Olenko huono ihminen jos lykkään PS4 ostamista ja tilaan sen sijaan Huuto.netistä PS kakkosen ja Final Fantasy 12 siihen?
Et lainkaa. Pelaat läpi, ja myyt edullisesti eteenpäin mulle ton 12 :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olenko huono ihminen jos lykkään PS4 ostamista ja tilaan sen sijaan Huuto.netistä PS kakkosen ja Final Fantasy 12 siihen?
FF VI paras ikinä ja vaadin että siitä tehdään versio pc'lle. Auttaakohan kun täällä vaadin?
Et lainkaa. Pelaat läpi, ja myyt edullisesti eteenpäin mulle ton 12 :D
Eipä nuo huuto.netissä paljoa maksa. Oman sain 8.5€ sis. pk.
Mahtava peli! Itelläki jo joku 50tuntii takana, kerran läpi ja agitolla uus kierros.Jaahas. Ostin eilen tuon Final Fantasy Type-0 HD:n Xbox onelle. Tänään alotin pelaamaan ja meni viisi tuntia aika lepposasti ennen kun akka tuli sanomaan, että pitäsköhän tänään tehdä jotain muutakin kun pelata :D
Mahtava peli! Itelläki jo joku 50tuntii takana, kerran läpi ja agitolla uus kierros.
Viimoiseksi on viellä mainittava Final Fantasy record keepers, ensimmäinen freemium-peli jota oon pelannu ja iskeehän tääkin, kannattaa kokeilla. Ilmaisena siis kännyköille löytyy. Old school spriteilla varustettu peli, jossa koostetaan eri fainaleista tiimi ja mätkitään menemään.
Mullahan tosiaan on vain kokemus tuosta FF7. Muistot on edelleen karmivan vahvat, oli sen verran upea kokemus tuo tarina FF7:ssa.^Olen epäluuloinen ja pelkään FFXIII-tyyppistä spedeilyä.