Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Evira toimii kuten pitää. Tiedottaa asiasta. Mass voisi pyrkiä samaan ja kertoa, että heiltä on lipsahtanut sp-lista spämmerille.
Saman asian huomasin kanssa, no kaippa se on ymmärrettävää kun on isommasta konsernista kyse. Tosin itse tulen proteiinit tuolta edelleen ostamaan.Sivut toimiii taas. taidampa siirtyä toisiin kauppoihin, tuotteina vain massin ja myproteinin omat....
Onpa menny pieneksi tuo valikoima ja pähkinävoitkin kadonneet :(
Pakko tilata tuolta seuraavana, kun 20% alennuskin tulee matkaan.
E: Osaisko joku suositella jotain hyvän makuista Myproteinin konsentraattia?
^ Onko tullut testattua mitään muuta makua? Itselleni ei tuo kahvi oikeen iske:D
E: Sitä vielä, että tuleeko nuissa mukana kauha vai pitääkö erikseen ostaa tuo MPn 0,7 mitta?
Makuasiat on vaikeita. Mä oon maistellu suklaata, minttusuklaata, stracciatellaa, cookies and creamia, kirsikkaa, mansikkaa, olisko ollu kiivi-vadelma tai joku ja vaniljaa. Neljä ensimmäistä on hyviä, hedelmähommat vähemmän hyviä (mikä ei ole kyllä mikään yllätys kun on proteiinijuomasta kyse) ja vaniljaa mikä on kauheuden huippu. Tätä kirjoittaessa litkin parhaillaan minttusuklaa-vanilja-comboa niin saa ton vaniljan jotenkuten alas.Perus suklaa ja vanilja on ollut aika jees. Kootumus ja maku miellyttää MP:ltä
Nyt taitaa mennä MyProteinit ja MyWheyt sekasin ;)Perus suklaa ja vanilja on ollut aika jees. Kootumus ja maku miellyttää MP:ltä
Makuasiat on vaikeita. Mä oon maistellu suklaata, minttusuklaata, stracciatellaa, cookies and creamia, kirsikkaa, mansikkaa, olisko ollu kiivi-vadelma tai joku ja vaniljaa. Neljä ensimmäistä on hyviä, hedelmähommat vähemmän hyviä (mikä ei ole kyllä mikään yllätys kun on proteiinijuomasta kyse) ja vaniljaa mikä on kauheuden huippu. Tätä kirjoittaessa litkin parhaillaan minttusuklaa-vanilja-comboa niin saa ton vaniljan jotenkuten alas.
Jaa... En mä ole ikinä edes tajunnut, että noi on kaksi eri tuotemerkkiä.Nyt taitaa mennä MyProteinit ja MyWheyt sekasin ;)