flirtti salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by MissFlightattendant
Enkä mä (sorry vaan) ymmärrä tuota kieltä kovinkaan hyvin...tuo loppuosa ei sano mitään..

Shut The Fuck Up ;)

edit-hitaat kädet-

Kiitos vaan tuosta, Tomi.
No, siinä oli hymiö perässä sen takia, ettei kukaan kuvankaunis tuleva lentoemo loukkaantuisi. :)

Originally posted by Tomi
Joo.
pics.gif
tai STFU. :)

Tää on asiaa....sanoisin samat sanat vaan ilman hymiötä lopussa. Raaka peli vaan kun nyt oot niin hehkuttanut itteäs.

Originally posted by man1ac
Tää on asiaa....sanoisin samat sanat vaan ilman hymiötä lopussa. Raaka peli vaan kun nyt oot niin hehkuttanut itteäs.

Niin kuin sanoin, en ole todellakaan tarkoituksella mitenkään itseäni hehkuttanut!..keskustelu meni vähän liian pitkälle tänä asian suhteen! Ei tää nyt minustakaan enään niin mukavaa ole, et mun ulkonäöstä tuli päivän puheenaihe..:( ...

Tomi, :)

Niin kuin sanoin, en ole todellakaan tarkoituksella mitenkään itseäni hehkuttanut!..keskustelu meni vähän liian pitkälle tänä asian suhteen! Ei tää nyt minustakaan enään niin mukavaa ole, et mun ulkonäöstä tuli päivän puheenaihe..:( ...

Etkö todellakaan? Kyllä minulla ainakin heräsi, ihan sinun juttujesi perusteella, kiinnostus nähdä pari kuvaa tästä hämmästyttävän kauniista lentoemosta. Jos kuvia "ei heru", niin kyllä kahvisessio HKI-Vantaalla käy kanssa, pakkiksen kuola-klubi on siellä heti kun ilmoitat ajan. :kuola:

Loppukevennykseksi tässä hieman Pelle Miljoonaa, voit vaikka pistää siguksi:

Olen kaunis.
Olen rohkea.
Olen vapaa.
Syntynyt voittamaan!

tehdäänkö sillain et joku pakkis äijä tekee tärskyt miss...kanssa esim..sale..tai..hmmm..ja kertoo rehellisesti oman mielipiteensä kyseisen henkilön ulkonäöstä..ja me kaikki uskomme häntä ja lopetamme tämän juupas eipäs leikin..:)

Enkä mä (sorry vaan) ymmärrä tuota kieltä kovinkaan hyvin...tuo loppuosa ei sano mitään..

kulkevatko äly ja kauneus nyt käsikädessä?

:lol2:

-edit- tuli kahdesti lisä kysymys ylläpidolle onko miss...ja paistiksen ip osoite sama..:D

Originally posted by norsu
kulkevatko äly ja kauneus nyt käsikädessä?

:lol2:

Pakko myöntää, et ei varmaan ihan joka käänteessä :D ..mut hyvä, jos itselleen pystyy nauramaan! :lol2:

Pakkotoisto goes pathetic.

Ei tää varmaan korvaa saliflirttiä mut ;) ...:haart:

Uuuh, jos satutaan samalle lennolle pidä sit mun "jalat" maassa etten innostu "lentelemään" ympäriinsä, ooiih! :p

:)

huooooooh,

jos kyseinen neiti nyt on sitten jokin tolkuton kissa niin miks hitossa sitä tarvii enää täällä diilailla, hus puuhelmiä iskeen siitä
:zzzz:

Originally posted by Randol
huooooooh,

jos kyseinen neiti nyt on sitten jokin tolkuton kissa niin miks hitossa sitä tarvii enää täällä diilailla, hus puuhelmiä iskeen siitä
:zzzz:

Et eiköhän tämä juttu oo sit niinku käsitelty tämän threadin osalta :rolleyes: ... :haart:

Originally posted by vitvall
Pakkotoisto goes pathetic.

Joo.. Tälläiseen threadiin vois panna jonkun goatse-kuvan loppuun ja sitten iskeä lukkoon.

Edit: Lähinnä siis tää loppuosa ollut sellasta :david: -kamaa että huh!

Enempää kommentoimatta LentoTipun ulkonäköä niin, musta on ihan hienoa että joku suomalainen uskaltaa hehkuttaa itseään. Maassa kun on tapana kulkea kumarassa ja omaa itseään vähätellen.

Jos joku on kaunis/viisas/pätevä jossain niin miksei sitä saa näyttää ja julistaa toisille. Tai jos joku sen tekee niin siitä nousee hirveä mekastus niin kuin nyt täällä.

Jos LentoTipu on omasta mielestään kissa ja sitä jopa oikeasti niin mitä me sitä ollaan tuomitsemassa. Saahan sitä itseään mainostaa. Mitä se meiltä on pois?

Eikä sitten tästäkään kirjoituksesta kenellekään palkoa nenään... :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom