Final Fantasyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mv-
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Vanhin poika pelaa nykyään Kingdom Heartsia, vaikka ei vielä osaa englantia.
Eikös se ole FF:n pikkuserkku?

Ei oikeastaan, vaikka itsekin kiinnostuin FFistä vasta pelattuani ekaa KHta. KHssa on muutamia FFistä tuttuja hahmoja, mutta ei niillä paljoa muuta yhteistä ole.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei oikeastaan, vaikka itsekin kiinnostuin FFistä vasta pelattuani ekaa KHta. KHssa on muutamia FFistä tuttuja hahmoja, mutta ei niillä paljoa muuta yhteistä ole.
Eikös ne ole molemmat Squaren. Ehkä ei pikkuserkku, mutta juoppoeno tai
hullu täti? No olen kai sitten väärässä. (En käytä hymiöitä, vanhenen edes jossain suhteessa arvokkaasti.) Olen välillä Mikki Hiiri. Ehkäpä pitää ostaa se uusin, ja repiä jostain aikaa pelaamiseen.

Siis ei sitä hengissä saa pysymään, mutta sen viimeisen limitin saa käyttöönsä jos jaksaa kikkailla siinä alkuvaiheessa. Vissiin selitin vähän epäselvästi.

Tietääkseni saa herätettyä henkiin. Tosin PC versiolla. En ole itse pelaillut, mutta muistan lukeneeni. Jos joltain PC versio löytyy niin kokeilkaa ihmeessä, googlella varmaan löytää nuo ohjeet joita tarkoitan...muistakaa kertoa sitten miten meni..

Tarkoitus olisi lainata kaverilta PS2 ja ostaa tuo uusi FF ja ehkä X2 kun ei sitäkään ole tullut kokeiltua...

Ei oo koskaan tullu oikeen kunnolla pelattua noita Final Fantasyja. Ajattelin koittaa kun niitä niin paljon on kehuttu. :thumbs: Mitä Final Fantasya suosittelette PC:lle?

Löyhästi perustuu FF:ään, omasta mielestäni enemmänkin Disneyn hahmoihin.

EDIT: tämä siis vastauksena "Huu":lle

Ei oo koskaan tullu oikeen kunnolla pelattua noita Final Fantasyja. Ajattelin koittaa kun niitä niin paljon on kehuttu. :thumbs: Mitä Final Fantasya suosittelette PC:lle?

Ehdottomasti VII!

Siitä kun aloitat niin olet auttamasti koukussa. Ja jos grafiikkaa haluat, niin ei kannata FF:iin tutustua ollenkaan. ;)

EDIT: niin ja peli vaatii kohtalaista uhrautumista asialle ja kärsivällisyyttä. Ei kannata edes aloittaa jos tietää ettei hermot kestä hidasta tempoa. Ja jos aloitat ekaa kertaa pelaamaan mitä tahansa Final Fantasya, suosittelen olemaan "cheattaamatta", eli ei kannata lukea mitään läpipeluuoppaita yms. Eka kerta kannattaa vetää itsekseen läpi, niin saa kokea kaiken sen hienouden kun itse keksii mitä pitää tehdä. Toisella läpipeluulla kannattaa tutustua oppaisiin, jolloin saa loputkin mehut pelistä irti. :D

Viimeksi muokattu:
Löyhästi perustuu FF:ään, omasta mielestäni enemmänkin Disneyn hahmoihin.

EDIT: tämä siis vastauksena "Huu":lle

Aika vähän sillä pääjuonella KH:ssa on tekemistä yhtään minkään kanssa. Siihen on vaan valkattu kassamagneetiksi noita FF ja Disney -hahmoja. Kyllä se toisaalta syventää jotenkin juonta jos tuntee noiden hahmojen taustoja, mutta toisaalta vähän ärsytti jotkut epäloogisuudet kun ne hahmot tuntee liiankin hyvin.

Ja tuohon grafiikan huonouteen voi vaikuttaa mm. sillä, että pelaa 14" tv:llä kuten minä. Näyttää oikein hienolta kaikki :D.

edit. tuo KH on kyllä yksi kaikkien aikojen suosikkipeleistä kaikin puolin. Ja piti vielä kysyä, että kuinka moni on pelannut Dark Chroniclea l. Dark Cloud 2:sta? Tuli vastaan kun etsiskelin KH:n jälkeen jotain "vastaavaa", ja on todella hyvä peli sekin.

Mitkä final fantasyt on saatavilla tietokoneelle? Tuota pleikkaria kun ei satu olemaan. VII ja VIII minulta jo löytyy, mutta kiinnostaisi pelata muitakin. Emulaattorilla tietysti pystyy pelailemaan 1-6, mutta lähinnä nämä uudemmat kiinnostaisivat.

Itsekkin rupesin pitkästä aika pelaamaan Final Fantasy VIII. Nyt olen menossa toisen cd:n alussa, ja aikamoista hakemista tuo pelaaminen vielä :)

Jos sitä pikkuhiljaa oppisi... :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun piti kans saada eilen kaverin kautta (useimpiin kauppoihin se on varastoon tullut eilen), mutta ei se saanu sitä salakuljetettua sieltä. :D
Ei se mitään, nyt on FFXII hyppysissä, pitää enää palauttaa eräs harjoitustyö koululla ja sitten tässä onkin maanantaiaamuun asti aikaa. :kuola:

Mitkä final fantasyt on saatavilla tietokoneelle? Tuota pleikkaria kun ei satu olemaan. VII ja VIII minulta jo löytyy, mutta kiinnostaisi pelata muitakin. Emulaattorilla tietysti pystyy pelailemaan 1-6, mutta lähinnä nämä uudemmat kiinnostaisivat.

Mistä saisi nuo VII ja VIII tietsikalle? Kaupasta vai ihan vain netistä?

Tuttuhan tuo periaatteessa on jo tuo FFXII pääpiirteiltään mutta hienoa olisi jos tänne jotakin kommenttia pistäisitte pelistä kunhan kunnolla pelaamaan pääsette. Itselläni pelaamisen aloittaminen venyy kesälle kun täällä opiskelupaikkakunnalla ei minulla ole edes televisiota, saati sitten pleikkaria (tämä kevät on koitettava panostaa kouluun). Peli tosin on jo kotipaikkakunnalla pikkuveljen näpeissä ja pelaamassahan tuo oli kun vasta sinne soittelin. :D

Tuttuhan tuo periaatteessa on jo tuo FFXII pääpiirteiltään mutta hienoa olisi jos tänne jotakin kommenttia pistäisitte pelistä kunhan kunnolla pelaamaan pääsette. Itselläni pelaamisen aloittaminen venyy kesälle kun täällä opiskelupaikkakunnalla ei minulla ole edes televisiota, saati sitten pleikkaria (tämä kevät on koitettava panostaa kouluun). Peli tosin on jo kotipaikkakunnalla pikkuveljen näpeissä ja pelaamassahan tuo oli kun vasta sinne soittelin. :D

Joo, mutta kiitos spoiler-tagit käyttöön jos aiotte paljastaa mitään juoneen liittyvää!! En halua pilata mitä ilmeisimmin kevään peli-iloa lukemalla täältä vahingossa kaiken etukäteen!! Kiitos. :piis:

Joo, mutta kiitos spoiler-tagit käyttöön jos aiotte paljastaa mitään juoneen liittyvää!! En halua pilata mitä ilmeisimmin kevään peli-iloa lukemalla täältä vahingossa kaiken etukäteen!! Kiitos. :piis:

Aivan. Tosiaan sen verran yleisellä tasolla voisi jutut pitää. :D

......ja jos ei muu auta niin sitten tosiaan spoiler-tagia kehiin. Tosin senkin käytön ajankohtaisuus voi olla melko hankala tehtävä :) Itseäni ei varmastikaan hirveästi haittaa vaikka vähän jutut spoiler-tageista ohi menisivätkin. Se kun varmasti on hankalaa määritellä tuo spoiler-tagin käyttö siinä innostuksen puuskassa joka pelin pelaajan valtaa. :lol2:

Zone-sarja -42%
Tuttuhan tuo periaatteessa on jo tuo FFXII pääpiirteiltään mutta hienoa olisi jos tänne jotakin kommenttia pistäisitte pelistä kunhan kunnolla pelaamaan pääsette.

Iyarin kanssa ostettiin just molemmille pelit, kommenttia tulee varmaan tässä viikonlopun aikana (jos koneelle ehditään) :D

Verhot kiinni, jääkaappi täynnä ruokaa, viikon treenit treenattu. Hmmmm, nyt se alkaa. Kiitos ja näkemiin, toivotaan että tämä ei ole pettymys:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom