Fitness EXPO 2009

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Testeistä

Olenko puusilmä, vai miksi en löytänyt naisten cbb:n tuomaripisteitä?

Testaustoimintaakin on kehitetty huimasti kun naisten cbb:stä ainakaan neljää ei testattu lainkaan, Karrilasta en tiedä. Ehkä naisten cbb näyttää siltä ettei testausta tarvita..heh.

Kyselin keväällä adt:ltä lisenssirajojen jatkuvasta höyläämisestä mutta eivät vastanneet meileihin tai soittoihin.

Ah. Löyty se kortti.

Oliko Fitness Expossa tänä vuonna paikalla ollenkaan testausporukkaa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, Suosaaren juttusille olisin muutoin juuttunut, mutta oli ns. 'saatto' päällä, eli ADT odotteli näytteitä. Sen verran tiedän, että em. henkilö on testattu useaan otteeseen myös harjoituskaudella kisojen välillä. Ihan hyvä juttu, mikäli aiotaan laji pitää puhtaana.
 
Surullista oli kuulla ja nähdä miten kisailijat olivat ottaneet neuvoja 3-5 ihmiseltä valmentaja mukaan lukien. JOS OTAT VALMENTAJALTA OHJELMAN niin noudatat vaan sitä ohjelmaa. Sitten ihmetellään kun ei toimi tämä fuckin dietti, no ei varmaan toimi kun otetaan noubodylta neuvoja joka on käynyt hikiset yhdet kisat läpi just ja just.
Paras valmentaja on sellanen joka on menestynyt jo useamman kerran ja jopa maailmalla niin jo menee ohjeet varmasti perille.
VARMIN TAPA on pilata menestys ja kunto ottaa ohjeita hörhöiltä jotka LUULEVAT tietävänsä ja ovat kuulleet että näin kannattaa tehdä.
 
Surullista oli kuulla ja nähdä miten kisailijat olivat ottaneet neuvoja 3-5 ihmiseltä valmentaja mukaan lukien. JOS OTAT VALMENTAJALTA OHJELMAN niin noudatat vaan sitä ohjelmaa. Sitten ihmetellään kun ei toimi tämä fuckin dietti, no ei varmaan toimi kun otetaan noubodylta neuvoja joka on käynyt hikiset yhdet kisat läpi just ja just.
Paras valmentaja on sellanen joka on menestynyt jo useamman kerran ja jopa maailmalla niin jo menee ohjeet varmasti perille.
VARMIN TAPA on pilata menestys ja kunto ottaa ohjeita hörhöiltä jotka LUULEVAT tietävänsä ja ovat kuulleet että näin kannattaa tehdä.

tästä tulikin mieleen niin eikös jukka nissisellä joka kisasi noviisien raskaassa ollut sinun lisäksi vielä toinenkin valmentaja, ainakin bodylehen kisaaja esittelyn mukaan(muistin vaan kun tästä neuvo hommasta kirjoitit)
 
Täytyy sen verran Boogille sanoa, että jossain lajissa menestyminen ei todellakaan itsessään tee hyvää valmentajaa. Se on eri asia, että jos noudattaa useita eri ohjeita usealta taholta.
 
Olen samaa mielipuolta Kapitalin kanssa.
Valmentajalta vaaditaan muutakin kuin menestymistä kyseisessä lajissa.
Neuvoja ja vinkkejä kannattaa kuunnella ja muiden virheistä oppia.
Kuka oppii parhaiten tuntemaan oman kehonsa, on mestari.
 
Epäilisin että Boogien pointtina oli se, että on otettu valmentaja ja sen neuvoja ei ole noudatettu 100%:sti. Siinä se ongelma tuleekin kun valmentaja ihmettelee ettei kunto ei etene toivotusti, kun ei noudateta ohjeita ja sovelletaan omia. Vaikea siinä on sitten valmentajan tehdä oikeita muutoksia.
 
Ketä ne testasi ;)

Kisapaikalla testattiin ainakin kaikki fitness sarjojen voittajat, minut mukaanlukien. Se olikin minulle vasta 5. kerta tälle vuodelle ;) Meitsi on jonku suosikki, :worship: eivätköhän ne vielä ennen vuodenvaihdetta tule käymään. Lupasin laittaa niille omat pyyhkeet veskiin kun tulevat kuin kotiinsa ja kyselevät muun perheen vointia :D :offtopic:

Jos nyt avautumaan aletaan (kuulunee toiselle palstalle..) Jos pistelaskumoka oli show niin eipä paljon huonommaksi jää tyttöjen MM joukkueen huoltajahässäkkäkään... No, kaiken helvetinmoisen säätämisen ja "huoltakaa toisianne" kommenttien jälkeen huoltaja saatiin kuin saatiinkin matkaan, onneksi! Asiahan ei minua mitenkään koske mutta täytyy sanoa että hieman meinas asia kummastuttaa (v.....taa) tyttöjen puolesta. Heillä kun pitäisi olla rauha keskittyä ihan omaan suoritukseen eikä sen pähkäilemiseen että miten ehtivät huoltaa toinen toisiaan...(kaksi kolmesta kun kisaa vieläpä samassa sarjassa!!!) Vai mitäpä olette mieltä?

Ja toinen johon toivoisin viisaampien kommentteja tai muuten vaan mielipiteitä, on minua kummastuttanut asia: mitkä ovat kisajoukkueen huoltajan KRITEERIT? Tällaiset kuulemma ovat ja ihan mielenkiinnosta kuulisin mitä ne pitävät sisällään? Itsensä kehittäminen tälläkin saralla kiinnostaa, joten kertokaapa vinkkiä!!

Onpa ollut NAISTEN kisajoukkueella ollut miespuolinenkin huoltaja mukana ?!?! :eek:
(säännöissähän sanotaan että vain samaa sukupuolta lavan taakse..) Ihmeellistä on tämä ylenpalttinen arvostus ja kisaajien tukeminen.. Tai sitten minä olen vain ymmärtänyt jotain väärin.

No siinähän sitä olikin!
Mahtavan mukavaa syksynjatkoa ja tsemiä treeneihin!
-T
 
Asiaa! Niin ja toiseen kansainväliseen kisaan mikä on vähän myöhemmin tänä vuonna missä kilpailee vain yksi kilpailija lähtee ainakin 4-5 ylimääräistä persettä heilumaan.

Suomikin sai taas hienon uuden kilpailijan riveihinsä Jari Salmenahon, mutta hän varmaan jatkaakin tulevaisuudessa Ruotsin nimissä kilpailemisen. Niin vittu asiattomia sähköposteja ilman omaa syytänsä hän on saanut, no kyllä varmaan osaatte arvata keneltä. Hienon kuvan antaa itsestään liitto tai sen edustaja.

Luulisi että tuon expo fiaskon jälkeen koitettaisiin vähän edes paikkalla tilannetta. Mutta ei
semmoisia vitun paska sähköposteja lähetetään, mitä en kuuna päivänä olisi kuvitellut tulevankaan.

Sanotaan että ilmoittakaa ylimääräiset lähtijät MM-kisoihintaan, niin varataan heille huoneet ja lentoliput. Sitten kun eräs kilpailija lähetti että häneltä lähtisi yksi ihminen mukaan tulee siihen vastaus HANKKIKAA ITSE LIPPUNNE KAVEREILLE EI PALJON NAPPAA.
 
Se (testaus) olikin minulle vasta 5. kerta tälle vuodelle ;)
-T

No ilmankos keväällä olitkin niin chillisti testaushuoneessa, kun itse paniikissa yritin muistaa kaiken suuhun laittamani. Hieman kestikin täyttää kaavake, kun kirjoitin kaiken mahdollisen verrattuna sinun lyhyeen raapustukseen :D
 
Asiaa! Niin ja toiseen kansainväliseen kisaan mikä on vähän myöhemmin tänä vuonna missä kilpailee vain yksi kilpailija lähtee ainakin 4-5 ylimääräistä persettä heilumaan.

Suomikin sai taas hienon uuden kilpailijan riveihinsä Jari Salmenahon, mutta hän varmaan jatkaakin tulevaisuudessa Ruotsin nimissä kilpailemisen. Niin vittu asiattomia sähköposteja ilman omaa syytänsä hän on saanut, no kyllä varmaan osaatte arvata keneltä. Hienon kuvan antaa itsestään liitto tai sen edustaja.

Luulisi että tuon expo fiaskon jälkeen koitettaisiin vähän edes paikkalla tilannetta. Mutta ei
semmoisia vitun paska sähköposteja lähetetään, mitä en kuuna päivänä olisi kuvitellut tulevankaan.

Sanotaan että ilmoittakaa ylimääräiset lähtijät MM-kisoihintaan, niin varataan heille huoneet ja lentoliput. Sitten kun eräs kilpailija lähetti että häneltä lähtisi yksi ihminen mukaan tulee siihen vastaus HANKKIKAA ITSE LIPPUNNE KAVEREILLE EI PALJON NAPPAA.


Missä kilpailijoiden arvostus, sillä he sen kisan tekevät!?:rolleyes:

Minusta on hienoa, että totuus liiton touhusta tulee julki ja vielä kilpailijoiden kautta!:rock:Nostan hattua Samille, hieno Mies!:hyvä:
 
Asiaa! Niin ja toiseen kansainväliseen kisaan mikä on vähän myöhemmin tänä vuonna missä kilpailee vain yksi kilpailija lähtee ainakin 4-5 ylimääräistä persettä heilumaan.

Suomikin sai taas hienon uuden kilpailijan riveihinsä Jari Salmenahon, mutta hän varmaan jatkaakin tulevaisuudessa Ruotsin nimissä kilpailemisen. Niin vittu asiattomia sähköposteja ilman omaa syytänsä hän on saanut, no kyllä varmaan osaatte arvata keneltä. Hienon kuvan antaa itsestään liitto tai sen edustaja.

Luulisi että tuon expo fiaskon jälkeen koitettaisiin vähän edes paikkalla tilannetta. Mutta ei
semmoisia vitun paska sähköposteja lähetetään, mitä en kuuna päivänä olisi kuvitellut tulevankaan.

Sanotaan että ilmoittakaa ylimääräiset lähtijät MM-kisoihintaan, niin varataan heille huoneet ja lentoliput. Sitten kun eräs kilpailija lähetti että häneltä lähtisi yksi ihminen mukaan tulee siihen vastaus HANKKIKAA ITSE LIPPUNNE KAVEREILLE EI PALJON NAPPAA.

Nostan hattua Maaniemelle suorapuheisuudesta! Ottamalla asiat esille voi niihin tulla muutoksiakin!
Tekemällä asioista läpinäkyviä, voi itse kukin jatkossa tarkemmin harkita tekemisiään/sanomisiaan.

Jari Salmenaho oli todella piristävä uusi kasvo SM-lavoilla. Mies oli loistavassa kunnossa, varsinkin
kun peilataan siihen, ettei hän ole enää teini-iässä. Loistava esimerkki siitä, että kovalla työllä ja määrätietoisella tekemisellä tässä lajissa voi menestyä varttuneemmallakin iällä. Hyvä Jari!

En oikein ymmärrä, miksi Salmenahon päälle on kaadettu kuraa???
En ole muutenkaan viime aikoina ymmärtänyt kaikkia lajin sisällä tapahtuneita kiemuroita.
En kai vaan ymmärrä.......
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom