Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

Oon kohta tekemässä tilauksen, mutta jos toi massin -20 ei enää oo voimassa, ja kun ne ei kerran mulle oo lähettäny tota alennuskuponkiakaan, niin alko kiinnostamaan nää myprotein tilaukset briteistä.

Mistä ootte tilaillu? Jos ei tähän ketjuun kuulu, ni heittäkää vaikka privaviesti jos sellanen on mahdollista.

- - - Updated - - -

Oon kohta tekemässä tilauksen, mutta jos toi massin -20 ei enää oo voimassa, ja kun ne ei kerran mulle oo lähettäny tota alennuskuponkiakaan, niin alko kiinnostamaan nää myprotein tilaukset briteistä.

Mistä ootte tilaillu? Jos ei tähän ketjuun kuulu, ni heittäkää vaikka privaviesti jos sellanen on mahdollista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todennäköisesti loppu varastosta, ei pitäisi kadota makuja tai tuotteita. Päinvastoin tuotteita lisäillään kun uutta verkkokauppasoftaa päästään
koodaamaan ja saadaan tämä IT projekti päätökseen :) Etenkin MP puolen tuotteita tulee lisää

- - - Updated - - -

Lähtöhinta eli nettohinta on tuotteilla sama. Eri tarjoukset eri aikaan. Suomen ALV + muut verot ja valuuttakurssimuunnos kannattanee myös huomioida hintaa Suomen vastaavaan verrattavissa.

Lisäksi toimtuskulutkin Briteistä tulevat lisänä tilauksen loppusummaan :)
Itseäni ei siis liiemmin kiinnosta mistä hinta koostuu, jos postisetä X tuo minulle identtisen paketin puolet halvemmalla paikasta A kuin paikasta B.

Huomioin tossa toteamuksessani sen, että myproteinilta saa aina vähintään 20% alennuksen sekä ilmaisen toimituksen.

Onko kukaan tilaillu nyt uudistuksen jälkeen? Ennen mulle on tullun kaikki aina supernopeasti 2-3päivässä postissa. Nyt mennyt viikko ja ei oo edelleen ees vissiin lähtenyt tilaus? Onko muilla ollut ongelmia?

Mulle tulee joka hemmetin päivä, joskus parikin kertaa sähköpostia massilta, luo uudet tunnukset niin saat 25% alea.... Alkaa olla jo melkoista spämmiä, menee boikottiin koko firma...

^ Eihän se mailien määrä vaikuta tuotteen hyvyyteen millään lailla? :D Unsubbaa mailit, ni pääset loopista irti, eikä tarvi ikinä enää joutua tarjousten uhriksi! :3 Jos tulee eniten paljon mailia, ni voi olla edelleen vikaa niitten mailisoftas... Mulle tulee ehkä joka toinen päivä nykyään muistutus tarjouksesta... Mut ei mua (taaskaan) millään lailla haittaa, koska saan 10 muutakin eri firmojen/mailinglistojen mailia päiväs. Tosin oon kyl sitä mieltä, et oli mikä firma tahansa, niin 2 mailia per viikko sais olla maximi.

No ei vaikuta, mutta kyllä mulle riittäisi vaikka yksi posti viikkoon :) Peruin sen uutiskirjeen kyllä, harmi vaan että menee sitten kaikki tarjoukset ohi.

Jottei ihan offtopiciksi mene, niin Mass Recovery ollut käytössä yli vuoden, mansikka ja suklaa testattu ja hyviä molemmat. Veden kanssa käyttänyt, niin meinasipa kerran lentää laatta, kun testasin suklaajauhetta rasvattoman maidon kanssa. Vielä pitäisi testata minttusuklaa ja vanilja, mutta saattavat olla liian äklöjä.

Onko kukaan tilaillu nyt uudistuksen jälkeen? Ennen mulle on tullun kaikki aina supernopeasti 2-3päivässä postissa. Nyt mennyt viikko ja ei oo edelleen ees vissiin lähtenyt tilaus? Onko muilla ollut ongelmia?

Onko tullu jauhot? Ite tilasin just muutaman pöntön, aiemmin tosiaan tuli hyvinkin nopeasti.

Tällä viikolla tuli tilaus ihan nopeasti, kahden päivän päästä tilauksesta oli haettavissa postista. Valikoima on kyllä kutistunut murto-osaan ja protskupannareita mm. ei löydy enää. Myproteinin tuotteista ei ole vielä oikein mitään sanottavaa, pitää kokeilla ensin jonkun aikaa. Maininta tässä topicissa että tuotteita lisätään pikkuhiljaa on ihan bs:ää. Kuka muka lisää kauppaan tuotteita pikkuhiljaa jos ne on hyllyssä kasvattamassa varastoarvoa.

Kun tämä topicci nyt tuotteita koskee, niin kritiikiksi sanottakoon että MN-sheikkerin korkki on ihan susi, niinkuin varmasti itse tietävät. Sama ongelma koskee noita kaikkia Smartshaken hopea-kulta jne. värjättyjä muoviblendejä, myös brändin omissa tuotteissa. Materiaali on niin haurasta että murtuu aika nopeasti, pari meni kahdessa viikossa ja sain uuden sekä Jay Cutlerin kultamallin tilalle, samat sävelet niiden kanssa.

Koska tälläkin foorumilla näyttää firman edustusta olevan, niin mainitsen myös kritiikkiä tuota näennäishinnoittelua kohtaan. Tuosta samastahan on narautettu mm. Hemtex ja Erätukku jotka myyvät vain omia brändejään ja mainostivat tuotteita jatkuvalla alennuksella ja ohjehinnoilla jotka eivät koskaan toteudu. Jokainen vaan on toteuttanut samasta asiasta vähän omaa variaatiotaan. Tuo on niin kuluttajan aliarvioimista ja kaupasta typerän kuvan antamista että olen ihan vain tuon takia valmis kaupat jättämään. Ja koska tuo on täysin tiedostettua, mitään näennäisiä ohjehintoja ei myproteinin tuotteissa harrasteta, koska niitä saa muualtakin.
Silloin kun kyseessä ei ole alennushintailmoittelu, vähittäisliike voi verrata omaa myyntihintaansa tuotteen ohjevähittäishintaan vain, jos ohjevähittäishintaa myös todella peritään kuluttajilta samanlaisesta hyödykkeestä muissa vähittäisliikkeissä (MT 1982:19, 1989:7).

Tilasin Massilta pussin Myproteinin wheytä ja kreatiinia ja tilaus tuli perille kahessa päivässä:)

E: Sain vielä kaupan päälle samplen tota protein smoothieta.

varmaan nopeasti huomaavat että virhe on tullut tehtyä ku myydään vain omia tuotteita... tilausten määrät varmasti rajusti tippuneet.... eiköhän ne jossain vaiheessa ota vanhan systeemin takas... onneks on vielä tukku ja Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop josta voi noita tuotteita tilata.

Tällä viikolla tuli tilaus ihan nopeasti, kahden päivän päästä tilauksesta oli haettavissa postista. Valikoima on kyllä kutistunut murto-osaan ja protskupannareita mm. ei löydy enää. Myproteinin tuotteista ei ole vielä oikein mitään sanottavaa, pitää kokeilla ensin jonkun aikaa. Maininta tässä topicissa että tuotteita lisätään pikkuhiljaa on ihan bs:ää. Kuka muka lisää kauppaan tuotteita pikkuhiljaa jos ne on hyllyssä kasvattamassa varastoarvoa.

Kun tämä topicci nyt tuotteita koskee, niin kritiikiksi sanottakoon että MN-sheikkerin korkki on ihan susi, niinkuin varmasti itse tietävät. Sama ongelma koskee noita kaikkia Smartshaken hopea-kulta jne. värjättyjä muoviblendejä, myös brändin omissa tuotteissa. Materiaali on niin haurasta että murtuu aika nopeasti, pari meni kahdessa viikossa ja sain uuden sekä Jay Cutlerin kultamallin tilalle, samat sävelet niiden kanssa.

muissa vähittäisliikkeissä (MT 1982:19, 1989:7).[/I]

Totean vielä, että tuotteita tullaan lisäämään sillä ne edelleen seisovat täällä Suomessa varastossa eivätkä ole mihinkään kadonneet. Koodausalusta on uusi ja siinä kestää hetekensä kun sivustoa koodataan uusiksi briteissä ja adminit koulutetaan Suomeen jolloinka täällä päässä on lisättävä tavart uudestaan. Toivon itsekkin, että tietyt tuotteet tulevat asap taas sivustolle :) Ei niitä ihan kiusan takia pidetä panttina varastolla.

Tuotteet jotka menee out of stock poistuvat tällä hetkellä näemmä kokonaan verkkosivuilta, tästä pitänee ilmoittaa eteenpäin. Ne eivät ole poistuneet valikoimista, protskupannarti esim on loppuunmyyty juuri nyt.

Smartsheikkien korkit on ollut todella susia, itse tilasin uusia sheikkereitä ja niissä on näemmä nykyisin uudistetut korkki ja mukana varakorkki :O! Toivotaan tämän mallin kestävän availua hieman paremmin.

Koska tälläkin foorumilla näyttää firman edustusta olevan, niin mainitsen myös kritiikkiä tuota näennäishinnoittelua kohtaan.
Tukullaki on näitä ikialennuksia ollu varmaan 3v putkeen, joten aika härskiä peliä on puolin sun toisin. Kyllähän noista vois jo alkaa mäkättämään jolleki ylemmälle taholle, mutta miks vaivautua ku osuu luultavasti vielä omaan nilkkaan. Ne, jotka noihin alennushuiputuksiin menee, ei vaikuta mun elämään mitenkään.

Tukullaki on näitä ikialennuksia ollu varmaan 3v putkeen, joten aika härskiä peliä on puolin sun toisin. Kyllähän noista vois jo alkaa mäkättämään jolleki ylemmälle taholle, mutta miks vaivautua ku osuu luultavasti vielä omaan nilkkaan. Ne, jotka noihin alennushuiputuksiin menee, ei vaikuta mun elämään mitenkään.

Tukun sivuilla oon käynyt varmaan kerran, niin en ole merkille laittanut.

Ei niistä sen enempää mäkättämään tarvitse alkaa, kuluttajaviraston heiniähän nuo ovat ja jakavat niistä huomautuksia. Riittävän pitkään ja monta kertaa kun huomautuksia tulee niin menee uhkasakkojen puolelle.

Mun makuun tuo on vain niin...suoraan sanoen spedeä toimintaa ettei anna mitenkään professionaalia kuvaa.

No ei vaikuta, mutta kyllä mulle riittäisi vaikka yksi posti viikkoon :) Peruin sen uutiskirjeen kyllä, harmi vaan että menee sitten kaikki tarjoukset ohi.

Jottei ihan offtopiciksi mene, niin Mass Recovery ollut käytössä yli vuoden, mansikka ja suklaa testattu ja hyviä molemmat. Veden kanssa käyttänyt, niin meinasipa kerran lentää laatta, kun testasin suklaajauhetta rasvattoman maidon kanssa. Vielä pitäisi testata minttusuklaa ja vanilja, mutta saattavat olla liian äklöjä.

Älä vaniljaan koske. Voi olla ihan hyvää hetken aikaa mut muutaman kerran jälkeen se tosiaan alkaa olee ihan liian makeeta.

Miten ton spämmin saa estettyä. En ole enää nykyisin massilta mitään tilannu vaan siirtyny tukun asiakkaaksi hinta-laatu suhteen vuoksi ja tommonen tuotteiden väkisin tuputus saa kiertämään kys. Puljun vielä kauempaa.

Miten ton spämmin saa estettyä. En ole enää nykyisin massilta mitään tilannu vaan siirtyny tukun asiakkaaksi hinta-laatu suhteen vuoksi ja tommonen tuotteiden väkisin tuputus saa kiertämään kys. Puljun vielä kauempaa.
Jos sulla on Massin tunnukset, niin ota ittes pois firman postituslistalta. Luulis, että se toimii noin.

Kato sinne meilin alaosaan? Pitäis olla linkki millä poistua postituslistalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom