Kerro miullekin.No okei nyt mä en yhtään ihmettele jos KP jättää pakkiksen mainitsemasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro miullekin.No okei nyt mä en yhtään ihmettele jos KP jättää pakkiksen mainitsemasta.
Kerro miullekin.
Jos tämä ns.nouseva kyky olisi noudattunut sääntöjä niin ei olisi näitä "vahinkoja" edes tullut !!
Onko se paljon kohua herättänyt törkeä tönäisy kohdassa 2:36 ??
http://www.youtube.com/watch?v=d6O01sbZ9lc
Törkeintä tuossa oli minun silmääni, että toinen tunkee itseään väkisin lavalle ennen kuin edellinen on ehtinyt edes pois sieltä... kyllä minäkin olisin tirvassu, jos Utti olisi kesken minun vaparini lavalle tunkenut, kun kerta seuraavana vuorossa oli ;)
Ton kun pari kertaa katsoo niin kyllähän tuolla seuraava olisi voinut odottaa että Yasemin pääsee ainakin selän taaksen ennen kuin ottaa tuon sivu askeleen toisen kävelylinjalle.
Minusta kuuluttajalla oli vähän turhan kiire body fitneksessä, seuraavaa kilpailijaa esiteltiin vaikka edellinen oli vasta päässyt lavan toiselle puolelle ja puolet t-kävelystä oli vielä edessä.
Joku jossain sanoi jotain... Näin ne jutut näemmä muuttuu :D Takareisi taisi revähtää ohjelman loppupuolella, että ei sen kummempaa mokaa. Kipeetä näytti tekevän.
Tämä ei kyllä mene kuuluttajan piikkiin. T-kävelyyn oli annettu aikaa 30 sekuntia per kilpailija, ja tästä oli käsittääkseni tiedotettu jo SM-kisaviikolla.