Fight Festival 22

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei Buakawikaa tommosia tansseja tee. Jos se ei tee ni sit kaikki muut voi fuk of.

Ootko katellu Buakawin matseja thaimaassa? Se on vähän eri asia katsoa K-1 max matseja, jotka ei ole thainyrkkeilyä. Jos kävit aiemmin fightfestivaleissa, joissa esim. Jomhod ja Martinez otteli niin varmasti näit pitkiä Ram Muay-tansseja. Kummatkin oli tosi kovia ottelijoita.

Hyvä tapahtuma oli!

Suvanto-Suhonen ja Puhakka-De Windt olivat ehkäpä parhaat matsit IMO

Toi Puhakka oli muuten aivan saakelin kovassa kunnossa....

Ootko katellu Buakawin matseja thaimaassa? Se on vähän eri asia katsoa K-1 max matseja, jotka ei ole thainyrkkeilyä. Jos kävit aiemmin fightfestivaleissa, joissa esim. Jomhod ja Martinez otteli niin varmasti näit pitkiä Ram Muay-tansseja. Kummatkin oli tosi kovia ottelijoita.

K1 Max on se oikee, ne mis tanssitaa o tanhujuhlat. Ne on evvk ja niis pyörii vaa low skillit.

osaako joku kertoa minkä takia tuolla ei ollut hidastuksia tai minkään näköisiä highlighteja? olisin mielläni katsonut esim. suvannon potkun uusintana.

Veikkaisin ideana olleen vain nauhoittaa tuo tapahtuma jälkipolville, siinä samalla sitten toistaa tätä raakamatskua yleisölle. Eli varmaan oli tyyliin pelkkä kuvaaja hoitamassa noita juttuja.

Vielä tuohon thaitanssijuttuun. Jomhodin ja muiden tanssit ovat kyllä ihan hienon näköisiä, mutta en tiedä miksi niistä puhutaan nyt samassa ketjussa eilisten tanssien kanssa?

Joka kerta täällä samaa provokaatiota. Toiset tykkää äideistä toiset tyttäristä. Toiset juo kaljaa toiset siideriä. Painijat tykkää painia, nyrkkeilijät tykkää nyrkkeillä. Missä lukee että FF on ainoastaan vapaaotteluihin keskittyvä urheilutapahtuma. En minä voi ainakaan sanoa, mikä on valtaväestön mielestä tylsää jos se väite perustuu omaan mielipiteeseen... Kyllähän sen ymmärtää jos sanoo sen mikä itsestä on tylsää, mutta jos aletaan väittelee siitä mikä on tylsää, on aika absurdia... Ja muutenkin tuollaiset iltamat on melko vaikea sopeuttaa valtaväestön mieltymysten mukaan kun ne mieltymykset vaihtelee niin kovin paljon... KIITTÄÄ HÄN :offtopic:

Nojoo, onhan se totta että jos Suomessa jotain järjestetään niin rakentaavaakaan kritiikkiä ei saa antaa. Aina pitää vaan kiitellä ja kehua.

KIITOS 22.9.2007 18.00-22.45!!

Saa sitä antaa kun vain antaa. Kukaan tuskin kiistää, että turnee venähti vähän liian pitkäksi. Sitä saataisiin lyhennettyä ottamalla vain yksi thai- ja yksi potkunyrkkeilumatsi mukaan. Cage menee yleensä nopeammin ja siitä jää räväkkä fiilis.FF on mielestäni aina ollut kohtuu laadukas ja hyvin järkätty, mutta näin pitkissä kekkereissä katoaa se intensiteetti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sähän voit mike ottaa vyölaukkuun käsipainot ens kerralla mukaan ja pumpata vaikka habaa thaikku matsien aikana.
Juu jos sä tuut ottaan kuvia sillä 3 euron pokkarillas. Käsi pystyyn kuka katsois ennemmin meitsin hauiskääntöä kuin sitä thai-seremoniaa?

Vaikka mä kuinka valitan, niin mun kontribuutio on kuitenkin tuolla galleriassa, olen sentään tehnyt jotain. Eli suuta soikeemmalle siellä katsomossa.

IMG_0184-10.jpg

IMG_0502-10.jpg

Se tanssi on tosi vanhanaikaista ja jos thaikut tekee sitä ni miksi valkoisen miehen täytyy ruveta tekemään jotain vuosisatoja vanhoja viidakkorituaaleja.Olen nähnyt myös thaimaassa stadionilla teknoversion tanssista.Thainyrkkeily on hidasta ja tylsää ja kickboxing on vähän liian hippamaista,minkä takia ei ole K-1 otteluja?

Matsien välinen aika venyi aika pitkäksi ja ilta oli aika tylsä juuri siksi. Matsit voisi saada sujumaan rivakammin yksi toisensa perään mikä olisi yleisöystävällisempää jne. ZsT:ssä ja Carelia Fightissa matsit pamahteli yksi toisensa perään eikä ollut niitä 5min taukoja joka toisen matsin välissä joka alkaa tuntumaan kun kello lähenee 23:a.

Muuten ihan ok ilta, plaon porukkaa ja katsomo tosiaan täynnä valmentajia ja välillä sai nauraa niitä kommentteja kuten: "tapa se lohi" jne:wtf:

Iltaa voitaisiin lyhentää myös vähentämällä vapaaottelumatsien määrää.

Iltaa voitaisiin lyhentää vähentämällä noita kapisia eriä, esim3x5 ois ihan hyvä joka matsiin, ja ne pystyottelut meni halailuks välillä niin että ihan tuomariakin vitutti.

Ja toi ram muay kuuluu erottamattomana osana muay thaihin, vapaaottelun harrastajana en koe sitä tanssia mitenkään tarpeettomana, Jokaista lajia tulisi kunnioittaa juuri sellaisena kuin on.

Eikä vaparimatseja pidä vähentää, se kun on kovin kamppailu laji maan päällä :evil:

Kyllä mä ainakin katsoisin mieluummin Miken haba treeniä kuin kuuntelisin päänsärkyä aiheuttavaa kilkutusta ja ram muayta joka nyt vetää viimeisetkin alkufiilikset poies. Ei sillä etten kunnioittaisi lajia. Kickboxing nyt oli ihan liikaa halihalipusipusi tuomaristakin huomas ;)

K1 Max on se oikee, ne mis tanssitaa o tanhujuhlat. Ne on evvk ja niis pyörii vaa low skillit.

Sä oot näköjään aivan pihalla.. Jos K1 maxissa ois parhaat äijät ottelemassa niin suurin osa ois thaimaalaisia.

Jutun taso täällä alkaa olla aika luokatonta... Mä nautin lähes kaikenlaisesta kamppailu-urheilusta ja oon hyvillään et tällaisia iltoja järjestetään. Aika harvinaista herkkua kuitenkin Suomessa. Mun mielestä ilta oli kaiken kaikkiaan tasokas ja parempi kuin moni aiempi fightfestival. Ehkä pari matsia ois voinu ottaa pois. Kiitokset järjestäjille!

Muuten ihan ok ilta, plaon porukkaa ja katsomo tosiaan täynnä valmentajia ja välillä sai nauraa niitä kommentteja kuten: "tapa se lohi" jne

Jos nyt näistä kommenttien hauskuudesta puhutaan niin kyllä se pisti naurattamaan kun jotkut aina huuti kikkari/thai matsien aikana että kurista se, tai jotain tuohon suuntaan :)

Huutelen vähän ulkokehältä, koska en tällä kertaa ollut paikapäällä...

Fight Festivaleilla ei tunnu mikään muuttuvan. Palaute on kerrasta toiseen samaa. Organisaatio/tapahtuma on kuitenkin Suomen kovimpia josta saisi pienellä viilauksella (melkein) kaikkia tyydyttävän toimivan tapahtuman. Olen melko monta FF käynyt seuraamassa, mutta luopunut toistaiseksi, koska tapahtumat ovat olleet järjestään AIVAN liian pitkiä.

Paras Suomessa järjestettävä tapahtuma (omasta mielestäni) on Chicago Collision. Toivottavasti tänäkin vuonna tapahtuma on vähintää aikaisempien vuosien tasoinen samoin kuin ottelunsakin. ZST oli myös varsin erinomainen suoritus.

Toivottavasti FF korjaa nämä muutamat epäkohdat ja hyvä tulee. Niin, ja pystymatseissa voisi oikeasti vähentää niitä eriä kolmeen.

Sä oot näköjään aivan pihalla.. Jos K1 maxissa ois parhaat äijät ottelemassa niin suurin osa ois thaimaalaisia.

Haha. Kertoo miten paljo tiiät. Siel on niit thaimaan supermestareit pyöriny ja saanu vitusti turpaansa kunnon ottelijoilta. Voe voe, ku ei tanssil pärjääkkää.

Suositut

Back
Ylös Bottom