Fight Festival 22

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haha. Kertoo miten paljo tiiät. Siel on niit thaimaan supermestareit pyöriny ja saanu vitusti turpaansa kunnon ottelijoilta. Voe voe, ku ei tanssil pärjääkkää.

Kerropa mulle esimerkkejä näistä supermestareista ja näistä kunnon ottelijoista, jotka on thaikut pieksäny. On siellä thaimaalaisetkin hävinny sen tiedän, mutta ei siellä parhaat thaimaalaiset ole juurikaan edes otellu.

Enemmän aikaa vei otteluiden välinen luppoaika. Ja sitä riitti.

Kun edellinen ottelupari häipyy kehästä, saisi seuraava hypätä saman tien sisään. Se rm-tanssi ei todellakaan kuluttanut FF aikaa niin paljoa,että mentiin noinkin myöhäiseksi. Kyllä se aika tuhraantui juuri tuohon otteluiden väliseen aikaan ja ottelijoiden venyttämiin kehääntuloihin.

Ja ne potkunyrkkeilymatsi pois. Niin katkonaista ja typerää katseltavaa, varsinkin kunnon taikku ja vaparimatsien jälkeen.

Ja ne potkunyrkkeilymatsi pois. Niin katkonaista ja typerää katseltavaa, varsinkin kunnon taikku ja vaparimatsien jälkeen.
Totta höpiset. Varsinkin kun näytti Saarinen vs. Janos siltä kuin Janos olisi raahattu kehään hakattavas ja Saarinen oli aika massiivinen verrattuna vastukseen.:whip:

Totta höpiset. Varsinkin kun näytti Saarinen vs. Janos siltä kuin Janos olisi raahattu kehään hakattavas ja Saarinen oli aika massiivinen verrattuna vastukseen.:whip:

Juuri näin, jos jostain pitää ff:n kestoa lyhentää niin tälläset "pelleilyt" pois:jahas: no vaikeaa se on etukäteen sanoa..

Ite en ollu paikalla. Mutta mun mielestä MMA/KB/TB matsit kuulevat eri tapahtumiin. En väitä että kunnon KB tai TB matsit olisivat tylsiä. Mutta aina joukkoon mahtuu ihmisiä ketä moinen ei kiinnosta tai ei kaikkia kiinnosta MMA. Mun mielestä ne on vaan ihan eri leveleillä fiilikseltään ja tarjonnaltaan. Sama kun menis kattoo samba karnevaaleja rioon ja sen jälkeen lennäis saksaa pari tanssin MM kilpailuihin. Ite oon enemmän MMA/BJJ miehiä, mutta kyllä kunnon mäiske kiinnostaa myös JBL, Buakaw, Sefo sun muut muut sankarit kun pannaan kehään.

Noni, kirjotan minäkin mielipiteeni. Ilman muuta matsit lyhyemmiksi. K-1 säännöt olis just poikaa, 3x3min erät kehiin niin vois tulla vähän actionia lisää. Niinkun joku aikasemmin jo sano niin aika kauheeta katottavaa kun tietää kumpi voittaa jo ekan erän jälkeen, ja sit se toinen ottaa vaan turpiin. Ja thaikku matseista... Ei niitä voinu musta Muay-Thai matseiks kutsua, yhdellä kaverilla Muay-Thai tausta ja toisella kickboxing, ja sit vedetään Muay-Thai säännöillä. Ja kun niitä eriä on niin pirusti on erätaukojakin, jotka vei puolet matsien kestosta. Juuri sen takia toi 3x3min systeemi olis hyvä, ne kestäis sitten sen 11min, eikä 30 niin kun se vika kikkari matsi kesti.

Tapahtuma oli muuten ihan hienosti järjestetty mutta armoton vitutus iski kyllä ku kello läheni keskiyötä ja hallissa oli ilmankosteus lähempänä 100% ja lämpötila pyörä 40 asteen kieppeillä.

Siitä Valtosen matsista haluaisin kyllä myös sanoa että olihan se armottoman tylsä mutta kyllä oikea mies voitti. Se on sitten eri asia miksei jätkiä nostettu pystyyn, mutta sillä esityksellä kun oli näytillä noissa tuomarilisissa puitteissa ni Valtonen kyllä vei sen matsin mun silmissä vei sen sen ihan päivänselvästi 3-0. Pystytstä Valtonen ei tainnut lyödä yhtään ainutta osumaa edes suojaukseen vaan shoottas aika epätoivosesti vaan, mutta onnistukin sen pari kolme kertaa siinäkin. Eikä Zawada tainnut osata kun sen yhden väsyneen sweepin mitä se haki koko matsin, toimi ekan kerran mutta ei nyt Valtosen tasonen painia siihen mene toista kertaa.

Ja sitten ku vitutus käyrä oli valmiiks nousussa ja mun vierustoveri rupes haiseemaan väistämättä hielle ni rupes jo se pikku jannu ärsyttämään myös. Eiks sen faija voinu sanoa sille että istuis paikallaan ja olis vähä hiljempää. Ei siinä mitään, saa sitä innoissaan olla mutta jotaan rajaa. Kuten myös siinä Hakulisen matsissa joku perheenjäsen tjms. (futisfaija syndooma) huuteli koko saatanan 30min kurkkusuorana jotaan "neuvoja". Tais olla sama kaveri ku huuteli jokasessa vaparimatsissa "Nouskaa ylös ja tapelkaa ku miehet...". Nojoo, nää nyt ei sinänsä liity mitenkään FF 22. Mutta oli paljon hyviä matseja ja hienosti järkätty eventti! Kiitos vaan!

Otti muuten armottomasti päähän se Rujon matsi ku se loppu niin lyhyeen ja oli odottanu sitä koko illan.

Jos yrittäis saada kaikki lajit eri tapahtumiks niin ongelmana on et taso kärsii. Ei löydy lajeista tarpeeks tasokkaita ottelijoita jos ajatellaan et suomalaisia pitäis olla suurin osa. Esim.thaiboxingissa ei ikävä kyllä ole tällä hetkellä tarpeeksi tasokkaita ottelijoita eikä oikein muissakaan lajeissa.
En oo varma miten palkkiot ottelijoille menee ja vaikuttaako erien määrä esim. palkkioihin. Joku viisaampi vois kertoa? En myöskään usko et ulkomailta ois kiinnostusta tulla ottelemaan jotain 3x3 matseja tai ainakaan tasokkailla ottelijoilla.. Sitten on vielä eri lajien säännöt, joissa säännöt sanelevat erien määrät..
Olen edelleen sitä mieltä ettei illoista tarvitse pudottaa kuin yläpotkumatsit pois, vähentää otteluiden määrää vähän ja pyrkiä tehokkaaseen ajankäyttöön.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllä kyllä...

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja jotain sinnepäin...

Ilta oli tosiaa suht pitkä mutta mielestäni jokaisella matsilla oli jotain tarjottavaa illan komein tyrmäys yläpotkulla/illan "parasta" tuomari työskentelyä FIGHT-STOP-FIGHTSTOP-FIIIGHT!!! (ei millään pahalla tuomaria kohtaan oli varmasti veemäinen ottelu tuomaroida) :) Yms. Eli tykkäsin katella kyllä kaikkia matseja...

Muutaman matsin jos vähentäisi ottelu-ohjelmasta niin sais illasta hieman lyhyemmän niin kiireisetkin ihmiset kerkeisi rauhassa istumaan paikallaan.

Ja mitä näihin pillin vingutus matseihin tulee niin mielestäni niissä nähtiin kuitenkin illan parasta pystyosaamista liikuttiin hyvässä asennossa, omapuolustus kunnossa, plokattiin potkut, torjuttiin tai väistettiin iskut, omat tekniikat suoritettiin hyvästä asennosta vahvasti, palattiin hyvään otteluasentoon, vaihdettiin ottelu rytmiä/taktiikkaa yms...

Ja toinen mikä on myös fakta niin Mauno sai tällä kahdella pillin vingutus matsilla noin 40 katsojaa lisää päijät-hämeen alueelta jotka muuten eivät olisi tulleet paikanpäälle...

Ps. Kiitos Petterille että joku jaksaa värkätä tälläisiä kemuja!!!

Mä en ymmärrä miks kaikki on sitä mieltä että se tuomari oli hauska. Musta se anto kusipään kuvan itestään. Jos se on ammattilainen ja vieläpä ton kokosessa illassa se voi vetää vähän antihistamiinia ennen ku kiipee kehään jos ei muuten hermot pysy kurissa. Todella noloa sen hiiltyminen musta.

Mä en ymmärrä miks kaikki on sitä mieltä että se tuomari oli hauska. Musta se anto kusipään kuvan itestään. Jos se on ammattilainen ja vieläpä ton kokosessa illassa se voi vetää vähän antihistamiinia ennen ku kiipee kehään jos ei muuten hermot pysy kurissa. Todella noloa sen hiiltyminen musta.

Joo tuomari siis On Ammattilainen joka oli tuomaroitsemassa(onko se edes sana?) Ammattilaisten ottelua, valitettavasti se halailu ei vaikuttanu kovinkaan ammattimaiselta, imo :david:

Joo tuomari siis On Ammattilainen joka oli tuomaroitsemassa(onko se edes sana?) Ammattilaisten ottelua, valitettavasti se halailu ei vaikuttanu kovinkaan ammattimaiselta, imo :david:

No mutta mitä helvettiä... Äijille oli heitetty ihan liian pitkä matsi. Sitä en kiistä, ja oli musta helvetin tylsä sitäpaitsi. Olis menny kahville siinä välissä jos ei olis ollut vaparia heti perään. Mutta ei se musta oikeuta sitä tuomaria kiljumaan siellä kehässä ku pieni tyttö vaan koska ottelijat eivät millään jaksaneet matsata kunnolla.

se pikku jannu ärsyttämään myös. Eiks sen faija voinu sanoa sille että istuis paikallaan ja olis vähä hiljempää. Ei siinä mitään, saa sitä innoissaan olla mutta jotaan rajaa.
Se huusi vielä kaikenlisäksi monta matsia putkeen. Rupesi katsojillakin pyörimään päät siihen malliin, että meni jo vähän överiksi. Sitten, kun sen huudot koostui pääosin "v*ttu vedä sitä turpaan" tai "anna kyynärpäätä" yms.

Minulla meinasi ainakin mennä fiilisis siihen samantien kokonaan. Ei kovin tervettä tuoda lapsia tapahtumaan, jos käyttäytyminen on vielä mitä on.

Muuten oli kyllä positiivinen tapahtuma kaikinpuolin. Minun mielestä on ihan hyvä vain, jos on kaikenlaisia otteluita tarjolla, kunhan vain ottaa kaikista kamppailulajeista sen verran selvää, että tietää mitä otteluissa tapahtuu... Jää sitten se kritisointikin vähemmälle. :hyvä:

No mutta mitä helvettiä... Äijille oli heitetty ihan liian pitkä matsi. Sitä en kiistä, ja oli musta helvetin tylsä sitäpaitsi. Olis menny kahville siinä välissä jos ei olis ollut vaparia heti perään. Mutta ei se musta oikeuta sitä tuomaria kiljumaan siellä kehässä ku pieni tyttö vaan koska ottelijat eivät millään jaksaneet matsata kunnolla.

Niin en sitten tiedä, ilmeisesti tuomarillakin ollut odotuksia matsin suhteen tjs? ei sitä varmaan joka päivä pääse tuomaroimaan ammattilaismatseja.
Ja noi ottelijathan edustaa jonkinlaista "eliittiä" tolla saralla kyseisessä kamppailulajissa, luulisin että tolla tasolla panostetaan mm.kestävyyteen, kovia äijiä ne on en sitä kiellä.

En tiedä olisinko itse niin turhautunut siellä, tässä vaiheessa paha arvostella kun kokemusta tuomarina olemisesta 0min 0sek.
Katson sitten tarpeelliseksi arvostella kyseisen henkilön toimintaa kun itse olen ollut samassa tilanteessa.:worship:

No mutta mitä helvettiä... Äijille oli heitetty ihan liian pitkä matsi. Sitä en kiistä, ja oli musta helvetin tylsä sitäpaitsi. Olis menny kahville siinä välissä jos ei olis ollut vaparia heti perään.

Muutaman housumatsin katsoneena olen jo oppinut, että mieluummin juon tervaa kun katselen niitä, joten matsin alkaessa kävin kusella, tupakalla, tilasin kahvin enkä tän foorumin perusteella menettänyt mitään:)

Ps, se kakaran huuto muuten kuului sinne aulassa sijaitsevan kahvion penkeille asti... Tuli mieleen, että huutojen tason perusteella kaveri on vannoutunut Hifkifani.

JBL on John Bradshaw Layfield WWE:stä. Kova jätkä kyllä, mutta tarkoitit varmaan JLB:a.

Joo o, sori et kirjotin väärin, tiesin ukon jo vuodest sukat ja kalsarit kun se oli PS1 k-1 pelissä. Sul ei vissiin hirveesti tapahdu elämäs kun jaksat tarttuu tommosii

Jos sen asiallisen ja ilmeikkään komentelun yli pystyi pääsemään, niin saattoi nähdä, että tuomari oli erittäin tasokas ja piti matsissa hyvän tahdin yllä.

Suositut

Back
Ylös Bottom