Jep, jos puhutaan kireästä lavakunnosta niin kyllä se pihtimittauksen tulos pitää olla siellä 3-4% haarukassa ja kyllä sen kropan saa sinne vietyä kun viitsii sen tehdä. Mutta harmittavan usein näkee noilla CBB lavoilla lähempänä 10% rasvoissa olevia sällejä, tällaisissa tapauksissa ois sama jättää kipuamatta lavalle. Varsinki CBB:ssä missä ei isoja massoja nähä niin pitää löytyä ukosta selkärankaa vetää ne rasvat todella alas. Semmoset 6% rasvat ei ole vielä mikään lavakunto, saatikka jos rasvat on vieläkin korkeammalla.
Joo, cbb-ei oo isoja eikä kireitä...totahan nyt spekuloidaan säännöllisin väliajoin. Pitäis varmaan muistaa cbb-kriteerit täällä Suomessa, ADT:lisenssi koko vuodelle ym. Jos natuna olis helppo saada "oikeat" bodymassat ja ilman kaikenmaailman kemikaaleja joita käytetään rasvanpolttoon ja rasvaaineenvaihduntaan pääsis huippukireeks, niin miks sitteen noita mömmöjä käytetään niin paljon??
"Kaikki" tietää miten tulis tehdä ja mitä ois pitänyt tehdä ja kaikilla on valmentaja - mut menkää sinne divariin selaamaan niitä vanhoja Bodauslehtiä niin on se vaan kumma että kireystasoissa
ei ole edetty läheskään niin paljon kun ollaan edetty urheiluravintotietämyksessä.
Itse uskon että sillä kenellä on mahdollisuus satsata treeniaikaan paljon aikaa, ostaa jatkuvasti parempia lisäravinteita, verrattuna siihen kaveriin jolla ei ole mahdollisuutta/varaa tehdä niin,
niin se ehkäpä näkyy tuossa luomumenetelmä-metodeilla herkemmin, ja varsinkin kisakunnossa.
Kun on seurannut tuota cbb:tä sivusta niin itse liiton virallinen tiedotuskanava Body-lehtikin on välillä vuosien mittaan moittinut joittenkin kilpailujen voittajia ja kärkimiehiä kilpailukunnosta, mitä ihmettelen, mä oon ainakin sitä mieltä että ei pitäis niin paljon verrata "oikeeseen" kehonrakennukseen vaikka cbb sitä oikeasti onkin.
Mä ainakin annan rispectit niille jampoille ketä sinne lavoille on uskaltanut nousta, vaikkei ultrakireitä olis ollutkaan - meitä haaveilijoita kun on kuitenkin niin paljon.