yusuplus
Banned
tuli myös tutustuttua FF Tacticsiin ps1 joka vei ihan kympillä Ramza! kyseistä peliähän ei julkaistu euroopassa jonka takia jäi hieman varjoon, onneksi oli keksitty modaus
Tää peli muuten rokkas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuli myös tutustuttua FF Tacticsiin ps1 joka vei ihan kympillä Ramza! kyseistä peliähän ei julkaistu euroopassa jonka takia jäi hieman varjoon, onneksi oli keksitty modaus
BTW jos jotain pleikka ykkösen peliä pelaa pleikka 2:sessa pystyykö pelin talentamaan PS2 muistikortille?
VIII on nerokas siksi, että se rikkoo kaavaa; siinä ei saa vahingossa kehittää hahmoja liikaa. Väärinymmärretty peli!
Siinä ei saa kannata välttämättä nostaa leveleitään liikaa koska viholliset vaikeutuu, mutta jos pelaa vähänkään korttia varsinkin pelin alkupuolella, niin siitä pelistä tulee ihan käsittämättömän helppo...
Lähinnä olen ottanut tavaksi etsiä keskivaiheita vihollisia, joilla saa GF:ille nopeasti opetettua kykyjä, ts. ei liikaa EXPoa, mutta sopivasti AP:tä.

Sit vielä jos kortittaa ne kaikki niin ei saa yhtään EXPiä ja pelkkää APta vaan
Mä tykkään siitä korttipelistä ihan hulluna, tosin niihin sääntöjen muuttelemiseen meinas hermo mennä silloin kun piti hankkia kaikki kortit. Alun jälkeen ei hirveästi tarvinnutkaan pölliä taikoja viholliselta, kun kaiken sai korteista, pl. joku Ultima ja Meteor
Mä tykkään siitä korttipelistä ihan hulluna, tosin niihin sääntöjen muuttelemiseen meinas hermo mennä silloin kun piti hankkia kaikki kortit. Alun jälkeen ei hirveästi tarvinnutkaan pölliä taikoja viholliselta, kun kaiken sai korteista, pl. joku Ultima ja Meteor
) eikä niillä korteilla tee mitään, sen "palkinnon" saa ilmankin (kun kerää tarpeeksi aarteita). Kasin peli on loistava, ja todellakin korttien muuntelu päihittää taikojen imuttelun noin 100-0. Ultimaa ja meteoria varten taisi olla niitä kiviä, mutta Ultiman ainakin saa todella hyvin täyteen Shumi villagesta, kun jaksaa siellä vierailla (ja onhan siellä muutakin tekemistä).
Huomasitko, että kyse oli Final Fantasy XIII:stä. Siis 13 tulee 12 jälkeen, jos sattui unohtumaan.
Lievä endorfiinisyöksy, kun onnistuin ensimmäistä kertaa voittamaan tuossa korttipelissä!Ellonen siellä avaruudessa
Sama homma! Ja kun onnistuin voittamaan Edean Centran säännöillä (+ Balambin Open) käyttämällä Same/Plus-kikkaa! Aloin oikeastaan melkein tykkäämään tosta vittumaisesta Same/Plussasta, koska silloin ei riitä pelkästään hyvät kortit, vaan on pakko laskea koko ajan niitä numeroita omista ja vastustajan korteista ja huomata mitä vastustaja yrittää tehdä. FFVIIIn korttipeli on tosiaan ihan lyömätön, missään muussa FFssä ei IMO ole yhtä hyvää ja itse pelaamisen kannalta tarpeellista minipeliä.
Tämän allekirjoitan, mutta kyllä se kympin Blitzball on myös erittäin viihdyttävää! Siihen tulee aina pysähdyttyä, kun sitä pystyy sen ekan turnauksen jälkeen itsekseen pelaamaan. :D Parin(kymmenen) tunnin jälkeen jatketaan taas sitten varsinaista peliä. :lol2: