Final Fantasyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mv-
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
FF VI paras ikinä ja vaadin että siitä tehdään versio pc'lle. Auttaakohan kun täällä vaadin?

Voisivat samalla lopettaa pelleilyn Chrono Triggerin kanssa ja tehdä siitä androidilla tai pleikkarilla pelattavan version Euroopankin markkinoille.

Olen toisinaan toivonut että minuun iskisi valikoiva muistinmenetys ja unohtaisin kaiken Chrono Triggeristä ja FF VI:stä. Kumpikin on tullut pelattua niin monta kertaa läpi ettei enää oikein innosta.

Jaahas. Ostin eilen tuon Final Fantasy Type-0 HD:n Xbox onelle. Tänään alotin pelaamaan ja meni viisi tuntia aika lepposasti ennen kun akka tuli sanomaan, että pitäsköhän tänään tehdä jotain muutakin kun pelata :D

Jaahas. Ostin eilen tuon Final Fantasy Type-0 HD:n Xbox onelle. Tänään alotin pelaamaan ja meni viisi tuntia aika lepposasti ennen kun akka tuli sanomaan, että pitäsköhän tänään tehdä jotain muutakin kun pelata :D
Mahtava peli! Itelläki jo joku 50tuntii takana, kerran läpi ja agitolla uus kierros.

Mahtava peli! Itelläki jo joku 50tuntii takana, kerran läpi ja agitolla uus kierros.

Kyllä tämä on ylittänyt kaikki miun odotukset. Aika paljon tätä on ilmeisesti haukuttu, mutta itselle tämä maistuu aika valtavan hyvin :D Tämän päivän pelisessioon olen valmistunut paremmin. Jaakaappi täynnä olutta, vodka pakkasessa ja akan laitoin tällä kertaa kaverinsa kanssa ulos. Häiriötekijät ovat siis minimissä. Nyt peli päälle ja ai että ny naatitaa!

Sain just Eightille strenght 255. Dodge abilityihin niin aika ylivoimanen jäbä, paitsi jos vihu on kaukana :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pitäisiköhän se ps4 jo käydä poistamassa, houkuttaisi uudelleen aloittaa type-0, psp-läpivedosta aikaa jo jonkun verran. Oli kyl loistava.

Sitten taas pukkaa uutta peliä!

Dissidiat kolunneille tulloo tippa housuun! Mä joskus näin jonkun kuvan tästä mutta sivuutin tyystin sen kun kuvittelin kysessä olevan vaan jonkun fanin tekemä renderointi.:D Upeeta! Tämä viimeistään varmisti että hommaan ps4, kun tämä ei voi olla muuta kuin loistava!:rock:

Sitten viellä sattui youtubesta osumaan tämmöinen, ei mitään hajua mikä kyseessä mutta final fantasy ja kännykälle. Ei välttämättä paha tämäkään.

36.30 alkaa

Viimoiseksi on viellä mainittava Final Fantasy record keepers, ensimmäinen freemium-peli jota oon pelannu ja iskeehän tääkin, kannattaa kokeilla. Ilmaisena siis kännyköille löytyy. Old school spriteilla varustettu peli, jossa koostetaan eri fainaleista tiimi ja mätkitään menemään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viimoiseksi on viellä mainittava Final Fantasy record keepers, ensimmäinen freemium-peli jota oon pelannu ja iskeehän tääkin, kannattaa kokeilla. Ilmaisena siis kännyköille löytyy. Old school spriteilla varustettu peli, jossa koostetaan eri fainaleista tiimi ja mätkitään menemään.

Viime viikolla latasin tuon RK:n ja aika hyvää tahtia on tullu hakattua :D Ihan loistava nostalgiapläjäys ja tuo 2D tyyli on ollu aina itelle se kaikista mieluisin. Lisäbonuksena vielä oletettavasti aika mittavaksi paisuva hahmorosteri, huomenna tuleeki vissiin pari hahmoa taas saataville.

Jaahas, se on taas viikon paras päivä = Kaljaa + final fantasyä.

Pakko kyllä myöntää että ei tuo type-0 kamera nyt aivan homo hirveä ole. Kyllähän se huonohko on, mutta ei se miusta haittaa pelaamista hirveästi. Totuttelua se kyllä vaatii, mutta harjoittelun kanssa alkaa siihen tottumaan, eikä sen takia tule taisteluita hävittyä.

Voihan pillu, että näytti hyvältä. Hyvin ne on piilotellut sitä, kun viimeset 10v puhunut, että ei tuu ja ei onnistu ym skeidaa.

Just olin tulossa linkkaa videon. Voi jösses tätä odotetaan sitten!

^Olen epäluuloinen ja pelkään FFXIII-tyyppistä spedeilyä.
Mullahan tosiaan on vain kokemus tuosta FF7. Muistot on edelleen karmivan vahvat, oli sen verran upea kokemus tuo tarina FF7:ssa.
Periaatteessa mulle se tarina oli tuossa FF7 se tärkein, eli sehän nyt varmaan on jopa tismalleen sama remakessa.
Toki pelissä piti kaikki weaponit kaataa ja kultanen choco hankkia, mutta tarina oli se juttu. Musat ja kaikki siihen päälle.

Mä haluisin, että säilyttää ainakin sen materia-homman. Ja jos jotain pitää muuttaa, niin taistelusysteemi täysin vuoropohjaseks, kuten FFX oli. Aivan loistava systeemi taktikoinnille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom