Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Evira toimii kuten pitää. Tiedottaa asiasta. Mass voisi pyrkiä samaan ja kertoa, että heiltä on lipsahtanut sp-lista spämmerille.

Kyseessä ei ole varsinainen spämmäri, vaan kostoretki, koska ko. tampioidiootti oli ihan de facto kyhännyt saman aiheisen blogisivun tänne pakkikselle, sekä tämän: https://masswheyblog.wordpress.com/. Molemmista lähti kaikki sisältö, ehkä siksi että muistutin palautteessa että IP-osoite paljastaa tämän kaltaiset idiootit 100% varmuudella. Kyseessä on helvetin suurella todennäköisyydellä joku ex -duunari, joka on "hiukan" katkera. En tiedä onko Mass tehnyt rikosilmoituksen, mutta he ovat olleet yhteydessä Eviraan, koska maileissa ja blogeissa viitattiin virastoon ja nimellä sen virkamiehiin. Mass ei vissiin tällä muutoksen hetkellä tee massapostituksia, käsittääkseni kaikille asiasta kysyneille on kuitenkin vastattu jollain aikavälillä.

Ihme jos eivät rikosilmoitusta tee kun onhan tuosta koitunut ihan suoraa vahinkoa kun porukka on aiheetta palautellut tuotteita, ja sitten ehkä jäänyt jokunen tilaus saamatta tämän episodin takia. Jännä tapaus.

Sivut toimiii taas. taidampa siirtyä toisiin kauppoihin, tuotteina vain massin ja myproteinin omat....
Saman asian huomasin kanssa, no kaippa se on ymmärrettävää kun on isommasta konsernista kyse. Tosin itse tulen proteiinit tuolta edelleen ostamaan.

Pakko tilata tuolta seuraavana, kun 20% alennuskin tulee matkaan.

E: Osaisko joku suositella jotain hyvän makuista Myproteinin konsentraattia?

^ Onko tullut testattua mitään muuta makua? Itselleni ei tuo kahvi oikeen iske:D

E: Sitä vielä, että tuleeko nuissa mukana kauha vai pitääkö erikseen ostaa tuo MPn 0,7 mitta?

^ Onko tullut testattua mitään muuta makua? Itselleni ei tuo kahvi oikeen iske:D

E: Sitä vielä, että tuleeko nuissa mukana kauha vai pitääkö erikseen ostaa tuo MPn 0,7 mitta?

Perus suklaa ja vanilja on ollut aika jees. Kootumus ja maku miellyttää MP:ltä, testikierrosta en ole vielä ehtinyt käymään läpi :).
Ainakin mulla on kaikissa pussukoissa ollut ihan mitta mukana :)!

Perus suklaa ja vanilja on ollut aika jees. Kootumus ja maku miellyttää MP:ltä
Makuasiat on vaikeita. Mä oon maistellu suklaata, minttusuklaata, stracciatellaa, cookies and creamia, kirsikkaa, mansikkaa, olisko ollu kiivi-vadelma tai joku ja vaniljaa. Neljä ensimmäistä on hyviä, hedelmähommat vähemmän hyviä (mikä ei ole kyllä mikään yllätys kun on proteiinijuomasta kyse) ja vaniljaa mikä on kauheuden huippu. Tätä kirjoittaessa litkin parhaillaan minttusuklaa-vanilja-comboa niin saa ton vaniljan jotenkuten alas.

Cookies & Cream kuulostais nii houkuttelevalta, mutta kun otin Star Nutritionin C&C heraa, niin se maistui lähinnä kahvilta, mutta kyllä siihen tottui ajan myötä:D

Perus suklaa ja vanilja on ollut aika jees. Kootumus ja maku miellyttää MP:ltä

Makuasiat on vaikeita. Mä oon maistellu suklaata, minttusuklaata, stracciatellaa, cookies and creamia, kirsikkaa, mansikkaa, olisko ollu kiivi-vadelma tai joku ja vaniljaa. Neljä ensimmäistä on hyviä, hedelmähommat vähemmän hyviä (mikä ei ole kyllä mikään yllätys kun on proteiinijuomasta kyse) ja vaniljaa mikä on kauheuden huippu. Tätä kirjoittaessa litkin parhaillaan minttusuklaa-vanilja-comboa niin saa ton vaniljan jotenkuten alas.
Nyt taitaa mennä MyProteinit ja MyWheyt sekasin ;)

MyWhey stracciatella on ihan ylihypetettyä, aika perus joku vaniljasuklaa siit tulee mieleen. Pari scuuppia jakso mut nyt pussi saa kyl odottaa kunnes ostan jotain suklaata tjsp minkä sekaan ne voi sit heittää

Pakko hypettää tuota Myproteinin Impact Whey Isolate Chocolate Smoothia! Ylivoimaisesti parasta heraa mitä oon koskaan suuhuni pistäny. Ainoa hera josta ei tule minkäänlaista kakomisreaktiota ikinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom