Fastin Kreatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sale
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä olenko ainoa joka kärsii ongelmasta ja siksipäs kirjoitankin. Eli, minulle tulee erittäin paha olo sen jälkeen ku nautin fastin kreatiinia tämä johtaa siihen, että sen päivän reenit menee suoraa sanottuna perseelleen. En ole pystynyt vielä kertaakaan ottamaan aloitusviikkoa kreatiinia kunnolla kyseisen ongelman takia. Onko muilla ollut ko. tuotteen kanssa vastaavia ongelmia? Voisiko Tämä myös ehkä johtua siitä,että ottan sitä liikaa? Yleensä n. 4 teelusikallista yleensä viking poweriin tai whey3:een sekoitettuna ja laitan myös 1/3 dl dextrosea mukaan.
Ikää mulla on 18, pituus 175cm paino 76.5kg.

Tekee pahaa heittää 30 euron paketti roskiin tarpeettomana, oisko jollain siis jotain vinkkejä asian suhteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by huuliharpisti
Tekee pahaa heittää 30 euron paketti roskiin tarpeettomana, oisko jollain siis jotain vinkkejä asian suhteen.
Pistä se mulle tulee postissa, maksan postikulut. ;)

Mulla käy tuo fastin tavara päähän. On sellainen kärttyisä olo kun tankkaan. Mutta tankkauksen jälkeen ihan normaali.

Vettä kuluu saavi tolkulla.

- riittävästi nestettä poistaa pääkivut
- ei tyhjään vatsaan poistaa vatsakivut
- dextroosit pois kuvioista poistaa vatsakivut
- ei kaikkea yhdelle kertaa (20g) poistaa vatsakivut

Nämä toimii täällä.

Yleensä n. 4 teelusikallista yleensä viking poweriin tai whey3:een sekoitettuna

Jos en väärin muista, niin viking powerissahan on jo valmiiksi jonkin verran kreatiinia. 4 teelusikkaa on noin 8grammaa, joka on aika suurehko ehkä jo kerta-annokseksi. Kokeilepa vaikka 3 teelusikallista.

Re: Re: Fastin Kreatiini

Originally posted by kvi
Jos en väärin muista, niin viking powerissahan on jo valmiiksi jonkin verran kreatiinia. 4 teelusikkaa on noin 8grammaa, joka on aika suurehko ehkä jo kerta-annokseksi. Kokeilepa vaikka 3 teelusikallista.
Viking Powerissa on kreaa 5g/100g ja 1dl jauhetta on 50g. Mä ite sekotan siihen 5ml kreaa ja 15ml dekstroosia, eikä maha oikuttele yhtään.

Ei toi kreatiini mulla mitään pahaa oloa saa, välipäivinä 10g illalla pelkällä vedellä alas, pistää vähän pierettämään ja kusettamaan kun vettä menee niin paljon, muttei muuta. Varmana ittestä kiinni eikä tuotemerkistä O_o

mulla fastin kreatiini tuo kanssa kunnon vatsakivut. 10g riittää, ei auta vedenjuonti tai tyhjä/täysi maha. tunti menee kunnes maha on sen verran normaali et pystyy liikkuu pois soffalta.
kotoa löyty joku vanha perfect whatever kreatiini pötikkä, jonka kanssa ei tuu mahakipuja. muitakin merkkejä on tullu aikasemmin kokeiltua, eikä oo tullu minkään muun kaa vatsakipuja.
seuraavaks sit sitä kehuttua twinlabia.

en suosittele fastia kellekkään, kotona 400g fastia jäljellä, jihuu :rolleyes:

muistaakseni joku sanoi että liika kreatiini yhdelläkertaa alkaa vetämään nesteitä kehosta suolen sisään mikä aiheutta sitten vatsakramppeja ja ripulia.

Mulla kävi ton kreatiinin (fast) kanssa niin että tankkaus (25g/päivä 3messa osassa) vaiheessa pieretti ja kusetti. Tankkaus vaiheen jälkeen pari viikkoo ylläpitoannos 5-10g/päivä oli lieviä mahan väänteitä. Mutta nyt viimeset pari viikkoo ei oo ollu mitään vaivoja. Lisäsin sitten annostusta noin 15g/päivä kun kuulin että joku oli hotkinu jotain 30g/päivässä (tämä joku kehitty perkeleesti 1vuoden aikana, meinaa edes tuntee sitä enään). No nyt oon käyttäny joku 8viikkoo putkeen fastia ja en voi mitään nekatiivistä sanoo. Ainakin tuntuu vettä keräävän, mikä ei oo mulle muutaku positiistiä näyttää mun siimat ees vähän miehekkäämmiltä :D ... semmosta...

Onko sitä pakko vetää niin paljon kerralla, että tulee kipuja ja treeni menee sen takia vituiksi?!

Pienemmistäkin satseista on hyötyä, vaikka maha ei kestäisikään mitään optimaalisia tankkauksia..

Originally posted by demoni
Onko sitä pakko vetää niin paljon kerralla, että tulee kipuja ja treeni menee sen takia vituiksi?!

Pienemmistäkin satseista on hyötyä, vaikka maha ei kestäisikään mitään optimaalisia tankkauksia..

True, tankkaus ei tod. ole pakollista. 5g alusta asti riittää ihan hyvin.

tämä johtaa siihen, että sen päivän reenit menee suoraa sanottuna perseelleen

Ettei vaan kysymyksessä olisi tämä kauan taisteltu ja ihmetelty ilmiö:

Älä syö hiilareita ennen treeniä

Kysyjän mukaan päivän treenit menee pilalle kreatiinin ja viking powerin syönnistä. Eihän pahasta olosta ole juurikaan haittaa, jos se iskee treenin *jälkeen*, kun palautusjuoma otetaan! Eli kannattaa kiskoa jauhot jälkeen, ei ennen treeniä. Kreatiinin syönnin ajankohdalla ei mielestäni ole mitään vaikutusta, eli sen voi hyvin laittaa pelkästään palautusjuomaan.

Re: Re: Fastin Kreatiini

siis ei todellakaa mee treenit pilalle jos vetää viking powerii ennen treeniä...ja tolla vikingpowerin syönnillähän ylläpidetään kreatiinin vaikutusta...

No viking powerhan on 50% protskua ja 50% maltoa + pienimäärä muuta shittiä, enkä näe mitään syytä vetää moista puuroa naamariin ennen treeniä =). Palautusjuomaksi treenin jälkeen korkeintaan

Originally posted by Lobo
No viking powerhan on 50% protskua ja 50% maltoa + pienimäärä muuta shittiä, enkä näe mitään syytä vetää moista puuroa naamariin ennen treeniä =). Palautusjuomaksi treenin jälkeen korkeintaan

Lobo ootko edes koskaa käyttäny Vikingiä ja voitko sanoa sen olevan paskaa jos et oo käyttäny koko mömmöä ??
olisin aivan hiljaa jos kokemusta ei kerran oo

Itseasiassa olen käyttänyt yhden säkin ja totesin, että mulle se on ylihintaista jauhoa. No need! Mieluummin ostan parin kilon pöntön maltoa ja 5kg protskua ja mixailen omat drinksuni =) Enkä juo palautusjuomaa ennen salille menoa :thumbs:

Originally posted by Lobo
Itseasiassa olen käyttänyt yhden säkin ja totesin, että mulle se on ylihintaista jauhoa. No need! Mieluummin ostan parin kilon pöntön maltoa ja 5kg protskua ja mixailen omat drinksuni =) Enkä juo palautusjuomaa ennen salille menoa :thumbs:

Kyllä mä ainaki noiden ohjeiden mukaan syön tota jauhoa..ja myös 30min ENNEN treeniä.. :evil:

Originally posted by miger
Kyllä mä ainaki noiden ohjeiden mukaan syön tota jauhoa..ja myös 30min ENNEN treeniä.. :evil:

Luepas täältä miksi ennen treeniä ei vedetä hiilareita. Rullaa kunnes törmäät sakkeuksen postaukseen ;)

Edit: typot

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom