Fitness Expo 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itse olin viikonloppuna opettelemassa tuomarointia ns. varjotuomarina (eli pisteeni ei vaikuta tuloksiin). Kovin vaikeata touhua arvostella samassa sarjassa olevia erityyppisiä fysiikoita ja kovin paljon ei ole aikaa päätöksille...
Itselläni menee vielä aika kauan ennen kuin pystyn tuomaroimaan niin hyvin ja tarkasti, ettei oma "ammattitaidottomuuteni" pilaisi jonkun kisasijoitusta.:offtopic:
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja on hyvä keskustellakin sijoituksista mutta pelkästään kuvien perusteella sijoitusten jakaminen ei kerro koko totuutta.

Useita kisoja paikan päältä nähneenä täytyy sanoa, että juuri kehonrakennuksen tuomarointi on takuulla äärettömän vaikeaa. Eikä vähiten siksi, että kilpailijoilla on niin paljon erilaisia fysiikoita, kireyden ja massan kombinaatioita jne. Selkeän tasoeron omaavat kilpailijat on kyllä helppo laittaa järjesteykseen, mutta sijoituksissa hyvin lähellä toisiaan olevat ja mahdollisesti hyvinkin erityyppiset kilpailijat on varmasti mielettömän vaikeaa pisteyttää oikeuden mukaisesti.

Valitettavasti tuomarikin on vain ihminen ja siksi aiemmat meriitit vaikuttavat välillä arvosteluun.

Siisti kattoo tota cbb-kisaajien kuntoa, että noinkin koviin fysiikoihin voi päästä, vaikka suurin osa varmaan ei ole käyttänyt mitään kiellettyjä konsteja... Antaa uskoa omaan treenaamiseen.

Ensinnäkin kiitos Mikelle kattavasta kuvatarjonnasta, jälleen loistavaa matskua.. oot kyllä palkitosi ansainnut!!! :hyvä:
Jälleen jäi todella hyvät fiilikset koko viikonlopusta, vaikka energiavarastot olikin välillä aika vähissä ;) ..
..On ollut mukavaa lukea tuota positiivista palautetta erityisesti CBB:iin liittyen, antaa taas lisää potkua tuleviin koitoksiin.. Yhteishenki kilpailijoiden kesken (ja sen tuomat fiilarit) jää todellakin päällimäisenä mieleen näistä kisoista.. Tästä on taas hyvä jatkaa!

..Sit mitä tohon posedowniin tulee (se Johnyn nosto oli Vahalan ideaa, mutta Johnylla ei tosiaan ollut tietoa asiasta.. pientä pelkoa oli, että kipatataanko koko porukka tuomariston syliin..mutta hyvinhän Johnny oli messissä;)

Valitettavasti en itse päässyt lahteen seuraamaan hurjaa kisaviikonloppua, mutta onneksi kuvat ja tulokset ovat tuoneet paljon totuutta ilmi :rolleyes: mutta missä oli Carita Riiheläinen?? vai eikö hänen kuulunutkaan olla paikalla??

Valitettavasti en itse päässyt lahteen seuraamaan hurjaa kisaviikonloppua, mutta onneksi kuvat ja tulokset ovat tuoneet paljon totuutta ilmi :rolleyes: mutta missä oli Carita Riiheläinen?? vai eikö hänen kuulunutkaan olla paikalla??

Minä olin ihan tytyväisenä kotosalla :). Kiva kun joku kaipasi :haart:. Minulla olisi ollut mahdollisuus osallistua SM-kisoihin, mutta päätin toisin tällä kertaa :). Minä saavutin jotain niin hienoa jo J.kylässä, että monen on ehkä vaikea sitä käsittää. Olen vieläkin ihan täpinöissä niistä kisoista :dance:.

-Carita

moikka !
Mieletön kisaviikonloppu Lahdessa :rock: . Kisasin lyhyessä bf:ssä numerolla neljä . Sijoitukseeni olen erittäin tyytyväinen, kunto ei osunut kohdalleen joka jäi harmittamaan. Kisat antoi arvokasta kokemusta ja tietoa viimeistelyn ajoituksesta sekä oman kropan toiminnasta eli ensikerralla viisaampana. Nyt lepoa riittävästi kovaa treenikautta odotellessa...I´ll be back :thumbs: Ei voi kun ihailla tyttöjen kovaa kuntoa, Piia ja Tiina näytitte hyvältä!! Onnittelut Mikelle palkinnosta ja kiitän kuvista. Kiitokset Akille, läheisille sekä tuntemattomille tuesta ja tsempeistä :worship:

moikka !
Mieletön kisaviikonloppu Lahdessa :rock: . Kisasin lyhyessä bf:ssä numerolla neljä . Sijoitukseeni olen erittäin tyytyväinen, kunto ei osunut kohdalleen joka jäi harmittamaan. Kisat antoi arvokasta kokemusta ja tietoa viimeistelyn ajoituksesta sekä oman kropan toiminnasta eli ensikerralla viisaampana. Nyt lepoa riittävästi kovaa treenikautta odotellessa...I´ll be back :thumbs: Ei voi kun ihailla tyttöjen kovaa kuntoa, Piia ja Tiina näytitte hyvältä!! Onnittelut Mikelle palkinnosta ja kiitän kuvista. Kiitokset Akille, läheisille sekä tuntemattomille tuesta ja tsempeistä :worship:

Isot ONNITTELUT Mari. Sinä olet kyllä aivan uskomattoman kaunis nainen ja fysiikkasi tähän lajiin on ihan mieletön. Toi "I´ll be back" kuulostaa ihan helkutin hyvältä, sillä minä ja moni muukin ihan varmasti haluaa nähdä sinua tulevaisuudessa lavalla. Kaunista!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Peter 'jättebra' Wilenius:

Liitteet

• IMG_0899b.webp
    IMG_0899b.webp
    48,2 KB · Katsottu: 888
  • IMG_0904b.webp
    IMG_0904b.webp
    43,3 KB · Katsottu: 1 156
  • IMG_0905b.webp
    IMG_0905b.webp
    39 KB · Katsottu: 726
joo bullia tohon ohjelmaan odotin jo viimeviikolla. ei sitten bullia saatu :(

Oli kyllä loistavaa settiä tuo viikonloppu vaikka ei ehtiny kuin vain sunnuntaina kattomaan. Mahtavassa kunnossa oli porukka ja vaikea oli suht maallikon silmin koittaa arvioida paremmuusjärjestyksiä. Onnitteluja tasapuolisesti kaikille lavalla olleille!:worship:

ps. Mut se ihanin tyttö siellä oli kuiteskin ihan vaan farkut ja t-paita päällä eli Ylösen Janica :thumbs: Se ainoa hyvä syy käydä sillon ennen Jyväskylän Kharmassa, sen hymyn jälkeen pärjäs aina pitkään..:D

2007-10-10
Fitness Expo TV

Ensimmäinen jakso 15. lokakuuta, kello 20.30

Uusi ohjelma joka maanantai kello 20.30 URHEILUKANAVALLA,aina 17.12. saakka!

Fitness Expo TV-sarjan ohjelmasisältö (10 x 30 minuutin lähetystä)

15.10. kello 20.30
Ohjelma 1: Body SM
Miehet alle 70 kg, alle 80 kg ja naiset

22.10. kello 20.30
Ohjelma 2: Body SM
Miehet alle 90 kg, alle 100 kg

29.10. kello 20.30
Ohjelma 3: Body SM
Miehet yli 100 kg & overall ja Fitness SM

5.11. kello 20.30
Ohjelma 4: Fitness SM
Body fitness alle ja yli 163 cm

12.11. kello 20.30
Ohjelma 5: Classic bodybuilding
Classic bodybuilding alle ja yli 178 cm

19.11. kello 20.30
Ohjelma 6: Power Weekend
Bull’s Bench Bash + Rautakoura SM

26.11. kello 20.30
Ohjelma 7: Power Weekend
Sotilaspenkkipunnerruksen SM (toisto- ja maksimikisa) + leuanvedon SM + kädenvääntö

3.12. kello 20.30
Ohjelma 8: Combat sports
Ladies Fight Night: nyrkkeily, thai-nyrkkeily, potkunyrkkeily

10.12. kello 20.30
Ohjelma 9: Combat sports
Thainyrkkeily + Vapaaottelu

17.12. kello 20.30
Ohjelma 10: Combat sports
Karate + Taekwondo

www.bodylehti.fi

Onko muista Expossa voittaneista tai mitaleille päässeistä luvassa kuvia ja haastatteluja samaan tyyliin kuin Tiina Kasvista?

Peter 'jättebra' Wilenius:

Siinä on kehonrakentaja, ei voi muuta sanoa!

Väitän että kapasiteettia löytyy vielä lisää, joten tähtäin kansainvälisiin kisoihin ja siinä sivussa voi käydä pokkaamassa mitalin vaikkapa yleisessä kehonrakennuksessa -80 kg luokassa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom