Final Fantasyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mv-
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Onko kenelläkään tietoa, saako tuossa EU-julkaistussa pelissä vaihdettua kieltä japaniksi? Katselin trailereita, ja tuo englantilainen dubbaus on häiritsevän kehnoa. Pitääkö tilata Japanista tuo peli.

Pakko-ostokselta näyttää :( Hyvästi, perhe. Hyvästi, sali. Nähdään syksyllä.

Saa! Paha vaan että ei pelistä on ohjaajan mukaan valmiina noin 60% eli odotusta on edelleen jäljellä tovi.:hyper:

Gamespotin videossa/ mainitsivat että ainakin demossa on käytettävissä myös alkuperäiset dubit.
Mä oon kanssa tykännyt pelata kymppiä ja kahtatoista alkuperäisellä ääninäyttelyllä, vaikka myös englannin kieliset käännökset ovat olleet mainioita noiden kohdalla. XV:n kohdalla ei kieltämättä ole viellä kerennyt samaistua ääninäyttelyyn.:/

Ai täällä oli tällainen ketju. Pelisarja, jonka takia minäkin olen hommannut pelikoneita, siis pelkästään pelatakseni Final Fantasyja.
...ja taas alkoi kiinnostaa.
bz8WcbE.jpg
IX julkaistiin, ostin pleikkarin, X julkaistiin ostin ps2 ja ffxiii julkaisupäivänä ostin ps3.:D

Varmasti tulee tuo FF 15 olemaan viimeistään syy ostaa uuden sukupolven konsoli.

Eikös nyt vasta julkaistu joku uusi Final Fantasy peli? Ei kuitenkaan varmaan tuon 15 arvoinen tekele?

Siis pitäiskö tästä olla joku demo ulkona? En ainakaan EU tai jenkki PS-storesta löytänyt.

Näyttäis pitkästä aikaa olevan ostamisen arvonen FF, VII-X hakattu läpi niin moneen kertaan ettei muisti edes riitä, X-2 ja XII kertaalleen kun ei tuo uus pelimekaniikka sytyttänyt. Loput onkin jääny kokematta.

Perjantaina julkaistaan Suomessa Final Fantasy Type-0 mikä on HD-versio aiemmin ilmeisesti PSP:lle julkaistusta pelistä ja siinä kait tulee mukana FF XV -demo. Näin ainakin muistelisin lukeneeni Pelaajasta tai jostain.

Mä oon tippunut aika lahjakkaasti näistä kärryiltä kun ei ole mitään mielenkiintoa ostaa pleikka nelosta, ja viimeisimpänä toi Lightning returns kasvatti ihan hillittömän kyrvän otsaan (vaikka se nyt ei olekaan ns. perinteisen tyylin FF niin hirvittää että menee siihen suuntaan). Odottelen lähinnä HD-päivityksiä vanhoista peleistä. Nyt talvella pelailin pitkästä aikaa FF seiskaa ja oli kyllä niin kiva kun joku ei koko ajan sössötä jotain ohjeita että minne pitää mennä seuraavaksi ja hoputtamassa eteenpäin jos vähäksi aikaa jäät tutkimaan mestoja. Ehkä mä oon autisti, mutta mä HALUAN grindata 40 tuntia niitä hahmoja paremmiksi, löytää salamestoja ja kokeilla parhaita ase/taika/suoja/materia/junction/whatever -comboja.

Mä oon tippunut aika lahjakkaasti näistä kärryiltä kun ei ole mitään mielenkiintoa ostaa pleikka nelosta, ja viimeisimpänä toi Lightning returns kasvatti ihan hillittömän kyrvän otsaan (vaikka se nyt ei olekaan ns. perinteisen tyylin FF niin hirvittää että menee siihen suuntaan). Odottelen lähinnä HD-päivityksiä vanhoista peleistä. Nyt talvella pelailin pitkästä aikaa FF seiskaa ja oli kyllä niin kiva kun joku ei koko ajan sössötä jotain ohjeita että minne pitää mennä seuraavaksi ja hoputtamassa eteenpäin jos vähäksi aikaa jäät tutkimaan mestoja. Ehkä mä oon autisti, mutta mä HALUAN grindata 40 tuntia niitä hahmoja paremmiksi, löytää salamestoja ja kokeilla parhaita ase/taika/suoja/materia/junction/whatever -comboja.

Jos sä oot autisti ni sit mä oon toinen autisti. Ois kivaa ku tulis näitä vanhantyyppisiä pelejä vähän päivitetyillä grafiikoilla :hyper:

Hahmojen kehittäminen, parhaiden aseiden hankkiminen ja ylipäätään pelin 100 %:n läpäisyhän on lähtökohta millä peliin lähdetään.

Parasta on, kun kaveri pelaa samaa peliä suht samaan aikaan; pelin ulkopuolella voi vielä käydä asiaan liittyviä keskusteluja tietysti asiaan kuuluvalla innostuksen palolla. (Mikä jostain syystä herättää mahdollisessa muussa porukassa suurta hilpeyttä tai ärsytystä.)

Jos sä oot autisti ni sit mä oon toinen autisti. Ois kivaa ku tulis näitä vanhantyyppisiä pelejä vähän päivitetyillä grafiikoilla :hyper:

Näitä vanhoja Final Fantasy remakeja on ainakin I-laitteille tehty. Padilla tullut pelattua FF:t uudelleen läpi. Final Fantasy VI vielä vaiheessa. V:stä ainakin Remake, mutta tuosta VI:stä käännetty Ipadille ja parannettu joitain grafiikoita. Mielestäni on vaan hyvä että tähän omasta mielestä sarjan parhaaseen peliin ei ole käyty vääntämään mitään 3D Remakea, vaan pidetty kokemus lähes SNES tasolla (vrt FF V 3D remake, hyvä tämäkin oli kuitenkin).

e.

muistaakseni kustantaa about 10-15€ / peli. Joku 65€ bundlekin tais olla myynnissä mikäli oikein muistan.

No kyllä, vaikka mä oon valmis tinkimään graffoista paljonkin jos sillä saa lisää panostusta juoneen ja nysväämiseen. Esim. toi FFVII on ihan siedettävä pelata 42-tuumasella telkkarilla. Mua ei kiinnosta hienot demot tai ääninäyttely pätkääkään, vielä FFXII asti oli sopiva suhde mutta sen jälkeen on lähinnä ottanut pannuun. Toi XII on kyllä ihan aliarvostettu peli, siitä odottelen HD-versiota ehkä eniten. Sairaasti pelattavaa, sopivan avoin maailma ja hahmotkin on hyviä (mitä nyt juoni on täysin varastettu, mutta eikös noissa kaikissa ole).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
No kyllä, vaikka mä oon valmis tinkimään graffoista paljonkin jos sillä saa lisää panostusta juoneen ja nysväämiseen. Esim. toi FFVII on ihan siedettävä pelata 42-tuumasella telkkarilla. Mua ei kiinnosta hienot demot tai ääninäyttely pätkääkään, vielä FFXII asti oli sopiva suhde mutta sen jälkeen on lähinnä ottanut pannuun. Toi XII on kyllä ihan aliarvostettu peli, siitä odottelen HD-versiota ehkä eniten. Sairaasti pelattavaa, sopivan avoin maailma ja hahmotkin on hyviä (mitä nyt juoni on täysin varastettu, mutta eikös noissa kaikissa ole).

Olikstoi FFXII PS2 konsolille? Taisin pidellä hyppysissä kun vein xbox 360 pelit pois konsolin myymisen jälkeen. Pitänee käydä kattomassa vieläkö se ois siellä pelikaupassa käytettynä tällä myyntipuheella :) ps. vaihdoin boksin pelit legendaariseen Tekken 3 peliin jota tulee varmasti kavereitten kanssa hakattua ja nostalgisoitua ;D

^ Tekkeniä tuli joskus hakattua, siinä on kyllä nostalgiaa. :D

Hieman off topic; Mitä muita konsolipelejä FF-fanit pelaavat? Siis, jos on tullut hankittuja konsoleita vain FF-pelejä varten, niin mitkä muut voisi toimia?

- Sillä kyselen, että jos vielä hanki konsolin / haen siskon lapsilta PS2:n ja PS3:n takaisin, niin olisi ihan hyvä, että olisi jotain muutakin pelattavaa kuin pelkät FF:t.

Onko kukaan ostanut vielä tota type-0 hd:ta? Onko toi tosissaan ps storen 69,95 arvoinen tekele? Kun ei taida olla tota perinteistä FF:aa? Enemmän hack'n slash tyylistä?

Olikstoi FFXII PS2 konsolille? Taisin pidellä hyppysissä kun vein xbox 360 pelit pois konsolin myymisen jälkeen. Pitänee käydä kattomassa vieläkö se ois siellä pelikaupassa käytettynä tällä myyntipuheella :) ps. vaihdoin boksin pelit legendaariseen Tekken 3 peliin jota tulee varmasti kavereitten kanssa hakattua ja nostalgisoitua ;D

Joo, se oli vika PS2:lle tehty FF. Ja sen takia en ole tuosta konsolista vielä luopunutkaan, jos eivät vaikka päivitäkään tuota, vaikka jaksan vielä toivoa kun FFX ja X-2 tulivat myös. Mun mielestä vetää vertoja noille klassikoillekin, toki sillä varauksella että oma suosikkini on VIII :)

Joo, se oli vika PS2:lle tehty FF. Ja sen takia en ole tuosta konsolista vielä luopunutkaan, jos eivät vaikka päivitäkään tuota, vaikka jaksan vielä toivoa kun FFX ja X-2 tulivat myös. Mun mielestä vetää vertoja noille klassikoillekin, toki sillä varauksella että oma suosikkini on VIII :)

Mulle oli nuorempana ehdoton ykkönen toi VIII kans, mutta sit pelasin kans VII, ja oli siinki koukuttava tarina. Paha noist sanoo kumpi parempi.

FF X oli hyvä, mutta X-2 oli aivan farssi omasta mielestä, ja pitänee toi FFXII pelailla joskus läpi viel :)

Olenko huono ihminen jos lykkään PS4 ostamista ja tilaan sen sijaan Huuto.netistä PS kakkosen ja Final Fantasy 12 siihen?

Ja Star Oceanit on myös pelaamisen arvosia final fantasyjen rinnalla. Onko tosta typo-o:sta kenelläkään vielä kokemuksia ps4?

Oliko Star Ocean joku osa se, jossa oli niin raivostuttavasti ääninäytelty se yks pikkulikka että sain aneurysman?

Kingdom Hearts kakkonen on edelleen kesken, odottelen HD-päivitystä. Ykköseen päivitys oli tuonut muutaman niin ärsyttävän jutun että en jaksanut koluta joka nurkkaa vaan pelasin loppuun kun kaikki inhimillisesti viitsittävä oli kerätty ja hahmot kohtalaisessa tikissä.

Ni no kuni vaikutti kai ihan lupaavalta, mutta jostain syystä en päässyt alkua pidemmälle tuossa. On se vielä kaapissa, josko innostuis.

Täytyy kyllä tunnustaa, että laiskanlaisesti innostun mitään kokeilemaan ja Finalien lisäksi pelaan lähes yksinomaan Lego-pelejä ja Katamaria. Niin ja Chimeä, jos nyt tuollainen lasketaan.

Jos jollain pyörii Xbox nurkissa niin Lost Odyssey kannattaa ehdottomasti tsekata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom