flirtti salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Tomi

6. Kävele neitokaisen/äijänkörilään luo cooleimmalla tavalla, mitä ihmiskunta on koskaan nähnyt. Suosittelen moonwalkia. Muista kävellä tuulettimen ohi errrrittäin hitaasti ja koita luoda sellainen slow motion -vaikutelma. Pääasia, että peruukki lepattaa ilmavasti. Jos joku muu lepattaa ilmavasti, vedä lakritsistringejä hieman ylemmäksi.

Myös tämä kävelytyyli tuo tuloksia :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Randol
Kyllähän tota posettelua näkee omallaki salilla vähän väliä, vai mitä Sale? :D

Tottahan toki kyllä meidän salilla pullistelua näkyy kjehkjeh:)

Flirttiä :)

Kyllä voi salilla lähestyä ja tulla juttelemaan, jo pelkkä moikkaaminen kun tulee salille on ihan kiva tapa.
Vaan ei silleen kun muutama tosi tumma kaveri, että kun tekee loitontajia ja lähentäjiä miehet tulee seisomaan metrin päähän eteen ja tuijottamaan kyseisiä "lihaksia". Yäk yäk ja oksennus.:urjo::urjo:

Rintafileen suosikkirepliikki on "vittu mä näytän hyvältä".
Tomilla taas liikaa vapaa-aikaa.. ei prkl:D

Taidan kuitenkin jättää väliin, jos kyseistä herraa ei kiinnostakaan niin tuntisin itseni täydelliseksi idiootiksi aina kun nähtäisiin sen jälkeen salilla. Liian iso riski, häiritsisi keskittymistä vielä enemmän...

ppp.s. Rintafile: mä nauran ainoastaan huvittavasti treenaaville ihmisille, tuskin olet yksi heistä...?

Originally posted by tuomi
Taidan kuitenkin jättää väliin, jos kyseistä herraa ei kiinnostakaan niin tuntisin itseni täydelliseksi idiootiksi aina kun nähtäisiin sen jälkeen salilla. Liian iso riski, häiritsisi keskittymistä vielä enemmän...

ppp.s. Rintafile: mä nauran ainoastaan huvittavasti treenaaville ihmisille, tuskin olet yksi heistä...?

Niin... mutta sitten jää ajatus että entä JOS...
Suoraan sanottuna mitä sillä on väliä jos vaikka häntä ei kiinnosta, so what ?!?!?!??!? ei siinä mitään idiootiksi tuntemuksia pitäisi kyllä tulla, kivi vaan siirtyisi sydämeltä pois kun tietäisi hänen tunteet ;)

Tuomi!!!

Älä ihmeessä noin ajattele. Omalle kohdalle sattui tällainen tapaus: mun salin ohjaajatyttönen, jonka nään lähes joka päivä otti muhun yhteyttä puhelimella ja pyysi deiteille. Mun tilanne ei sallinut lähteä kahvittelemaan hänen kanssaan, mutta olin pelkästään imarreltu hänen yhteydenotostaan. Ja siis näen hänet lähes joka päivä nytkin eikä mun mielestä meidän "tilanne" ole muuttunut millään tavalla ainakaan mun puolelta. Hän ei todellakaan menettänyt kasvojaan mun silmissä vaan sai pelkästään arvostusta multa rohkeudestaan.

Eli et voi menettää mitään!

Rintafile: nauran ainoastaan huvittaville ihmisille, ilmeisesti olet yksi heistä...?

Tuota ilmeisesti tarkoitettiin? :D

Originally posted by gYMIäM
Niin... mutta sitten jää ajatus että entä JOS...
Suoraan sanottuna mitä sillä on väliä jos vaikka häntä ei kiinnosta, so what ?!?!?!??!?

Aivan. Jos ei pelaa niin ei voi voittaa. Ikinä ei ole jälkikäteen kaduttanut että on jotakuta yrittänyt lämmitellä, sitäkin enemmän ne kerrat kun on vaan pitänyt vellihousuna turpansa tukossa.

Originally posted by IronMind
Aivan. Jos ei pelaa niin ei voi voittaa. Ikinä ei ole jälkikäteen kaduttanut että on jotakuta yrittänyt lämmitellä, sitäkin enemmän ne kerrat kun on vaan pitänyt vellihousuna turpansa tukossa.

Jos nyt hetki ollaan tosissaan, niin tuo Iron Mindin kommentti on niin sanotusti asiaa.

Mikään ei ota jälkeen päin niin paljon päähän kuin tekemättä/kokeilematta jääneet asiat ja mahdollisuudet, varsinkin ihmissuhdekuvioissa.

Sitten kun harmaana istuu vanhainkodissa ei tarvitse arvuutella, olisiko onnistunut senkin tyypin kanssa, vaan tietää miten asian laita on.

No, multa ainakin saa puukosta samantien jos joku yrittää lähestyä salilla.

Jos enää mailmassa edes salille ei pääse "Sex in the City"mentaliteettipersesilmäilyä pakoon niin voi perkele.

Koskaan en oo naiselle jutellut. Enkä juttele.

:curs:

Originally posted by Pain
No, multa ainakin saa puukosta samantien jos joku yrittää lähestyä salilla.

Jos enää mailmassa edes salille ei pääse "Sex in the City"mentaliteettipersesilmäilyä pakoon niin voi perkele.

Koskaan en oo naiselle jutellut. Enkä juttele.
:curs:

Painilla on asennetta! :worship:

nej tack.
Turha tulla mulle ainakaan mitään juttelemaan salilla kun on jo tarpeeksi vaikeaa vastata kysymykseen "teetsä vielä tässä?"... Ja tuskin kukaan mulle flirtti mielessä tulisikaan juttelee kun naytän niin kamalalta ähistessäni punaisena... Ja itse en kyllä flirttaile kenenkään kanssa salilla myöskään vaikka muutama aika namu siellä käykin ;) Siinäpä flirttailee kun on oikein naisellinen ja seksikäs hikipisarat naamalla irvistellessä ja paita haisevana ja litimärkänä... Khamalaa...

Voi luoja! Kokemusta löytyy vaikka muille jakaa! Hallilla on homma mennyt niin pitkälle, et tarvittiin valmentaja vihjaamaan näille herrasmiehille, et josko herrat viitsisivät vaikka edes treenin ajaksi antaa rauhan keskittymiseen! Eikä todellakaan ollut ainoa kerta! En mä ainakaan pysty keskittymään, jos jatkuvasti on miehet tuijottamassa joltain suunnalta!..Ja todellakin TUIJOTTAMASSA, ei mitään semmoista pientä silmäilyä!..kun se sitä oliskin, niin ei mitään hätää...

Originally posted by MissFlightattendant
Hallilla on homma mennyt niin pitkälle, et tarvittiin valmentaja vihjaamaan näille herrasmiehille, et josko herrat viitsisivät vaikka edes treenin ajaksi antaa rauhan keskittymiseen!
OMG hi2U!!!1 :haart:

Mitenhän tuo pitäisi tulkita?...;)

Originally posted by MissFlightattendant
Ja todellakin TUIJOTTAMASSA, ei mitään semmoista pientä silmäilyä!..kun se sitä oliskin, niin ei mitään hätää...

Siis tuijottavatko ne miehet tosiaan ihan tuijottamalla? Tarkoitan nyt siis sellaista inhottavaa, möllöttävää tuijotusta, johon usein liittyy apinamainen ilme ja olemus. Sellainen on kieltämättä todella ikävää ja epäkohteliasta.

Mielestäni on kuitenkin ihan normaalia katsella pitempäänkin tiettyä henkilöä, jos on kiinnostunut esimerkiksi hänen suoritustekniikastaan. Olen nimittäin huomannut monien naisten käyttävän erityisen puhdasta tekniikkaa, erityisesti tietyissä liikkeissä, joista voisi esimerkkinä mainita SJMV:N :)

4000 hymiön raja lähestyy nopeaa tahtia. :)

EDIT:
Olen nimittäin huomannut monien naisten käyttävän erityisen puhdasta tekniikkaa, erityisesti tietyissä liikkeissä, joista voisi esimerkkinä mainita SJMV:N
:kuola: :lol2:

Mitä olette mieltä flirtistä kuntosalilla? Omasta mielestäni ajatus tuntui pitkään tosi naurettavalta, ja oli lähinnä ärsyttävää jos joku tuli juttelemaan kesken treenin. Nyt olen huomannut seuraavani aika tarkkaan yhden kivan näköisen kundin treeniä (ollaan usein salilla samaan aikaan), mutta en oikein tiedä haluanko tehdä asian eteen mitään. Joten kuinka teitä miehiä kannattaa salilla lähestyä, vai kannattaako se ollenkaan? "Miten tää laite toimii?" -tyyliset avaukset ei oikein toimi kun oon salilla tahkonnut yli 4 vuotta...

Kyseinen tyyppi häiritsee kohta mun keskittymistä, pitäisköhän muuttaa treenini ajankohtaa *virn*

Ei missään tapauksessa kuulu kuntosalille. Ainakaan jos tarkoituksena on puhdas iskuyritys. Sellainen "viaton" flirtti menettelee. Salilla käy myös sellaisia ihmisiä, jotka pitävät iskuyrityksiä samasta syystä kiusallisina kuin ne ovat esim. työpaikalla. Tietenkin on sellaisia ihmisiä, jotka pitävät moisesta.

Originally posted by Nat_Ural
Siis tuijottavatko ne miehet tosiaan ihan tuijottamalla? Tarkoitan nyt siis sellaista inhottavaa, möllöttävää tuijotusta, johon usein liittyy apinamainen ilme ja olemus. Sellainen on kieltämättä todella ikävää ja epäkohteliasta.

Mielestäni on kuitenkin ihan normaalia katsella pitempäänkin tiettyä henkilöä, jos on kiinnostunut esimerkiksi hänen suoritustekniikastaan. Olen nimittäin huomannut monien naisten käyttävän erityisen puhdasta tekniikkaa, erityisesti tietyissä liikkeissä, joista voisi esimerkkinä mainita SJMV:N :)

No ei siinä mistään suoritustekniikasta ole kyse, vaikka se kyllä aika hyvää onkin(vaikka itse sanonkin)! Siis oikeasti tuijottavat tuijottamalla, että meinaa omakin treeni näillä miehillä välillä unohtua pitempi muotoisen palautuksen puolelle :lol2:...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom