Fight Festival 22

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos sen asiallisen ja ilmeikkään komentelun yli pystyi pääsemään, niin saattoi nähdä, että tuomari oli erittäin tasokas ja piti matsissa hyvän tahdin yllä.

En mä ole sen tuomaroinnista valittanutkaan. Vaan sen asenteesta. Kyllä ne varmaan olis lopettanut sen clinchailun ilman että se repi pelihousunsa joka kerta kun jätkät rupes esittämään vähän poikarakkautta... :dance:

Ps, se kakaran huuto muuten kuului sinne aulassa sijaitsevan kahvion penkeille asti... Tuli mieleen, että huutojen tason perusteella kaveri on vannoutunut Hifkifani.[/QUOTE]

Mulla kävi taas mielessä, että kakara oli ihan selvästi Ultras jokerit osastoa :D

Aivan käsittämätöntä tuoda pieniä lapsia näihin eventteihin. Enkä oikein usko, että kyseisellä kakaralla olisi hengenlahjoja olla ottamatta oppia nähdystä toiminnasta....

Tee Mike äänestys FF-tapahtumasta, että kumpi kiinnostaa yleisöä enemmän pystyottelut vai vapaaottelut. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä kallistuuko vaaka kovasti vapaaotteluiden puolelle.

Totta kai se tällä palstalla kallistuu.
No niin kallistuu, mutta olisi ihan mielenkiintoista nähdä, että miten paljon. Eiköhän tapahtuma tule aina pysymään sekä pysty- että vapaaottelutapahtumana ja hyvä niin.

Tietenkin äänetyksen voisi myös muotoilla, että haluaako kansa FF-tapahumasta:

1. Vapaaottelutapahtuman
2. Pystyottelutapahtuman
3. Pysty- ja vapaaottelutapahtuman

Itse äänestäisin ainakin kolmosta.

Totta kai se tällä palstalla kallistuu.

Niin... nhbfinland vs. thaikkuliitonfoorumi, kummassakin varmaan kaatuu omaan suuntaan äänestys mutta mikä tekee pakkiksesta mma positiivisen. Eikö tämän pitäisi olla puolueeton maaperä. Mene ja tiedä sitä sitten :) Veikkasin rohkeasti kumminkin vapaaottelua jo suositummaksi urheilulajiksi suomessa...

Fightermagin ja pakkotoiston foorumeilla voisi tehdä rinnakkaisäänestykset, joiden perusteella johtopäätökset.

Allekirjoittanut yhtyy täälläkin yleiseen mielipiteeseen, jonka mukaan pystyotteluiden määrää ja etenkin kestoa tulisi vähentää. Aina yhtä tappavan tylsää. 1-2 pystymatsia olis FF:ssa hyvä määrä. K-1 säänöin.

Juu, se äänestys vois olla tyyliä:

1) Pelkkää vaparia
2) Pelkkää pystyä
3) Niinkun ennen
4) Vaparia ja K-1 säännöillä olevia lyhyitä matseja

Koska mua ainakin kiinnostaa pystyottelu ihan myös, mutta ei pitkä ja hidastempoiset matsit. Joten just noi 3x3min K-1 matsit on ihan loistavia FF-tapahtumaan mun mielestä. Niitä vois olla vaikka joku 3kpl...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viisain tapa olisi kyllä se, että järjestäjä jakaisi yleisölle kyselylomakkeita, joissa selvitettäisiin toiveita tapahtuman kehittämiseksi. Luonnollisesti voisi kysyä muutakin kuin matsien sisältöä. Vastaajien kesken tulisi arpoa tavarapalkintoja, jotta papereita saataisiin takaisinkin.

Itse en kyllä ihastu matsien lyhentämisestä. Vai mitä sanoisitte siitä, että ammattinyrkkeilyn titteliottelut lyhennettäisiin kolmeen erään? Pystylajit ovat luonteeltaan sellaisia, että niissä ei lopetuksia tule ihan helposti, vaan yliotetta haetaan pitkät ajat. Kyse ei ole niinkään siitä tolkuttomasta turpaanmättämisestä vaan myös taktikoinnista. Tietenkin ottelijoiden tulisi olla sellaisia, että kunto kestää ottaa pidempää matsia. Jos molemmat ovat aivan puhki, niin eihän sitä halailua katso erkkikään.

Fightermagin ja pakkotoiston foorumeilla voisi tehdä rinnakkaisäänestykset, joiden perusteella johtopäätökset.

Allekirjoittanut yhtyy täälläkin yleiseen mielipiteeseen, jonka mukaan pystyotteluiden määrää ja etenkin kestoa tulisi vähentää. Aina yhtä tappavan tylsää. 1-2 pystymatsia olis FF:ssa hyvä määrä. K-1 säänöin.
Onko sillä nyt niin merkitystä, jos siellä on esimerkiksi thaiotteluita, jotka kestävät 5 * 3 min? Pikaisesti laskettuna, jos thaiottelut olisi käänetty K-1 matseiksi, niin aikaa olisi voitettu 17 minuuttia (+ tanssi). Tietenkin niitä K-1 otteluita voi olla myös mukana, mutta kun niihin ei välttämättä osallistu Suomen parhaat thainyrkkeilijät.

Full Contact potkunyrkkeilyotteluita oli tapahtumassa yksi, joka on mielestäni tarpeeksi. Niitä ei tälläiseen tapahtumaan minun mielestä tarvitse yhtään enempää.

Laittakaa nyt vain se äänestys pystyyn, kyllä se jotain suuntaa antaa ja sitä olisi ihan mukava spekuloida.

Kun maaliskuussa isketään ff23 niin sinne ei ole mikään pakko ostaa lippuja mikäli tapahtuma on huono/tylsä jne.

Kamppailu urheilu lajeja kun on muitakin kuin mma.

Säästäkää vaikka roposet tuleviin cage mittelöihin niin ei pidä vuodattaa palstallakaan niin paljoa.

Kun maaliskuussa isketään ff23 niin sinne ei ole mikään pakko ostaa lippuja mikäli tapahtuma on huono/tylsä jne.

Kamppailu urheilu lajeja kun on muitakin kuin mma.

Säästäkää vaikka roposet tuleviin cage mittelöihin niin ei pidä vuodattaa palstallakaan niin paljoa.

Totta höpötät! Maunu varmaan palkkaa sut ensi FF:n mainospäälliköksi! ;-))

Mä tykkään thaimatseista, joissa on mukana kyynärpäät ja lähiottelu. Joskus tietenkin lähiottelua voi olla liikaa eikä siinä saada mitään aikaan mutta parhaimmillaan hienoa katsottavaa. Vaparimatsit on myös parhaimmillaan tosi hyviä mutta ajoittain tosi tylsää nyhjäämistä niinku Valtosen matsi nyt oli. On nähty niin monta iltaa, jossa matossa ei osata muuta tehdä kuin hakea paikkaa lyönneille, mutta ei lukkoja ja kuristuksia.
Vaikka kyseessä onkin yleisötapahtuma niin täytyy ottaa huomioon ottelijoiden mielipiteet. Thainyrkkeilijät haluavat varmasti otteluiden olevan thaimatseja eikä K-1 säännöillä. Onko hauskaa katella pystyotteluita, joissa ei oo mukana ns. parhaat pystyottelijat... Vapariotteluiden pystyottelu on kuitenkin aivan eri tasolla kuin parhaiden thaiottelijoiden. Ois varmasti hyvä selvittää mikä on ottelijoiden kiinnostus. Voisko joku kertoa onko erien määrällä vaikutusta ottelijoiden palkkioihin ja kuinka paljon?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom