Final Fantasyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mv-
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Itsellä meni hermot tuohon väistämiseen alta aikayksikön!!

Refleksit kun on yhtä hyvät kuin 110-vuotiaalla, niin parhaat yritykset ovat olleet noin 5 väistöä. :jahas:

Koska pidetään blitzball-ilta? :lol2:

Mitä hahmoja porukat yleensä käyttävät eri peleissä? Itsellä yleensä aika vakiot, tosin jos aloitan jonkun pelin alusta, aion kokeilla aivan ufo yhdistelmiä, jotta saa erilaisen tuntuman peleihin.

FF VII: Cloud (yllätys), Red XIV (vai mikä luku olikaan nimen perässä) ja joku random kolmantena, ei niin väliä. Viime aikoina (siis pari vuotta sitten :D ) ollut Vincent kolmantena, tyylikäs hahmo! Ja Cid on myös vakio ollut. Ajattelin ensi kerralla kokeilla jotain tyyliä Caith Sith (?), Tifa (helvetin ärsyttävä limit-isku) tai Barret.
Vittuku Aeris kuolee, se ois ihan saletisti mun porukois!!! :itku:

FF IX: Se pääjehu apina, minkä nimeä en nyt kuollaksenikaan muista, Freya sekä Vivi:haart: ! Steiner on myös aika kunkku. Tästä on pakko joskus kokeilla sitä sammakonsyöjäotusta sekä sitä pikkutyttöä huiluineen ja sitä ihme vihreää punatukkaista oliota. Hävettää kun ei muista nimiä :(

FF X: Tidus, Yuna ja Auron. Aivan päällikkö yhdistelmä! Wakkaa ja Lulua inhoan, mutta pitäisi kai kokeilla joskus niilläkin pelata kunnolla. Kimahri on ollut silloin tällöin messissä, mutta ei oikein sytyttänyt. Rikku taas on niin mitäänsanomattoman tylsä hahmo etten sillä varmaan tule ikinä pelaamaan..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pakko heitää tähän tyhmä kysymys, kun pelasin viimeks FF VII:skaa noin 10 vuotiaana, niin oliko Aeriksen kuolemalla pointtia? Liityikö se siihen loppu dudeen jossa ne dude dudet tulee sieltä maan alta vetää rundii?:confused:

Muistaakseni Aeris "uhrautui" planeetan hyväksi. Sephiroth auttoi häntä tässä survaisemalla miekkansa Aerikseen (kylläpäs kuulostaa kaksimieliseltä).

Tai sitten puhun täyttä paskaa. :piis:

Jaahas, pitäisikö sitten kaivaa tuo FFkymppi taas naftaliinista kun en ole vielä liiskannut kaikkia dark aeoneja. Eikä taida olla ihan täynnä ees kolmen päähahmon gridit ja yhdeltä taitaa puuttua break HP limit takista. Tosin en enää yhtään muista, mitä kaikkea piti tehdä eri matskujen hankkimiseen. Kansiollinen muistiinpanoja toki on :)

Pystyikö sen Aeriksen herättämään henkiin vai onko se vain :anssi:? Todennäköisesti on, mutta olen törmännyt "erittäin luotettavan oloisiin" ohjeisiin, joilla sen voisi herättää/säilyttää hengissä.

Vakiotiimi VII:ssä mulla on ollu Cloudin lisäks se koira (red...) ja Tifa. Tifan limitti on ihan hyvä, jos vain sattuu oikeaan aikaan painamaan nappia.

Pystyikö sen Aeriksen herättämään henkiin vai onko se vain :anssi:? Todennäköisesti on, mutta olen törmännyt "erittäin luotettavan oloisiin" ohjeisiin, joilla sen voisi herättää/säilyttää hengissä.

Vakiotiimi VII:ssä mulla on ollu Cloudin lisäks se koira (red...) ja Tifa. Tifan limitti on ihan hyvä, jos vain sattuu oikeaan aikaan painamaan nappia.

Aeriksen vikan limitin huhutaan ainakin olevan ihan mieletön. Epäilen vahvasti, että pystyisi pitämään hengissä. On meinaan aika olennainen käänne juonessa.

EDIT: huhutaan ja huhutaan... Sehän ON ihan mieletön, mutta sitä ei kukaan vain pysty hyödyntämään. :D

Pystyy jos osaa :D

Se oikea tavara pitää vaan saada ajoissa. Ja jaksaa tapella. Ne limitit kasvaa aina sen mukaan, kuinka monta kertaa edellisen on tehnyt, tai siis kun olet tehnyt limitin X tarpeeksi monta kertaa, saat uuden. Vinkki: sieltä lomaparatiisista pääsee laivalla myös takaisin alkuun päin.

Pystyy jos osaa :D

Se oikea tavara pitää vaan saada ajoissa. Ja jaksaa tapella. Ne limitit kasvaa aina sen mukaan, kuinka monta kertaa edellisen on tehnyt, tai siis kun olet tehnyt limitin X tarpeeksi monta kertaa, saat uuden. Vinkki: sieltä lomaparatiisista pääsee laivalla myös takaisin alkuun päin.

Sehän tarkottaa juonessa aika isoja muutoksia.. Mites sitten, onko ihan erilaiset kaikki välivideot ym. jutut jos sen pitää elävien kirjoissa? (olet kuitenkin ilmeisesti aika paljon pelannut, nicki ainakin viittaa siihen :D).

Ja mikä se viimenen limitti on? Joku parannus/henkiinherätys tms.?

Siis ei sitä hengissä saa pysymään, mutta sen viimeisen limitin saa käyttöönsä jos jaksaa kikkailla siinä alkuvaiheessa. Vissiin selitin vähän epäselvästi.

Viimeinen limit, Great gospel viskaa kaksi edellistä limittiä yhtäaikaa, ns.. IMO ei oo vaivan arvoista sen kerran jälkeen, mitä kaikkea on pakko kokeilla.

edit. joku jo vinkkasikin tuota ffin.comia, tässä on suomeksi selostettu miten sen itemin saa.

Täytyy itsekin yhtyä tohon VIII:n korttipelin kehumiseen, vaikka jossain threadissa sitä joskus jo kehuinkin :)

Se + ja same sääntö ovat molemmat loistavia, mut muistaakseni siinä pysty käymään niinkin et oli + ja hidden sääntö yhtäaikaa voimassa? Siinä ei ollut enää paljon taidolla tekemistä:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kukaan jaksanu kehittää hahmoja aivan tappiin asti FF X:ssä? Viime kesänä tuli vähän hakattua tota peliä ku tavoite oli piestä se vaikein vastus eli Penance. Siis homma menee niin et sphere gridistä pitää poistaa kaikki "huonot" spheret (esim. strenght +1/+2/+3) ja laittaa jokaisen tilalle +4. Kaikkia ominaisuuksia ei voi saada yhtäaikaa täysille kun ei tila riitä. Tais mennä niin et jos muut on täydet 255 ja Luck minimissä niin hahmoille saa 80000 HP:ta. Mulla jäi homma vähän kesken ku loppu motivaatio mut pitääki jatkaa taas kesällä :hyper:

Mä taas oon aina luullu et toi Luck on aika hyvä juttu. Ja eihän niit Luck spherei ees oo kovin montaa. En nyt kyllä muista yhtään mihin tuo Luck vaikutti.

Itsellä on Tidus öpaut 30k hp, Auron ja Yuna laahaa "hiukan" perässä, mutta Yunan Aeonit (varsinkin Magus Sisters) on kyllä aika timmissä kunnossa. Tullut tahkottua useampia tunteja Monster arenalla tappamassa sitä pientä vihreää otusta, ruskeassa kaavussa (tuttu myös FF VII kraatterista, jossa loppupomo oleskelee). Helppo tappaa ja hahmot kehittyy mieletöntä vauhtia.

Suurimman osan niistä supermonstereistakin olen kepittänyt, mutten kaikkia. Ja Dark Aeoneistakaan en ole kokeillut kuin paria ekaa.

EDIT: on se kyllä hauskaa, kun rupesi oikein miettimään, kuinka paljon aikaa tuli (tulee) käytettyä kuvitteellisten hahmojen kehittämiseen. :D

Muistaakseni noita +4 luck spherejä sai liiskaamalla monster arenalla jotain tiettyä öhköä. Tais olla joku niistä vittumaisemmista mönkiäisistä ja jos oikein muistan niin se joka laittaa hydraulic pressiä jos sen kimppuun hyökkää physical attackilla. Muistaakseni laitoin mass hasten ja sitten ultimaa minkä kerkisin ennekun tulee öhkön vuoro. Aikaavievää, mutta mielestäni riskittömin taktiikka.

Onko kukaan jaksanu kehittää hahmoja aivan tappiin asti FF X:ssä? Viime kesänä tuli vähän hakattua tota peliä ku tavoite oli piestä se vaikein vastus eli Penance.

Itse treenasin äijät Penancea jne. varten muuten tappiinsa, mutta HP 9999. Vie huomattavasti vähemmän aikaa ja armorista säästyy yksi kallisarvoinen slot kun sitä Break HP Limit-kykyä ei tarvita. Penance + Dark Aeonit saa silti tapettua hyvällä strategialla :)

edit. Ei saatana oli muuten turhauttavaa metsästää niitä kaikkia monstereita sinne areenalle...

Penance + Dark Aeonit saa silti tapettua hyvällä strategialla :)

edit. Ei saatana oli muuten turhauttavaa metsästää niitä kaikkia monstereita sinne areenalle...

Ilman sen kummempia strategioitakin pärjää loistavasti kyseisiä hirmuja vastaan. Yksi "isku" ja taistelu on ohi. :D Tosin haastettahan tuolla kyseisella taktiikalla ei taistelussa sitten olekaan.

Itse tuli samoiltua mielissään monstereiden perässä :lol2:

Ilman sen kummempia strategioitakin pärjää loistavasti kyseisiä hirmuja vastaan. Yksi "isku" ja taistelu on ohi. :D Tosin haastettahan tuolla kyseisella taktiikalla ei taistelussa sitten olekaan.

No jos äijät tekee sen 99999 damagea joka iskulla, niin Penancea pitää silti hakata ~120 kertaa ja heikointa Dark Aeonia 8 kertaa. En tiedä susta, mutta kyllä mä ainakin tarvitsin Penancea vastaan ihan harkitun strategian ja silti siinä meni 1-1,5h...

HUIJARI.

Ei tollaista lasketa :D

Oli pakko mainita kun täällä niin kovasti taktiikoita hiotaan. :thumbs:
Toki kyseiset örkit on hakattu moneen otteeseen ihan rehdillä pelillä mutta pakkohan tuotakin tapaa on ollut kokeilla. :)

Itselläni on pirun huono muisti ja kun FF-pelien pelaamisesta on jo aikaa niin ei pysty muistamaan nuita taktiikkahienouksia.

Jatkakaa.....

Zone-sarja -42%
Itsekin ihastuin VII:ään. Tekkenin ja Ridge Racerin näpyttely loppui siihen.
Peli vaan kasvoi, mitä pitemmälle pääsi. VIII:sta en pitänyt. Kun X ilmestyi
platiniumina ostin. Mutta jäin Monster Arenalle kasvattamaan hahmoja. Kaikki paitsi Kimahri( en muista nimeä?) olivat jossain 70000-80000. Tapoin Dark
Aeonit ja Penancen ja sitten kyllästyin ja jätin pelin kesken.

Vanhin poika pelaa nykyään Kingdom Heartsia, vaikka ei vielä osaa englantia.
Eikös se ole FF:n pikkuserkku?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom