Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kohta on Iltalehdessä iso lööppi "nyt puhuu törmäyksestä toipuva Vähäkuopus" :) Itse en kyllä nähnyt tuossa videossa mitään törmäystä. Normaali tilanne kilpailuissa, jossa porukka keskittyy vain omaan suoritukseensa. Pitäsköhän tästä aiheesta perustaa ihan oma ketjunsa, niin voisi vaikka jauhaa urakalla :)

Kyllä tuolle spektaakkelimaiselle nujakalle voisi perustaa koko keskusteluforumin, kyllä tuosta riittää spekulointia vielä vuosiksi.

Kuka osaa tehdä kyseisestä viedeosta vastaavan kun Jokerit-Hifk pelistä tekstitysten kanssa. Tässä uusi video YO:n hyökkäyksestä. "Tapa se kusipää" (http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288498390855.html)

Vähäkuopus tulee lavalle. Joku huutaa katsomosta. " Nyt tulee Tarja"

YO hiljentää selvästi vauhtia ja tekee ylimääräisen selvästi lajiin kuulumattoman pysähdyksen. Katsomosta kuuluu huuto "Tapa se kusipää" ..jne ;)

Tunnistiko tai muistaako edes kukaan, että mikä se boom boom -bassobiisi siellä taustalla soi Bodyfitnessin alkukilpailussa?

- - - Updated - - -

Onko tämä Yasemin tosiaan koopeen vaimo?? Millä...

En tiedä mutta olen nyt lähes yhtä kateellinen KooPeelle kuin Brian Austin Greenille.

Tunnistiko tai muistaako edes kukaan, että mikä se boom boom -bassobiisi siellä taustalla soi Bodyfitnessin alkukilpailussa?

- - - Updated - - -

En tiedä mutta olen nyt lähes yhtä kateellinen KooPeelle kuin Brian Austin Greenille.

Oisko mahdollisesti tää?Muistaakseni tuli ainakin pariin otteeseen..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomasiko kukaan muu sunnuntaina expon messualueella kolmen muijan porukkaa "Team Bombshell" -paidat päällä? :kuola::kuola::kuola::kuola::kuola:

Nyt vasta tuli mieleen tämäkin yksityiskohta. Harmittaa vaan, kun en tajunnut ottaa kuvaa.

Ton kun pari kertaa katsoo niin kyllähän tuolla seuraava olisi voinut odottaa että Yasemin pääsee ainakin selän taaksen ennen kuin ottaa tuon sivu askeleen toisen kävelylinjalle.

Samaa mieltä. Ja osuko noi ees? Kyllä muakin ois vituttanu, jos toinen ois kesken oman esiintymisen tullu lavalle. Yasemin veti vaan oman harjoitellun koreografian loppuun loppukävely mukaanlukien, joka sisälsi tuon poistumisen.

Samaa mieltä. Ja osuko noi ees? Kyllä muakin ois vituttanu, jos toinen ois kesken oman esiintymisen tullu lavalle. Yasemin veti vaan oman harjoitellun koreografian loppuun loppukävely mukaanlukien, joka sisälsi tuon poistumisen.

Näille BF-kilpalijoille on moneen kertaan teroitettu, että T-kävely on napakka n. 30 s kestävä suoritus, ei mikään bikinistä tuttu 1,5 minuutiin "kattokaa mun persettä-show"! Eli jos koreografia olisi oikein suunniteltu olisi tällaisilta törmäilyiltä vältytty. Mutta kaikkihan tuolla kyllä hieman yliaikaa vietti, paitsi tietysti viimeisenä tullut kilpailija!!! ;)

Näille BF-kilpalijoille on moneen kertaan teroitettu, että T-kävely on napakka n. 30 s kestävä suoritus, ei mikään bikinistä tuttu 1,5 minuutiin "kattokaa mun persettä-show"! Eli jos koreografia olisi oikein suunniteltu olisi tällaisilta törmäilyiltä vältytty. Mutta kaikkihan tuolla kyllä hieman yliaikaa vietti, paitsi tietysti viimeisenä tullut kilpailija!!! ;)

Ei saatana! Yaseminella meni yli 5 sekuntia yliaikaa! Täysin hänen vika siis.

;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Juu ei kisaa ilman virhettä.
Tässä oli mennyt painotukset sekaisin, eli jokaisen osa-alueen pitäisi olla 33% lopputuloksesta.
Nyt oli parhaalle jaettu 1, toiselle 2 jne. noista fyysisistä suorituksista ja fysiikkakierroksesta oli huomioitu tuomaripisteet kokonaisuudessaan niin, että huonoin ja paras putoaa pois. Eli suorituspohjalle jäi mitätön arvo ja oikea mestari oli niissä kärkipäässä.

Tämän asian huomioi eräs alan aktiivi ja vaati oikeutetusti oikaisua, joka sittemmin saatiin.

Onnittelut Mestarille !

Nyt kun näin ton tönäsy videon niin ihmettelen kyllä tätä hirveetä haloota asiasta. Saatto olla kyllä ihan puhdas vahinko Yasemini osalta. Luulin että siellä on suurinpiirtein nyrkein hakattu :D

Jep, jos puhutaan kireästä lavakunnosta niin kyllä se pihtimittauksen tulos pitää olla siellä 3-4% haarukassa ja kyllä sen kropan saa sinne vietyä kun viitsii sen tehdä. Mutta harmittavan usein näkee noilla CBB lavoilla lähempänä 10% rasvoissa olevia sällejä, tällaisissa tapauksissa ois sama jättää kipuamatta lavalle. Varsinki CBB:ssä missä ei isoja massoja nähä niin pitää löytyä ukosta selkärankaa vetää ne rasvat todella alas. Semmoset 6% rasvat ei ole vielä mikään lavakunto, saatikka jos rasvat on vieläkin korkeammalla.

Joo, cbb-ei oo isoja eikä kireitä...totahan nyt spekuloidaan säännöllisin väliajoin. Pitäis varmaan muistaa cbb-kriteerit täällä Suomessa, ADT:lisenssi koko vuodelle ym. Jos natuna olis helppo saada "oikeat" bodymassat ja ilman kaikenmaailman kemikaaleja joita käytetään rasvanpolttoon ja rasvaaineenvaihduntaan pääsis huippukireeks, niin miks sitteen noita mömmöjä käytetään niin paljon??
"Kaikki" tietää miten tulis tehdä ja mitä ois pitänyt tehdä ja kaikilla on valmentaja - mut menkää sinne divariin selaamaan niitä vanhoja Bodauslehtiä niin on se vaan kumma että kireystasoissa
ei ole edetty läheskään niin paljon kun ollaan edetty urheiluravintotietämyksessä.
Itse uskon että sillä kenellä on mahdollisuus satsata treeniaikaan paljon aikaa, ostaa jatkuvasti parempia lisäravinteita, verrattuna siihen kaveriin jolla ei ole mahdollisuutta/varaa tehdä niin,
niin se ehkäpä näkyy tuossa luomumenetelmä-metodeilla herkemmin, ja varsinkin kisakunnossa.
Kun on seurannut tuota cbb:tä sivusta niin itse liiton virallinen tiedotuskanava Body-lehtikin on välillä vuosien mittaan moittinut joittenkin kilpailujen voittajia ja kärkimiehiä kilpailukunnosta, mitä ihmettelen, mä oon ainakin sitä mieltä että ei pitäis niin paljon verrata "oikeeseen" kehonrakennukseen vaikka cbb sitä oikeasti onkin.
Mä ainakin annan rispectit niille jampoille ketä sinne lavoille on uskaltanut nousta, vaikkei ultrakireitä olis ollutkaan - meitä haaveilijoita kun on kuitenkin niin paljon.

Mitä olet mieltä T-101, saitko etua tuosta ylitummasta väristä vai oliko negatiivinen vaikutus? Mikä väri sulla muuten oli käytössä btw?

Olin alkukilpailun pisteissä kolmas, olin finaalin vertailukierroksen kolmas, olin vaparikierroksen kolmas, lopputulos oli kolmas... en usko, että eri väri finaalissa olisi vaikuttanut sijoitukseen mitenkään. Joskin olen itsekin sitä mieltä, että alkukisan väri oli parempi.

Ihan IFBB:n myymää Jan Tanaa tuo on. Värin kanssa meni tosiaan vaikeaksi ennen finaalia, koska se vihersi vähän jo alkukilpailussa ja valui sen aikana. Alkukisan jälkeen vaihtoehdot olivat vaalea vihreä tai ylitumma ruskea, joten päätin valita tuon jäljemmän vaihtoehdon. Lisäksi finaalissa oli väriä jo niin monta kerrosta, että öljy ei imeytynyt oikeastaan yhtään, joten se jäi kiiltämään liikaa vaikka vain varovasti laitettiinkin. Muilta osin olin kisakondikseen ihan tyytyväinen, mutta väri finaalissa meni suoraan sanottuna vähän vituiksi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom