Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä saisi nuo VII ja VIII tietsikalle? Kaupasta vai ihan vain netistä?
BTW onko tää XII hyväkin peli? Jotenkin tuo uusi batle systeemi ei oikeen houkuttele, pitäisikö tää ostaa vaiko ostaa VII ja pelailla sitä uusiks.
Tuli mieleen sellainen asia, että kuinka moni hakee walkthroughn netistä, ennenkuin alkaa vääntämään fantasyitä? Meinaan vaan, että itse kuulun niihin, jotka haluaa heti ekalla kerralla tehdä kaiken oikein ja siksi katson vinkkiä heti ekalla pelikerralla. Haluan varmistua että saan varmasti kaikki parhaat kamat ja muut jutut tehtyä, eikä tarvitse pelata uudestaan sen takia, että jotain sellaista on jäänyt tekemättä, mitä ei voi enää myöhemmin pelissä tehdä.
Saat mielettömästi expaa, kamaa ym. (muistaakseni vielä kultaisen Chocobon). Ja valtavan hyvän fiiliksen. Emerald weaponin kun kepität veden pohjasta niin olet aika äijä, se meinaan nirhaa kaikki hahmosi yhdestä iskusta kerrallaan jos sikseen tulee - ja usko pois kyllä se sille tuulelle myös tulee parin vuoron jälkeen!! :D . Ja HP:tä tuolla oli toista miljoonaa jossen nyt ihan väärin muista. Tuon pystyy voittamaan Knights of the Round summonilla ja helvatanmoisella kikkailulla, ja tietty aivan tappiin hiotuilla hahmoilla. Taitoa ja tuuria vaatii molempia melkoisesti, mutta lopputulos on sen arvoinen!
Älkää lynkatko jos edellä mainituissa on pientä virhettä, on meinaan hetki aikaa kun viimeksi tutustuin kyseisen pelin salaisuuksiin.
Mistä saisi nuo VII ja VIII tietsikalle? Kaupasta vai ihan vain netistä?
Katseltuani useampaan otteeseen tuota XII:n traileria, ei oikein napannut.
Kyllähän sen nyt pitäis napata ;)
Itse ainakin pidän todella paljon trailerista, pelikin pitäisi tällä viikolla postista tulla
Ja se todellakin vaikutti enemmän star warsilta kuin FF:ltä. :D
No toi nyt on vaan alkukuvat. Ei liity itse peliin mitenkään. ( Eikä se poika ees ole karismaattinen, vaan ihan tissiposki :D)Toivottavasti itse peli on parempi, sillä trailerissa oli jo havaittavissa kaikki elokuvakliseet; poika ja tyttö naimisiin, poika lähtee sotimaan, poika on karismaattinen ja tottakai ennen sotaan lähtöä huudatetaan omia joukkoja, poika kuolee sodassa bla bla bla.
Joo voi olla aika hankalaa alkaa muuttamaan nuin vanhaa konseptia...eiköhän noita prinsessan pelastamisia ole ollut jo rooman vallan ajoilta asti...Aika samaan kaavaan nuo tuollaiset tarinat ylipäänsä perustuvat, elämää suuremmissa eepoksissa on kyse aika samoista asioista riippumatta siitä, sijoittuvatko ne avaruuteen, metsään vai meren pohjalle.
EiOnkos yhtään Final Fantasya tehty Xboxille? Siis sille vanhalle laatikolle..