Final Fantasyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mv-
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Joo, materia pitää olla. Taistelusta ei niin fiiliksiä, sama mulle jos muuttuu.

Mä haluisin, että säilyttää ainakin sen materia-homman. Ja jos jotain pitää muuttaa, niin taistelusysteemi täysin vuoropohjaseks, kuten FFX oli. Aivan loistava systeemi taktikoinnille.

Iso komppaus. Vituttaa tollanen taistelu jossa tärkeintä on hakata nappeja mahdollisimman nopeasti. Vihonviimeistä jos tulee jotain combo-napinräpellyksiä (paitsi limit breakeissa saa olla)

Ei tietenkään, kaikkia meitä on aseella uhattu pelaamaan näitä yli kymmenen vuotta.

Combat systeemi on suurin kysymysmerkki tuossa, mutta muuten näyttää aivan käsittämättömän hyvältä. Enää pari vuotta, ehkä... :D

Jotenkin kuvittelisin että tuo real-time combat ei ole ainoa tapa tapella.

Ikinä ole FF-pelisarjasta tykännyt koska genre ei iske. Nyt vanha FF7 on tullut PS4 storeen, laitoin ostoon ja n. 30min pelailin. Kyllähän tuo on pakko hakata läpi kun niin kehuttu peli FF7 on.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joko on uusi Final Fantasy testattu?

Ite kävin tovi sit hakee ja juuri alottelen pelaamaan. Odotukset ei mitkään älyttömät, joten eiköhän tämä jaksa kiinnostaa.

Joko on uusi Final Fantasy testattu?

Ite kävin tovi sit hakee ja juuri alottelen pelaamaan. Odotukset ei mitkään älyttömät, joten eiköhän tämä jaksa kiinnostaa.

Eipä oo vielä päässy testaamaan koska discshop ja cdon epäonnistuvat toistuvasti toimittamaan ennakkotilatut pelit niin, että ne olisivat postilaatikossa julkaisupäivänä... Turhaantuli järkättyä treenit ja muut menot niin, että ois tämän ja huomisen päivän voinut omistaa vain pelaamiselle.

Miltä ekat tunnit on tuntunu? Tuntuuko peli final fantasylta? Ite oon odottanu kyseistä peliä kuin kuuta nousevaa. Demon ja traileireiden perusteella kyllä vaikuttaa pirun kovalta geimiltä!

Peli on aivan loistava kaikin puolin vaikka ennakko-odotukset olivatkin vähän niin ja näin. Uusi taistelusysteemi kuitenkin toimii loistavasti ja haastetta riittää heti alkumetreiltä asti. Tehtäviä ilmaantuu siihen malliin että tekisi jo välillä mieli kieltäytyä niistä, mutta onpahan tekemistä :D sellaset 10 tuntia takana jo ja siitä kiitos Gigantille, mistä pelit todellakin kannattaa ennakkotilata. Aina on tähän mennessä tullut pari päivää ennen julkaisua postiluukusta sisään.

Eipä oo vielä päässy testaamaan koska discshop ja cdon epäonnistuvat toistuvasti toimittamaan ennakkotilatut pelit niin, että ne olisivat postilaatikossa julkaisupäivänä... Turhaantuli järkättyä treenit ja muut menot niin, että ois tämän ja huomisen päivän voinut omistaa vain pelaamiselle.

Miltä ekat tunnit on tuntunu? Tuntuuko peli final fantasylta? Ite oon odottanu kyseistä peliä kuin kuuta nousevaa. Demon ja traileireiden perusteella kyllä vaikuttaa pirun kovalta geimiltä!

Mieki tilasin tuon cdonista, ei näkyny tai kuulunu nii kävin citymarketista hakee.

En mie oikeen tämmösen 5h pelaamisen jälkee keksi mitään valittamista. Paljon on uutta ja opeteltavaa tämmöselle idiootille riittää, eli periaatteessaha siinä on yksi huono puoli! :D Hirveestihän tuossa on tekemistä ja itekkin varmaan 2/3 ajasta oon tehny kaikkee muuta kun pääjuonta.

Grafiikat on kyllä aika helvetin komeet ja varsinkin niitä demoja katsoessa piti vähän hieroo silmiä. Enkä ees omista mitään ultimaattista tv:tä joten varmaan jolla himoharrastajalla grafiikat on vielä kommeemmat.

Ja toki tuo final fantasylta tuntuu. Mutta ettei nyt joku ala kiukkuamaan, niin ei, ei tämä ole ff6 tai ff7, mutta varmasti oikein hyvä final fantasy peli.

Piti aamusella ajella peli Prismasta, että pääsi vuosien odotuksen jälkeen testaamaan. Aikaa ei ollut kyllä kuin tunti testata ennen kuin treenit ja iltavuoro kutsuivat ja siitä tunnistakin puolet meni tutoriaaliin kun halusin uuteen taistelusysteemiin tutustua. Hyvät fiilikset kyllä alun perusteella. Heti alkuvalikon piano- ja jousisoitinmusiikit toivat jylhät fiilikset kylmine väreineen ja valikkosoundit oli tuttua Final Fantasya. Peligrafiikka on hyvän näköistä ja välivideot aivan helvetin komeaa katsottavaa. Ja tosiaan jo alussa tulvi sen verran tehtävää tarjolle, että varmasti riittää tunteja tapettavaksi tuon parissa.

Sain eilen päätökseen uusimman Final Fantasyn. Pelikelloon tuli aikaa vähän reilu 90 tuntia. Noin 80 tuntia läpäisyyn ja kymmenisen tuntia end-game aktiviteetteihin (kovimpien bossien kaataminen ja parhaiden aseiden hankkiminen).

Pidin pelistä kovasti. Parhaita puolia olivat: upea grafiikka, riittävän mutta ei liian laaja tutkittava maailma, runsaasti sivutehtävää, kiehtova tarina ja bromantiikka. Toki pelistä löytyy kritisoitavaakin. Erityisesti itseäni ärsytti, että muutaman ensimmäisen chapterin jälkeen tarina kiirehditään loppuun ja Eoksen vapaa tutkiminen ikään kuin erotetaan pääjuonesta. Toinen asia joka ei itseäni miellyttänyt oli miljöö ja Eoksen ihmiset. Kaikki oli liian "tavallista". Tavallisia ihmisiä ja tavallisia pikku kaupunkeja ja huoltoasemia. Olen itse aina pitänyt Final Fantasyissa mielikuvituksellisista scifi/fantasiakaupungeista ja miljööistä sekä mielikuvituksellisista lajeista ja asusteista.

Iso komppaus. Vituttaa tollanen taistelu jossa tärkeintä on hakata nappeja mahdollisimman nopeasti. Vihonviimeistä jos tulee jotain combo-napinräpellyksiä (paitsi limit breakeissa saa olla)

Niin vitusti tämä. Lähinnä suurin syy miksi uudemmat FF:t ei jaksa kiinnostaa. Alotin tosin ps4:lla ff7:n taas jälleen kerran uusiks ja on se kumma kun sitä jaksaa vuodesta toiseen :D

On muuten järkevä ostos hommata ps4 ja pelata ykkösen peliä sillä.. harmi kun eivät toimi muuten ristiin paitsi tuo ps-storessa oleva ff7.

Käytin joulun tehokkaasti pelaamalla FF kymppiä. Aikanaan kun se tuli en tykännyt yhtään ääninäyttelystä (tai siis siitä, että sitä ylipäänsä on), mutta ai hitto että sekin on hyvä peli näihin uusiin verrattuna. Se aito vuoropohjainen taistelu, joka mahdollistaa taktikoinnin, ja paljon kaikkea kerättävää. Toki sekin voi olla putkijuoksu, jos ei tajua lähteä joissain kohdissa taaksepäin jne, mutta kyllä maistuu. Sen saatanan salamanväistelyn saatan kyllä skipata tällä kertaa.

Minusta kymppi on yksi parhaista edelleen.

Se puhe oli vain niin kova shokki silloin, mutta eniten tuon pariin ehkä on tullut kuitenkin palattua, tai sitten XII. Noista PSykkösen peleistä kyllä nauttisi muuten, mutta ovat aika hirveää katsottavaa isolta ruudulta. Jos saisi aikaiseksi laittaa joskus koneelle niin ehkä menisi näppärämmin. Mä oon muuten pitkäpinnainen ja oon jaksanut ne salamatkin näpytellä, mutta koordinaatio ja hermot eivät vain riitä siihen chocobo-hommaan. Sen verran joo, mikä on vähimmäismäärä, mutta Tidusin parhaaseen aseeseen ei helvetti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom