Fitness Expo 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Taidat sumu olla vähän yksinkertainen tässä asiassa jos todellakin väität, että ihmiset kantavat rahansa pois, jos 1500 urheilijan joukosta 3 fitnesvaparia on heikompia.

Tuo nyt on niin kyllä sun omassa päässä että pidä toi! Järjetön väite kun fitness on aika helvetin pieni osa koko tapahtumaa.

Yksinkertaisuudesta en tiedä, mutta olin kyllä paikalla ja osasin äänestää rahoillani ja jaloillani ja jätin fitnessit (ja kehoilut) katsomatta kun olen aiempina vuosina nähnyt mitä se touhu on. Ja ei, en ihan tosissani väitä että kisat siihen loppuisivat vaikka kaikki fitnessin vaparit olisivat täyttä skeidaa koska fitness on nykyisin niin häviävän pieni osa tuota kisatouhua, valitettavasti. Pointti on se että maksava yleisö arvottaa itse sen mitä haluaa nähdä ja jos ei nää tarpeeksi haluamaansa, ei yleisö vaivaudu maksamaan. Suurin osa yleisöstä varmasti maksaa jatkossakin koska haluavat kuumeisesti seurata bodyfitnessiä, cbb:ta, kehonrakennusta tai omaa suosikkiurheilijaansa. Että ei, kisat tuskin kuolevat vaikka fitness olisi mitä tasoa tahansa... mutta mielestäni, siis minun mielestäni fitness on kuitenkin häviävän pienestä osastaan huolimatta olennainen osa tuota hommaa... Mutta jokainen tehköön ja ajatelkoon niin kuin parhaaksi näkee.

Maksavana ja maksaneena katsojana minulla on oikeus arvostella maksamani tapahtuman sisältöä.

Edelleen kaikki respectit niille jotka lavalle kiipeävät, itse en sinne pääsisi enkä aio edes yrittää.

Tästä vapariaiheesta pitäisi perustaa uusi threadi jossa vääntää, koska se alkaa mennä tämän kisathreadin aiheesta täysin ohi joten en nyt Faidra tuohon ala vastaamaan vaikka kuinka mieli tekis tässä threadissa enempää.

Amaryllis toi mun mielestä esiin paljon hyviä pointteja aiheeseen liittyen.

Niin ja jos niitä vaparivideoita joillakin on niin katsosin mielellään uudestaan.

Tosi kurjaa kaikki tällainen hirmunegatiivinen jälkipuinti. Musta ainakin tunnelma ja kisat olivat parasta koskaan ikinä. Bodykansa kokoontu taas yhteen ja nautti hyvistä kilpailusuorituksista. Kyllähän kaikkien siis kaikkien kisasuorituksesta jotain parannettavaa löytyy, joillakin hieman vähemmän ja toisilla enemmän, mutta samaa sakkiahan me ollaan. Ei meidän laji rutinoita kaipaa. (Ja tämä nyt ei ole mikään "kritiikkiä ei saa esittää".. ja viittasi ylipäätään negatiivisuuteen, ei kenenkään tietyn ihmisen esittämiin asioihin.)

Mutta tosiaan, palaamme aiheeseen. Mike, sattuiko sulla olemaan kuvaa tuosta cbb:n lyhyen sarjan pose downista, kun Jonny lähti ilmaan:lol2: Se vaan oli niin huippu.

Hitto, aina unohtaa kiittää. Eli kiitokset Kaisalle ja Jonille turvallisesta kyydistä Tampereelle asti. Kiitokset myös Evalle ikimuistoisista hetkistä:haart: Niin ja Päiville, Minnalle ja Sarille terveisiä, että oli tosi ihana vihdoin turista hieman enemmän. Ootte huippusakkia. T: kynsiliimapurkin pitäjien eliitti.

Mukava expo oli jälleen. Messut olivat jotenkin vaisummat kahteen edelliseen vuoteen verrattuna. Ehkä osaltaan vaikutti se, että joukossa ei ollut ketään isompaa staraa (viime ja toissa vuonna mm. Savolainen, Murray, Cook.) Messuosastolta ei jäänyt oikeastaan mieleen muuta kuin quadzilla lemmenjättiläisen mallikkaat kädet ja Hanssi Fellin vaikuttavan jämerä hahmo :)

CBB oli kisojen ehdottomasti parasta antia. Molempien sarjojen voittajat vetivät vaparit tyylikkäästi läpi ja kunnot olivat rautaa. Erityisesti Wileniuksen rakenne on huikea, lihaa lisää heikompiin kohtiin (mm. takareidet, ojentajat), niin Peter on kansainvälinen huippu. Bodypuoli oli mielestäni kokonaisuudessaan aiempia vuosia vaisumpi, mutta esim. over-all meni oikealle henkilölle. Naisten bodyfitnesissä lyhyt sarja oli selvästi pitkää sarjaa tasokkaampi. Fitnesissä Pajulahti oli oikeutettu voittaja, mutta Kasvin vapari oli kuitenkin mielestäni parempi.

Ei ole, otin vain muutamassa posedownissa kuvia, muissa virittelin läppäriä tuloksia varten, koska ne tosiaankin osa tuli tänne online ennenkuin niitä oli kuulutettu. En tosin tiennyt siis tuloksia etukäteen, vaan voin pistää tietenkin online tulokset jo kun kakkonen julkistetaan.

Voisiko joku mode poistaa ylempänä olevan viestini? Aloitin uuden threadin tänne ja kopioin viestini sinne. Jatketaan keskustelua tuolla?

[mod]Jatketaan tässä käyntiin herännyttä arvostelukeskustelua yms. Faidran aloittamassa threadissa, niin jää tämä threadi parempaan käyttöön.

Yster. TLP[/mod]

Jussi kisaili aikaisemmin joskus 2000 muistaakseni. Taisi olla leuanvedossakin aika haka (kuullut 100kg+ salituloksista muistaakseni, en ole varma?).
Samaan aikaan lukiossa muuten alettiin käydä salilla, tosin Jussi meni ohi jo vuosia sitten.. ;)

Onnittelut vielä!

Jees...onnittelut kaikille voittajille, etenkin manselaisille:hyvä: Jussi oli kovassa kunnossa ja symppis tyyppi, ja on kiva saada uusia nimiä tuonne kärkipäähän:thumbs: Erityismaininta myös Katille ja Katrinille, olitte erittäin säteileviä! Kehonaisia oli vähän, mutta taso sitäkin kovempi:rock:

Tietääkseni Forsgrenin Jussi ei tee dietillä ollenkaan aerobista harjoittelua, että näköjään ilman sitäkin voi päästä huippu kuntoon.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Paljon kiitoksia onnitteluista ja kehuista! ...Niitä on kyl sadellut eilisestä lukemattomia määriä puhelimeenikin,niin tutuilta kuin tuntemattomiltakin.
Kohdallani viikonloppu meni loistavasti, kunto ajoitettiin juurikin oikeaan kohtaan!
Edessä olisi vielä parin viikon rutistus PM:iin... Fiilikset ovat hyvät jatkaa vielä pari viikkoa dieettiä... jalka vain sanoi sopparin irti 2,5 viikkoa ennen SM:iä, rasitusmurtuma. No, onneksi on kuntopyörät keksitty!

Kati

Fitneksessä on fysiikkakierros, etkä Joni takuulla löydä tältä pallolta ihan heti voimistelijaa, joka kykenisi tekemään samat liikkeet isommalla lihasmassalla yhtä nopeasti.

Isommalla lihasmassalla yhtä nopeasti...? Mitä jos sanon, että Joni, moni höntsäpainija ja vaikka meikäläinenkin tekee monet noista jutuista paremmin melkosesti isomman kaljamahan ja perseen kanssa. Se ei todellakaan ole fysiikasta kiinni. Koko ja lihasmassa ei rajoita juuri yhtään. Voima oikeastaan helpottaa koko asiaa. Kyse on harjoittelusta ja yleisestä kehon hallinnasta. Se ei kehity hetkessä, eikä se kehity siellä punttisalilla.

Ja hassua sanoa, ettei aikaa kyseiseen hommaan löydy ja kaikkeen ei ehdi panostaa samalla, kun punttitreeni ei sitä kuitenkaan liiaksi syö ja aikaa tuntuu olevan juurikin kaikenmoiseen loikkatreeniin ja muuhun suoraan suoritusta kehittämättömämpään treeniin.

Ei tartte nipotella vapareista, epäsuhtausuuksista tai tuomaroinnista. Power Weekendissä ratkaisi voima ja kestävyys. Siksi suosittelen nipottajille menemään itse lavalle tai pitäytyy kokonaan vaikka leuanvedossa.

2G

...Ja mä en tajua, mitä sanalla fitness tarkoitetaan, kun selluliittisella lattapyllyllä, löysällä kunnolla, piirtymättömillä vatsalihaksilla ja lihaksittomuudella voi pärjätä. Ehkä sellumuhkurat ei näy lavalta yleisöön ja tuomaristoon asti, mutta itse en olisi onnellinen yhtään paremmasta sijoituksesta, jos ei olisi esim. reisilihkaset ja vatsalihakset piirtyneet esiin. Jäi sellainen fiilis, että olisi voinut tulla seisoo sinne riviin paljon keskeneräisemmälläkin kunnolla....

Täytyy sen verran täältä kotisohvalta huudella, että enpä aiemmin ole törmännyt kilpailijaan, joka kisojen jälkeen julkisesti mollaisia kilpakumppaneitaan ja siis lähinnä niitä, kenet tuomarit ovat sijoittaneet kyseistä kilpailijaa korkeammalle sijalle. Onpahan nähty nyt tämäkin.

Ymmärrän kyllä, että takana on varmasti jännittävä ja raskaskin urakka ja viikonloppu, mutta silti.

Reipasta urheiluhenkeä sinne :kippis1:

Isommalla lihasmassalla yhtä nopeasti...? Mitä jos sanon, että Joni, moni höntsäpainija ja vaikka meikäläinenkin tekee monet noista jutuista paremmin melkosesti isomman kaljamahan ja perseen kanssa. Se ei todellakaan ole fysiikasta kiinni. Koko ja lihasmassa ei rajoita juuri yhtään. Voima oikeastaan helpottaa koko asiaa. Kyse on harjoittelusta ja yleisestä kehon hallinnasta. Se ei kehity hetkessä, eikä se kehity siellä punttisalilla.

Ja hassua sanoa, ettei aikaa kyseiseen hommaan löydy ja kaikkeen ei ehdi panostaa samalla, kun punttitreeni ei sitä kuitenkaan liiaksi syö ja aikaa tuntuu olevan juurikin kaikenmoiseen loikkatreeniin ja muuhun suoraan suoritusta kehittämättömämpään treeniin.

Jep,pystyisin kyllä 110 kg lihasmassalla, jossa myös hyvin syönti näkyy,tekemään osan voima liikkeistä ja hypyistä ehkä yhtä hyvin kun jotkut kilpailijoista,mutta kokonaista ohjelmaa alusta loppuun samalla temmolla musiikin mukaan ei todellakaan tulisi suoritettua. enkä ymmärrä minkä helv...takia täälä "isot"miehet hehkuttavat olevansa parempia kun 50-60 kiloiset fitness-kilpailijat...Joten jatketaan Expo-aiheesta ja"asiantuntijat" kiukutelkoon muualla.:wanha:

Wilma-Liina.

Minä en vain ymmärrä, mitä lajilta haetaan. Ei sekään ole hyvä, että ei ole riittävästi lihasta ja sopivassa suhteessa. Siitä minä mollaan itseäni. Olin itse siellä arvioitavana ja olen saanut sekä hyvää että rakentavaa palautetta. Mutta minullakin on silmät päässä ja oikeus arvioida sekä olla asioista eri mieltä. En minä mitään riitaa halua haastaa, mutta ihmettelen vain muutamia lajin epäkohtia. Kyllä mun mielestä kisoista oli reipas urheiluhenki jotenkin kaukana. Siksi se on multakin kadoksissa. Ehkäpä siksi sait nyt nähdä tämänkin. Minä olen suuri suinen, mutta kestän myös sen, että monikaan ei ole samaa mieltä kanssani. Ei kyse ole rankasta kisaviikonlopusta tai muustkaan. Olen miettinyt samaa asiaa ennekin. Kauniita kaikki kisaajat olivat, sitä en kiellä ollenkaan. Minun mielestäni naisellinen takaosasto on kauniimpi kuin turhan kireä, mutta miten kummassa sitä tietää, mitä sitä pitäisi olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom