Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

se EAA oli joskus talvella aika pitkään alennuksessa just 19.95. Sen oikee hintahan on jotain 40euroa et toi 30e on kans "alennus"

Tässä yksi hyvä syy iteselleni boikotoida. Vituttaa yli kaiken puljut joilla on 247 alennukset menossa (on btw laitontakin mainostaa jakuvasti jotain tuotetta "ale" hinnoin). Samaten kun postilaatikkoon tulee viikon sisään 10%, 15% ja 25% alennuskoodeja niin menee vähän maku. Pistäisivät suoraan sen hinna millä haluavat tehdä kauppaa, tai pitäkööt tunkkinsa minun puolestani.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinhän taitaa tehä suurinosa suomalaisista lisäravinne puljuista.Kuinkakohan kauan esim Whey80 tai Selffin prode on ollu "tarjouksessa"?

Tilasin Massista Myprotein Recovery XS:ää Chocolate Smooth ja minttu-suklaan makuisena. Chocolate Smooth on ihan ok, ehkä turhan makea, mutta menee alas. Minttu-suklaassa on aivan järkyttävän voimakas mintun maku ja oli aika vaikea saada alas. Samalla kerralla ostin vielä iBCAA:ta marjan makuisena, mutta eipä sekään erityisesti makuhermoja hivellyt.

Aina porukka sanoo että tää ja tää on liian makeaa ja tää taas liian laimeeta. Eikö sillä veden ja jauhojen suhteella voi ihan itte säädellä kuinka makeeta se on? Vai enkö nyt hiffaa jotain...?

Tässä yksi hyvä syy iteselleni boikotoida. Vituttaa yli kaiken puljut joilla on 247 alennukset menossa (on btw laitontakin mainostaa jakuvasti jotain tuotetta "ale" hinnoin). Samaten kun postilaatikkoon tulee viikon sisään 10%, 15% ja 25% alennuskoodeja niin menee vähän maku. Pistäisivät suoraan sen hinna millä haluavat tehdä kauppaa, tai pitäkööt tunkkinsa minun puolestani.

Suosittelen ostamaan jauhot FAST:ilta. Ei varmasti IKINÄ oo alessa, eikä varmasti IKINÄ tuu mitään "mauttomia" alennuksia postilaatikkoon.

Aina porukka sanoo että tää ja tää on liian makeaa ja tää taas liian laimeeta. Eikö sillä veden ja jauhojen suhteella voi ihan itte säädellä kuinka makeeta se on? Vai enkö nyt hiffaa jotain...?

Itse sekoitan lisäksi maustamattomia jauhoja makeutettuihin jauhoihin... ei tule turhaa makeutusaineita eikä maistu ällömakealta. Hiljaa kun aloittaa pienentämään makeutusaineiden määrää, niin tottuu kyllä siihen makuun. Tällöin toki pitää yleensä tilata useampi purkki kerralla, että pystyy sekoittelemaan, mutta itse en ole nähnyt sitä ongelmaksi.

Suosittelen ostamaan jauhot FAST:ilta. Ei varmasti IKINÄ oo alessa, eikä varmasti IKINÄ tuu mitään "mauttomia" alennuksia postilaatikkoon.

Mutta niitä pitää boikotoida kun ne on niin kalliita. Paras ratkaisu on varmasti olla syömättä lisäravinteita ja Utin sanoin syödä vain kaarnaa.

Niin, asiassahan ei tietysti ole mitään kultaista keskitietä.. Ei ihme että Masku ja Suomi Soffat onnistuivat kusettamaan "alennuksillaan" Suomalaisia vuosia ennen kuin kuluttajaviranomaiset tekivät hommasta stopin.

Niin, asiassahan ei tietysti ole mitään kultaista keskitietä.. Ei ihme että Masku ja Suomi Soffat onnistuivat kusettamaan "alennuksillaan" Suomalaisia vuosia ennen kuin kuluttajaviranomaiset tekivät hommasta stopin.

Eikös tuossa ollu enemmänkin kyse siitä, että ko. liikkeet mainostivat alennusmyyntiään viikosta ja vuodesta toiseen, eli niillä oli käytännössä ale joka päivä? Massin tapauksessa heillä on vain suluissa ovh-hinta ja vieressä oikea myyntihinta. Mistään alesta ei varsinaisesti toitoteta missään (eri asia on nämä nykyiset ihan oikeat alet, joita on omistajan vaihdoksen myötä alkanut tulemaan). Mutta tuota samaa ovh-taktiikkaa on käyttänyt vuosikaudet monet kamerakaupat, pyöräkaupat, telkkukaupat, sun muut - ei sillä, että se olisi oikein, mutta kyseessä todellakin on ikivanha markkinointikikka.

Ps. Massille on VIHDOIN tullut takaisin puuttuvat vanhat tuotteet!!! :) (tosin niiden hinnat näyttää olevan vielä päin vattua...)

hah :D mass palautti ne vanhat tuotteet takaisin kauppaan(muitten valmistajien) ja laittoivat kovat hinnat ja nyt se on poisto myynissä -50%......
Huononpaan suuntaan tän kaupan meno on mennyt.

Siis huijaako noi alennukset niin saatanasta ihmisiä? Kai ny tyhmempiki osaa kattoo sitä hintaa eikä vaan ostaa sitä mikä on suurimmassa alennuksessa?

Just tilasin tuolta myproteinilta ku sain tietää maksaneeni pitkään Massilla täyttä "alennushintaa" samalla kun muut saaneet "vittumaisia alennuskuponkeja" sähköpostiinsa.

Nyt ne sitte laittaa noi -20 koodit kaikkien näkyviin...

No jatkossaki tilaan(yritän) sieltä missä halvinta...

edit

Onhan näillä jutut

Animal Pak

58,57 €

Säästä: 1%

Tilasin juuri MASS wheytä ja recoveryä, noooh avasin purkit ja ihmetyksekseni huomasin että ns."jauhot" olivat semmosta tönkköä puuroa!?!?!? Mites muilla on ollut tuo koostumus.? Kyllä noi vanhemat viä oli ihan jauhoa..

hah :D mass palautti ne vanhat tuotteet takaisin kauppaan(muitten valmistajien) ja laittoivat kovat hinnat ja nyt se on poisto myynissä -50%......
Huononpaan suuntaan tän kaupan meno on mennyt.

Oho! Eilen yöl ku katoin oli vaan noi megahinnat. Nyt oli sit tullu toi poistohomma O.o Kieltämättä aika outoa :D Ehkä ne poistaa nuo kuukauden varastos seisseet kamat nyt ja tilaa sit jotain ihan uutta settiä tilalle? O.o Pitääpä ihan ite ny laittaa viestiä Massille! Voisin kyl poistohintailla tuota Sci-MX:n Mass Systemiä vielä pari purkkia...

Tilasin juuri MASS wheytä ja recoveryä, noooh avasin purkit ja ihmetyksekseni huomasin että ns."jauhot" olivat semmosta tönkköä puuroa!?!?!? Mites muilla on ollut tuo koostumus.? Kyllä noi vanhemat viä oli ihan jauhoa..

^ Kuulostaa ihan ku ois jotain kosteutta päässy sinne? Ota yhteyttä Massiin ja kysele onko purkeis vika vai koostumus muuttunu.

Oonkohan mä jotenkin erilainen kun mä varta vasten kyttäsin että saisin sen 5-25% alennuksen s-postiin? Meinaan ei tuolla normi hinnalla tuolta kukaan osta mitään.

Ihan tyytyväinen olin tilaukseen. 4+4kg wheytä, "ale" sheikkeri, MASSin oma sheikkeri ja extrana pari MyNutrition testiannosta sain hintaan 105€. (Huom! 20% alennus.)
Tuotteet oli kätevä maksaa verkkopankkitunnuksilla, ei tarvinnut säätää mitään ylimääräistä, senkun kirjauduit palveluntarjoajan sivulle. (Se on ihan sitten ihmisestä kiinni luottaako tälläisiin sivustoihin, mutta onhan noi suomen pankkijärjestelmät turvallisia.)

Kaiken lisäksi tuotteet saapuivat kahden päivän sisään Itellalle.

Ja niissä mun jauhoissa ei mitään koostumus vikaa tuntunu olevan, ehkä hieman paakkuista mutta ei tavallisesta poikkeavaa.

Onko kukaan muu hiljattain tilannut huomannu että jauhot ei ole enää pussissa niinkuin ennen vanhaan? Kun muutama vuosi sitten velipoika tilas oli muistaakseni jauhot purkin sisällä pussissa. Toki aika kultaa muistot :)

Ei oo ihme, vaikka onki jotain epämäärästä mössöä, jos tavara ei ole enää pusseissa. Pieniki reikä ja paska mäihä, niin kosteutta pääsee sisään sotkemaan koostumusta. Aika erikoinen ja typerä pakkaustapa.

Yhden painalluksen päässä oli tilaukseni vaikka jokin aika sitten sanoin etten tule koskaan enää tilaamaan tuolta aivan naurettavan mainonnan takia.

Ennen tilauksen hyväksymistä päätin vielä vilaista varusteita ja kyllä tämä nyt jäi tähän.

Olen ollut Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 vakioasiakas alusta lähtien ja varusteitakin on tullut useampaan kertaan tilattua.

Esim. eräs Dcoren tuote maksaa nyt reilut 90€, koodilla saa tuon 50% alennusta.

Itse maksoin muutama vuosi sitten samasta tuotteesta 59.90€ ja tämä oli myös ovh.

Halvemmalla saisi tällä kertaa jopa mutta ovh. on tässä ajassa noussut yli 30€ ja sama jatkuva mainosalennus tuntuu olevan kaikkien tuotteiden kohdalla.

Tärkeimmät säännölliset tuote tilaukset ovat olleet Mass Whey & Recovery, tuotteiden tullessa myyntiin (vuosia sitten kylläkin) hinnat olivat 39.90€ ja nyt 61.90€.

Ei se tyhmä ole joka pyytää mutta nyt riittää allekirjoittaneen kohdalla.

Mullakin meinaa kyllä kohta mennä naama jumiin ton mainonnan kanssa. Joka ikinen päivä ne spämmää ja jopa viikonloppuisin tippuu mainosta postilaatikkoon. Mä en oikeasti tarvitse muistutusta, että tätä tarjousta on jäljellä vielä 10 päivää, 9 päivää, 8 päivää... Ja kun tarjous loppuu niin heti seuraavana päivänä puskee uutta tilalle ja sama rumba alkaa taas alusta. Toivottavasti joku siellä lukee tätä threadia ja tajuaa vähitellen, että tuon kaltainen mainonta karkottaa asiakkaat eikä suinkaan tuo niitä lisää. Tähän vielä päälle nämä jutut siitä, että hintoja on nostettu jotta voidaan myydä "alennuksella", niin ei helvetti sentään. Täydellistä kuluttajan aliarvioimista. Mua ette ole ihan vielä karkottaneet, mutta kyllä se vähän hemmetin lähellä on. Miettikää nyt vähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom