Fast vetoremmit&rannetuet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masteri.
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ite ostin tänää tarjoustalosta rannetuet ;D 2,99e. ei kyllä fastin...

Älä osta Fastin rannetukia, ne on suuri vitsi. Osta ennemmin kunnon monta kertaa ympärille vedettävät rannetuet samantien. Urheiluliikkeistä niitä saa yleensä. Netistäkin tilaten saa parhaiten sellaiset jos etsii jotain tiettyä.

Osta esim. wrangelta titan thp rannesiteet, mitä olen kuulluut niin ne on hyvät tosin en itse ole kokeillut...
Minulla on nuo THP:t, juuri äskettäin hankittu, ja seuraavanlaisen arvion voin näin muutaman viikon käytön jälkeen antaa:

+ Erittäin jämäkät.
+ Riittävän pitkät.
- Värijuovat nöyhtääntyvät helposti, kun tarra tuuppaa ottamaan niihin kiinni treenikassissa.
- Toisesta siteestä alkoi ranneluuppi rispaantua viimeksi kun treenasin. Ei mitään isompaa damagea tehnyt, mutta jouduin kuitenkin saksin leikkaamaan palan lankaa pois.

Ehkä minulla on ollut vain huono tuuri tai jotain, mutta tähän mennessä eivät kuitenkaan mitenkään hirveän laadukkailta tunnu. Siitä huolimatta, ne ovat sen verran jämäkät että jos suuripiirtein ehjinä säilyvät, niin kyllä ne sen neljä tähteä ansaitsevat.

:4:

Ookoo,pitääpi käydä wrangella päin.
Sitten asiasta toiseen, mitä vetoremmejä suosittelette?, oon kuullu että schiek vai jotkut tollaset olis aika hyvät?

Mulla on Duke:n vetoremmit. Sisäpinta jotain pientä karvajuttua, päältä nahkaa (tai tekonahkaa) Hyvin on pitäny maastavedon aikana, ja sopivan pehmeet käteen.

Schiekin vetoremmit, joissa on pehmusteet ranteiden kohalla on loistavat. Siis ne EI nahkaset. Taitaa maksaa jotain 16 euron pintaan. Toiminut erittäin hyvin ja pureutuvat tankoon paremmin kuin nahkaset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minulla on nuo THP:t, juuri äskettäin hankittu, ja seuraavanlaisen arvion voin näin muutaman viikon käytön jälkeen antaa:

+ Erittäin jämäkät.
+ Riittävän pitkät.
- Värijuovat nöyhtääntyvät helposti, kun tarra tuuppaa ottamaan niihin kiinni treenikassissa.
- Toisesta siteestä alkoi ranneluuppi rispaantua viimeksi kun treenasin. Ei mitään isompaa damagea tehnyt, mutta jouduin kuitenkin saksin leikkaamaan palan lankaa pois.

Ehkä minulla on ollut vain huono tuuri tai jotain, mutta tähän mennessä eivät kuitenkaan mitenkään hirveän laadukkailta tunnu. Siitä huolimatta, ne ovat sen verran jämäkät että jos suuripiirtein ehjinä säilyvät, niin kyllä ne sen neljä tähteä ansaitsevat.

:4:

Mäki ostin tommoset pari viikkoo sitte ja oon iha samaa mieltä sunkaa. Tosi hyvät tuet mut kuluu näköjään aika nopeesti.

Mistä ostit? oon vaan nähny netissä

Kuopion Gee-Voimasta. Todennäköisesti Schiekin vetoremmejä on ihan jokaisessa salitarvikkeisiin vähänkin enemmän perehtyneessä kaupassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom