http://rautaarajalla.blogspot.com/
Tuorein postaus Uunosen Marin blogista sai kyllä itselleni todella pahan mielen ko. urheilijan puolesta.. :(
Kuka tässä liitossa haluaa kilpailla enään.. Laitetaan nyt lainaus suoraa tänne:
perjantaina 16. lokakuuta 2009
Naurettavaa mielivaltaa: Syy Karrilan pudottamiseen kisakoneesta!!!
"Tällainen pamahti postilaatikkoon äsken:
Selitys on kuultu suoraan Annan valmentajalta, eikä minulla ole syytä epäillä, että se olisi valetta tai että sitä olisi liioiteltu.
Kaikki varmasti tietävät, että Fitness Expo 2009:n pistelasku oli aikamoinen fiasko, koska mokan takia monet menettivät sijan tai kaksi, kun taas muutamat kuulivat voittaneensa vasta jälkikäteen. Anna oli yksi onnekas, joka sai ilouutisen jälkikäteen. Anna sai siis tietää voittaneensa SM-kultaa, ja sen päälle vielä ilmoituksen kisapaikasta nuorten MM-kisoihin - jee. No, Annapa oli antanut siinä puhelun aikana sitten palautetta Fitness Expon pistelaskusta, ja ilmaissut oman mielipiteensä koko fiaskosta. Pian tämän jälkeen (älkää kysykö kuinka pian, koska en muista) Anna sai uuden puhelun, ja sai kuulla, että ei pääsekään nuorten MM-kisoihin, koska "kunto ei ole tarpeeksi tiukka".
Voitte kaikki miettiä sitä ilta-Ehramia lapioidessanne seuraavia asioita:
- Onko tässä touhussa enää mitään järkeä?
- Voiko yksi ihminen/taho päättää sormia napsauttamalla nuoren lupauksen kohtalosta pelkästään sen takia jos ei satu pitämään kuulemastaan palautteesta?
- Onko kenties jossain jotain mätää?
Laittakaa viestiä eteenpäin, kertokaa salilla tutuille, ja miettikää miten vinksallaan koko kisatouhu voi olla.P.S. olen jutellut Annan kanssa elämäni aikana ehkä kolme lausetta, joten minulla ei ole mitään kytköksiä tämän asian suhteen mihinkään suuntaan. Tämä oli vain yhden uutisesta erittäin turhautuneen ex-kisaajan vittuuntunut vuodatus ja tiedonanto siitä, miten MÄTÄ ja sisäsiittoinen tämän maan kisatouhu oikeasti on!"
Laittakaa todellakin eteenpäin. Minä laitan silläkin uhalla, että on ikänä enää turha kisata kyseisen liiton kisoissa. Jos kyseinen juttu on totta niin alan uskomaan pian muutkin kuulemani tarinat liiton toiminnasta. Ennen pidin osaa katkerien kilpailijoiden tilityksenä. Enää en taia pitää.