäksi.

Originally posted by gotto
Viimeinkin mies joka ei ole sekaisin, vitvallin lisäksi.

Jos joku sellainen, jonka sanomisilla on mulle mitään painoarvoa, sanoisia mua mieheksi, joka on harvinaisen vähän sekaisin, loukkaantuisin verisesti.

En kirjoittanut tähän threadiin hehkuttaakseni itseäni, kyseessä on flirtti salilla. Soppaan tarvitaan yleensä useampi ainesosa, kuin yksi! :curs:

Maailma on täynnä kauniita naisia. Jokaista heitä on vain yksi, sillä jokainen on ainutlaatuinen, ja varmasti kaunis omalla tavallaan. :haart:
Mutta minuakin on vain yksi :D. (Itseäni sen enempää muiden yläpuolelle nostamatta). :haart:

Ehkä vähän offtopic, mutta näin viime yönä unta, että iskin salilta kaksi kaunista naista, olivat muuten vielä siskoksia :D Tein niihin vaikutuksen vatsapenkissä.. Se oli hyvä uni. :blow:

Originally posted by hash pipe
Ehkä vähän offtopic, mutta näin viime yönä unta, että iskin salilta kaksi kaunista naista, olivat muuten vielä siskoksia :D Tein niihin vaikutuksen vatsapenkissä.. Se oli hyvä uni. :blow:

:offtopic: Se on tuo yöllinen elämä joskus aika herkkua, varsinkin kun ei ennelta tiedä mitä tulee tapahtumaan :D ;) ..

Sielunveljet

Flirttiin lähtee tuskin kukaan haluton mukaan ja jos kaksi aikuista tuntee imua toisiinsa ni eiköhän sitä huomaa että toinen on tilanteessa mukana. Ja väliin ei kannata jättää jos on kiinnostunu, etenkin oman lajin harrastajista, missäs muualta niitä löytää ku salilta.
Kävi vielä toissapäivänä salilta tullessa että tuossa kadulla vaalea mies väläytti leveän hymyn, pyyhkäsin naama että onko likaa, ennen ku välähti että oltiin just oltu salilla samaan aikaan, hän tunsi minut saunapunaisena, minä en häntä ilman hikipisaroita ja kyseessä ei ollut flirtti vaan kohtelias ele että tunsimme.

Originally posted by MissFlightattendant
En kirjoittanut tähän threadiin hehkuttaakseni itseäni, kyseessä on flirtti salilla. Soppaan tarvitaan yleensä useampi ainesosa, kuin yksi! :curs:

Maailma on täynnä kauniita naisia. Jokaista heitä on vain yksi, sillä jokainen on ainutlaatuinen, ja varmasti kaunis omalla tavallaan. :haart:
Mutta minuakin on vain yksi :D. (Itseäni sen enempää muiden yläpuolelle nostamatta). :haart:

Kauneus on suhteellista, esim. jotkut mallit näyttävät suurinpiirtein kuvottavilta vaikka ne kasvot on kivan näköiset.

Muhun puree kyllä kaikkein parhaiten kropan sporttisuus, eli kohtuu rasvat, symmetrinen kroppa jne.
Itse en haikaile mitään Saimi Nousiainen tyyppistä ratkaisua.

Eli kuvia kehiin, että nähdään missä mallissa kroppa on...

Originally posted by makew
Muhun puree kyllä kaikkein parhaiten kropan sporttisuus, eli kohtuu rasvat, symmetrinen kroppa jne.

En ole minäkään ikinä pitänyt ko. naisen ulkonäöstä, en edes kasvoista.

Kropan suhteen olen samoilla linjoilla kanssasi. En siitäkään huolimatta rupea kuviani tällä foorumilla mainostamaa, varsinkaan, kun kroppa ei tällähetkellä ole siinä kuosissa kuin reipas puoli vuotta takaperin. Ruokavaliota on laitettu ja laitetaan edelleen kuosiin, eli dieetti on päällä. sitten kun olen vähimmissä rasvoissa, niin saat kyllä nähdä minut ja kroppani ihan omien silmiesi edessä. Mutta tarviiko tätä puhetta nyt edellen jatkaa tällä threadilla?? :rolleyes: ..taitaa kateus nostaa muuten päätään pikku hiljaa, jos tämä jatkuu..

Kyllä minä sovin vielä tapaamisen näiden oululais-miekkosten kanssa, niin eiköhän asia viimeistään sen jälkeen ole selvä kaikille! :curs:

Voi rähmä millaista juttua. Mäkin olen mielestäni kaunis, nytkö mäkin saan hirveän haukkuryöpyn päälleni?? Ja vielä MIEHILTÄ. Jeesus. Sympatiat MissF:lle...

Originally posted by Missukka
Voi rähmä millaista juttua. Mäkin olen mielestäni kaunis, nytkö mäkin saan hirveän haukkuryöpyn päälleni?? Ja vielä MIEHILTÄ. Jeesus. Sympatiat MissF:lle...

Niinpä...:rolleyes: Kiitos Missukka. :)

"Kyllä minä sovin vielä tapaamisen näiden oululais-miekkosten kanssa, niin eiköhän asia viimeistään sen jälkeen ole selvä kaikille! "

Näinpä näin ;) :haart:

Enempää kommentoimatta LentoTipun ulkonäköä niin, musta on ihan hienoa että joku suomalainen uskaltaa hehkuttaa itseään. Maassa kun on tapana kulkea kumarassa ja omaa itseään vähätellen.

Jos LentoTipu on omasta mielestään kissa ja sitä jopa oikeasti niin mitä me sitä ollaan tuomitsemassa. Saahan sitä itseään mainostaa. Mitä se meiltä on pois?

Helvetin hyvin kirjoitettu. Olen täysin samaa mieltä. Mitä se tosiaankin on meiltä pois? Ei mitään.

:offtopic:

Originally posted by makew
Kauneus on suhteellista, esim. jotkut mallit näyttävät suurinpiirtein kuvottavilta vaikka ne kasvot on kivan näköiset.

Erittäin hyvä esimerkki. SN ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa täälläkään, niin tavallisen näköinen naapurintyttö kuin olla voi, ei edes meikattuna ja ammattilaisen laittamana mitenkään häävi. Edes ne kasvot eivät hänellä säväytä.

Lisäksi moni malli, vaikka onkin oikein sopusuhtainen ja kasvot on kivat, ei vain onnistu olemaan tippaakaan persoonallinen tai elävän oloinen. Yksi joka ei juuri vähempää voisi kiinnostaa on tämä tuleva rouva Hytönen, niin järkyttävän eleetön viilipytty koko ämmä ettei vähempää voisi moinen tapaus kiinnostaa. Ihan ok näköinen tosin, jos nimittäin tykkää mallinukeista.

Taitaa jäädä haaveeksi, niin kuvat kuin kauneuskin; vähän kuten se että toi nick olisi oikeasti kertonut jotain ammatista.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom