Final Fantasyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mv-
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo voi olla ettei viikonloppuna nukuta hirveesti.
Täytyy toivoa että FFXII läpipeluu kestää hetken, ihan liian lyhyitä pelejä tehään nykyään.

BTW jos jotain pleikka ykkösen peliä pelaa pleikka 2:sessa pystyykö pelin talentamaan PS2 muistikortille?

Zone-sarja -42%
BTW jos jotain pleikka ykkösen peliä pelaa pleikka 2:sessa pystyykö pelin talentamaan PS2 muistikortille?

Ei valitettavasti pysty. Mullekin joku tuota väitti, että pystyy, mutten uskonut ja kysyin täällä jossain ketjussa (tyhmät kysymykset?) ja joku selitti, miksei voi. Siis niinkö teknisesti ja kaikkee.

VIII on nerokas siksi, että se rikkoo kaavaa; siinä ei saa vahingossa kehittää hahmoja liikaa. Väärinymmärretty peli!

VIII on nerokas siksi, että se rikkoo kaavaa; siinä ei saa vahingossa kehittää hahmoja liikaa. Väärinymmärretty peli!

Siinä ei saa kannata välttämättä nostaa leveleitään liikaa koska viholliset vaikeutuu, mutta jos pelaa vähänkään korttia varsinkin pelin alkupuolella, niin siitä pelistä tulee ihan käsittämättömän helppo...

Siinä ei saa kannata välttämättä nostaa leveleitään liikaa koska viholliset vaikeutuu, mutta jos pelaa vähänkään korttia varsinkin pelin alkupuolella, niin siitä pelistä tulee ihan käsittämättömän helppo...

Aivan. Varsinkin jos sen junction-systeemin kanssa viitsii nähdä yhtään vaivaa on hahmoilla todella nopeasti valtaosa stateista todella korkealla. Toisaalta tuo vaiva varmaan karkottaa jonkun verran pelaajia, kun perinteinen "tappele aivot narikassa tässä 6 tuntia putkeen niin helpottaa" -meininki ei onnistu.

Lähinnä olen ottanut tavaksi etsiä keskivaiheita vihollisia, joilla saa GF:ille nopeasti opetettua kykyjä, ts. ei liikaa EXPoa, mutta sopivasti AP:tä. Ja joo, oon kyllä puolueellinen, kun VIII on vaan musta paras (kukaan ei vieläkään arvannut).

Lähinnä olen ottanut tavaksi etsiä keskivaiheita vihollisia, joilla saa GF:ille nopeasti opetettua kykyjä, ts. ei liikaa EXPoa, mutta sopivasti AP:tä.

Sit vielä jos kortittaa ne kaikki niin ei saa yhtään EXPiä ja pelkkää APta vaan :)

Mä tykkään siitä korttipelistä ihan hulluna, tosin niihin sääntöjen muuttelemiseen meinas hermo mennä silloin kun piti hankkia kaikki kortit. Alun jälkeen ei hirveästi tarvinnutkaan pölliä taikoja viholliselta, kun kaiken sai korteista, pl. joku Ultima ja Meteor

Sit vielä jos kortittaa ne kaikki niin ei saa yhtään EXPiä ja pelkkää APta vaan :)

Mä tykkään siitä korttipelistä ihan hulluna, tosin niihin sääntöjen muuttelemiseen meinas hermo mennä silloin kun piti hankkia kaikki kortit. Alun jälkeen ei hirveästi tarvinnutkaan pölliä taikoja viholliselta, kun kaiken sai korteista, pl. joku Ultima ja Meteor

Omasta mielestä IX:n korttipeli on aivan kingi!

Nimim. Lähes kaikki kortit taskussa!! Ne loppupään kortit on aivan mielettömiä!

p.s. Myös X:n Blitzballiin olen hurahtanut, ja nykyään joukkue on jo niin ylivoimainen, että joka peli loppuu vähintään 8-0. Oikeasti. Tosin ei tuo enää ole niin hauskaa kun Tidus tekee maalin omasta päästä (TESTATTU ON!! :D )..

VII:tä ja VIII:tä oon pelannu ja seiska on mun makuun :thumbs: Yks koukuttavimmista peleistä ikinä.

Kaverin kanssa pelattiin joskus ala-asteella porukassa läpi. Ukot kehitty hyvin kun oli 2 ihmistä sahaamassa :lol2:, tavoite oli kerätä kaikki materiat ym. herkut ja piestä weaponit, ja kyllähän ne lopulta kaatuikin...

Lievä endorfiinisyöksy, kun onnistuin ensimmäistä kertaa voittamaan tuossa korttipelissä
Ellonen siellä avaruudessa
! Ysin korttipeli ei kolahda yhtään ( en vaan tajua sitä tarpeeksi :rolleyes: ) eikä niillä korteilla tee mitään, sen "palkinnon" saa ilmankin (kun kerää tarpeeksi aarteita). Kasin peli on loistava, ja todellakin korttien muuntelu päihittää taikojen imuttelun noin 100-0. Ultimaa ja meteoria varten taisi olla niitä kiviä, mutta Ultiman ainakin saa todella hyvin täyteen Shumi villagesta, kun jaksaa siellä vierailla (ja onhan siellä muutakin tekemistä).

Itse en noita taikoja ainakaan Squallilla käytä enää sen jälkeen, kun pari viimeistä asetta on plakkarissa; tai siis jollain auraa ja sitten mäiskimään Renzokukenia. Muilla voi sitten roiskia taikojakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosifani ei grafiikasta piittaa (FF VII). ;)

Muuuuutta näyttää mielettömän hyvältä!

.edit.

Mitä pelin grafiikasta voi päätellä renderöityjen animaatioiden perusteella?
Ei se PS2 kykene piirtämään legolinnaa ihmeempää grafiikkaa.

Huomasitko, että kyse oli Final Fantasy XIII:stä. Siis 13 tulee 12 jälkeen, jos sattui unohtumaan.

Ja välianimaatiot ovat olleet jo seiskasta asti hienoja, mutta jos alkaa niissäkin olemaan jo hahmoilla melkeinpä jokainen hius yksinään animoitu niin ei varsinainen pelikään varmasti ihan pikselimössöä ole.

EDIT: ja epäilen, että tuo XIII tulee PS3:lle, ainakin kaiken järjen mukaan. Kuka nyt kakkoselle enää tuollaisia mahtipelejä väsäisi tulevaisuudessa?

EDIT2: ei vittu vois opetella kirjoittamaan selkeästi... no toivottavasti saatte pointtini, en jaksa ruveta sen enempää muokkailemaan..

Lievä endorfiinisyöksy, kun onnistuin ensimmäistä kertaa voittamaan tuossa korttipelissä
Ellonen siellä avaruudessa
!

Sama homma! Ja kun onnistuin voittamaan Edean Centran säännöillä (+ Balambin Open) käyttämällä Same/Plus-kikkaa! Aloin oikeastaan melkein tykkäämään tosta vittumaisesta Same/Plussasta, koska silloin ei riitä pelkästään hyvät kortit, vaan on pakko laskea koko ajan niitä numeroita omista ja vastustajan korteista ja huomata mitä vastustaja yrittää tehdä. FFVIIIn korttipeli on tosiaan ihan lyömätön, missään muussa FFssä ei IMO ole yhtä hyvää ja itse pelaamisen kannalta tarpeellista minipeliä.

Sama homma! Ja kun onnistuin voittamaan Edean Centran säännöillä (+ Balambin Open) käyttämällä Same/Plus-kikkaa! Aloin oikeastaan melkein tykkäämään tosta vittumaisesta Same/Plussasta, koska silloin ei riitä pelkästään hyvät kortit, vaan on pakko laskea koko ajan niitä numeroita omista ja vastustajan korteista ja huomata mitä vastustaja yrittää tehdä. FFVIIIn korttipeli on tosiaan ihan lyömätön, missään muussa FFssä ei IMO ole yhtä hyvää ja itse pelaamisen kannalta tarpeellista minipeliä.

Tämän allekirjoitan, mutta kyllä se kympin Blitzball on myös erittäin viihdyttävää! Siihen tulee aina pysähdyttyä, kun sitä pystyy sen ekan turnauksen jälkeen itsekseen pelaamaan. :D Parin(kymmenen) tunnin jälkeen jatketaan taas sitten varsinaista peliä. :lol2:

Tämän allekirjoitan, mutta kyllä se kympin Blitzball on myös erittäin viihdyttävää! Siihen tulee aina pysähdyttyä, kun sitä pystyy sen ekan turnauksen jälkeen itsekseen pelaamaan. :D Parin(kymmenen) tunnin jälkeen jatketaan taas sitten varsinaista peliä. :lol2:

Sä voisitkin tulla mun luo kylään seuraavan kerran, kun pelaan kymppiä. En ole nimittäin koskaan saanut niitä Wakkan parhaita aseita, kun en kerta kaikkiaan voi sietää tuota supervamma-blitzballia. En vaan osaa saatana :curs: . Toinen on sitten se toinen osa Lulun aseeseen, ei enää kestä pinna kun olen pari kertaa tunaroinut niin lähellä loppua (186 väistöliikettä + salamanisku, anyone?). Kympissä on kyllä hyvä se kehityssysteemi, sopii hyvin tälläsellä suunnittelijalle (voi miettiä pitkään etukäteen mihin suuntaan menee, plus asetan aina jotain omia sääntöjä, että "sinne ja sinne ei voi mennä, ennen kuin se ja se sphere on aktivoitu"). Se advanced grid on ehkä vähän parempi.

Ultimecia.. herätit kiehuvan raivon sisälläin.
thunder-04.jpg

Rupesi itkettämään kun muistin tuon ahdistavan thunder plains-kohtauksen.. :curs:
Ja se Wakkan ase oli mielestäni helpoin saada.. (wink: mäkin voin tulla kylään :D)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom