Taidat sumu olla vähän yksinkertainen tässä asiassa jos todellakin väität, että ihmiset kantavat rahansa pois, jos 1500 urheilijan joukosta 3 fitnesvaparia on heikompia.
Tuo nyt on niin kyllä sun omassa päässä että pidä toi! Järjetön väite kun fitness on aika helvetin pieni osa koko tapahtumaa.
Yksinkertaisuudesta en tiedä, mutta olin kyllä paikalla ja osasin äänestää rahoillani ja jaloillani ja jätin fitnessit (ja kehoilut) katsomatta kun olen aiempina vuosina nähnyt mitä se touhu on. Ja ei, en ihan tosissani väitä että kisat siihen loppuisivat vaikka kaikki fitnessin vaparit olisivat täyttä skeidaa koska fitness on nykyisin niin häviävän pieni osa tuota kisatouhua, valitettavasti. Pointti on se että maksava yleisö arvottaa itse sen mitä haluaa nähdä ja jos ei nää tarpeeksi haluamaansa, ei yleisö vaivaudu maksamaan. Suurin osa yleisöstä varmasti maksaa jatkossakin koska haluavat kuumeisesti seurata bodyfitnessiä, cbb:ta, kehonrakennusta tai omaa suosikkiurheilijaansa. Että ei, kisat tuskin kuolevat vaikka fitness olisi mitä tasoa tahansa... mutta mielestäni, siis minun mielestäni fitness on kuitenkin häviävän pienestä osastaan huolimatta olennainen osa tuota hommaa... Mutta jokainen tehköön ja ajatelkoon niin kuin parhaaksi näkee.
Maksavana ja maksaneena katsojana minulla on oikeus arvostella maksamani tapahtuman sisältöä.
Edelleen kaikki respectit niille jotka lavalle kiipeävät, itse en sinne pääsisi enkä aio edes yrittää.