Fastin Kreatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sale
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by kvi
Luepas täältä miksi ennen treeniä ei vedetä hiilareita. Rullaa kunnes törmäät sakkeuksen postaukseen ;)

Edit: typot

laitan tänne ny vielä toisen kerran että pitäiskö toi vikingpowerin ottaminen ennen treeniä lopettaa kokonaan ??
ja miks siinä pussissa ylipäätänsä lukee että pitäis ottaa ennen treenausta ??
en kyllä ymmärrä yhtään tätä koko vitun touhua :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voithan sitä käyttää jos niin haluat. Itse tosin mieluumin tosiaan paastoan ~3 tuntia ennen treeniä ja noin 20-30 minuuttia ennen harjoituksia vedän perus heraa noin 15-20grammaa + vitamiinit. Tietysti vielä parempi olisi kunnon BCAA ja glutamiini valmiste, mutta turhan tyyristä minulle.

Palautusjuomankin otan kaksiosaisena, eli ensin proteiinit ja ~30 minuutin päästä hiilarit. Juuri tämän takia mieluumin ostan tavarat erikseen ja sitten sekoittelen niistä itselle sopivat kokonaisuudet ja kokeilen erilaisia juttuja (kuten tämä kaksiosainen palautusjuoma).

Enpä osaa ottaa kantaa tuohon Viking Poweriin.

Kyllä on itse ainakin monet kerrat tullut huomattua ettei ennen treeniä kannata pistää suuhun yhtään mitään. Paljon paremmin kulkee tyhjällä mahalla kuin jotain syöneenä. Jos reenaa aamulla niin mielestäni silloinkaan ei kannata syödä aamupalaa koska se vain heikentää suoritusta. Tämä siis perustuu vain omaan kokemukseen jota tuo edellä esitetty linkki ja Sakkeuksen viesti tukevat.

Re: Re: Re: Fastin Kreatiini

Originally posted by kullek
siis ei todellakaa mee treenit pilalle jos vetää viking powerii ennen treeniä...ja tolla vikingpowerin syönnillähän ylläpidetään kreatiinin vaikutusta...

Kaikenlaisia uskomuksia :lol2: "Ylläpidetään kreatiinin vaikutusta" LOL, sanon minä! Mitähän tuo kullekin mielestä tarkkaanottaen tarkoittaa? Se on ihan sama milloin sitä kreatiinia lykkää naamariin ja onko mukana hiilaria vai ei. Ja ennen treeniä ei hiilareita kannata syödä. Kreatiinit palautusjuomaan ja sillä selvä, ei se viikingpoweri mitenkään hienommin ylläpidä sitä kreatiinin määrää lihaksessa. Vai miten sen selittäisit?

Re: Re: Re: Re: Fastin Kreatiini

Originally posted by apophis
Kaikenlaisia uskomuksia :lol2: "Ylläpidetään kreatiinin vaikutusta" LOL, sanon minä! Mitähän tuo kullekin mielestä tarkkaanottaen tarkoittaa? Se on ihan sama milloin sitä kreatiinia lykkää naamariin ja onko mukana hiilaria vai ei. Ja ennen treeniä ei hiilareita kannata syödä. Kreatiinit palautusjuomaan ja sillä selvä, ei se viikingpoweri mitenkään hienommin ylläpidä sitä kreatiinin määrää lihaksessa. Vai miten sen selittäisit?

haluaisin vain tietää kannattaako jättää Vikingin syöminen ennen salia ja ottaa sitä vain palautusjuomana ??
muuhun en kaipaa vastausta, mutta tuntuu että kukaan ei osaa sanoa. :worship:

Re: Re: Re: Re: Re: Fastin Kreatiini

Originally posted by miger
haluaisin vain tietää kannattaako jättää Vikingin syöminen ennen salia ja ottaa sitä vain palautusjuomana ??
muuhun en kaipaa vastausta, mutta tuntuu että kukaan ei osaa sanoa. :worship:

Ei varmastikaan ole yhtä oikeaa vastausta, vain monia mielipiteitä. Vallitseva mielipide tällä palstalla on ollut, ettei hiilareita kannata vetää ennen treeniä. Mielummin syö hyvin pitkin päivää, jolloinka kehon varastot on täynnä kun iskee itsensä salille. Salin jälkeen taas tietenkin otetaan palautusjuoma, ja ainakin hlökoht. minä näkisin Vikingin puhtaana palautusjuomana. Vaikka on sitä parempiakin palautusjuomia nähty ja kokeiltu (noin niinku toimivuuden ja reseptin suhteen). Jos kuitenkin mielestäsi Viikkarin otto ennen treeniä antaa puhtia ja tulosta niin miksi et sitä vetäisi. Kannattaa itse kokeilla ja hieman kuunnella omaa kehoa.

Sanotaan tuosta fastin kreatiinista vielä muutama oma kokemus... Itellä aiheuttaa ilmeisesti kivan turvotuksen tai jotain lihaksiin. Muissa lihaksissa sitä ei silleen huomaa, mutta vaikuttaa ilmeisesti myös pallean lihaksiin, kun kreatiinia käyttäessä tulee sellainen "hauska" ilmiö että haukotellessa jää haukotus ikäänkuin kesken sen. Ei saa vedettyä ilmaa keuhkoihin ihan sitä viimeistä pientä pisaraa, joka siinä haukotuksen lopussa helpottaa. Ihan ihme juttu, mutta omalla kohdalla tosi. Muuta en ole huomannut. Paitsi joskus kyllä aikoja sitten auttoi hieman penkkiä ylös. Johtunekko sitten kreasta vai jostain muusta. Jotain mutua siis kuitenkin että olis ihan toimivaa :) Mulle ei aiheuta pahoinvointia tms haittoja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom