Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

Juu, ei näy enää nuit ravintosisältöi... Kait lisää joskus ne back. Mut Massin Wheyssä on laktoosia 2,5g/100g ja MyWheyssä 5g/100g.

Kiitos paljon! En kyllä uskalla tilata kun nykysin vedän tollasta jossa on 1 prossa. Ja muutenkaa enää tee mieli tollasta paskafirmaa tukea kun ei ees ravintosisältöjä voi laittaa ja noi tarjousspämmit... WTF?! Menetitte hyvän asiakkaan mass. Onnea!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti joku Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tyyppi joskus lukee tätä ketjua, koska spämmin takia menee ko firma mullakin totaaliboikottiin. 2000-luvun alussa, kun internet oli vielä aika nuori, spämmi oli yleisempää, mutta nyt pitäisi jokaisen firman jo tietää, miten helvetisti semmoinen ärsyttää vanhoja asiakkaita ja potentiaalisia uusia asiakkaita. On käsittämätöntä ja amatöörimäistä touhua niitä mainosviestejä pistää tulvimaan tuolla lailla. :curs:

Mitenkäs gmailissa saakaan manuaalisesti määriteltyä jonkun instanssin mailit tarjouksiksi? Mulla menee tietyt (esim. Elisan) mailit automaattisesti sinne kansioon nimeltään "Tarjoukset", mutta massin spämmit tulevat vielä inboxiin.

Toivottavasti joku Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tyyppi joskus lukee tätä ketjua, koska spämmin takia menee ko firma mullakin totaaliboikottiin. 2000-luvun alussa, kun internet oli vielä aika nuori, spämmi oli yleisempää, mutta nyt pitäisi jokaisen firman jo tietää, miten helvetisti semmoinen ärsyttää vanhoja asiakkaita ja potentiaalisia uusia asiakkaita. On käsittämätöntä ja amatöörimäistä touhua niitä mainosviestejä pistää tulvimaan tuolla lailla. :curs:

Mitenkäs gmailissa saakaan manuaalisesti määriteltyä jonkun instanssin mailit tarjouksiksi? Mulla menee tietyt (esim. Elisan) mailit automaattisesti sinne kansioon nimeltään "Tarjoukset", mutta massin spämmit tulevat vielä inboxiin.

Asetukset -> asetukset -> Luo suodatin -> Kohteesta (Fitnesstukku koodi pakkotoisto15) -> Luo suodatin -> Lisää luokkaan ja alasvetovalikosta tarjoukset. Näin mä sen ainakin tein.

Löysin vielä helpomman keinon! Siellä oli heidän spämmimailioson vieressä vaihtoehto "Lopeta tilaus". Klikkasin siitä ja Gmail kysyi varmistusta, että etkö varmasti halua näitä viestejä. :D Jospa tuolla hoituu. Ellei, niin luon suodattimen.

Ei voi asiakaspalvelua kauheasti kiitellä. Tilauksessa tuli jokin sotkeennus eli rahat lähti tililtä, mutta tilausta ei tullut. Jouduin selvittämään asiaa melkein kuukauden ja sieltä pyydettiin aina joka yhteydessä lisätietoja ripottain. Ilman omaa aktiivisuutta rahat olisi jäänyt sinne. Kaiken huipuksi rahat palautettiin ja tilaus jäi vieläkin toimittamatta. Pahoitteluista puhumattakaan. :(

Vahvaa mainontaa ja epätietosuutta. Kaikki tuotteet tarjouksessa - hintaan ei silti voi luottaa. Tilatessa saa olla haukkana mitkä tarjouskoodit jää päälle ja mitkä ei. Rasp50:n kanssa ei esimerkiksi toiminut loppuunmyyntialetuotteiden koodit vaan se poisti tuon käytöstä. Pistin sitten tulemaan vain nuo kolme rasp wheytä, en olisi muuta oikeasti halunnutkaan. Toimitus sentään oli niin nopea kuin muistelinkin, ja puhutaan. Raspberry wheyn maku yllättävän aito ja miellyttävä. Itse marjan maun mentyä suuhun jää vahvahko makea jälkimaku joka ainakin minun pitää huuhtoa vesikulauksella pois. Jää kyllä tämän firman käyttö vastaavien hintaheittojen osalle.

Vahvaa mainontaa ja epätietosuutta. Kaikki tuotteet tarjouksessa - hintaan ei silti voi luottaa. Tilatessa saa olla haukkana mitkä tarjouskoodit jää päälle ja mitkä ei. Rasp50:n kanssa ei esimerkiksi toiminut loppuunmyyntialetuotteiden koodit vaan se poisti tuon käytöstä. Pistin sitten tulemaan vain nuo kolme rasp wheytä, en olisi muuta oikeasti halunnutkaan. Toimitus sentään oli niin nopea kuin muistelinkin, ja puhutaan. Raspberry wheyn maku yllättävän aito ja miellyttävä. Itse marjan maun mentyä suuhun jää vahvahko makea jälkimaku joka ainakin minun pitää huuhtoa vesikulauksella pois. Jää kyllä tämän firman käyttö vastaavien hintaheittojen osalle.

Eipä tule yhtään firmaa mieleen ,jossa voisi iskeä useampia alennuskoodeja sisään. Hyvähän se olis kerätä kaikki alennuskoodit netistä ja naputella sinne ;)

plank sanoi:
Eipä tule yhtään firmaa mieleen ,jossa voisi iskeä useampia alennuskoodeja sisään. Hyvähän se olis kerätä kaikki alennuskoodit netistä ja naputella sinne

Ei olleet päällekäin vaikuttavat koodit kyseessä! Ei sen nyt vain niin pitäisi mennä että kahta eri tarjoustuotetta, joiden aktivoimiseen tarvitaan eri koodit, ei voisi ostaa samaan laskuun ja toimitukseen. Tuohan on todennäköisesti sivujen bugi, mutta kumminkin. Hauskaa, että tarjoukset pitää itse muistaa aktivoida korissa, eikä tarjoushintoja nää kuin vasta siellä.

Ei voi asiakaspalvelua kauheasti kiitellä. Tilauksessa tuli jokin sotkeennus eli rahat lähti tililtä, mutta tilausta ei tullut. Jouduin selvittämään asiaa melkein kuukauden ja sieltä pyydettiin aina joka yhteydessä lisätietoja ripottain. Ilman omaa aktiivisuutta rahat olisi jäänyt sinne. Kaiken huipuksi rahat palautettiin ja tilaus jäi vieläkin toimittamatta. Pahoitteluista puhumattakaan. :(
Viime tilauksen kans jäi myös vähän huono maku suuhuun.

Rahat lähti, mutta mitään ei kuulunut. Otin yhteyttä yli viikon jälkeen ja osa tuotteista oli jo loppunut. Sitten pahoiteltiin ja luvattiin että lisää tulee parin päivän kuluttua ja tilaus lähtee heti eteenpäin. Meni reilu puoltoista viikkoa siitä, että oli paketti postissa.

Alkaa varmaan olla sen verran jo tilauksia, että homma alkaa varaston päässä kuseen. Harmi sinänsä. Oli myös pakko blokata roskaposteihin nuo tarjouskirjeet. Tuntu tulevan joka päivä ja hinta aina aivan sama.

Eipä ole paikan palvelu ihan entisellä tasolla tai hinnoilla enään. Ei jatkoon täälläkin ainakin toistaiseksi nyt kun parempaakin tarjolla.

Pakko yhtyä kuoroon että ihan liikaa tulee noita tarjousposteja nykyisin. Onneks ne voi blokata.

Eipä ole paikan palvelu ihan entisellä tasolla tai hinnoilla enään. Ei jatkoon täälläkin ainakin toistaiseksi nyt kun parempaakin tarjolla.

Pakko yhtyä kuoroon että ihan liikaa tulee noita tarjousposteja nykyisin. Onneks ne voi blokata.
Silloin ihan alkuun, vuonna nakkisota Mass tuntui mukavalta pieneltä perheyritykseltä. En tiedä oliko se sellainen, mutta pidin siitä pienen lafkan fiiliksestä. Paketeissa oli aina mukana jotain kivoja yllärilahjoja, asiakaspalvelu oli aivan hiton mahtavaa ja toimitus oli nopeaa. Nyt liike on enemmänkin yksi muiden joukossa, hinnoittelu on mitä on ja spammia tulee jatkuvasti.

Njet jatkoon, varsinkin nyt kun Meridian-maapähkinävoin (1kg) hinta pompsahti niin älyttömästi.

Silloin ihan alkuun, vuonna nakkisota Mass tuntui mukavalta pieneltä perheyritykseltä.

Sama fiilis mulla oli siitä pitkään, vaikka laajenikin ja valikoima kasvoi huomattavasti niin asiakaspalvelu oli hyvää ja nopeaa sekä toimitukset. Spämmiäkään ei tullu. Ja noi yllärit oli joo kivoja kun tilauksen arvo sen 50€->

Ei tässä viimeaikoinakaan itsellä ole postituksen nopeuden kanssa ollu ongelmia mutta asiakaspalvelu on tökkinyt joten siitä syystä sekä hintojen nousun puolesta liputan nyt muualle ainakin toistaiseksi.

Raspberry wheyn maku yllättävän aito ja miellyttävä. Itse marjan maun mentyä suuhun jää vahvahko makea jälkimaku joka ainakin minun pitää huuhtoa vesikulauksella pois. Jää kyllä tämän firman käyttö vastaavien hintaheittojen osalle.

Ihme herkkuperseilyä! :D Kokeileppa joskus soijaprodea vetää? Tuo vatukka on massin heikoimpia makuja, mutta silti ihan ok. Esim. choc-peanut on parhaimman makusta prodea mitä maa päällään tähän hintaan kantaa :thumbs: Myös orange cream on tosi mukava.

Hinnat on itseasiassa samat (tai jopa pari penniä halvemmat) kuin aina ennenkin Massin omien ja MyProtein kamojen osalta. Mihkä firmaan aiot siirtyä?

Njet jatkoon, varsinkin nyt kun Meridian-maapähkinävoin (1kg) hinta pompsahti niin älyttömästi.

Ne "muiden tuotteiden" hinnat on bluutattu ylös jonkun hintakikkavammailun takia, mutta ne onkin poistomyynnissä kaikki. Tällä hetkellä -60%, joten ton sun purkin oikea hinta on 5,88e. Ei varmaan ihan kauhee?

Ihme herkkuperseilyä! :D Kokeileppa joskus soijaprodea vetää? Tuo vatukka on massin heikoimpia makuja, mutta silti ihan ok. Esim. choc-peanut on parhaimman makusta prodea mitä maa päällään tähän hintaan kantaa :thumbs: Myös orange cream on tosi mukava.

Minunko käytös herkkuperseilyä? Kommentoin makua kun aiemmalla sivulla ällömakeaksi haukuttiin. Palaan kyllä ilomielin takaisin pääosin maustamattomiin setteihin kun nuo loppuu.

Tilasin tuotteet 14.4 ja ne oli pakettiautomaatissa 16.6. Edullista ja hyvänmakuista Massin perusproteiinia 4kg ämpäri ja lisäksi muuta tarpeellista. Lähetyksessä tuli ilmaisena maistiaisena yksi annospussi muuta proteiinia.

Olen todella tyytyväinen Massin toimintaan. ;)

Tilasin tuotteet 14.4 ja ne oli pakettiautomaatissa 16.6. Edullista ja hyvänmakuista Massin perusproteiinia 4kg ämpäri ja lisäksi muuta tarpeellista. Lähetyksessä tuli ilmaisena maistiaisena yksi annospussi muuta proteiinia.

Itse tilasin maanantaina ja tilaus epäonnistui, maksoin suoramaksulla ja rahat siirtyivät, mutta tilaus ei mennyt läpi. Tiistaina keskustelin Massin kanssa viestikeskuksessa ja lupasivat palauttaa rahat. No nyt kulunut kolme päivää eikä ole tapahtunut mitään, kysyin asiasta eikä vastausta.
Pitäisikö huolestua?

Siis yli 2kk meni tilauksen saapumisessa ja olet tyytyväinen?

Erosin itsekin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n emaileista. Joka päivä tuppasi TARJOUSTA. Enää tulee Sokos Wiklundilta ja Stadiumilta jatkuvaa TARJOUSTA. Kumpaakaan liikettä ei meidän kylällä ole, mutta pakko oli antaa niille emaili, että sai joskus 10% alennuksen kertaostoksesta.

Massin Recoa ostin pöntön viimeksi. Söin melkein loppuun ja sitten tuli emaili, että tuote vedetään takaisin. Huomattiin, ettei se sovikaan ihmisravinnoksi :D Vielä ei ole ebola puhjennut.

Massin Recoa ostin pöntön viimeksi. Söin melkein loppuun ja sitten tuli emaili, että tuote vedetään takaisin. Huomattiin, ettei se sovikaan ihmisravinnoksi :D Vielä ei ole ebola puhjennut.

Lol, wanha juttu! Koko takaisinveto oli vain erehdys/hämminki emaileissa/sabotage. Eli ihan samaa ainesta on purkit ku ennenki :)

Itse tilasin maanantaina ja tilaus epäonnistui, maksoin suoramaksulla ja rahat siirtyivät, mutta tilaus ei mennyt läpi. Tiistaina keskustelin Massin kanssa viestikeskuksessa ja lupasivat palauttaa rahat. No nyt kulunut kolme päivää eikä ole tapahtunut mitään, kysyin asiasta eikä vastausta.
Pitäisikö huolestua?

Osaako joku neuvoa mitä pitäis tehdä? Jatkaa odottelua?
Proteiinitkin kohta loppu ja uutta pitäs saada

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom