Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on nuo THP:t, juuri äskettäin hankittu, ja seuraavanlaisen arvion voin näin muutaman viikon käytön jälkeen antaa:Osta esim. wrangelta titan thp rannesiteet, mitä olen kuulluut niin ne on hyvät tosin en itse ole kokeillut...
Minulla on nuo THP:t, juuri äskettäin hankittu, ja seuraavanlaisen arvion voin näin muutaman viikon käytön jälkeen antaa:
+ Erittäin jämäkät.
+ Riittävän pitkät.
- Värijuovat nöyhtääntyvät helposti, kun tarra tuuppaa ottamaan niihin kiinni treenikassissa.
- Toisesta siteestä alkoi ranneluuppi rispaantua viimeksi kun treenasin. Ei mitään isompaa damagea tehnyt, mutta jouduin kuitenkin saksin leikkaamaan palan lankaa pois.
Ehkä minulla on ollut vain huono tuuri tai jotain, mutta tähän mennessä eivät kuitenkaan mitenkään hirveän laadukkailta tunnu. Siitä huolimatta, ne ovat sen verran jämäkät että jos suuripiirtein ehjinä säilyvät, niin kyllä ne sen neljä tähteä ansaitsevat.
:4:
Mäki ostin tommoset pari viikkoo sitte ja oon iha samaa mieltä sunkaa. Tosi hyvät tuet mut kuluu näköjään aika nopeesti.
Mistä ostit? oon vaan nähny netissä
Kuluu, mutta kestää. Omat ovat kuluneilta näyttäneet viimeiset 3 vuotta.
Itse olen taas asian ymmärtänyt että ei möisi muut?Kuopion Gee-Voimasta. Todennäköisesti Schiekin vetoremmejä on ihan jokaisessa salitarvikkeisiin vähänkin enemmän perehtyneessä kaupassa.