Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä olis paras kohtuuhintainen (~400e) pyörä kaupunkiajoon? Seitsemän-vaihteisia Tunturi Pregoa ja Helkaman Kulkuria katsellut, ok pyöriä vai ollaanko väärillä raiteilla?
Jos päädyt hankkimaan enemmän vaihteita, niin Bike Planetissa näyttää olevan tuollainen tarjouksessa 499e.Mikä olis paras kohtuuhintainen (~400e) pyörä kaupunkiajoon? Seitsemän-vaihteisia Tunturi Pregoa ja Helkaman Kulkuria katsellut, ok pyöriä vai ollaanko väärillä raiteilla?
Se kyllä näyttää sulle oikean summan ku tilaat sieltä.Jos tilaa Chainreactioncyclesista tavaraa tilisiirrolla (euromääräinen sepa-maksu), niin periikö pankki siitä jotain ylimääräisiä kuluja jommassa kummassa päässä? Vai sopiiko summaksi pistää vaan tuotteiden + postituskulujen yhteissumma?
Se kyllä näyttää sulle oikean summan ku tilaat sieltä.
Ei siihen pitäisi mun mielestä tulla mitään ylimääräsiä kuluja. CRC laskee sulle valmiiksi sen kurssin ja sen euromäärän mukaan maksat. Eikös toi ole muuten ihan EU-tilisiirto?Mailin mukana tuli tällaista:
"ALL BANK FEES MUST BE PAID
When making a bank transfer you must ensure that the amount transferred is sufficient to cover the total cost of the order and that ALL Bank fees are paid. If the Bank fees are not paid and we do not receive the correct funds we will not be able to dispatch your order."
Fillarifoorumista löytyi muutaman vuoden takaisia viestejä, joissa kauhisteltiin crc-tilisiirtoon tulleita käsittelylisiä. Ilmeisesti asia on nyttemmin muuttunut, kun ollaan molemmat sepa-alueella?
Mä maksoin viimeksi CRC:lle Paypalin kautta Visa Electronilla. Tosi vaivattomasti hoitu toi maksu tolla tavalla. Suosittelen.Uskalsinpa ottaa sormen suusta ja pistää rahat menemään. Ehkäpä täytyisi vihdoin viimein tarttua pankkineitien vihjailuun luottokortin hankkimisesta.
Ostin Nishiki Pro SL:n kaveriksi tollaisen. Jos rakentaisi sinkulan tai fixin tosta. Vinkkejä järkihintaiseen mestaan ostaa valmista sinkula/fixi kiekkoa?
Olen lueskellut tota mutta aika nihkeästi osia liikkuu tuollakin. Liikkeestä saisi uuden kiekon n 130e hintaan hiluineen.