Fitness Expo 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Bodauksen galleria

IMG_0982-271.jpg
Oonko :david: vai mikä tossa oikeessa rintafileessä on vikana?

Kisoista toipuvan tervehdys!

En kyllä tiedä, miten kireä sitä BF- pitkässä sarjassa pitäisi olla... Minä en ainakaan kireämmäksi enää pääsisi vaikka mitä tekisin. En ainakaan ihan urheilemalla ja terveellisellä tapaa.

Ja mä en tajua, mitä sanalla fitness tarkoitetaan, kun selluliittisella lattapyllyllä, löysällä kunnolla, piirtymättömillä vatsalihaksilla ja lihaksittomuudella voi pärjätä. Ehkä sellumuhkurat ei näy lavalta yleisöön ja tuomaristoon asti, mutta itse en olisi onnellinen yhtään paremmasta sijoituksesta, jos ei olisi esim. reisilihkaset ja vatsalihakset piirtyneet esiin. Jäi sellainen fiilis, että olisi voinut tulla seisoo sinne riviin paljon keskeneräisemmälläkin kunnolla.

En yleensä viitsi kommentoida, mutta nyt on ihan pakko. Hyvä Suvituuli, jos kilpailijan kehon malli ei riitä finaaliin on ihan sama vaikka vetäisi rasvat kuinka alas ei se MALLI muutu siitä miksikään. Tasapaksulla, poikamaisella vartalolla ei body fitness kisoja voiteta, kyseessähän on kuitenkin myös kauneuskilpailu.

Snuupi. Toki, toki. Niinhän se on, olen samaa mieltä kanssasi. Mutta, miksi sitten täällä on niin paljon kommentteja, että pitkän sarjan taso oli huono! Jos kerran on kauniimpa se, että ei ole niin kireässä kunnossa, niin miksi sitten sitä niin paljon halutaan. Minun mielestäni olisi oikein tervettä, ettei naisen tarvitsisi olla lavalla niin kireä. Mutta silloin BF arvostelukriteerit voisivat olla jotenkin ehkä kuvailevammat. Siksi mietin, mitä lajilta halutaan.

Entä, jos kärki olisi ollut vielä kireämpää? Olisiko malli pysynyt täysin samana? Heillä päivän kunto oli ajoittunut hyvin omaan fysiikkaan nähden ja sijoitukset sen mukaiset. Kaikki kunnioitus siis heille. Ja Katriinaa naisellisempaa ja mukavampaa naista saa hakea! Meidän sarjassa oli kerrassaan ihastuttava voittaja. Minä ihastuin ikihyviksi.

Olen pahoillani, jos kirjoitin liian kärkevästi. Koko finaalikuusikko oli oikein hyvä. Mutta pelkällä kehumisella ei asioista saa selkoa.

Itse kisasin pitkässä sarjassa numerolla 21. Jos joku jaksaisi laittaa vaikka privana tai mun kuvaosioon rankentavaa palautetta fysiikasta, olisin kiitollinen. En tosin varmaankaan kisaa enää Body Fitness -sarjoissa, mutta muokkausehdotukset olisivat tervetulleita, mikäli siirryn vaparipuolelle. Olen saanut jo sellaista, että selkä tarvitsee leveyttä ja paksuutta. Olkapäät kokoa ja muotoa. Lisäksi keskivartalo on vähän tasapaksu. Mutta entä sitten jalat? Pitäisikö ne olla naisellisemmat?

http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=181&pos=171

Messuosastolta ei jäänyt oikeastaan mieleen muuta kuin quadzilla lemmenjättiläisen mallikkaat kädet
No olipas paskat messut :D

Fitnessistä en ymmärrä juuri mitään, mutta bodykisat oli mun mielestä hieman vaisuhkot tänä vuonna, muutamaa positiivista poikkeusta lukuunottamatta.

Kiva nähdä että cbb:n taso nousee kisa kisalta. Pitkän sarjan voittaja todella positiivinen yllättäjä. Tyttöjen puolelle vaan rohkeasti lisää kilpailijoita.

Tohon fitnessien vaparijuttuun sen verran että musta on tosi hienoa että siihen lajiin löytyy joka vuosi tyttöjä. Se on todella vaativa laji ja ne vaparit ei todellakaan ole helppoja ja dieetin aiheuttama väsymys ei ainakaan helpota ohjelman harjoittelua. Jos mieluummin tsempattais tyttöjä, kun puhuttais paskaa internetissä? :)

Jos mieluummin tsempattais tyttöjä, kun puhuttais paskaa internetissä? :)

Ei tsemppaaminen väärin ole ja sitä pitääkin harrastaa, mutta kannattaa myös muistaa se että arvostelulajissa saa kuulla arvostelua, halusi tai ei.

Joskus tosiaan ihmetyttää noi sijoitukset kisoissa, mutta itse ainakin uskon vankasti siihen että tuomarit tietävät kyllä mitä hakevat esim. voittajalta ja muutkin sijoitukset sitten menevät sen mukaan. Kaikki eivät voi tietysti olla samaa mieltä siitä kuka on kenenkin mielestä hyvässä kunnossa tms.

Suvituuli : Mun mielestä sun olisi pitänyt pärjätä paremmin ja näytit todella paljon paremmalta kuin kevään kisoissa. Look oli todella onnistunut ja kuntokin oli mennyt eteenpäin. Tsemppiä jatkoon sinulle !!!

Vaparifitness on tosiaan heräämässä henkiin vähitellen. Tyttöjä on ns. puskissa vielä aika paljon, mutta täältä me tullaan, ajan kanssa. Multakin suuret onnittelut kaikille ketkä vaparifitnesiin osallistuivat. Loistitte kaikki :)

Mahtava Expo kaikin puolin...ens syksyä odotellessa...

Onnea vaan kaikille voittajille!

Tässä muutamia kuvia (huonolaatuisia), aloitetaan irontemestä:

Liitteet

• IMG_0824b.webp
    IMG_0824b.webp
    35,5 KB · Katsottu: 365
  • IMG_0833b.webp
    IMG_0833b.webp
    42 KB · Katsottu: 1 340
  • IMG_0835b.webp
    IMG_0835b.webp
    37,5 KB · Katsottu: 422
  • IMG_0837b.webp
    IMG_0837b.webp
    39,9 KB · Katsottu: 1 420
  • IMG_0829b.webp
    IMG_0829b.webp
    34,5 KB · Katsottu: 449
Jussi Forsgren (erikoisonnittelut tuplamestaruudesta):

Liitteet

• IMG_1061b.webp
    IMG_1061b.webp
    32,5 KB · Katsottu: 391
  • IMG_1056b.webp
    IMG_1056b.webp
    31,6 KB · Katsottu: 781
  • IMG_1053b.webp
    IMG_1053b.webp
    30,9 KB · Katsottu: 476
  • IMG_1051b.webp
    IMG_1051b.webp
    29,9 KB · Katsottu: 397
  • IMG_1048b.webp
    IMG_1048b.webp
    35,3 KB · Katsottu: 679
Jari Stingl:

Viimeksi muokattu:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sami Jääskeläinen:

Liitteet

• IMG_1325b.webp
    IMG_1325b.webp
    40,1 KB · Katsottu: 492
  • IMG_1327b.webp
    IMG_1327b.webp
    39,7 KB · Katsottu: 902
  • IMG_1338b.webp
    IMG_1338b.webp
    36 KB · Katsottu: 474
Kuvailiko ketään vapareita? Kimmo Pätärin vapari kiinnostaisi saada.

Jussi kisaili aikaisemmin joskus 2000 muistaakseni. Taisi olla leuanvedossakin aika haka (kuullut 100kg+ salituloksista muistaakseni, en ole varma?).
Samaan aikaan lukiossa muuten alettiin käydä salilla, tosin Jussi meni ohi jo vuosia sitten.. ;)

Onnittelut vielä!

Muita salituloksia en kuullu ku sen vaan että jussi tekee alataljaa 200kg..

En tiedä, huhuja, mutta muistan aikoinaan salilla kuulleeni, että Force tekis vain "yhden sarja per liike", eli lienee ollut matalan voluumin miehiä? Haastattelua pakkikselle!

En tiedä, huhuja, mutta muistan aikoinaan salilla kuulleeni, että Force tekis vain "yhden sarja per liike", eli lienee ollut matalan voluumin miehiä? Haastattelua pakkikselle!

Mitä oon ite Jussin kans treenaillu niin kyl se n. 2-3 sarjaa tekee per liike. Ja helvetin kovaa tekeekin... :rock:

Juu varmaan tekee. Joskus aikoinaan samaan aikaan liikkarilla tullut treenailtua, muttei sitä ole joutanut muiden treenejä kyttäämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom