Fiksu nelijakoinen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli käyttöön vain, kuinka itselläsi on mennyt tämä nousujohteisuus näissä supersarjoissa? Esim taakseisukut tai yhdenkäden scotti hauis ei tunnu menevän millään puhtaasti korotuksen jälkeen, vaikka aikaisempi 2x14 oli melko puhdas.

Ehottomasti käyttöön ohjelma.

Muistaakseni joka toinen viikko sai alussa lisätä painoa noissa supersarjoissa. Ranskalaisessa, ojentajataljassa..
Taakseisku taljassa ei kehittyny kokoaikan kuin, n 7,5kg. Tuossa täytyy ottaa vaan huomioon puhtaasti tehty suoritus. Eli jos sen tekee vain ojentajalla, sen kuuluukin olla raskas.
Hauisliikkeet nyt ovat aina semmoisia, ettei niihin tule kilokaupalla kehitystä ;)

Eniten kehitystä tuli penkkiin ja kapean penkkiin. Ohjelma kasvattaa hyvin maksimivoimaa kunhan pysyy kiini, annetussa rungossa.

Niin ja alussa en itse supersarjoissa lisännyt painoa, vaan toistoja. esim jos ranskainen meni 2x8 43kg, niin seuraavalla viikolla pyrin saaman samalla painolla 11-12 toistoa. Jos pääsin tuohon, niin painoa taas lisää seuraavaan sarjaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ehottomasti käyttöön ohjelma.

Muistaakseni joka toinen viikko sai alussa lisätä painoa noissa supersarjoissa. Ranskalaisessa, ojentajataljassa..
Taakseisku taljassa ei kehittyny kokoaikan kuin, n 7,5kg. Tuossa täytyy ottaa vaan huomioon puhtaasti tehty suoritus. Eli jos sen tekee vain ojentajalla, sen kuuluukin olla raskas.
Hauisliikkeet nyt ovat aina semmoisia, ettei niihin tule kilokaupalla kehitystä ;)

Eniten kehitystä tuli penkkiin ja kapean penkkiin. Ohjelma kasvattaa hyvin maksimivoimaa kunhan pysyy kiini, annetussa rungossa.

Niin ja alussa en itse supersarjoissa lisännyt painoa, vaan toistoja. esim jos ranskainen meni 2x8 43kg, niin seuraavalla viikolla pyrin saaman samalla painolla 11-12 toistoa. Jos pääsin tuohon, niin painoa taas lisää seuraavaan sarjaan.

Näinhän se on. Okei, itse olen tehnyt supersarjat aina sinne 14 asti eli 2x14 ja sitten vasta lisää painoa. Voisin siis kokeilla itsekin, kun menee abaut 11-12 toistoa niin pistää enemmän rautaa tankoon.
Kun puhutaan kapeassa penkissä, että työsarjoihin lisätään aina 10kg, kun edellinen on mennyt. Tarkoittaneeko se siis sitä, että 2x8 menee 100kg niin seuraavaksi yritetään 2x0-8 110kg? Vai olenko käsittänyt ton 10kg korotuksen väärin :D Tuntuu vain aika mahdottomalta, että hetkeen saavuttaisi tota 2x8 110, että voi jälleen korottaa sitä ja seuraava onkin jo 120..

Vaikeasti selitin, mutta toivottavasti ymmärsit, mitä yritin hakea takaa :D

Näinhän se on. Okei, itse olen tehnyt supersarjat aina sinne 14 asti eli 2x14 ja sitten vasta lisää painoa. Voisin siis kokeilla itsekin, kun menee abaut 11-12 toistoa niin pistää enemmän rautaa tankoon.
Kun puhutaan kapeassa penkissä, että työsarjoihin lisätään aina 10kg, kun edellinen on mennyt. Tarkoittaneeko se siis sitä, että 2x8 menee 100kg niin seuraavaksi yritetään 2x0-8 110kg? Vai olenko käsittänyt ton 10kg korotuksen väärin :D Tuntuu vain aika mahdottomalta, että hetkeen saavuttaisi tota 2x8 110, että voi jälleen korottaa sitä ja seuraava onkin jo 120..

Vaikeasti selitin, mutta toivottavasti ymmärsit, mitä yritin hakea takaa :D

Itse lisäsin 5kg aina kun meni tuo 2x8. Tuolla 10kg lisäyksellä ei menis varmaan kuin 1-2 toistoo:D

Tsemppiä treeneihin, ilmottele miten kehityt tällä Archeyn ohjelmalla :puntti:

Itse lisäsin 5kg aina kun meni tuo 2x8. Tuolla 10kg lisäyksellä ei menis varmaan kuin 1-2 toistoo:D

Tsemppiä treeneihin, ilmottele miten kehityt tällä Archeyn ohjelmalla :puntti:

Okei. Pitääpäs sitten ilmoitella! :) Miten itselläsi muuten kehitys eteni, koska ainakin kädet näyttivät tykkäävän!?
Mulla on nyt 3 viikkoa takana ja ihan hyvältä tuntuu, vaikka penkissä tuntuu, että ei millään meinaisi viimeinen 8 menevän korotuksen jälkeen, aina jää sinne x6

Mulla menee oma ohjelma näin

Torstaina
Rinta, hauis, epäkkäät, (selkä, olkapäät)

Penkki 5x5 ohjelman mukaan
Vinopenkki tangolla / kp 3x8-12
Ristikkäistalja 3x8-12
Hauiskääntö suoralla tangolla 3x8-12
Scott hauiskääntö taljassa 2x-8-12
Hammerkäännöt kässäreillä 3x8-15
(Viparit sivulle 2x15)
(Viparit taakse 2x15)
Olankohautus 4x8-15, eli joka sarjaan vähemmän painoa ja toistoja lisää
(Ylätalja 2x15)
Kiertäjäkalvosimille pumppailua pikkupuntilla 2x20

Perjantaina
Etureidet, pohkeet, (takareidet), vatsat

Etukyykky 5x5
Jalkaprässi 3x8-12
Reidenojennus 4x8-15, joka sarjaan vähemmän painoa ja lisää toistoja
Pohkeet 4x8-15, sama homma
(Reidenkoukistus 3x15)
Voimapyörää 3-4xmax
Istumaannousuja 3x15
Jalannostoja penkillä 3x20
Vinoille rutistuksia 3x20

Sunnuntaina
Olkapäät, ojentajat, (rinta)

Nopeuspenkki 8x3x60%
Kapea penkki 3x8
Pystypunnerrus tangolla / kp 3x8-12
Viparit sivulle taljassa yhdellä kädellä 4x8-15, joka sarjaan vähemmän painoja ja enemmän toistoja
Viparit taakse taljassa yhdellä kädellä, sama homma
Ranskalainen punnerrus mutkatangolla 3x8-12
Pushdown taljassa 3x8-12
(Ristikkäistalja 2x15)
Kiertäjäkalvosimille pumppailua pikku puntilla 3x20

Tiistaina
Selkä, takareidet, (vatsat)

Mave
Leuanveto 3xmax
Ylätalja 3x8-12
Kapea ylätalja 3x8-12
Alatalja 3x8-12
Kulmasoutu tangolla 4x8-12
SJMV 4x8-12 (vuorottelen viikoittain tätä ja normimavea)
Reiden koukistus 4x8-15, joka sarjaan vähemmän painoa ja lisää toistoja
Pohkeet 4x8-15, sama homma
(Istumaannousuja/jalannostoja 3x15)

Miltä tuo kaikenakaikkiaan näyttäisi? Parisen kuukautta kohta tällä ohjelmalla tahkottu ja tuntuu erittäin hyvälle. Onko reenipäivien ja lepopäivien suhde ok? Suluissa siis tuo lisäliike kyseiselle päivälle jottei lihoille tulisi liian pitkää väliä. Alussa reenasin TO PE SU MA, mutta tajusin äkkiä, ettei toi maanantai vaan yksinkertasesti toimi kun viikonlopun jäliltä ei reeni heti kulje.

Okei. Pitääpäs sitten ilmoitella! :) Miten itselläsi muuten kehitys eteni, koska ainakin kädet näyttivät tykkäävän!?
Mulla on nyt 3 viikkoa takana ja ihan hyvältä tuntuu, vaikka penkissä tuntuu, että ei millään meinaisi viimeinen 8 menevän korotuksen jälkeen, aina jää sinne x6

tein varmaankin 4kk archeyn ohjelmalla. Siirryin viikkositten 2-jakoiseen.
haluat varmaan siis tuloksia, niin näkee miten kehitty :)

penkki: 100kgx2---->120kgx4
kapeapena 70x4---->90kgx6
Kädet siis kasvo :D

Muut lihasryhmät kehitty pikkusen, mutta massaa tuli mukavasti niihinkin. Tuossa kun ottaa huomioon sen, että treenitaustaa on se 1 vuosi ja 1kk tällähetkellä, niin kehitys oli positiivista.

Muista pysyä plussalla, niin pysyy tuloksetkin nousujohteisena ja kerkii palautua.
Niin ja joka viides viikko on kevyempi..

tein varmaankin 4kk archeyn ohjelmalla. Siirryin viikkositten 2-jakoiseen.
haluat varmaan siis tuloksia, niin näkee miten kehitty :)

penkki: 100kgx2---->120kgx4
kapeapena 70x4---->90kgx6
Kädet siis kasvo :D

Muut lihasryhmät kehitty pikkusen, mutta massaa tuli mukavasti niihinkin. Tuossa kun ottaa huomioon sen, että treenitaustaa on se 1 vuosi ja 1kk tällähetkellä, niin kehitys oli positiivista.

Muista pysyä plussalla, niin pysyy tuloksetkin nousujohteisena ja kerkii palautua.
Niin ja joka viides viikko on kevyempi..

Nyt ei voi sanoa muuta kuin, että oho :D näyttää kyllä toimivan juuri niin, kuin pitääkin.
Heh, itse laitoin mietteitä juuri Archeylle, koska penkki jumittanut pariviikkoa samassa sarjassa, eikä loppua näy, mutta viimeinen lauseesi '' niin ja joka viides viikko on kevyempi '' voi olla vastaus ongelmiini.. Nimimerkillä 5-viikko menossa!

Saanko vielä sen verran udella, että minkälaista sarjapainon kehitystä tapahtui mm: leuoissa, pystypunnerruksessa tai vipunostoissa? Ihan mielenkiinto heräsi, koska onhan noi punnerrukset aika hurjasti kehittyneet!

Aika rankan näköistä. Mihin aikaan saat vedettyä esim. selkä/takareisipäivän? Mulla menisi tuohon settiin varmaan lähemmäs kaksi tuntia :)

Semmonen 1,5h jos ripeällä tahdilla pääsee tekeen, jos taas ruuhkaa salilla niin saattaa hyvinkin se pari tuntia vierähtää. Yleensä ottaen on kyllä mennyt joka reenissä nyt viimeaikoina lähemmäs se pari tuntia...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kuinkas usein tälläsessä ohjelmassa kannattas kevyitä viikkoja pitää? Alotin tekeen tota ohjelmaa 1.3 ja siitä asti olen täysillä tehnyt ilman kevennyksiä, mutta tänään tulin aika myöhään kotii ja ollu kokopäivän helvetimoine väsymys niin ei kertakaikkiaan jaksanyt salille mennä. Ja toihan on ihan sama ohjelma minka powerhousu värkkäs tonne ekalle sivulle, eli eikai tuon "liian" raskas luulis olevan. Vituttaaa ku taas selekäreeni siirtyy/jää pois.

Semmonen 1,5h jos ripeällä tahdilla pääsee tekeen, jos taas ruuhkaa salilla niin saattaa hyvinkin se pari tuntia vierähtää. Yleensä ottaen on kyllä mennyt joka reenissä nyt viimeaikoina lähemmäs se pari tuntia...

Aivan liikaa menee aikaa. Kannattais lukea ketjua ja poimia FIKSU nelijakoinen, eikä tuommoista sillisalaattia.
Nopeuspenkki esim. aivan turha ojentajapäivänä. Muutenkin aivan saatanasti liikkeitä yhdelle päivälle.

2-jakosella vedelty nyt 3-4kk ja tuntuu, että tulokset jumittaa, (uskosin levon/ravinnon olevan kunnossa) ja pientä kyllästystäkin on. Ajattelin ottaa seuraavaks kokeiluun ton powerin fiksun nelijakosen suoraan ekalta sivulta, mutta pari kysymystä tullu mieleen. Eli tuossa on * merkattu liikkeet = Joka sarjaan painoja vähemmän ja toistoja enemmän, mutta miten nuo (ei tähdellä olevat). Eli esim Vinopenkki 3x10, pyritään siis tekemään juuri 10,10,10? Eli vaikka ekassa sarjassa menisi enemmän, ne jätetään varastoon, jotta jaksetaan seuraavissaki sarjoissa tehdä 10 toistoa?
Voiko mitenkään järkevästi muuttaa treeni1,2,3,4, eli treenattavien lihasten paikkoja? Treenipäivät kuitenkin ma,ti,to,pe, mutta maanantaisin saattaa välillä olla rankan viikonlopun jälkeen mehut vielä pahasti hukassa, niin tekisi mielummin jonkin muun treenin, kun tuon "Treeni 1. Rinta, Hauis, Epäkkäät, (selkä, sivuolkapäät)". Jos siis tämän saa toteutettua järkevästi.
Onko vatsoja järkevää vetää 3x viikkoon, esim ma,ke,pe. Eli keskiviikkosin himassa esim voimapyörällä. Vai tärkeämpää pyhittää tuo keskiviikko totaaliselle levolle.
Toimiiks tää ohjelma hyvin dietillä? Tarkotus olis taas joskus tulevaisuudes kuitenki kiristellä, niin onko tämä huono ohjelma sillon, kun mennään miinuksilla?

Oma 4-jakonen.

Rinta/hauis
Penkki.
Vinopenkki kp.
Penkki kp.
Vipuvarsi vinopenkki.
Hauiskääntö kp.
Hauiskääntö tangolla.
Hammer.

Olkapäät/ojentajat:
Penkki (kapea)
Viparit sivuille/eteen.
pystypunnerrus.
Ranskalainen punnerrus.
Ojentajat taljassa.

Selkä:
Kulmasoutu/mave
Alatalja.
Ylätalja eteen.
Vipuvarsikone (selkä)

Jalat:
Kyykky.
Prässi.
Pohkeet.
Etureidet
Takareidet

Tollanen. Joskus tulee tehtyy vähän liikaakin? esim, rinta päivänä. Yleensä teen esim, vinopenkin kässäreillä ja toisella viikolla smithissä.

Tollasella on nyt hierottu joku 8kk ja ihan hyvin on tulokset noussu.

Kyllä noissa monijakoisissa tuppaa treenit kestämään. Kunnon loaderi ja vaikka 2 palkkaria, niin hyvin pystyy painamaan.

Mulla menee n.45 min.
Miksi siellä salilla pitää hinkata 1,5-2h?

Zone-sarja -42%
Mulla menee n.45 min.
Miksi siellä salilla pitää hinkata 1,5-2h?

Kukin toki treenaa tavallaan. Itelläni menee keskimäärin 45-60 min/lihas. 2-3 pääliikettä ja 1-2 eristävää. Sarjoja tulee suhteellisen paljon. Nykyisin tulee vain 4 treeniä viikkoon, kun lopetin kiertävän (2on-1off), joten pystyy melko huoletta lihaksia kiusaamaan. Viikossa tulee kuitenkin 3 täyttä lepopäivää.

Nyt ei voi sanoa muuta kuin, että oho :D näyttää kyllä toimivan juuri niin, kuin pitääkin.
Heh, itse laitoin mietteitä juuri Archeylle, koska penkki jumittanut pariviikkoa samassa sarjassa, eikä loppua näy, mutta viimeinen lauseesi '' niin ja joka viides viikko on kevyempi '' voi olla vastaus ongelmiini.. Nimimerkillä 5-viikko menossa!

Saanko vielä sen verran udella, että minkälaista sarjapainon kehitystä tapahtui mm: leuoissa, pystypunnerruksessa tai vipunostoissa? Ihan mielenkiinto heräsi, koska onhan noi punnerrukset aika hurjasti kehittyneet!

Pystypunnerrus kasvoi +10kg, viparit 7,5kg, leuvanveto 3x10-->3x18-20

Hyvä ohjelma, loppusyksystä uudestaan kiertoon:rock:

Kukin toki treenaa tavallaan. Itelläni menee keskimäärin 45-60 min/lihas. 2-3 pääliikettä ja 1-2 eristävää. Sarjoja tulee suhteellisen paljon. Nykyisin tulee vain 4 treeniä viikkoon, kun lopetin kiertävän (2on-1off), joten pystyy melko huoletta lihaksia kiusaamaan. Viikossa tulee kuitenkin 3 täyttä lepopäivää.

Minä käyn 3-4 kertaa viikossa ja hyvin kerkee kiusaan lihaksia sen 45min/kerta niin, että kehitystä tulee.
Mun mielestä vaan on turha hinkata niitä lihaksia niin kauaa salilla, kun siellä se lihas ei kasva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom