Final Fantasyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mv-
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
BTW onko tää XII hyväkin peli? Jotenkin tuo uusi batle systeemi ei oikeen houkuttele, pitäisikö tää ostaa vaiko ostaa VII ja pelailla sitä uusiks. :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
BTW onko tää XII hyväkin peli? Jotenkin tuo uusi batle systeemi ei oikeen houkuttele, pitäisikö tää ostaa vaiko ostaa VII ja pelailla sitä uusiks. :rolleyes:

Tuntu aluks toi uusi taistelusysteemi ihan kököltä, mutta sitten kun oppii käyttämään gambittia (eli sitä taistelun ns. autopilotti-systeemiä) niin se on jo vähän parempi.
Itse oon tosin aina tykännyt FF:ien vuoropohjaisesta taistelusta. Mutta kyllä tääkin menee, en oo ainakaan vielä kyllästyny.
(11h takana tässä putkeen. Tai no tunnin tauko täytyi pitää tossa kun täyty syödä ja semmosta. :D)

Tuli mieleen sellainen asia, että kuinka moni hakee walkthroughn netistä, ennenkuin alkaa vääntämään fantasyitä? Meinaan vaan, että itse kuulun niihin, jotka haluaa heti ekalla kerralla tehdä kaiken oikein ja siksi katson vinkkiä heti ekalla pelikerralla. Haluan varmistua että saan varmasti kaikki parhaat kamat ja muut jutut tehtyä, eikä tarvitse pelata uudestaan sen takia, että jotain sellaista on jäänyt tekemättä, mitä ei voi enää myöhemmin pelissä tehdä.

walkthroughin käyttö vie kaiken ilon, ei mitään järkeä mennä eteenpäin vain jonkun ohjeen muukaan, pelkästään jos ei millään pääse eteenpäin voi katsoa väähn apua IMO. Onko kukaan muuten pelannut vanhempia final fantasyja, ff VI olen pelannut läpi, se on loistava (ei graafisesti)

Tuli mieleen sellainen asia, että kuinka moni hakee walkthroughn netistä, ennenkuin alkaa vääntämään fantasyitä? Meinaan vaan, että itse kuulun niihin, jotka haluaa heti ekalla kerralla tehdä kaiken oikein ja siksi katson vinkkiä heti ekalla pelikerralla. Haluan varmistua että saan varmasti kaikki parhaat kamat ja muut jutut tehtyä, eikä tarvitse pelata uudestaan sen takia, että jotain sellaista on jäänyt tekemättä, mitä ei voi enää myöhemmin pelissä tehdä.

Teet juuri väärin päin!! Ekalla kerralla KUULUU seikkailla, tehdä väärin, taistella, kuolla, kiroilla ja vuodattaa verta ja hikeä!!

Vasta tokalla kerrallaa oppaat käyttöön. Nythän annat muiden pelata pelin puolestasi!

Saat mielettömästi expaa, kamaa ym. (muistaakseni vielä kultaisen Chocobon). Ja valtavan hyvän fiiliksen. Emerald weaponin kun kepität veden pohjasta niin olet aika äijä, se meinaan nirhaa kaikki hahmosi yhdestä iskusta kerrallaan jos sikseen tulee - ja usko pois kyllä se sille tuulelle myös tulee parin vuoron jälkeen!! :D . Ja HP:tä tuolla oli toista miljoonaa jossen nyt ihan väärin muista. Tuon pystyy voittamaan Knights of the Round summonilla ja helvatanmoisella kikkailulla, ja tietty aivan tappiin hiotuilla hahmoilla. Taitoa ja tuuria vaatii molempia melkoisesti, mutta lopputulos on sen arvoinen!

Älkää lynkatko jos edellä mainituissa on pientä virhettä, on meinaan hetki aikaa kun viimeksi tutustuin kyseisen pelin salaisuuksiin.

Mjaa, ei se Emeraldi niin mahdoton ollut, pirun kauan sen pieksemiseen kyllä meni. Limit Breakejä ja Knights of the roundia jatkuvasti puolen tunnin ajan niin kyllä se siitä :lol2: . Tosiaan maratontaisteluhan se on (paitsi jos Emerald nirhaa kaikki sun äijät ja ei oo Final Attackia kytkettynä Phoenixiin materiasloteissa niin taisto loppuu lyhyeen), aivan kuten Ruby Weaponkin. Paitsi että Ruby Weapon on heikompi HP:n suhteen mutta sehän hukuttaa kaks ryhmän jäsentä hiekkaan ja joutuu taistelemaan vain yhdellä, joten kyllä siihenkin aikaa tuhlaantuu enemmän kuin keskivertotaisteluun. Ah, sitä kunnioituksen määrää kun nirhasin kaikki weaponit ensimmäisenä omassa kaveriporukassani :D .

Kiusallista kun oma pleikkari ykkönen teki tenät tässä pari vuotta takaperin ja en FFVII:aa pysty pelaamaan. Uuteen pleikkariin en jaksa investoida koska pitäisi hommata TV samalla.

Zone-sarja -42%
Mistä saisi nuo VII ja VIII tietsikalle? Kaupasta vai ihan vain netistä?

Itse olen ostanut molemmat silloin joskus kun niitä oli vielä kaupoissa. NYkyään niitä tuskin enää löytää laillisesti kovinkaan helpolla mistään. Pikaisella etsinnällä huomasin että monella torrent sivustoilta on nuo saatavilla, mikäli vaan omatunto ei pidä pelien latailua netistä pahana.

Onko joku muuten pelannut FF XI:tä?

Eikös se ole nettipeli? Millainen sellainen? Onko hyvä? Yms. Kertokaa ihmeessä, on meinaan ainut sarjan peli seiskan jälkeen, jota en ole pelannut (no X-2 oli niin kypsä, etten pelannut loppuun).

p.s. kiitokset Hippinakille vastauksesta!

Sopivasti loppu omat duunit nyt ainakin hetkeks. Täytyisi vaan arpoa kumman sitä hommais ensin x-2 vai XII. Taidan kuitenkin kallistua ton x-2 hommamiseen, jäi se X:n juoni/tapahtumat sillon aika kesken...Seuraavat viikot tiedossa syömistä, FF, punttia ja nukkumista :rock:

Saako muuten tuossa euroopan XII julkaisussa valita ääniraidaksi nipponin vai onko siinä pelkkä enkku..?

Tossa ois pätkä mikä varmaan herättää vähän muistoja FF peleistä
http://www.youtube.com/watch?v=QXU_DcTMPM8 :kuola: :haart: :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään tuli sitten tämän ketjun innostamana, jatkettua x-2 pelaamista.
Tuo on kyllä sarjan peleistä vähiten innostanut ja ei tunnu nyttenkään oikein innostavan, mutta kait toi nyt pitää läpi pelata.

Kait tuo XII pitää kanssa jossain vaiheessa hommata, mutta eipä sillä nyt kiirettä ole. Yksi ff kerrallaan, tuntuu välillä että tuossa yhdessäkin on melkein liikaa ajankulua.

Katseltuani useampaan otteeseen tuota XII:n traileria, ei oikein napannut.

Toivottavasti itse peli on parempi, sillä trailerissa oli jo havaittavissa kaikki elokuvakliseet; poika ja tyttö naimisiin, poika lähtee sotimaan, poika on karismaattinen ja tottakai ennen sotaan lähtöä huudatetaan omia joukkoja, poika kuolee sodassa bla bla bla.

Muutenkin näytti enemmän star warsilta kuin final fantasylta. Toivottavasti itse peli on parempi.

Katseltuani useampaan otteeseen tuota XII:n traileria, ei oikein napannut.

:eek:

Kyllähän sen nyt pitäis napata ;)
Itse ainakin pidän todella paljon trailerista, pelikin pitäisi tällä viikolla postista tulla :)

:eek:

Kyllähän sen nyt pitäis napata ;)
Itse ainakin pidän todella paljon trailerista, pelikin pitäisi tällä viikolla postista tulla :)

Älä ymmärrä väärin, olen kivenkova FF-fani enkä todellakaan aio pelkän trailerin hämmentää vaan annan itse pelin puhua puolestaan. Tuollainen mielikuva vain tuli trailerista. ;)

Ja se todellakin vaikutti enemmän star warsilta kuin FF:ltä. :D

Mitäs vikaa Star Warseissa on? :jahas:

Aika samaan kaavaan nuo tuollaiset tarinat ylipäänsä perustuvat, elämää suuremmissa eepoksissa on kyse aika samoista asioista riippumatta siitä, sijoittuvatko ne avaruuteen, metsään vai meren pohjalle.

Ja se todellakin vaikutti enemmän star warsilta kuin FF:ltä. :D

Mulle tuli ihan sama fiiwis kun näin sen railerin. :D
Ja on tossa joitain tyyliseikkoja pelissä, joista tulee SW mieleen pakostikin. Mutta kyllä se onneks enemmän ähvähvä on kuin SW. :thumbs:

Katselin kun kaveri pelaili tuota FFXII, niin kyllä siinä SW: KOTOR tuli aika nopeasti mieleen kun katseli sitä pelisysteemiä ja joitakin örvelöitä :)

Itse olen neitsyt FF:en suhteen, aattelin katella tässä jos jostakin saisi FFVII koneelle, ja kaveri voi ehkä lainata joskus kyllästyttyään PS2:n ja pelit.

Toivottavasti itse peli on parempi, sillä trailerissa oli jo havaittavissa kaikki elokuvakliseet; poika ja tyttö naimisiin, poika lähtee sotimaan, poika on karismaattinen ja tottakai ennen sotaan lähtöä huudatetaan omia joukkoja, poika kuolee sodassa bla bla bla.
No toi nyt on vaan alkukuvat. Ei liity itse peliin mitenkään. ( Eikä se poika ees ole karismaattinen, vaan ihan tissiposki :D)

Aika samaan kaavaan nuo tuollaiset tarinat ylipäänsä perustuvat, elämää suuremmissa eepoksissa on kyse aika samoista asioista riippumatta siitä, sijoittuvatko ne avaruuteen, metsään vai meren pohjalle.
Joo voi olla aika hankalaa alkaa muuttamaan nuin vanhaa konseptia...eiköhän noita prinsessan pelastamisia ole ollut jo rooman vallan ajoilta asti...
Onkos yhtään Final Fantasya tehty Xboxille? Siis sille vanhalle laatikolle..
Ei

Hei mitäs tää nyt on? Missä on kaikki kommentit pelistä?! :itku:

Ilman juonispoilereita kuitenkin, kiitos!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom