- Liittynyt
- 1.6.2003
- Viestejä
- 685
Kakliu sanoi:Mutta jokainenhan ostaa sen auton mistä ite tykkää, makuasioista on joskus paha kiistellä.
Höhö, mielenkiintoinen näkemys asiaan. Mulla se on mennyt niin, että ostaa sen auton johon on varaa. :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kakliu sanoi:Mutta jokainenhan ostaa sen auton mistä ite tykkää, makuasioista on joskus paha kiistellä.
uga sanoi:Höhö, mielenkiintoinen näkemys asiaan. Mulla se on mennyt niin, että ostaa sen auton johon on varaa. :lol2:
Keke K. sanoi:Mitä mieltä ootte, kannattaako olla manuaali vai automaatti. Vaikka automaatti kuluttaakin hiukan enemmän, niin olen itse ainakin ajattellut ostaa automaatti vaihteisen. Kaupunki ajossahan se on aivan ehdoton.
Ois kiva kuulla kokemuksia automaatin hyvistä ja huonoista puolista.
Kaverilla meni just jokin aika sitten mylly paskaksi audi a4 T vm-2001, onneksi meni autoliikkeen piikkiin ettei ite tarvinnu maksaa.nevahood sanoi:raksit ooppelit ja foortit pois suosiolla ja käännyt audin puoleen. A4 1.8 turbo quattro. vikaa et löydä muualta kuin penkin ja ratin välistä. moottori on pirun kestävä, kuluttaa sopivasti, tosin etuvetosena vieläkin vähemmän ja tarvittaessa myös virityspotentiaalia löytyy. ulkonäkö ylivoimainen muihin verrattuna ja audin neliveto on paras...
:
neutraali sanoi:Samaa mieltä opelien ja vooortien kans, ÄLÄ OSTA vaikka suht edullisia ovatkin.
No mondeo menee just ja just :DTiedz sanoi:Eläs nyt neutraali....foordeista escortti ja focus on paskoja.(mulla escort tdi) mutta kyllä se mondeo on ihan hyvä bilikka
Niin, eihän se kaakaan sentään mikään sivuventtiilikone ole. Kannen yläpuoliset nokka-akselit on kyllä viime vuosikymmeninä yleistyneet merkittävästi. :Dnevahood sanoi:jokos foorti on siirtynyt ohc-moottoreihin? muistaakseni muutama vuosi sitten ka:ta myytiin "ohv"-tekniikalla (työntötankomoottori). meinasin tukehtua nauruun.. kannen yläpuoliset venttiilit kun tahtoo olla ei-niin-uusi keksintö.
D.Yates sanoi:Niin, eihän se kaakaan sentään mikään sivuventtiilikone ole. Kannen yläpuoliset nokka-akselit on kyllä viime vuosikymmeninä yleistyneet merkittävästi. :D
Noh noh. Mulla on 14-vuotias nissani tällä hetkellä ajokiellossa kun ei mennyt katsastuksesta läpi . Loistava auto muuten.uga sanoi:Toisaalta samapa tuo, ei mulla ole varaa siihen tönäri-Fabiaankaan. Pistää pientä DI:tä vähän sapettamaan kun fyffet ei riitä kuin viisitoistavuotiaaseen, aivan paskaan Peugeottiin. Kyllä kannatti opiskella.
D.Yates sanoi:Noh noh. Mulla on 14-vuotias nissani tällä hetkellä ajokiellossa kun ei mennyt katsastuksesta läpi . Loistava auto muuten.
Tekisinkö jotain hienommalla pirssillä?
En.
Sitä kyllä ihmettelen miten täällä parikymppiset jannut suunnittelee uusien bemarien ja audien ostamista.
nevahood sanoi:e. jokos foorti on siirtynyt ohc-moottoreihin? muistaakseni muutama vuosi sitten ka:ta myytiin "ohv"-tekniikalla (työntötankomoottori). meinasin tukehtua nauruun.. kannen yläpuoliset venttiilit kun tahtoo olla ei-niin-uusi keksintö.
charter sanoi:Riippuu ihan henkilökohtaisista arvoista.
nevahood sanoi:raksit ooppelit ja foortit pois suosiolla ja käännyt audin puoleen. A4 1.8 turbo quattro. vikaa et löydä muualta kuin penkin ja ratin välistä. moottori on pirun kestävä, kuluttaa sopivasti, tosin etuvetosena vieläkin vähemmän ja tarvittaessa myös virityspotentiaalia löytyy. ulkonäkö ylivoimainen muihin verrattuna ja audin neliveto on paras...
niin.. 2.5 dieselquattroa EI saa rekisteröityä pakettiautoksi joten veroja et voi sillä kiertää mikäli saksalaista meinaat. etuvetoisella kylläkin onnistuu. quattrossa ei riitä kantavuus tuohon.
mk3 farkkugolfeissa ollut ruostevikoja aika paljon. ooppelissa kaikki vialla, foortissakin vain etu- ja takarekisterikilven välinen kohta vialla. :lol1: