Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kerro miullekin.

Tuskin Kp:lla on mitään sua vastaan tai sun ottamia valokuvia. Se nyt vaan on harmi että internetissä puhutaan todella paljon paskaa ja todella helposti. Ja tätä tapahtuu myös pakkotoistolla vaikka foorumia nyt satutaankin moderoimaan suhteellisen hyvin. Jos nyt muistaa vielä millaisen kuvan monet on saanu Kp:n toiminnasta Savolaisen juttujen perusteella. Itse henkilökohtaisesti suhtaudun aika skeptisesti siihen mitä Kp:sta on kirjoitettu pelkästään sen takia että ne on nimenomaan ollut muiden "juttuja".

Paikkojen ja "kulkuväylien" arpomista tuossa oli muillakin mitä nopeesti katsoin. En usko, että tuossa oli mitään tahallista päälle kävelyä.

Jos tämä ns.nouseva kyky olisi noudattunut sääntöjä niin ei olisi näitä "vahinkoja" edes tullut !! Kyllä sen näkee että tahallaan töytäisi pahinta vastustajaansa ,mikä lienee sitten syy?

No toivotaan ettei törmäile mm kisoissa ,siellä voi tuomari tehdäkin jotain asialle jos näkee !!

Sulla on huono näkö. Minä en näe tuossa sitten en yhtään mitään tahallista, paitsi YO:n väistöliikkeen jolla sitten estettiin törmäys.

Jos tämä ns.nouseva kyky olisi noudattunut sääntöjä niin ei olisi näitä "vahinkoja" edes tullut !!

Mitä sääntöä Yasemin ei noudattanut? Kertoisitko, kiinnostaa aidosti. Muuten vähän älytöntä nillitystä, eiväthän tytöt edes osuneet toisiinsa tuon videon perusteella.

Henkilökohtaisesti tykkään Yaseminin fysiikasta, ja mielestäni voitto meni ihan oikeaan osoitteeseen. Tyylikäs kokonaisuus.

Onko se paljon kohua herättänyt törkeä tönäisy kohdassa 2:36 ??

http://www.youtube.com/watch?v=d6O01sbZ9lc

Törkeintä tuossa oli minun silmääni, että toinen tunkee itseään väkisin lavalle ennen kuin edellinen on ehtinyt edes pois sieltä... kyllä minäkin olisin tirvassu, jos Utti olisi kesken minun vaparini lavalle tunkenut, kun kerta seuraavana vuorossa oli ;)

Törkeintä tuossa oli minun silmääni, että toinen tunkee itseään väkisin lavalle ennen kuin edellinen on ehtinyt edes pois sieltä... kyllä minäkin olisin tirvassu, jos Utti olisi kesken minun vaparini lavalle tunkenut, kun kerta seuraavana vuorossa oli ;)

Ton kun pari kertaa katsoo niin kyllähän tuolla seuraava olisi voinut odottaa että Yasemin pääsee ainakin selän taaksen ennen kuin ottaa tuon sivu askeleen toisen kävelylinjalle.

Jos en olis kuullu etukäteen että siellä lavalla on melkein tapeltu, tai ainakin käyty vartavasten tönäisemässä kanssa kilpailija levyksi, pilaten samalla hakatun kilpailijan kilpailu kokonaan, en olis edes huomannu tuossa mitään erikoista. Ja mitä tulee siihen suureen vääryyteen että päivän kunto ratkaisi kilpailun voittajan eikä vanhat meriitit niin ei voi kyllä sanoa muuta kun huhuh ja heihei osalle kitisijöistä.

Ben-Amorin ja Peltosen tapaus jää kyllä nyt vielä brutaalimman teon varjoon! Toivoisin fitnessliiton varmasti tulevaisuudessa määräämän kilpailukiellon lisäksi myös poliisitutkintaa asian tiimoilta. Miksei tämä ehkä pullistelulavojen kaikkien aikojen katalin törkeys ole herättänyt median huomiota! Huhhuh!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ton kun pari kertaa katsoo niin kyllähän tuolla seuraava olisi voinut odottaa että Yasemin pääsee ainakin selän taaksen ennen kuin ottaa tuon sivu askeleen toisen kävelylinjalle.

Minusta kuuluttajalla oli vähän turhan kiire body fitneksessä, seuraavaa kilpailijaa esiteltiin vaikka edellinen oli vasta päässyt lavan toiselle puolelle ja puolet t-kävelystä oli vielä edessä.

Minusta kuuluttajalla oli vähän turhan kiire body fitneksessä, seuraavaa kilpailijaa esiteltiin vaikka edellinen oli vasta päässyt lavan toiselle puolelle ja puolet t-kävelystä oli vielä edessä.

Tämä ei kyllä mene kuuluttajan piikkiin. :) T-kävelyyn oli annettu aikaa 30 sekuntia per kilpailija, ja tästä oli käsittääkseni tiedotettu jo SM-kisaviikolla.

Hienoa että kisat aiheuttaa keskustelua. Nyt kun tuon "bf-törmäyksen" on nähnyt videolta niin siihen en jaksa edes kommentoida mitään, kaikkihan sen nyt näkee. Toisaalta taas YO ei ole niin hyvässä kunnossa esim. takaprofiilissa kuin muutama muu kilpakumppani jotka näytti tuossa edellisessä videolta paljon paremmilta. Jos itse olisin ollut tuomarina tässä sarjassa niin en oikeasti olisi osannut laittaa 4 parasta järjestykseen koska kaikilla oli omat vahvuutensa ja heikkoutensa vaan olisi mennyt arpapeliksi. Livenä liputin kyllä YO:n puolesta.

Joku jossain sanoi jotain... Näin ne jutut näemmä muuttuu :D Takareisi taisi revähtää ohjelman loppupuolella, että ei sen kummempaa mokaa. Kipeetä näytti tekevän.

Joo sääli että tämä on vähemmälle huomiolle jääny. Kyllä kävi sääliksi kun hyvä ohjelma jäi hyvältä kilpailijalta kesken, mutta hienosti hammasta purren Pöllänen hoiti homman kotiin. Hatun nostot sinne!

Tämä ei kyllä mene kuuluttajan piikkiin. :) T-kävelyyn oli annettu aikaa 30 sekuntia per kilpailija, ja tästä oli käsittääkseni tiedotettu jo SM-kisaviikolla.

Ok, en tiennyt tuosta 30 sekunnin säännöstä :) Kilpailijat siis kävelivät T-kävelynsä vaan auttamattoman hitaasti sitten :)

12np_yates_shawn_rot.jpg

Katso video täältä

Kohta on Iltalehdessä iso lööppi "nyt puhuu törmäyksestä toipuva Vähäkuopus" :) Itse en kyllä nähnyt tuossa videossa mitään törmäystä. Normaali tilanne kilpailuissa, jossa porukka keskittyy vain omaan suoritukseensa. Pitäsköhän tästä aiheesta perustaa ihan oma ketjunsa, niin voisi vaikka jauhaa urakalla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom