Final Fantasyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mv-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä ainakaan Playstation-versiossa ole mitään tuollaista. PC-versiosta en tiedä.

Itse tahtoisin moisiin huhuihin uskoa, olisi meinaan hienoa jos pelistä löytyisi vastaavia yllätyksiä vuosienkin tahkoamisen jälkeen! :rock:

Olen joskus tainnut niitä kultaisia lintuja risteyttää, mutta ainakaan silloin ei yhtäkään hopeaa lintua tullut.. :itku: Ehkä täytyy vain haudata nämä huhut ja mennä hakkaamaan Ozmaa IX:ään! :D

Onkos joku muuten kepittänyt kyseisen pomon? Entä onko kaikki saanut Emerald weaponin päänahan?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse tahtoisin moisiin huhuihin uskoa, olisi meinaan hienoa jos pelistä löytyisi vastaavia yllätyksiä vuosienkin tahkoamisen jälkeen! :rock:

Olen joskus tainnut niitä kultaisia lintuja risteyttää, mutta ainakaan silloin ei yhtäkään hopeaa lintua tullut.. :itku:?

Juu kyllä itsekin sitä kokeilin silloin joskus. Tuli meinaan sillon vajaa 10 vuotta sitten hakattua tuo peli aika pixelintarkkaan läpi. Oi niitä aikoja. Samanlaisia fiiliksiä tuskin koskaan enää tulee videopelejä pelatessa. :itku:

Edit: Vois heittää kaatopaikalle nuo nykyiset tunteettomat polygoninmurskaus konsolit ja ruveta hakkaa vanhoja KUNNON pelejä! :D

Emerald weaponin kun kepität veden pohjasta niin olet aika äijä, se meinaan nirhaa kaikki hahmosi yhdestä iskusta kerrallaan jos sikseen tulee - ja usko pois kyllä se sille tuulelle myös tulee parin vuoron jälkeen!! :D . Ja HP:tä tuolla oli toista miljoonaa jossen nyt ihan väärin muista. Tuon pystyy voittamaan Knights of the Round summonilla ja helvatanmoisella kikkailulla, ja tietty aivan tappiin hiotuilla hahmoilla. Taitoa ja tuuria vaatii molempia melkoisesti, mutta lopputulos on sen arvoinen!

Emerald Weaponia vastaan kun taistelee, niin kannattaa olla underwater materia, joka poistaa kokonaan tuon 20 min aikarajan. Ja kaikilla hahmoilla olisi hyvä olla myös final attack materia (masterina) yhdistettynä phoenix summoniin (ei haittaa, vaikka hahmot välillä vähän kuoleekin :rolleyes: ).

Sitten vaan Knights of Roundilla ja limit-iskuilla hakkaamaan, niin kyllä se siitä kaatuu. Omasta mielestä Ruby Weapon vaikein Weapon voittaa.

Onhan toi nyt vähän cheattaamista, mutta tarpeeksi haastavaa niiden voittaminen on tuolleinkin ;) .

Onkos joku muuten kepittänyt kyseisen pomon? Entä onko kaikki saanut Emerald weaponin päänahan?

Kaikki mahdollinen mitä vastaan on tullut on myös piesty mm. Weaponit.

--
Kaikki mahdollinen mitä vastaan on tullut on myös piesty mm. Weaponit.

Siis olet voittanut Ozman FF IX?! :eek:

Nyt kyllä hieman taktiikkavinkkejä, on meinaan (omasta mielestä) mielettömästi vaikeampi kuin Emerald weapon. :whip:

EDIT: Siis se superpallo-piilopahis

Juu kyllä itsekin sitä kokeilin silloin joskus. Tuli meinaan sillon vajaa 10 vuotta sitten hakattua tuo peli aika pixelintarkkaan läpi. Oi niitä aikoja. Samanlaisia fiiliksiä tuskin koskaan enää tulee videopelejä pelatessa. :itku:

Edit: Vois heittää kaatopaikalle nuo nykyiset tunteettomat polygoninmurskaus konsolit ja ruveta hakkaa vanhoja KUNNON pelejä! :D

Jep, samanlaisia fiiliksiä ei ole mistään muista peleistä vielä tullut mitä nuo FF:t on tarjonnu! Squaresoftille (square-enixin mikälie myötä taso on laskenut) iso kumarrus!:worship:

Itse haikailen kovasti FF VII:n uusintapainosta. Siis sama tarina (ei saa raiskata sitä muuttamalla!!), paremmat grafiikat, enemmän sisältöä, lisää piilotettua kamaa, lisää minipelejä jne. Olisi pakko-ostos ja varma rahasampo Square-Enixille.

Siis olet voittanut Ozman FF IX?! :eek:

Ohops, pahoittelut. Enpäs ollut tarpeeksi tarkkana. Tarkoitin meinaan FF VII:n Emerald Weaponia :david: . En ole FF IX:ää edes pelannut. Muistelisin, että kaveri olisi Ozman ysissä kuitenkin voittanut.

Ohops, pahoittelut. Enpäs ollut tarpeeksi tarkkana. Tarkoitin meinaan FF VII:n Emerald Weaponia :david: . En ole FF IX:ää edes pelannut. Muistelisin, että kaveri olisi Ozman ysissä kuitenkin voittanut.

:worship:

23.2! FF XII, toivottavasti.

Varasin oman kopioni jo 14.2 :D Ei voi sanoin selittää kuinka paljon mä odotan tota. On muuten saanut kaikissa arvosteluissa lähes täydet pisteet.

FFXIIn julkaisun kunniaksi oon pelannu FFVII ja FFVIII läpi tässä lähiaikoina, just äsken aloittelin FFXää :) FFIXiä en pelaa enää ikinä, kerran pakotin itseni pelaamaan sen läpi ja oli paskimpia pelejä ikinä. Inhosin joka ikistä hahmoa. Tavoitteena saada pelattua toi FFX ja FFX-2 läpi ennen uuden pelin julkaisua, hyvin ehtii kun on hiihtoloma :D

Joo, ei oo ihan tervettä, tiedän :rolleyes:

Itse aloin lähinnä rahapulan takia tänään tahkoamaan X-kakkosta uudelleen, ei nimittäin ole suuresta halusta huolimatta varaa ostaa tuota XII:a heti.

Ja siihen Ozmaan auttaa ainakin kun pelaa läpi sen minipelin, missä annetaan kilteille vihollisille tavaroita (silloin siihen tehoaa tavallisetkin lyönnit). Tuo ysi on muutenkin sellainen, missä kaikista eniten täytyy jäädä välillä kehittämään niitä hahmoja, jos haluaa noista pahimmista bosseista päästä helpolla.

edit. ei muuten ole kovin ylivoimainen tehtävä kaivaa netistä ohje tuohon Cloudin Ultima weaponiin, jos on kerran muuten sen pelin onnistunut läpäisemään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varasin oman kopioni jo 14.2 :D Ei voi sanoin selittää kuinka paljon mä odotan tota. On muuten saanut kaikissa arvosteluissa lähes täydet pisteet.

FFXIIn julkaisun kunniaksi oon pelannu FFVII ja FFVIII läpi tässä lähiaikoina, just äsken aloittelin FFXää :) FFIXiä en pelaa enää ikinä, kerran pakotin itseni pelaamaan sen läpi ja oli paskimpia pelejä ikinä. Inhosin joka ikistä hahmoa. Tavoitteena saada pelattua toi FFX ja FFX-2 läpi ennen uuden pelin julkaisua, hyvin ehtii kun on hiihtoloma :D

Joo, ei oo ihan tervettä, tiedän :rolleyes:

Aika perus. :)
----

Niin ja tosiaan jos ei pääse niitä pahimpia pomoja (esim. Ruby, Emerald ym.) lävitte niin lukekaa vinkkiä vaikka täältä http://www.fffin.com/

Googlellakin löytyy vaikka mitä peliopasta helposti.

Kuinkas porukka hyödyntää nuita netistä löytyviä läpipeluuoppaita??

Itse olen pelannut aluksi pelin kertaalleen vähintään läpi siten että koitan läpäistä pelin niin tarkasti kuin suinkin pystyn. Kun tämä on tehty niin sitten yleensä tutkiskelen pelin läpi kertaalleen jonkun läpipeluuoppaan avulla ja joka pelissä on jotakin uutta löytynyt tällä pelikerralla. Pieniä asioita yleensä kuten esimerkiksi IX:ssä Garnetin oikea nimi.

Erikseen tulee sitten vielä noiden isompien vihulaisten kanssa painiskeltua useampaan kertaan taktiikoita hioen. Kaikki on muinoin kukistettu. :D Monster Arenalla X:ssä tuli tahkottua kyllä tovi jos toinenkin ihan vain huvin ja urheilun vuoksi.

.. Halo nyt ehtii pelata FFXII:kin läpi ennen hiihtolomansa päättymistä sikäli mikäli sen pelin perjantaina käsiinsä saa. :lol2:

EDIT: Meikäläisen sigusta löytyy FF-faneille ihan hyvä pätkä. Onhan tuo jo melko vanha mutta niille jotka eivät ole sattuneet näkemään.

Kuinkas porukka hyödyntää nuita netistä löytyviä läpipeluuoppaita??

Mulla on niitä strategiaoppaita ihan hyllyssä :D. Tosin itsekin olen tehnyt aina niin, että ensin pelannut sen itse pari kertaa läpi ja ostanut vasta sitten. Aina noissa ei edes ole kamalasti mitään uutta, mutta niitä on kiva pläräillä. (Ei mulla ole kuin kaksi niitä jäljellä, VIII ja X-2, kun "joku" vei loput astioita jakaessa :curs: ).

Etenkin nuo on kivoja jos haluaa hifistellä kaiken ihan viimeisen päälle, muttei jaksa kokeilla sataa kertaa resetoimalla oikeaa vastausta; esim. X-2:ssa se Publicity campaing ja vaimonmetsästys. VIII:ssa ainoita uusia tietoja oli kaikkien piilotettujen draw pointien sijainti kartalla, plus kaikissa tietysti kultaakin kalliimpana tietona se, miltä vihollisilta saa mitäkin itemeitä ja mistä. Ihmisen päähän mahtuu vain rajallinen määrä tietoa, ja etenkin noissa, missä tavaroilla voi rakentaa aseita tai taikoja, on kiva olla jotain mustaa valkoisella.

Mulla on niitä strategiaoppaita ihan hyllyssä :D.

Itse olen rajan vetänyt siihen että sijoitan FF-rahani pelkästään peleihin. :D Tosin välillä tulee ihailtua FF-kampetta netistä. Sitä ei uskalla sanoa että miten alkaa opusta, julistetta, figuuria jne. löytymään omastakin kämpästä jos joskus töihin pääsee opiskelujen jälkeen ;)

EDIT: Meikäläisen sigusta löytyy FF-faneille ihan hyvä pätkä. Onhan tuo jo melko vanha mutta niille jotka eivät ole sattuneet näkemään.

Ee helevetti tuota ! Just sain katsottua loppuun, ja ei voi muuta sanoa kuin ihan paras pätkä mitä tuolta youtubesta olen nähnyt :D ! ihan mahtavaa viihdettä etenkin sarjan faneille! Hahaha! Vieläkin naurattaa :lol2:

Zone-sarja -42%
Itse aloin lähinnä rahapulan takia tänään tahkoamaan X-kakkosta uudelleen, ei nimittäin ole suuresta halusta huolimatta varaa ostaa tuota XII:a heti.

Ja siihen Ozmaan auttaa ainakin kun pelaa läpi sen minipelin, missä annetaan kilteille vihollisille tavaroita (silloin siihen tehoaa tavallisetkin lyönnit). Tuo ysi on muutenkin sellainen, missä kaikista eniten täytyy jäädä välillä kehittämään niitä hahmoja, jos haluaa noista pahimmista bosseista päästä helpolla.

edit. ei muuten ole kovin ylivoimainen tehtävä kaivaa netistä ohje tuohon Cloudin Ultima weaponiin, jos on kerran muuten sen pelin onnistunut läpäisemään.

Itsellä ainakaan ole ikinä ollut ongelmia yhdenkään väli- ta pääpahiksen kanssa. Ehkä vain kehittelen hahmoja niin huomaamatta. Mutta sinänsä aika tylsää kun ei ole hirveästi vastusta. Esim. FF VII pääpahis One Winged Angel (löytyy netistä muuten biisikin mikä soi taustalla :rock: ) melkein alkoi itkettämään kun ei omat hahmot ehdi saamaan edes yhtä osumaa.. :itku:

Ee helevetti tuota ! Just sain katsottua loppuun, ja ei voi muuta sanoa kuin ihan paras pätkä mitä tuolta youtubesta olen nähnyt :D ! ihan mahtavaa viihdettä etenkin sarjan faneille! Hahaha! Vieläkin naurattaa :lol2:

Aivan loistava pätkä! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom