flirtti salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Jortsu
Kaikki kommenttisi huomioon ottaen sä oot ilmeisesti kaunein nainen ikinä!!!111MISSUNIVERSUM!!!!1 :D ;)

Häviävän pienen hetken huulillani kävi jo sana Paistijauheliha, mutta sitten puistelin päätäni, annoin kaikkien vyöruusujen kukkia ja imaisin sen takaisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Pro-Pain
Mulle ei oo naiset koskaan flirttailleet salilla :( .

Ei tää varmaan korvaa saliflirttiä mut ;) ...:haart:

Originally posted by MissFlightattendant
Voithan sä tulla katsastaan mut vaikka tuossa joulun alla, ja kertoa sit mielipiteesi...;) Veikkaan, et päädyt samaan, kuin tuo kommenttisi :D ...:haart:
pics.gif

Tomi, varo ettei käy paistijauhelihoja ;)

Originally posted by Tomi
pics.gif

Taitaa ainakin yhden firman sivuilla olla vielä jokunen näytöskuva, mut jätetään mainostaminen sikseen :D ...
On täälläkin foorumilla ainaki yks mies, joka on mut livenä nähnyt..:D ..häneltä voi kysyä mietteitä, jos on tarvis. Menee nyt juttu vähän ykspuoliseksi(vois perustaa mulle oman threadin kohta)...Järkätään treffit, niin näät mut ihan silmies edessä... ;) ..ei tarvii niitä kuvia ruveta jakamaan...:david:

Jos se ulkonäöstä on kiinni, niin ei luulis meikäläisellä olevan huolenhäivää enään siinä vaiheessa :D ;)...
Tosin tuota fläsää on tuossa lihan päällä vielä jonnin verran häiritsevästi, kun tuli otettua ilo irti syömisestä tuossa reipas vuol vuotta sitten, mut sekin asia on jo hoidossa :D

Niin, milläs salilla treenasitkaan...? :evil:

Originally posted by Mr. snruB
Niin, milläs salilla treenasitkaan...? :evil:

Jos käyttämäni sali olis mun, niin tuo oliskin aika hyvä tapa tienata rahaa ja saada porukkaa salille! :D ...

Järkätään treffit, niin näät mut ihan silmies edessä... ;) ..ei tarvii niitä kuvia ruveta jakamaan...:david:
Voisin... mutta pelkään että terffeille kanssani tulisikin Anssi joka heittäisi minua e-ri-t-t-ä-i-n painavaa asiaa sisältävällä 420-sivuisella MD:llä ja huutaisi räkäisesti nauraen POTASKAA! :itku:

Voisin... mutta pelkään että terffeille kanssani tulisikin Anssi joka heittäisi minua e-ri-t-t-ä-i-n painavaa asiaa sisältävällä 420-sivuisella MD:llä ja huutaisi räkäisesti nauraen POTASKAA! :itku:

No tuo oli nyt pienoinen loukkaus...:( En mä nyt kuitenkaan Anssia sinne järjestäis, tai no korkeintaan bodyguardiksi :D .. Oliks toi sun painajaisuni, johon heräsit viime yonä? :lol2:

Näitä olis kiva jutella tuolla chatin puolella, mutta en mä vielä vipiksi liity...kun en näe oikein hirmuista tarvetta, kun saan muutenkin ihan mukavasti sponsorin kautta tuotteitakin ja muuta... Onhan siinä tietty nätä muitakin hyöty-jutskia :D ...

Kaikki kommenttisi huomioon ottaen sä oot ilmeisesti kaunein nainen ikinä!!!111MISSUNIVERSUM!!!!1 :D ;)

Mietinkin jo tässä muutaman kerran, että ihme kun kukaan ei anna kommenttia tosta MissFlightattendantin kauheesta itsekehusta :thumbs:

Sori vaan MissFlightattendant. mutta nuo kauheet hehkutukset omasta kauneudesta yms. näyttää ainakin mun silmään todella hölmölle.

Ei tää varmaan korvaa saliflirttiä mut ;) ...:haart:

Kiitos :) .

Pakkis kokoontuminen MissFlightattendantella jouluna, pipareita kaikille :whip:

Originally posted by man1ac
Sori vaan MissFlightattendant. mutta nuo kauheet hehkutukset omasta kauneudesta yms. näyttää ainakin mun silmään todella hölmölle.
Joo.
pics.gif
tai STFU. :)

Joo.
pics.gif

Höh. Tyhmiä olette. Minä uskon lentoemoa. Se on epäilemättä ihan tolkuton kissa. Voimme varmistua asiasta kunhan satut käymään Tampereella.

:epätoivo:

:lol2:

Originally posted by Äijä
Höh. Tyhmiä olette. Minä uskon lentoemoa. Se on epäilemättä ihan tolkuton kissa. Voimme varmistua asiasta kunhan satut käymään Tampereella.

:epätoivo:

:lol2:

Helpompi ois varmistaa asia paikanpäällä Oulussa ? :D

Tähän tää nyt meni :D ...Ei ollut tarkoitus vetää keskustelua ihan näin pitkälle, eikä todellakaan ollut tarkoitus ruveta kehuskelemaan omalla ulkonäölläni, kun ei se välttämättä tälle palstalle kuulu. Ei muutenkaan kuulu mun tapoihin ihan siviilissä. :rolleyes: Treffeistä voidaan toki aikanaa sopia ;) ...

Joo.
pics.gif

Enkä mä (sorry vaan) ymmärrä tuota kieltä kovinkaan hyvin...tuo loppuosa ei sano mitään..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom